Miért unalmasak a mai férfiak a nőknek?
2017. április 19. írta: George Herceg

Miért unalmasak a mai férfiak a nőknek?

unalmas.jpg

Nagyanyáink korában az ideális vőlegényjelöltnek az alábbi feltételeknek kellett megfelelnie:

  • Legyen egy fokkal szebb az ördögnél, de rendelkezzen erős, munkabíró testalkattal
  • Legyen megbízható, tartsa a szavát és legyen munkája
  • Tudjon udvarolni és bánjon jól a nővel

Manapság mintha erről az alapról alaposan elrugaszkodtak volna a női elvárások. A külső és az egzisztencia mellett most már érdekesnek és izgalmasnak is kell lennünk. Igaz ez általában kizárja a szintén elvárt megbízhatóságot és szavahihetőséget. Egyre többször hallom nőktől, hogy bár a randikon a jelöltek minden elvárásnak megfeleltek, mégsem lett semmi a dologból, mert a férfiak túl unalmasnak bizonyultak. Nos, az átlagemberek és az átlagos életet élő emberek, ha az unalmon a hétköznapiságot értjük, akkor tényleg unalmasak. Ha nem születtél milliomosnak, aki korlátlan anyagi lehetőségekkel és szabadidővel rendelkezik, akkor aktív életed jelentős részét unalmas tevékenységekkel töltöd, mint a munka, háztartás és a család. Ha emellett van egy, vagy több hobbid, amit folyamatosan tudsz művelni, vagy érdekes a szakmád, vagy az átlagostól eltérő a baráti köröd, akkor már a törpe kisebbséghez tartozol. Ugyanakkor lehet, hogy a vasút modellezés számodra nagyon izgalmas, de a veled szemben ülő nőnek értelmetlen dögunalom. Különben is, a nők többsége számára az, hogy izgalmas, vagy érdekes, az egészen mást jelent, mint nekünk. Egyrészt minden izgalmas, amit csak kevesek tesznek, vagy azért mert drága (pl utazás), vagy mert veszélyes (pl. extrém sport) Szintén izgalmas minden olyan tevékenység amibe személyesen be tudod vonni a nőt, ahol megmutathatja magát. A kérdés csak az, hogy amelyik férfi ilyen életet tud élni, az miért akarna kapcsolatot azzal a bizonyos nővel. Kétélű fegyver ez ugyanis, mivel az ilyen férfiakon fürtökben csüngenek a nők. Másrészt miért van az, hogy minden ilyen elvárást támasztó nő szintén „unalmas”. Ez az izgalomkeresés a másikban nem más, mint a saját unalmas életétől való kényszeres menekülés, hiszen  az a cél, hogy az ilyen férfi kiragadja a nőt a saját hétköznapi valóságából és beillessze az ő érdekes és izgalmas univerzumába.

A másik fele a dolognak a szórakoztatási faktor. Nem elég izgalmas életet élni, azt egyrészt prezentálni is tudni kell, hogy a nő eldicsekedhessen vele és ettől többnek és jobbnak érezze magát, másrészt pedig ki kell, hogy töltse a férfi a nőben lévő szellemi és kommunikációs üresjáratokat. Vajon hány férfi fordította meg ezt az elvárást? Hányan kérték már számon egy nőn, hogy hozzon fel érdekes beszédtémákat, hogy legyen kompetens valamely szakterületen, legyen képes elsütni egy jó viccet, vagy észrevenni egy abszurd szituációt? Mi férfiak nem várjuk el ezt, vagy csak leszoktunk róla? A szórakoztató férfi a problémamentes férfi. Aki állandóan viccel és kiszolgálja humorral a másikat az látszólag gondtalan. Ez pedig a nőknek vonzó, még akkor is, ha nem igaz. A gond csak az, hogy mi elfogadjuk, hogy hétköznapiak vagyunk. Elfogadjuk hogy az életünk nagy része unalmas. Az a kis töredék pedig, ami megmaradt az életünkből teljesen a saját vágyainknak és időtöltésünknek, tökéletesen kielégít minket. Viszont így továbbra is megmaradunk a nők többségének szemében unalmas, hétköznapi csávónak. Olyannak, akivel lehet sétálni, szeretkezni, együtt élni, beszélgetni, de nem lehet virítani a facebookon a barátnőknek.  Az viszont igaz, ha ez kevés, akkor megrántjuk a vállunkat és megyünk tovább. Hát így tűnnek el az igazi férfiak a radarról.

A bejegyzés trackback címe:

http://ferfiszemmel.hu/api/trackback/id/tr8412436897

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mia and me 2017.06.07. 22:00:34

@Diorella Queen: Te "újratermelted" magad a rabszolgatartóknak, mégis te nem fogsz majd nyugdíjat kapni (vagy keveset), aki meg IT területen elnyomogatott két gombot és nem ölte gyerekbe a pénzét, az meg 20szoros nyugdíjat kap majd mint te....:(

Mia and me 2017.06.07. 22:04:01

@Diorella Queen: " Aztán nem biztos hogy "megétrül" majd a szülőnek mindez a befektetés"

nem magadnak fektettél be. A jövőnek, ennek a rabló államnak...az emberiségnek..A gyerek sosem "saját" befektetés.
A gyerek tulképp egy különadó, amiért cserébe nem kapsz semmit :).

Mia and me 2017.06.07. 22:05:17

Azaz ma magyaroszágon csak hátrányt kapsz... :)

Diorella Queen 2017.06.07. 22:13:30

@Mia and me: Azért a szíve mélyén mindne szülő azt reméli, hogy a gyerek majd nem löki az árokba ha vén lesz. Persze nevelés kérdése is ez Mia, de manapság nagyon önzőek a kőccök ahogy elnézem,majd mindenütt.
Engem már nem érdekel a nyugdíj, az még vagy 20 év. Én most inkább meglovagolnám a bérrobbanási hullámot ha lehet.

Diorella Queen 2017.06.07. 22:16:01

@Mia and me: De most komoylan ,még leírni is állati nehéz. Felneveltem kín keservesen egy kis rabszolgát.:(

Diorella Queen 2017.06.07. 22:18:15

@Mia and me: De. Hát ha változik a világ és jobb lesz egyszer.
Muszáj pozitívan gondolkodni:)

Mia and me 2017.06.07. 22:29:07

Jó, most a rabszolgát képletesen értettem, mert (jelenleg) mind azok vagyunk...
A bérből és fizetésből élők legalábbis. Akiknek ellopták a lábuk alól a talajt is, ugye.
De ez nem politikai blog :)

Diorella Queen 2017.06.07. 22:30:56

@Mia and me: Nagyon utálom a bérből és fizetésből élést, mert nekem a véremben van a vállakozási ösztön.
Csak ebben az országban vállalkozni nem éri meg orbánon kívül senki másnak. :D

zpetal 2017.06.07. 22:48:33

@Diorella Queen:

Hát, senki nem mondta, hogy könnyű lesz. A házasságodra meg a férjedre pedig lehet, hogy jobban kellett volna vigyáznod.
Ha meg nem szülsz gyereket, akkor nem az állammal baszol ki. Ha csökken a népesség és az adóbevétel, az állam legfeljebb annyit csinál, hogy kompenzálásként megemeli a nyugdíj-korhatárt meg csökkenti a jóléti juttatásokat. (Ez megy most az elöregedő társadalmakban.)

@Mia and me:

"aki meg IT területen elnyomogatott két gombot és nem ölte gyerekbe a pénzét, az meg 20szoros nyugdíjat kap majd mint te....:("

Pedig szegény Diorella a gyerek mellett is jöhetett volna nyugodtan takarítás helyett IT-területre két gombot elnyomogatni, pont ez a leginkább családbarát ágazat ma szerintem. De hát nem akart jönni.

Mia and me 2017.06.07. 22:50:51

@Diorella Queen: De. A gázszerelőknek is .... ;-) Persze csak ha tudjukki :D

Mia and me 2017.06.07. 22:53:55

@zpetal: "Pedig szegény Diorella a gyerek mellett is jöhetett volna nyugodtan takarítás helyett IT-területre két gombot elnyomogatni, pont ez a leginkább családbarát ágazat ma szerintem. De hát nem akart jönni.'

Majd megyek én - két gyerekkel is családbarát?
(egymás után lesznek betegek 3-7 nap késéssel....)
(ezt így egyszer megtapasztalja egy munkáltató, és onnantól nem vagy ember....örülj hogy dolgozhatsz...)

zpetal 2017.06.07. 22:55:23

@Mia and me:

Hát nyomorgó gázszerelőt/vízvezetékszerelőt/autószerelőt stb. se találsz ma az országban, legfeljebb olyat, akinek a cipőjét csókolgatják az ügyfelek, ha belátható időn belül ráér és hajlandó elvállalni a munkát.

Mia and me 2017.06.07. 22:59:27

@zpetal: Hát ha újrakezdeném villanyszerelő lennék az biztos. Vagy víz. A gáz valamiért rémiszt.

De mint "tudjuk" ezek férfi munkák, az ofőm sírógörcsöt kapott volna ha továbbtanulásnál nem a gender-szakot jelölöm be.....:) ugye.

Diorella Queen 2017.06.07. 23:02:31

@Mia and me: Én ha újrakezdeném is ötvös szeretnék lenni.

Mia and me 2017.06.07. 23:08:02

@Diorella Queen: Most az vagy? Akkor miért nem azt csinálod? Az tök szép, művészi munka. Nemes értelemben munka, felemelő, alkotó.

zpetal 2017.06.07. 23:09:04

@Mia and me:

"Majd megyek én - két gyerekkel is családbarát?"

Két gombot elnyomogatni egy IT-cégnél szükség esetén otthonról is el lehet az internet korában, szóval ha értesz hozzá, gyere nyugodtan. Családbarát két gyerekkel is. :)

"örülj hogy dolgozhatsz..."

Mondjuk hr-büfészakos diplomával tényleg örülj, gyerektől függetlenül. (Akkor már inkább tanulj gázszerelőnek.)

Diorella Queen 2017.06.07. 23:09:12

@zpetal: Nem én nem vigyáztam a férjemre, hanem ő nem vigyázott a családjára! Nem hiszem hogy a gyereknek annyira jót tett volna, ha soha nem látja az anyját mosolyogni vagy boldognak. Egyáltalán nem bántam meg hogy elváltam, sokkal előbb kellett volna és nem 13 év után. Továbbá pedig nem értem, miért kellenne már egy felnőttre vigyázni, mint egy óvodásra?

Diorella Queen 2017.06.07. 23:10:57

@Mia and me: Engem most sem vonz az IT terület, ki nem állhatom azirodai munkákat meg az ülőmunkát is utálnám, konkrétan meghalnék bele. Unalmas, antikreatív, csoportszexes fülledt szemgolyó és szemmeresztő szar.
Remélem nem irodista vagy?:D

zpetal 2017.06.07. 23:13:03

@Diorella Queen:

Pedig a házasság pont arról szól, hogy jóban-rosszban kitartanak egymás mellett a felek.

"Engem most sem vonz az IT terület, ki nem állhatom azirodai munkákat meg az ülőmunkát is utálnám, konkrétan meghalnék bele."

Nincs ezzel gond, csak a takarításért meg senki nem fizet neked annyit. De legalább olyat csinálsz, amit szeretsz, ez is fontos szempont.

Mia and me 2017.06.07. 23:13:51

Nem hr-büfészakos a diplomám. Azzal még jól is lehetne keresni egyes cégeknél...

Programozni kell vagy csak nyomogatni? Vagy a gép helyett monitorozni? Mert kb az adatbevitelt meg az ilyen monitorozós szarokat szokták home-officeból is engedni.

Diorella Queen 2017.06.07. 23:14:07

@zpetal: Nem nem szeretem, de legalább nem leszek nagyseggű tehén.

zpetal 2017.06.07. 23:17:21

@Diorella Queen:

"Egyáltalán nem bántam meg hogy elváltam, sokkal előbb kellett volna"

Akkor miért panaszkodsz, hogy nehéz a gyereket egyedül nevelni és pénzelni? Annál reklamálj, aki azt ígérte neked, hogy könnyű lesz.

A férjedet meg kiválasztottad, önként hozzámentél, szültél neki gyereket. Ilyen rossz emberismerő vagy, hogy ennyi ideig tartott felismerni, hogy nem ő a jó férfi a számodra? Vagy neked is szereped volt abban, hogy tönkrement a házasság, nemcsak a férjednek?

Mia and me 2017.06.07. 23:17:23

@Diorella Queen: :) Igen, ezt akartam írni hogy házasságban két ember kell vigyázzon két emberre... már ha nagyon vigyázni akarnak és nem együttműködni.

Hát akár irodistának is mondhatnám, de nem az a szó amerikai értelmében. Épp most szervezem magam ki home office-ba.... :D

Diorella Queen 2017.06.07. 23:20:47

@zpetal: 20 évesen még elég szar emberismerő általában az ember. Van aki még 60 évesen is az._De miért kell ennyire megbélyegezned másokat egyetlen rossz döntés miatt? Olyan mint ha akasztani akarnál mindenkit, mert életében egyszer hozott egy rossz döntést. Te talán soha nem tévedtél életedben sem, Mr Tökéletes Úr!

zpetal 2017.06.07. 23:22:11

@Mia and me:

"Mert kb az adatbevitelt meg az ilyen monitorozós szarokat szokták home-officeból is engedni."

Te se sok IT cég működését láttad még eddig.

Diorella Queen 2017.06.07. 23:22:36

@zpetal: Nem ennyi ideig tartott, annyi ideig volt normális állapotban. Aztán amikor gyerek lett 9 év után, átment hülyébe. Kb ennyi a történet, de emlékezni sem akarok rá semmilyen formában!

Mia and me 2017.06.07. 23:23:06

@zpetal: "A férjedet meg kiválasztottad, önként hozzámentél, szültél neki gyereket. Ilyen rossz emberismerő vagy, hogy ennyi ideig tartott felismerni, hogy nem ő a jó férfi a számodra?"

Fú ezt hogy utálom. NEM a férjeknek szülünk gyereket. Nem is magunknak. A gyerek az lesz és önmagának szüljük meg. (az egy másik gazdasági oldala, hogy ugye a jövő rabszolgájának szüljük szegényeket és ingyen "munkába" is állítjuk)

Az emberismeret meg manapság semmit nem jelent. A pulzáló világban akármikor jön egy olyan élethelyzet, hogy bárkit kifordít önmagából ...
csoda hogy a 3-5 éves átlag még megvan a házasságoknál....

zpetal 2017.06.07. 23:23:15

@Diorella Queen:

Nem bélyegezlek meg téged, mindössze arról beszélgettünk, hogy megérte-e elválni.

Mia and me 2017.06.07. 23:25:18

@zpetal: "megérte-e elválni"...

Mind meghalunk végül, beszélgethetünk ennyi erővel arról is hogy "megéri-e" élni....

Diorella Queen 2017.06.07. 23:27:03

@Mia and me: Vigyázz, mert beszéltet folymatosan.

Diorella Queen 2017.06.07. 23:28:42

@Mia and me: Nekem megérte elválni,különben az ükonokám is fizetnetné a hülyeségeit, én meg a gyerekkel már a híd alatt laknék rég.

Mia and me 2017.06.07. 23:29:04

Adatgyűjtő kémprogram :)

Diorella Queen 2017.06.07. 23:31:07

@zpetal: Veled elég veszélyes a diskurzus, mert az ember vagy fél lábbal a börtönben van, vagy észre sem veszi és mindent kiad magáról.

zpetal 2017.06.07. 23:31:33

@Diorella Queen:

Pedig meg lehetett volna próbálni kideríteni, hogy miért csinál hülyeségeket, és leszoktatni róla. Például szeretettel.
Ha már megígérted neki, hogy kitartasz mellette jóban-rosszban...

Diorella Queen 2017.06.07. 23:32:46

@zpetal: És miért kellene szeretet hazudni bárkinek is,ha az nincs?
Csak mert valamikor fiatal korában megígérte felelőtlenül?

Diorella Queen 2017.06.07. 23:33:57

@Mia and me: Szted miért csinálja?
Női blogokon basztatja a bloggerínákat.
Miért? Mi a cél?

Mia and me 2017.06.07. 23:34:52

@Diorella Queen: Igen, ez elég jellemző. Sok nő azért válik.A megcsaláson kívül az anyagi a másik fő ok. Hogy a "családfenntartó" vagy szétfolyatja a pénzt, vagy hülyeségekbe fekteti, vagy simán elissza... És a család jobban jár, ha kevesebbet (csak anya fizetés) kap, de rendesen beosztva élnek vele. Persze sokszor ez is tök nehéz, megválni egy ilyen lehúzó féltől .

zpetal 2017.06.07. 23:35:23

@Diorella Queen:

Elég sokan kiadnak adatokat önként és dalolva is magukról. Az is könnyen előfordulhat, hogy valaki hosszú éveken át a saját profilképével szidja a munkáltatóit meg a gyereke iskoláját és a tanárjait. (És még most is azzal szidná, ha nem szólnak neki.)

zpetal 2017.06.07. 23:36:19

@Diorella Queen:

Nem tudom, feltűnt-e, hogy nem női blogon vagyunk.

zpetal 2017.06.07. 23:39:09

@Mia and me:

"Hogy a "családfenntartó" vagy szétfolyatja a pénzt, vagy hülyeségekbe fekteti, vagy simán elissza..."

Hát igen, nem mindenkinek jut egy világhírű vagyonos producer férjnek. :)

Ha a férj iszik, akkor talán meg kéne kérdezni tőle, hogy miért, és segíteni neki leszokni.

Mia and me 2017.06.07. 23:39:21

@zpetal: "miért csinál hülyeségeket, és leszoktatni róla. Például szeretettel. "

Ezt valami ezo blogon szedted össze?
26-35 évesen (vagy még később) te senkit nem szoktatsz le semmilyen világmegváltó szeretettel se semmiről, ami rögzült (viselkedésforma, életfelfogás, felelősséghez hozzáállás, stb,) - meg általában ha már lehúzott valaki 10 évet egy olyan mellett aki szétitta magát/játékgépbe dobálja a nyári táborpénzt, vagy csak simán folyton olyan meggazdagodási ötleteire megy el pénz ami a tönk szélére juttatja a családot féléves periódusokban- az már nem képes "úgy" szeretni, ha még elérhető is lenne bármi változás a jézusi szóval....

Diorella Queen 2017.06.07. 23:41:28

@zpetal: Állandóan ezzel jösz, még nem vertek szembe a villamoson.:)
Már mondtam hogy köszi hogy szóltál, vegyek neked csokit hálából?

Mia and me 2017.06.07. 23:41:58

@zpetal: :D Dio, igaza van már megint, lehet hogy keresőrobot... - de ez a férfiszemmel- azt hittem a te blogodon vagyunk :).

Akkor vissza az egész, nincs két gyerekem, tényleg hr-büfé szakos vagyok és körmöt festek egész nap egy irodában...:)

Diorella Queen 2017.06.07. 23:42:54

Mondjuk néha vannak akik nagyon néznek rám, lehet hogy azért mert felismertek?:)

zpetal 2017.06.07. 23:44:37

@Mia and me:

Dehogynem lehet segíteni valakinek a leszokásban, az tény, hogy nem lesz könnyű. (Senki nem mondta, hogy könnyű lesz egy házasság.)

zpetal 2017.06.07. 23:46:59

@Mia and me:

Szerintem meg csak egy koncepciótlan vitatroll vagy (már rengetegszer bebizonyosodott, hogy sokszor csak a vita kedvéért írogatsz, még úgy is, hogy szembemész a kicsivel korábbi álláspontoddal.) A nem, gyerekek száma stb. ebből a szempontból valóban lényegtelen.

Diorella Queen 2017.06.07. 23:47:16

@zpetal: Nem volt alkesz, nem vert és nem nőzött.

Diorella Queen 2017.06.07. 23:49:22

@zpetal: Egyszerűen olyan bizonytalanná vált mellette a lét,hogy egyedül ezerszer biztosabb volt még úgy is, hogy amikor egyedül maradtam a kétévessel, nem volt még munkahelyem sem és agyesből volt 1 hónap hátra.
Tartalék pedig nulla Ft.

Mia and me 2017.06.07. 23:51:02

@zpetal: Te se voltál még szociális munkás, még hobbiból se, igaz?

Nem nem könnyű.
Nem lehet.

Több körülmény együttes nagyon pozitív változása kell ahhoz hogy a nagy kitartó szeretettel és a sok pozitív (rajtatok kívül álló) körülménnyel együtt legyen esélye túlnőni ezeken. (most konkrtéan szenvedélyekre, viselkedésformákra, válaszreakciókra gondolok).
És senki nem akar egy felnőtt ember anyja, apja, nevelője, parancsolója, istene, gondozója lenni egy fél életen át.
Vagy ha igen ,akkor nem kell gyerek. Az egyik szépen átneveli normális emberré a másikat, aztán addigra megöregedtek... A normális :) gyorsan keres magának egy társat a régi - elnyűtt helyett, amelyik belebetegedett a 25 évig tartó szociális munkába....

Diorella Queen 2017.06.07. 23:54:41

@Mia and me: Enegm állandóan rönkfaházba akart költöztetni, ez volt a mániája. Nem is értem miért nem inkább a jurta. Az is elég vidék lett volna. :P

Diorella Queen 2017.06.07. 23:56:53

@zpetal: 40 ezret adott a zálogház a borsónyi gyémánt gyűrűért ami 300 ezer Ft volt és a 10. házassági évfordulónkra kaptam tőle.
Erre jó az arany. Volt pár hónap míg abból éltem a gyerekkel,míg nem lett munkám az utolsó 3 másodpercben.

Mia and me 2017.06.07. 23:57:33

@zpetal: A vitában lehet más álláspontokat megismerni.

Nem kell feltétlenül magamévá tenni, vagy egyetérteni.

Érdekesnek találom a "séma"válaszokat, felvetéseket, hibáztatásokat. Én is használom őket, sokszor direkt, akár iróniával, és fordítva mindig "észreveszik" az emberek, csak a saját mondandójukban nem. Pedig tele van mindennyiunk szövege, gondolkodása, "érvelése" olyan tanult szarokkal, amiknek senki maga nem járt utána és nem tapasztalta meg. Mégis hivatkozik rá mint egyetlen igazságra...

zpetal 2017.06.08. 00:00:23

@Mia and me:

A szociális munkás nem foglalkozik leszoktatással, az a családtagok meg a szakemberek feladata.

www.youtube.com/watch?v=DgzKFdTQHS8

"Lemegy a metróba a szociológus,
Az újságíró figyel, mit mond a kórus,
A csövesek röhögnek: két Misi-mókus."

"És senki nem akar egy felnőtt ember anyja, apja, nevelője, parancsolója, istene, gondozója lenni egy fél életen át."

Dehogynem, aki szerelmes a másikba, az mindezt megteszi érte. Ennél sokkal többet is.

Mia and me 2017.06.08. 00:01:19

@Diorella Queen: :D, add meg az elérhetőségét, én akarok rönkfaházba költözni :)

A jurta az szabadabb, bontható, mehetsz tovább ha nem jó...
A rönkfaház meg vissza a természetbe, de mégis letelepedetten.
Mindkettőnek van varázsa szerintem. Bár pl. Pesten egyikse az igazi, már ha nem a rönkfaház körüli őzeket akarod enni hanem dolgozol valahol....

Mia and me 2017.06.08. 00:04:02

@zpetal: "A szociális munkás nem foglalkozik leszoktatással, az a családtagok meg a szakemberek feladata"

igen, de akkro annak az egy embernek, TE a szociális munkása leszel.

"Dehogynem, aki szerelmes a másikba, az mindezt megteszi érte. Ennél sokkal többet is."

te szeretheted, de a "rászoruló" :) a második évben kiszeret belőled, mert a segítségeddel eléred hogy szociális munkásként érzékel és tekint rád és nem a szerelmeként....

zpetal 2017.06.08. 00:18:59

@Mia and me:

"te szeretheted, de a "rászoruló" :) a második évben kiszeret belőled"

Épp hogy sokkal jobban fog ragaszkodni és szeretni, ha látja, hogy kitartanak mellette még ilyen körülmények között is. És támogatni kell, NEM szociális munkásként vagy gyerekként, hanem egyenrangú félként.

@Diorella Queen:

300 ezres gyémántgyűrű ajándékba, de bizonytalan volt mellette az életed. Nahát. Nem lehet, hogy csak egy szimpla női, homályos "miért nem a Hufnágel Pistához mentem feleségül"-ösztön dolgozott benned?

Mia and me 2017.06.08. 00:35:01

@zpetal: "Épp hogy sokkal jobban fog ragaszkodni és szeretni, ha látja, hogy kitartanak mellette " - :D Várj, azt hittem emberről van szó, nem mondtad hogy kutya az alany.

Mindegy amúgy. Nem érted a szenvedélybetegségek dinamikáját. 100ból egynél lehetséges nagy love-stori hepppi end, és ott is a külső körülmények (jó irányba) változása és a "beteg"gel valami sorsfordító dolog történése (amitől ő is azt gondolja, hogy elég a korábbi viselkedésből, szenvedélyből, akármiből) - jobban oka a gyógyulásnak-változásnak mint a társ erőn felüli erőfeszítései meg hős szerelme.

EGy játékfüggőt vagy egy alkeszt nem tudsz egyenrangú félként kezelni, mert ő maga értékeli sokkal alább magát. Gúnynak vagy b.szogatásnak veszi ha társként próbálod őt kivezetni onnan ahol van, és azonnal átmegy elnyomóba, és föléd kerekedik (téged még magánál is lejjebb értékelve). Egy olyan negatív spirálba kerül a két ember, hogy ...
De mindegy, ez itt off.
A férfiblogon vagyunk :D, ki leszünk innen b.szva ha nem a topikhoz írunk oldalakat.

Diorella Queen 2017.06.08. 07:31:07

@Mia and me: Herceg pont olyan kiábrándultnak tűnik nekem mint Alibanya.
Lehet hogy jól összeillenének.:)

Diorella Queen 2017.06.08. 07:33:56

@Mia and me:Kínlódna a fészkes fene egy alkesszal vagy játékgépfüggővel amikor nem elég hogy rondák, elhízottak, rettentő sotobák és lusták is mint a föld,még majd legyen minden nő Teréz Anya is.
Meg a jó k anyjukat azt!
Inkább egy műfasz vagy 30 macska.

Mia and me 2017.06.08. 08:07:28

@Diorella Queen: :D hát de az alkoholisták eleinte szépek- direkt :D. A gépfüggők meg néha nyernek és akkor visz haza 20 liter tejet a gyereknek, a nőnek meg egy bonbont és akkor minden el van felejtve....:)

Az utóbbiból is elég egy. És jár hozzá egy fikusz, vagy valami más mérgező szobanövény, amit néha lerág, és viheted dokihoz :).

Diorella Queen 2017.06.08. 08:35:56

@Mia and me: Az alkeszokon csak egyféleképpen lehet segíteni.
Ha megveszed neki a töményet, hogy mielőbb bevégezze.

sm is kezdi a tipmixes marhaságot. Gondolom miután elbukott párszázezret majd leáll róla, vagy nem.
Nem tudom felfogni miért éri meg játékgépbe meg hasonlókba invesztálni a lóvét, mint inkább egy nőre. Mert az utóbbitól még kapna is vissza valamit hálából vénségére, de a szerencsejáték zrt-től soha.
Igazi barmok a pasik, ez a véleményem.

Mia and me 2017.06.08. 09:09:43

@Diorella Queen: ez ilyen gyerekes "hátha" ... De a nyomor viszi rá az embereket. A lottó meg ilyenek a hülyék adója :). Látják h munkával nem sokra jut és akkor ez így bevillan mint hirtelen meggazdagodási lehetőség.
Némiképp "istenhit"-szerű a dolog, mert ugye reménykedik. Valamint kényszeres betegségekre jellemző vetületei is vannak, ha egyik héten elfelejti megjátszani a számait vagy tippjeit, akkor amíg ki nem húzzák, stb. addig rosszullétig képes hergelni magát, hogy "biztos most nyernék"...
Lehet az ital jobb is egy fokkal, mert ott a mája egyszer csak tényleg jelez...
Amúgy lehet segíteni az alkoholistán is de nem a "szerelme" feladata, ha sikerül is, akkor gyógyulás után ők nem lesznek egy pár - zpetal elképzelésivel ellentétben EZ nem az a "sors" meg megpróbáltatás, ami összekovácsolja az embereket. A néhány sikeres esetben jellemzően a volt alkesz "normalizálódva", felismerve saját értékeit, lehetőségeit immár nem alkoholizálva, szakít az őt szenvedélybetegként szerető és támogató párjával és keres egy másikat akivel "új" életet kezdhet, tiszta lappal.
Az élet már csak ilyen kegyetlen... de az emberek meg főleg ;-)

Diorella Queen 2017.06.08. 09:15:33

@Mia and me: Én nem kínlódnék alkesszal egy percig sem.
Minek?
Egyedül is megél egy nő akár gyerekekkel is, ennek feltétele hogy sokat kell dolgoznia. Cserébe viszont nem kell alkoholgőzös lehelletet szagolnia, verést elviselniea gyerekeit mindennek kitennie stb stb.
Szexre pedig minden nő talál pasit ha nagyon viszket neki ( ne jó, kivétel Alibanya:):)

Diorella Queen 2017.06.08. 09:18:34

@Mia and me: Én azt sem csinálnám amit Ali, hogy állandan meetingeljek faszikkal éveken keresztül. Egy rakás időt elcseszve ilyenekkel, aztán újabb és újabb kiábrándulás stb . De volt egy hasonszőr barinőm,ő is faszfüggő volt, azt mindig levették a pasik anyagilag meg jól kihasználták stb. De azát besétálna még most is egy faszért az oroszlán barlanghjába. Hát vannak ilyen nők, ezt is el kell fogadni.

Diorella Queen 2017.06.08. 09:20:00

Ezek az egy "faszért bármit" típusú nők.
Én inkább munkába ölöm a libidómat, az legalább kifizetődő. :D

zpetal 2017.06.08. 18:29:24

@Diorella Queen:

Ha jól emlékszem a sztori folytatására, a volt férjed azóta már jól keres, és boldogan él az új családja mellett, neked pedig nagy sérelmed volt, hogy az új nőjére és gyerekére költi a pénzét, nem rátok, igaz? Pedig költhette volna rátok is, csak ezek szerint egy kicsit kellett volna még mellette Teréz anyát játszanod.

Te pedig azóta is rágod a kefét otthon és sütögeted reménykedő szemekkel a palacsintát az új párodnak, hátha az hajlandó lesz majd egyszer a mozijegyen meg az alapanyagok felének kifizetésén túl is felvállalni társként téged. Persze vannak "faszért bármit"-típusú nők, ugye? :)

És mindezek után akkor elgondolkodik az ember azon is, hogy akkor általánosságban párkapcsolati szempontból ki is volt vajon a problémás eset a ti házasságotokban?

Diorella Queen 2017.06.08. 20:26:46

@zpetal: Az a gáz hogy szarul emlékszel dolgokra, majd a félemlékeiddel elkezdesz vagdalkozni olyan dolgokat, amik nem igazak.
Éppen válik mellesleg, de nyilván ennek is én lehetek az oka, mert ki más?

Diorella Queen 2017.06.08. 20:28:25

@zpetal: Szóval szerintem be is fejezhetnéd a rágalmazós lejárató kampányodat, mert ha így folytatod, akkor lesz újra 30 napom megindítani a pert a hülyeséged miatt, nagy nyilvánosság előtt.

zpetal 2017.06.08. 22:06:05

@Diorella Queen:

- Rágalmazást csak konkrét tényközléssel lehet megvalósítani (pl. "XY-ék 14 éves kurvák seggéről szoktak kokaint szívni").
- Ha polgári pert akarsz indítani, arra nem 30 napod van (azt nem árt, ha tudod bizonyítani, hogy nagy nyilvánosság előtt ismert, hogy ki az a Diorealla Queen).
- Konkrétan mi volt az, ami nem igaz? (A szövegem a "ha jól emlékszem..." kitétellel kezdődik, tehát én magam is felhívtam a figyelmet a tévedés lehetőségére.)

Diorella Queen 2017.06.08. 22:15:26

@zpetal: Amit te csinálsz, az egy lejárató kampány, mely általad kitalált fikciókon alapszik. Ezt a mókádat rendszeresen űzöd nagy nyilvánosság előtt a saját szórakozásodra. Most jött el az idő, hogy fogadok egy feminista leszbika ügyvédet, mert azt hiszed, hogy a nagy eszed és kapcsolataid, illetve az anyagi helyzetedből adódó fölényed, bármire feljogosít téged!

Diorella Queen 2017.06.08. 22:22:31

@zpetal: A szövegem a "ha jól emlékszem.
Válasz erre;
Folyamatos és ráutaló szöveget nyomatsz minden fronton,melynek a célja mindössze annyi, hogy megállás nélkül rossz színben tüntess fel engem és alapjában véve a női nemet.

Diorella Queen 2017.06.08. 22:24:27

@zpetal: ..." ha jól emlékszem", de nem emlékszel, azaz nem teszel mást, mint félinformációkat elferdítve saját legendákat gyártasz rólam.

Diorella Queen 2017.06.08. 22:35:12

@zpetal: azt nem árt, ha tudod bizonyítani, hogy nagy nyilvánosság előtt ismert, hogy ki az a Diorealla Queen
Válasz erre;
Ebben is tévedsz, mert nem kell,elég ha egyetlen ember tudja itt hogy ki DQ. Továbbá a "ha jól emlékszem" kezdetű mondataid nem mentenek fel a mondat tartalmának jogi vonatkozásától.Magyarul, az ilyen kezdetű mondat nem ment fel a közlendő dolgok sértő tartalámtól.

Diorella Queen 2017.06.08. 22:36:36

@zpetal: És légyszíves várd meg az éjfélt, mielőtt az ügyvéd rokonodat telefonon zargatod az itteni történetekkel.

zpetal 2017.06.08. 22:39:26

@Diorella Queen:

"azaz nem teszel mást, mint félinformációkat elferdítve saját legendákat gyártasz rólam."

Tehát nem tényeket közlök? Egyébként sokat segítene, ha elmondanád, hogy konkrétan mit ferdítettem el.

"melynek a célja mindössze annyi, hogy megállás nélkül rossz színben tüntess fel engem és alapjában véve a női nemet."

Na látod, EZ egy tényközlés a részedről. :)

A rossz színben feltüntetéssel kapcsolatban pedig idéznék néhány korábbi hozzászólásodból csak innen kicsivel feljebbről:

"Igazi barmok a pasik, ez a véleményem."

" Az alkeszokon csak egyféleképpen lehet segíteni. Ha megveszed neki a töményet, hogy mielőbb bevégezze."

"Kínlódna a fészkes fene egy alkesszal vagy játékgépfüggővel amikor nem elég hogy rondák, elhízottak, rettentő sotobák és lusták is mint a föld"

"Én azt sem csinálnám amit Ali, hogy állandan meetingeljek faszikkal éveken keresztül. Egy rakás időt elcseszve ilyenekkel, aztán újabb és újabb kiábrándulás stb . De volt egy hasonszőr barinőm,ő is faszfüggő volt, azt mindig levették a pasik anyagilag meg jól kihasználták stb. De azát besétálna még most is egy faszért az oroszlán barlanghjába. Hát vannak ilyen nők, ezt is el kell fogadni. Ezek az egy "faszért bármit" típusú nők."

Hogy a velem kapcsolatos tényközlésedet alátámaszd, idéznél nekem olyan hozzászólásomat, ahol általánosságban tettem a tőled idézettekhez hasonló kijelentéseket (vagy egyáltalán bármilyen negatív véleményeket) _teljes_ társadalmi csoportokra, kivétel nélkül azok minden tagjára?

Diorella Queen 2017.06.08. 22:45:15

@zpetal: Tehát nem tényeket közlök?

Tényként közölsz saját magad által elferdített dolgokat.

Egyébként sokat segítene, ha elmondanád, hogy konkrétan mit ferdítettem el.
(neked pedig nagy sérelmed volt, hogy az új nőjére és gyerekére költi a pénzét, nem rátok, igaz?)->íme az általad TÉNYKÉNT közölt kitaláció, amiből semmi nem igaz. Mivel sosem érdekelt mennyit költ az éltettársára és annak gyerekére és úgy általában véve bármire.

Diorella Queen 2017.06.08. 22:46:09

@zpetal: És inkább hajnal háromkor hívd a rokon jogészt légyszike.

Diorella Queen 2017.06.08. 22:50:04

@zpetal: Mr Tökéletes Úr, kezdesz kibilleni a biliből.

zpetal 2017.06.08. 22:51:43

@Diorella Queen:

"íme az általad TÉNYKÉNT közölt kitaláció"

"Ha jól emlékszem(...), igaz?" - Ez egy kérdés, nem tényközlés.
És mi a helyzet a kért idézetekkel?

Diorella Queen 2017.06.08. 22:54:58

@zpetal: Csak nem gondolod, hogy köteles vagyok neked bármire ( meg minden követelőző kérdésedre) válaszolgatni?
Hát kinek érzed te magadat, de őszintén?
Ki vagy te?!

zpetal 2017.06.08. 22:54:59

@Diorella Queen:

Javaslom a pókert, az segít abban, hogy megtanuljon az ember rendesen blöffölni. :)

Diorella Queen 2017.06.08. 22:56:36

@zpetal: Csak nem felidegítettelek?
Semmiképpen nem szeretném hogy miattam (illetve a közöltek miatt) sok gyomorsavar hányjál,netán ne tudjál aludni napokig.

Diorella Queen 2017.06.08. 22:58:50

@zpetal: Te akartál játszani, nem értem a reklamációt.
Nektek pasiknak semmi sem jó.

zpetal 2017.06.08. 22:59:43

@Diorella Queen:

Köszönöm, de erről szó sincs. Ha úgy gondolod, perelje be nyugodtan, én majd elhelyezkedek szépen az alperesi pozícióban, és várom majd a konkrét igényeidet meg a bizonyítékaidat.

Diorella Queen 2017.06.08. 23:03:51

@zpetal:Az "alperesi pozíció" az, amikor enyhén előrehajolva, összefont karokkal és aggódó, görcsös arckifejezéssel, homlokán izzadságcseppekkel ül a tag az első sorban, közvetlenül szemben a bíróval?

zpetal 2017.06.08. 23:08:35

@Diorella Queen:

Az alperesi pozíció az, amikor kíváncsian és őszinte érdeklődéssel várod, hogy a felperes milyen igényeket támaszt veled szemben, és milyen bizonyítékai vannak az igényei jogosságának alátámasztására.

Mia and me 2017.06.08. 23:18:09

nem azért, de ha mindenképp ENNYIRE találkozni akartok egymással :), akkor egyszerűbb lenne egy kávé vagy egy sör mellett valami romkocsmában és ott szépen elküldenétek egymást a francba, azt' kész... :)

Diorella Queen 2017.06.08. 23:24:11

@Mia and me: Most miért kellett elkomolytalankodni a tárgyalást?Egész jól sikerült már megszorongatni zépata tökeit, de az igénytámasztással önmagával szemben, teljesen összezavart!:D

Diorella Queen 2017.06.09. 14:10:47

@Mia and me: Ha ő egy olyan férfi,mint amit sejtetni vél magáról ( öltönyösnyakkendősértelmiségi stb), akkor ugyan minek akarna találkozni mondjuk velem, hiszen én köztudottan nem vagyok hamvaspiha már, és az ő állítása szerint is mélyen áralatti és minőségromlott hús vagyok. Húspiaci szempontjai szerint pedig selejtes áru, majdhogynem döglött tyúk. Tehát jogos a felmerülő kérdés, miszerint minek kéne egy ilyennek egy selejtes cucc, ha sokkal minőségibb, márkásabb terméket is megengedhet magának? Tehát szerintem tévedés lenne azt hinni, hogy zépatológus mindössze csak szeretné végigdugeszolni az összes faszhiánytól szenvedő bloggerínát a neten.Persze mindez mindössze feltételezés, szigorúan, mert PERSZE LEHET ROSSZUL EMLÉKSZEM dolgokra.:)

Diorella Queen 2017.06.09. 14:18:44

@Mia and me: Sokkal inkább van itt szó valami másról. Lehet találgatni,elég sok dolog felmerülhet vele kapcsolatban. Ahogy mondtad keresőrobot is lehet, információgyűjtögető, vagy csak simán kielégíti a virtuális baszakodás a nyanyákkal. Van aki így él szexuális életet hogy virtuálisan mindenkit szájba ver, fenti kommentek közt is találni ilyet bőven.De felmerült a provokátor is,aki valóban úgy akar pénzhez jutni hogy blogokon provokálja a nagyérdeműt, majd perelget. Egy bankárt vagy egy S-t nyilván azért nem fog perelni, mert azok meg tudják fizetni a jó ügyvédeket, nem elég kiszolgáltatottak ahhoz, hogy nyerjen. Szóval sokminden felmerülhet azon kívül, hogy simán csak össze akar jönni egy komolyabb nővel. De az is lehet hogy mivel nő vagyok, én bonyolítom túl a dolgokat és újra csak nem hagynám ki hogy mindez csak FELTÉTELEZÉS és semmiképpen nem tényközlés.:)

Diorella Queen 2017.06.09. 14:30:35

@Mia and me: Még mindig ennél a gondolatmenetnél tartva, már csak azért sem akarhat meetingelni szerintem, mert saját állítása szerint kapcsolatban van. Tudja jól, hogy én is kapcsolatban vagyok, tehát lehet tovább találgatni az okokat. Tény, hogy egy szűzkurvával elég nehéz meetingelni és pofavizitet tartani,ha csak nem rángatja bíróság elé valami faszággal.

Diorella Queen 2017.06.09. 14:32:34

Akkor most lenyomok 80 hasizomerősítőt erre a sok találgatásra.
Egészségetekre.

Mia and me 2017.06.09. 19:45:23

@Diorella Queen: Igen, kicsit túl van ez gondolva :D. Én pusztán annyit vizionáltam, hogy leültök bárhol egy sörre és először szép szavakkal, utána ahogy a sör fogy, egyre inkább átmenve személyeskedésbe, elkülditek egymást a fenébe, utána az x-edik kör sörnél meg röhögve kölcsönösen azzal köszöntök el egymástól, hogy namegálljcsak a következő post alatt rommá alázlak.. :)

Semmiféle dugás vagy kinek van milyen kapcsolata vagy kinek mi a célja - nem merült fel bennem. Én még ilyen naív eresztés vagyok, ha két ellenkezőnemű találkozik, nem feltétlenül a szexre gondolok :) mint végcél. Főleg ha előtte pereskedni akartak :D...

Diorella Queen 2017.06.09. 20:19:00

@Mia and me: Én nem járok ilyen helyekre és soha nem pazarolnám az időmet ilyen meetingekre, továbbá nem iszom alkoholt, még sört sem..)

David Carradine 2017.06.25. 12:09:10

@Burgermeister: Köszönöm a plusz jelet. Amúgy meghaltam, igen. De az nem úgy volt. Kétszáz nindzsa jött rám hátulról, éjszaka, víz alatt, a sötétben. Százat így is kinyírtam, mielőtt levágtak. Utána tettek be a gardróbba, női harisnyában, önakasztásos, fojtogatós szexet imitálva, hogy rombolják az imidzsemet. A családom is megírta. Szemetek ezek a ferdeszeműek, pedig tőlük tanultam mindent, és nem voltam hálátlan, mert én meg népszerűsítettem őket nyugaton, a filmjeimben, de ez van.
Bocs a késői válaszért, ezt az accountot már nem igazán használom, és ritkán nézem meg azt a mail-címem, amire válasz értesítés jön, azért remélem, hogy kielégítő.

A nickben nem endélyezett karakter található 2018.05.05. 22:51:56

@Mia and me:
Már ha ezt egyáltalán életnek lehet nevezni... avagy: "Az a neved, hogy élsz, és halott vagy" ;)