Férfiszemmel

Minden amit a másik nemről tudni akarsz, de nem mered megkérdezni

Hirdetés

Támogasd az oldalt!

    

Friss topikok

Antifeminizmus és nőgyűlölet

2017.08.14. 14:28 George Herceg

veszekedes.jpg

Aki a neten, társaságban manapság antifeminista nézeteket hangoztat, azt a leggyakoribb kritikát kapja (elsősorban a nőktől, de sok férfitől is), hogy nőgyűlölő. (A 2. helyen szerepel az impotens, a 3. helyen a kis péniszű, míg a 4. helyre futott be az anyuci pici fia eposzi jelző)

A valóság azonban az, hogy az antifeministák többsége, akik természetesen nem képeznek egy homogén halmazt, nem nőgyűlölők, sőt sokan házasságban, párkapcsolatban és családban élnek. Mi az oka annak, hogy mégis rájuk kerül ez a stigma?

Az első ok, hogy az antifeminizmus egy válaszreakció. Feminizmus nélkül nem jött volna létre és ebből következően, mint egyfajta utóhatása a feminizmusnak fáziskésésben van, illetve sokszor csak reagál a feministák felvetéseire. Mivel a közbeszédben a feministák határozták meg azokat a témákat, melyekre az antifeministák reagáltak, az egyszeri olvasó azt hiheti, hogy a feminizmus elleni harc egyben a nők elnyomásának visszaállításáról szól. Ezt erősíti meg az is, hogy sok antifeminista hamis nosztalgiával idealizálja a száz évvel ezelőtti családi viszonyokat, mintha akkor nem lettek volna katasztrofális házasságok, megcsalások és diszfunkcionális családok. Ugyanakkor negatív előjellel ez a múltátformálás a feminista szerzőknél is megtalálható, ahol ez az időszak úgy jelenik meg, mint az elnyomó patriarchátus kora, ahol minden feleség a férje által terrorizált és rendszeresen megerőszakolt páriaként tengette életét. Úgy látszik azonban, hogy a múlt „uralásában”  feministák ügyesebbek voltak, mert a közbeszédben még a nem feminista nők is sötét kornak látják párkapcsolati szempontból dédanyáik korszakát. A múlt antifeminista idealizálását így lehet nőgyűlöletként értelmezni, ami alapvetően akadályozza, hogy az antifeminizmus nőket is megnyerjen magának.

Sokan szintén nőgyűlöletként értelmezik a férfiak elvárásainak megfogalmazását a nőkkel kapcsolatban. A felvetés már eleve hibás, hiszen ha a nőkkel kapcsolatban elvárásokat támasztanak, akkor éppen, hogy kooperálni szeretnének a nőkkel, ahol nekik is és nekünk is vannak és lehetnek igényeink, elvárásaink a partnereinkkel szemben. Ebből következően nőgyűlölet ebben az esetben sem jelenik meg, hiszen ki akar együtt élni egy olyan emberrel, akinek az egész nemét gyűlöli? Ez az érv inkább állná meg a helyét a MGTOW mozgalom követőivel szemben, akik minimális, de inkább semmilyen szinten nem akarnak együttműködni a másik nemmel.

Az egyik legnagyobb félreértés a feministákkal kapcsolatban, hogy ők az összes nőt képviselik és az összes nő érdekeit védik. Ebből következően, aki velük nem ért egyet, az az összes nőt támadja.  Ennek az absztrakciónak pedig az a következő folyománya, hogy aki például nem ért egyet a nemi kvótákkal, az a feminizmust támadja, aki a feminizmust támadja, az a nemek közötti egyenlőséget támadja, és aki a nemek közötti egyenlőséget támadja, az valósában az egész női nemet támadja, tehát nőgyűlölő. Ez a gondolati bakugrás arra szolgál, hogy minden olyan megnyilatkoztatást nőgyűlöletként söpörjön le az asztalról, ami nem illik bele a doktriner feminizmus aktuális kinyilatkoztatásaiba.

A nemi erőszak kérdésben, pedig bármilyen olyan vélemény, amely nem elvitatva az áldozat valódi  áldozat voltát és a cselekmény büntethetőségét, felhívja a figyelmet a megelőzés és a bűncselekmény bekövetkezési esélyének mérséklése érdekében megtehető magatartásformákra, válogatás nélkül nőgyűlölő és áldozat hibáztató kategóriába kerül. Mindezt persze megspékelik azzal, hogy bizonyára a megfogalmazó maga is erőszaktevő, vagy ha az nem is, de vágyik arra, hogy nőket tegyen akaratuk ellen magáévá.

Írhattam volna még sok példát, de  egy dolgot látni kell, ahogyan az antifeminizmus sem a teljes férfi populáció sajátja (vannak feminista férfiak, meg u.n. kék pirulás férfiak is), úgy a feminizmus sem sajátíthatja ki a teljes női nemet. Ezért sosem szabad a feminizmust összemosni a nőkkel, az antifeminizmust pedig a nőgyűlölettel.   

60 komment

Címkék: erőszak férfiak feminizmus nők pszichológia megcsalás elvárások antifeminizmus

A bejegyzés trackback címe:

http://ferfiszemmel.hu/api/trackback/id/tr1712747946

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben.

Sadist 2017.08.14. 15:24:24

"Ez az érv inkább állná meg a helyét a MGTOW mozgalom követőivel szemben, akik minimális, de inkább semmilyen szinten nem akarnak együttműködni a másik nemmel."

Ez így ebben a formában nem igaz. Az MGTOW-k is szívesen együttműködnének a nőkkel, csak ők a sajátjukból már nem engednek egy tapodtat sem.

Zalai Béla 2017.08.14. 16:20:17

@Sadist: Bár hogy kik azok az "ők", az nem derül ki, de nyelvtanilag két értelmezés tűnik rá indokoltnak:

1. Az "ők" a nők, azaz a nők nem engednek egy tapodtat sem a sajátjukból. "A nők" azonban nyilván nem homogén csoport, és ezt - felteszem - te sem gondolod így. Marad az, hogy

2. az "ők" az MGTOW mozgalom követői, akik az állításod szerint szívesen együttműködnének, de nem engednek egy tapodtat sem a "sajátjukból". Milyen értelemben együttműködés az, hogy én nem engedek semmit? Max. rabszolgák és gazdájuk között tudok ilyen "együttműködést" elképzelni.

MutánsJane 2017.08.14. 17:02:56

@Sadist: Szerintem az MGTOW-k a kutyának nem hiányoznak.

Sadist 2017.08.14. 17:34:55

@Zalai Béla: Természetesen az utóbbi.

"Milyen értelemben együttműködés az, hogy én nem engedek semmit?"

A nők már elmentek a falig, a férfiaknak egy hangyafasznyit is engedniük már ostobaság volna.
Ha a másik már rég kint van a libikóka végén és felé dől, akkor nem azzal lehet egyensúlyi helyzetet teremteni, hogy elkezdesz egyre közelebb ülni.
A megoldás kulcsa a nőknél van, nekik kellene kompromisszumra és együttműködésre törekedniük.

Sadist 2017.08.14. 17:43:29

@MutánsJane: Most még lehet, hogy nem, de legkésőbb nyugdíjas korukra a nők nagyon fognak sírni, ha az amúgy életerős férfiak nem munkával és a nyugdíjuk kitermelésével lesznek elfoglalva, hanem egy számukra teljesen optimális életszínvonalon éldegélnek és arra törekednek, hogy minél kevesebbet rakjanak a közösbe.

MutánsJane 2017.08.14. 19:40:07

@Sadist: Ez maximum azokra igaz, akikre az előző topiknál Advanced Flight prolikként utalt. (Egyébként teljes mértékben egyetértek vele.)
Jó pár évvel ezelőtt egy akkor még origós feminfo topikban a saját maga szerint akkor már MGTOW Huffnágel Pista avval égette magát, hogy ott kommentelő férjes asszonyoktól próbált meg fotóért kuncsorogni. Azok meg csak röhögtek rajta. Kb. ennyi.

MutánsJane 2017.08.14. 19:43:35

@Sadist: "és arra törekednek, hogy minél kevesebbet rakjanak a közösbe."

Ez az adócsalás finomabb megfogalmazása akar lenni?

Asidotus 2017.08.14. 20:37:41

@MutánsJane: nem feltétlenül adócsalás
Esetleg nem vállalok több munkát, túlórát, nem erőltetem magam továbbképzéssel, hogy még több, még jobban fizető munkám legyen.
Hanem inkább magamra fordítom a kis szabad időmet, kimegyek horgászni, túrázni, meccset nézek, stb.
És ha nem dolgozok többet, nem fizetek több adót sem.

Untermensch4 2017.08.14. 21:10:43

@MutánsJane: " "és arra törekednek, hogy minél kevesebbet rakjanak a közösbe."

Ez az adócsalás finomabb megfogalmazása akar lenni?"

Az amit Asidotus írt. Pl lehetnék jobb parti ha a mostani munkámat egy 100km-rel arrébb lévő cégnél kétszer ennyi nettóért csinálnám. Én viszont nagyon jól eléldegélek feleannyi GDP-t termelve is.

Untermensch4 2017.08.14. 21:13:01

@George Herceg: Ha megcsalna az empátiám, örülnék a visszajelzésnek... ez egy amolyan dedikált poszt élőholtkiller olvtársnak? :)

MutánsJane 2017.08.14. 21:16:01

@Asidotus: @Untermensch4:

Szerintem ez így teljesen oké. Win-win szituáció.

Untermensch4 2017.08.14. 21:35:56

@MutánsJane: Nekem meg feltételezem Asidotusnak win-win... Kb olyan öreg korunkig tudjuk vígan élni az életünket amíg az örök vadász(horgász)mezőkre nem távozunk. A "hova lettek a pasik?" kérdést feltevő párkereső nőknek viszont szűkült a kínálat.

MutánsJane 2017.08.14. 22:31:17

@Untermensch4:
A "hová lettek a pasik?" kérdést feltevő nők szerintem notórius önsorsrontók.

Inkábbolvass 2017.08.14. 23:13:59

@Untermensch4: Mekkora katasztrófa :DD

Ha jobban belegondolsz, nem szűkült a kínálat, mert aki ezt kérdezi, annak eleve nem volt senki a látómezejében. Az a kínálat hova tud szűkülni? Tehát ez egy illúzió.

-Hova lettek a pasik?
-Elmenekültek előled.

George Herceg 2017.08.15. 08:17:16

@Untermensch4: Erre nem gondoltam :-)
De különben sem hiszem, hogy Zombigyilkos magára venné...meg aztán attól még, hogy vehemensen érvel még Ő sem biztos hogy nőgyűlölő.

Sadist 2017.08.15. 14:31:47

@MutánsJane: "Ez az adócsalás finomabb megfogalmazása akar lenni?"

Egyáltalán nem. Amelyik férfinek nincs felesége, gyerekei, az sokkal kevesebbet fog termelni, így kevesebbet adózik, kevesebb nyugdíjjárulékot fizet. Meg sokkal kevesebbet is fogyaszt, pl. nem tart fent csak azért egy autót (adó, biztosítás, jövedéki adó), hogy 80%-ban a csaját vagy a családját fuvarozza vele.

Sadist 2017.08.15. 14:42:17

@MutánsJane: Most még. De mondom, legkésőbb a nyugdíjas kor elérésekor lesz majd sírás-rívás az öregasszonyok körében, hogy kevés a nyugdíj.

Nézz meg egy nemekre lebontott járulékfizetési kimutatást. A férfiak másfélszer annyi nyugdíjjárulékot fizetnek, mint a nők, a nők pedig másfélszer annyit kapnak, mint a férfiak.
Ez jórészt amiatt van, mert a férfiak átlag 7 évvel hamarabb elpatkolnak (leggyakoribb halálok valamilyen szív és érrendszeri betegség, aminek a munka okozta stressz a fő kiváltó oka).
Képzeld el mi történik, ha a férfiak beleszarnak az egészbe, nem törik magukat olyan keményen a munkában. Kevesebbet fognak a közösbe fizetni, viszont nő a várható élettartamuk, mert kevésbé fogják stresszelni magukat a munka miatt.

MutánsJane 2017.08.15. 15:27:27

@Sadist: Hát, aki ettől kis kvázi-fenyegetéstől összecsinálja magát, az annyit is ér, hogy egy veretes klasszikust idézzek a helyzetre alkalmazva. Esetleg egy olyan gyépés szintűnél talán még működik, aki a 2010-es nyugdíjpénztári einstand után is képes hinni a mesékben.
Nekem, ha jól számolom, legalább négy-öt alapos okom van rá, hogy csak röhögjek rajta.

Untermensch4 2017.08.15. 19:20:49

@George Herceg: Nem nőgyűlölő, egyértelműen femináci-gyűlölő. A poszt tképp nem "ellene" írottnak tűnik, inkább párbeszédi segédlet.

Disznó Úr 2017.08.16. 21:24:22

@MutánsJane: "Ez az adócsalás finomabb megfogalmazása akar lenni?"

Az adóztatás a jövedelem egy részének elvonása (állami) erőszakkal. Az elvont jövedelem elosztása a politikai haszonszerzés logikája szerint zajlik (többek között segély, nyugdíj, gyes-gyed).

Miért is lenne erkölcsi kötelessége egy jövedelmet termelő embernek vadidegeneket, nem csekély számban potyautasokat pénzelni?

Erkölcsi-természetjogi alapon az ún. adócsalás (mármint a megszerzett jövedelem irreálisan magas hányadának elvonása elleni magatartás és persze nem az ÁFÁ-s utaztatós machinációk)nem tekinthető normaszegésnek.

Ellenkező esetben fel kell tennem a kérdést, hogy a jövedelmem mekkora részére tartasz igényt és milyen alapon?

zombigyilkos 2017.08.17. 13:39:20

@George Herceg:
"meg aztán attól még, hogy vehemensen érvel még Ő sem biztos hogy nőgyűlölő"

19818-presscdn-pagely.netdna-ssl.com/wp-content/uploads/54e/79/cage37.gif

Egyébként roppantmód megtisztelőnem érzem, hogy egyáltalán szóba kerültem... :)

zombigyilkos 2017.08.17. 14:00:55

@MutánsJane:
"Hát, aki ettől kis kvázi-fenyegetéstől összecsinálja magát, az annyit is ér"

Jogos!
Hiszen csak az alábbiak állnak a nők rendelkezésére:
- Férfiak termelik ki a nyugdíjárulék 60%-át, miközben egy átlag nő élete során 2-3X annyit kap belőle (országtól függően), mint egy átlag férfi.
- Férfiak termelik ki az EÜ járulékok 60%-át, miközben egy átlag nő élete során 2-4X annyit kap belőle (országtól függően), mint egy átlag férfi.
- Férfiak termelik ki az egyéb adók 60%-át, miközben egy átlag nő élete során 2-3X annyit kap belőle (országtól függően), mint egy átlag férfi. Pl. kétszer annyi nő a felsőoktatásban (büfészakok), gyes, gyed, családi pótlék, stb.
- Férfiak fizetik a tartásdíjat (jövedelmük harmadát, felét), hogy a nő el tudja szakítani a gyerektől az apát és kényelmesen élhessen.
- A büfészakos semmittevő munkák, amelyek csak kárára vannak a társadalomnak, elsősorban nőkre van kihegyezve.
-Sőt, néhol már külön férfiadót is be akarnak vezetni.
/Magyarán elmondhatjuk, hogy az a jólét, amiben élünk, az saccperkábé 80-90%-ban férfiak által van kitermelve és 70-80%-ban nők által elfogyasztva. Ergo mondhatnánk, hogy a női nem parazitaként élősködik a férfiakon./

Szóval amíg ilyen náci rendszer van, addig valóban nem kell aggódni. A baj csak akkor kezdődik, ha ez a rendszer esetleg megszűnik. :)

Akkor jön az olyan hiszti, mint:
- 'Hová tüntek az igazi férfiak?!'
- 'Hová tűnt mára a lovagiasság?!'
- 'Miért nincs egy férfi, hogy segítsen?!'
És persze az, hogy már nekiálltak azon is rinyálni, hogy ezek a mocskos férfiak nem hajlandóak eleget doglozni:
www.nytimes.com/2014/12/12/upshot/the-rise-of-men-who-dont-work-and-what-they-do-instead.html
:)

.

"Nekem, ha jól számolom, legalább négy-öt alapos okom van rá, hogy csak röhögjek rajta."

Had találjam ki, mik azok!
Nézzük csak:
- Nőtartó szocialista rendszer.
- 90%-ban férfiak által termelt javak.
- Egy 'jól megérdemelt' tartásdíj.
- Büfészakért szerzett puncivakaró látszatmunka.
- Újraházasodással másik gazdatest megszerzése.
Eltaláltam? :))

zombigyilkos 2017.08.17. 14:05:40

@Disznó Úr:
Így van!
Morális értelemben éppen maga az (ilyen mértékű és ilyen elosztású) adóztatás minősül rablásnak.

Huffnágel Pista · http://www.huffnagelpista.com 2017.08.17. 14:21:00

@MutánsJane: Hazudsz, a jó kurva anyád kuncsorgott, az.

Csak hogy tudják, a kis csicskagyász bibsi bértollnokok, Beposztoltam a saját insta profilomat, mert én már akkor is adtam az arcomat a véleményem mellé, amikor az még nem volt divat. Emiatt vált belőlem legenda, mert rám nem tudtátok azt mondani, hogy ennek nem jut nő.

Csak hogy tudják, kivel beszélgetnek és kiröhögtem azokat az állitólagos rendkivül sikeres, gyermeküket egyedül nevelö anyukákat, akik azt hazudták, hogy ök csinálják a feminfot.

A mai napig büszke vagyok, hogy tevékenységemnek köszönhetően onnan már akkor kibaszták őket, amikor még a lipsik kezében volt az oldal, ami egyébként most a 444.hu-n is behalt. Érdeklődés hiányában.

Érdekes módon egy anyuka neve sem volt felsorolva a Sorosblog impresszumában.

Most megmondom, hogy te is vagy egy siklóvállú momentumos buzigyerek vagy, vagy egy rétibálna, de cáfolj meg. Mutasd azt a szelfit, amire azóta várunk töled.

Diorella Queen 2017.08.21. 20:53:19

Túl van itt már lihegve a női nem minden hibája. Ez az egész blog nem szól másról. De minek ennyi betű és időpocsékolás, hiszen ha az elvárásoknak nem felel meg adott felhozatal, akkor nem az a megoldás, hogy átalakítjuk, és a magunk képére faragjuk a nőt, hanem talán máshol kell keresgélni, vagy le kell gyártatni Japánban a tökéletes feleséget, és annyi. Az itteni sírásoknak és rívásoknak, és minden egyéb szájkaraténak semmi haszna rátok nézve. Attól még magányos vénlegények maradtok, míg a világ világ és azon is túl még 7 napig.

Diorella Queen 2017.08.21. 20:55:16

Egy igazi úriember és igazi Féri, az soha nem bántana meg egyetlen nőt sem. Sem szóval sem tettel.
Hol vagytok ti az igazi úriemberhez képest?
Segítek nektek.
Sehol.

zpetal 2017.08.21. 21:30:10

@Diorella Queen:

Egy igazi Férfi (már bocsánat, de) ívben szarik arra, hogy a magányos nők szerint milyennek kéne lennie egy igazi Férfinak.

Untermensch4 2017.08.21. 21:30:13

@Diorella Queen: "Egy igazi úriember és igazi Féri, az soha nem bántana meg egyetlen nőt sem. Sem szóval sem tettel."
Megsértődni a legkönnyebb. Azt már születésétől tud minden ember. Egy alacsony ingerküszöbű embert már önmagában az is meg tud sérteni (=meg tud sértődni rajta) hogy jelen van vki a közvetlen komfortzónájában. De ha ebben a kérdésben meg tudnád győzni brendelmatyit akkor vszeg jelentősen módosítanám az álláspontomat... :)

" Attól még magányos vénlegények maradtok, míg a világ világ és azon is túl még 7 napig."

A nőnek jelenti ugyanazt az egyedüllét és a magány, szintúgy csak nőknek jelent nyomasztó perspektívát az idő múlása...

Mellesleg úriemberséghez olyasmi is tartozott vala hogy az ember ne házasodjon rangon alul.

George Herceg 2017.08.22. 08:18:45

@Diorella Queen: Pár dolgot rakjunk tisztába:
- ez a blog és a hozzá hasonlóak nem azért íródnak, mert a szerzőknek nincs nőjük. Nekem is van, másoknak is.
- az, hogy manapság a nők többségének olyan értékrendje van, ami a férfiak egy része számára elfogadhatatlan arra nem a szexbaba gyártás lesz a megoldás. (bár vannak akik szerint igen)
- Ha valami nem tetszik, az nem sírás és rinyálás, hanem vélemény nyilvánítást, amit ti nők nap, mint nap megtesztek a férfiakkal kapcsolatban.
- A nők többsége sikeresen leküzdötte magát arról a piedesztáról, melyre a férfiak önként emelték őket. Kivételek persze vannak, csak ők a többség számára láthatatlanok. A kirívó negatív viselkedés mindig szembetűnőbb akár nőről, akár férfiről van szó.
- Az úri emberséget elvárhatod a férfiaktól abban az esetben, ha te pedig igazi nőként viselkedsz. Az úri emberség a nőiességgel együtt szállt a sírba.

zombigyilkos 2017.08.22. 13:21:58

@Diorella Queen:
Egy igazi Férfi soha nem bánt meg Nőt.
/Itt sem bántott meg senki Nőt. Pláne, hogy ha valakit sért az igazság, akkor nem az igazság kimondójánál van a gond, hanem annál, aki megsértődik rajta./

Ugyanakkor érdemes azt is tudni, hogy a ribanc meg a feminista szuka az nem Nő. Még ha annak is képzeli magát. A Nőt minden Férfi tiszteli. A többi nőneműt meg nem feltétlen. Az, hogy valaki körülnőtt egy vaginát, még nem jogosítja fel semmi extra tiszteletre. A tiszteletet ki kell érdemelni, nem csak úgy jár a pinánk miatt (mint ahogy egyes hisztis picsák elképzelik).

zombigyilkos 2017.08.22. 13:24:02

@Diorella Queen:
Arról nem is beszélve, hogy te jöttél ide és kezdtél el sértegetni másokat. Márpedig egy Nő ilyet nem tesz.
/Egy szukánál viszont, ha jól veszem észre, alapfeltétel. :) /

Untermensch4 2017.08.22. 19:36:20

@George Herceg: "az, hogy manapság a nők többségének olyan értékrendje van, ami a férfiak egy része számára elfogadhatatlan arra nem a szexbaba gyártás lesz a megoldás. (bár vannak akik szerint igen)"
A szex manipulációs eszközként való használatának problémáját nagyon le fogja csökkenteni. Ez az elterjedtség növekedésével mindenképpen értékrendformáló hatást vált ki.

icipicicsipa 2017.08.22. 20:25:23

@zombigyilkos:
" Az, hogy valaki körülnőtt egy vaginát, még nem jogosítja fel semmi extra tiszteletre. A tiszteletet ki kell érdemelni, nem csak úgy jár a pinánk miatt (mint ahogy egyes hisztis picsák elképzelik). "

Ez így van.
Csak ezt hiába is mondod. Ez egy oximoron.
A csirkeagya kevés, az egója meg túl nagy ennek az értelmezéshez és elfogadásához.
Pontosabban a jóléti társdalom alsó hangon 80%-ban lévő puncival rendelkező lényei tartanak itt, sajnos.

És jelen, én várom a szexrobotot.

És úgy szeretnék majd felkelni mellőle az ágyból reggel, hogy csak ennyit kelljen mondanom, ahogy a régi viccben is van a juhásznál, amikor a birkák közt reggel felébred és így szól: "Hej az anyátok Istenit, ha még főzni is tudnátok"

Untermensch4 2017.08.22. 20:29:22

@icipicicsipa: A jó hír hogy mivel nem igényel több/jobb mozgáskoordinációt, technikailag vszeg ugyanakkorra kihívás a hardverbe belerakni a főzőtudományt... :)

icipicicsipa 2017.08.22. 20:32:13

@Untermensch4:
"Ez az elterjedtség növekedésével mindenképpen értékrendformáló hatást vált ki. "

Tévedés.
A nő nem képes önvizsgálatra. Pontosabban igen: "én vagyok a tökéletes, úgy van jó, ahogy én mondom és elképzelem, mindenki más hülye." Ez a lemez ugrál folyton...

Semmi nem fog történni, csak sokszorosára fog nőni s siránkozó poszt fog születni a "hol vannak az igazi férfiak" címmel.
Ez egy ugyan olyan hiú ábránd, mint amikor kamaszkorában az ember azt hitte az ember, ha kedves lesz meg virágot visz meg stb-stb, akkor az imponáló lesz... :)

Dehogy.
Marad minden ahogy volt.

icipicicsipa 2017.08.22. 20:38:02

@icipicicsipa:
Kissé kesze-kuszán fogalmaztam, törölgettem, aztán ez lett belőle, de gondolom, átjött a lényeg...

zombigyilkos 2017.08.22. 22:23:56

@icipicicsipa:
Én azért bízom benne, hogy annak a 80%-nak egy jó része idővel felébred majd. Valahol mi férfiak is okai vagyunk, hogy ez idáig fajult. Hiszen valljuk be, a férfiak 90%-a (kisebb vagy nagyobb mértékben) papucs. Ott nyalja ki a nők seggét, ahol csak tudja, meg ahogy azok éppen cserdítenek neki a korbáccsal. Eszében nincs valamiben is ellentmondani a nők akaratának. Sőt, ha valamelyik nő elrinyálja magát (mert mondjuk épen 'sértve érzi magát' valami agyament semmiség miatt), akkor a fehér lovag azonnal odavágtat a szőke lován, hogy megmentse a nőt (aki egyébkén magasról szarik rá).

Miért ne lenne ilyen a nők többsége?
Ha egyszer a férfiak nagy része nem képes tököt növeszteni, akkor persze hogy előjön belőlük ez a fajta felfogás. Ha nem csak a barinői, hanem szinte minden férfi azt szajkózza neki, hogy ő milyen csodás, és hogy körülötte forog a Föld, akkor persze, hogy idővel elhiszi és eszerint él. És ez már sok évtizede megy, így több generáció adta már ezt át egymásnak köztük is.

Bizony ebben mi is hibásak vagyunk.
A két nem hat egymásra. Ők is ránk, mi is rájuk.

Diorella Queen 2017.08.22. 23:02:28

@zpetal: Amiről te beszélsz az a bunkó faszi.
És nem az igazi férfi:)

Ez majdnem olyan,mint a csapba szarni, illetve szarba csapni. :)

Diorella Queen 2017.08.22. 23:05:00

@Untermensch4: Dedede!!! Basszanak csak műanyagot szilikon dísszekkel!
Megérdemlik. Én nem sajnálom tőlük kicsit sem . :DD

Diorella Queen 2017.08.22. 23:13:35

@George Herceg: Én egy úri nő vagyok, még ha ez nem is látszik online kiadásban. :)
És a párom egy igazi férfi. Soha nem bántana meg bunkó parasz módon, maximum cizelláltan szokott baszogatni,amiért sosem lehetne rá haragudni.

Diorella Queen 2017.08.22. 23:23:03

Különben meg annyi mindenről szó van itt ami a párkapcsolatokat illeti.Egyetlen nagyon fontos tényezőt még sem említett még senki.

Tudni kell egymást szórakoztatni egy életen át,egyébként meghal a kapcsolat.

zombigyilkos 2017.08.22. 23:31:04

@Diorella Queen:
"Egyetlen nagyon fontos tényezőt még sem említett még senki.
Tudni kell egymást szórakoztatni egy életen át,egyébként meghal a kapcsolat."

AHAAAA, SZÓVAL AKKOR TE EZÉRT VAGY ITT!!!
Hogy szórakoztass minket. Értem már! :D

zpetal 2017.08.22. 23:51:17

@Diorella Queen:

- A blogodon leírt dolgaitok alapján a kapcsolatotok messze van attól, hogy őt a "párod"-nak nevezhesd.
- Igazi Férfi? Kicsit arrébb még épp azt ecsetelted, hogy rajtad kívül a kutyának se kellene az a pasas férfiként.
- A blogodon mást se csinált, csak (már bocsánat, de véleményem szerint) bunkó paraszt módon alázott téged mindenki előtt. Persze vannak nők, akiknek ez is bőven elég...

zpetal 2017.08.23. 00:00:50

@Diorella Queen:

ferfiszemmel.hu/2017/08/04/ujabb_hiszti_a_haztartasi_munkamegosztassal_kapcsolatban/full_commentlist/1#c33534092

"Engem személyesen is érint a kényelmi mamamahotelezés, lévén egy ilyen kapcsolatnak az égvilágon semmi, de semmilyen jövője nincs. Csak jelene van. Másrészt kínkeserves állapot ez a nőnek nem csak lelkileg, te minden más téren is.A pasiknak meg pont olyan mint ha 2 felesége lenne. Én minden nőt lebeszélek a mamahoteles faszingerekről, mert csak és kizárólag szenvedéssel fog együtt járni a dolog.A kedves mama és a feleség nem fér be egy csárdába, bármennyire is szeretnék egyes pasik belepréselni őket."

ferfiszemmel.hu/2017/08/04/ujabb_hiszti_a_haztartasi_munkamegosztassal_kapcsolatban/full_commentlist/1#c33535100

"Aztán meg lehetnek elképzelései a "kedves mamának" hogy a pici fiacskája mellé egy Dr kisasszonyt képzeljen el, vagy egy ingatlan gurut. De a ha kicsi fiacskám történetesen annyira azért nem nagy durranás,akkor én mint szülő, hiába képzelem mellé a világ legjobb partiját, ha egyszer nem kell senkinek a pici hülye fiam, már ha érted."

ferfiszemmel.hu/2017/08/04/ujabb_hiszti_a_haztartasi_munkamegosztassal_kapcsolatban/full_commentlist/1#c33535180

"mert én úgy biztosítok minden létezőt (házimunka,szeretet,palacsinta,szex,kényeztetés és szórakozás),hogy cserébe azt kapom, hogy ha valami megtetszik, ha valamit szeretnék megvenni,akkor talán dolgozzak meg érte és vegyem meg magamnak amire szükségem van. Ami részemről nem is lenne túl nagy baj, csak ha meg 2-nél több állást vállalok,akkor jön a tetves nyafogás, hogy a fasznak kell annyit dolgozni meg bevállalni, mert nem lehetünk akkor együtt stb. De az előbbit felírom egy kis táblára és a legközelebbi ilyen esetnél csak felmutatom,azt ennyike."

Na most mindezek után a te párodból ilyen hirtelen lett IGAZI FÉRFI?

Diorella Queen 2017.08.23. 05:52:38

@zpetal: Tök mindegy mit ollózgatsz itt össze nagy szorgalmasan, akkor is már 10 éve szórakoztatjuk egymást. Tehát kapcsolat.

zombigyilkos 2017.08.23. 10:46:04

@zpetal:

Megnéztem a blogját, hát nem semmi basszus.
Nem csodálom, hogy kitörölte a korábbi bejegyzéseket. Szerintem még ő is érezte, hogy ez gecikínos. Így gyors végiglapozás után (milyen jó, hogy a net mindent szinte megőriz: webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:idegbaj.blog.hu/page/1 )
az alábbiakat lehetett olvasni nála:

- Férfigyűlölet
- Tisztaságmánia (talán a munkája is rájátszik)
- Természetesen nem hibás, hogy takarítónői szintig vitte
- Még több férfigyűlölet
- Kevés a fizu, rohadjon meg mindenki
- Egy kis horoszkóp (ezen röhögtem egy sort :) )
- Megérdemelnék több fizut, de a világ szar
(Azaz: Miért nem keres annyit egy takarítónő, mint egy képzett ember - ez már gyalázat és világfájdalom!)
- És a végére még egy kis férfigyűlölet

Ilyen mértékű frusztrációt, hisztit és megkeseredettséget régen láttam. Erre szerintem bármelyik pszichológus elismerően hümmentene.
media.giphy.com/media/111ebonMs90YLu/giphy.gif

.

Egyébként az egyik helyen asszem azt írta, hogy egyedül neveli a gyerekét. Szóval most kicsit gondban vagyok: tényleg egyedül van, vagy van valakije?

Untermensch4 2017.08.26. 08:55:14

@icipicicsipa: A kedvesség meg a virág imponáló de korlátok között. A beakadt lemez meg ugrálhat ha az olvasóközönség éppen el van foglalva máshol, a robotjával... :)

Untermensch4 2017.08.26. 08:57:20

@Diorella Queen: "Jelenleg (de ez szerintem minden korban így volt)- volt van egy követelményrednszer- amit teljesíteni kell, egyébként nincs plecsni - plecsni nélkül meg nem vesznek fel sehová dolgozni.

Tudom tudom , a termelésbe igen. De az itthon pl. elég kevés embernek adna munkát, ahol tényleg termelnek.."

Pár hónapja még a cizellált stílus önmagában nem mentette fel előtted a baszogatás tényét... legalábbis felrémlik egy akkori párbeszéd a témában.

Diorella Queen 2017.08.27. 23:18:40

@Untermensch4:
Van aki tud cizelláltan baszogatni, a többség pedig nem tud.

zpetal 2017.08.28. 16:50:38

@Diorella Queen:

Az valahol olyan érdekes, hogy _ugyanazok_ a megnyilvánulások, amiket korábban még bunkónak és bántónak bélyegeztél (pl. miért vannak neked állandó anyagi gondjaid, neki azért van pénze, mert ő egy jó ember, ha valamit akarsz, dolgozz és vedd meg magadnak) milyen hirtelen lesznek _ugyanattól_ cizellált, kedélyes vicces baszogatások, meg a bunkó, téged cserben hagyó férfiből milyen hirtelen lesz a párod, miután megvette neked azt a tízezer forintos Batz papucsot, amiért évek óta nyaggattad. :)

youtu.be/XGkyviEadQU?t=23

"Things are getting pretty serious", ha így haladtok, türelem, összejön majd a kínai gyorsbüfés meghívás is életed párjától. :)

zpetal 2017.08.28. 16:53:25

@Diorella Queen:

"Amiről te beszélsz az a bunkó faszi."

A két dolognak (ti. bunkó viselkedés vs a magányos nők "igazi férfiakról" alkotott fantáziálgatásainak leszarása) SEMMI köze egymáshoz.

Diorella Queen 2017.08.28. 23:01:13

@zpetal: Bizonyára nem mindegy a szövegkörnyezet és az,hogy ki mondja.
Azt meg ugye te sem gondoltad komolyan, hogy egy _Batz papucstól lett a párom a párom?

Diorella Queen 2017.08.28. 23:08:26

@zpetal: Tökéletesen tisztában van vele minden nő, hogy a férfiak egy nagy része a bunkósággal, illetve a kiemelt bunkósággal akarja felhívni magára a figyelmet. Ami lehet még szórakoztató is akár női szemmel, ám de igen kevés az a nő,akinek kéne egy nyersparaszt hülye párnak.

Untermensch4 2017.09.09. 19:40:55

@Diorella Queen: A cizelláltság és a sértőség nehezen meghatározható, nagyon szubjektív. Sztem Zé eddig egyszer sem élt a szövegkörnyezetből kiollózással csúsztatás eszközével ellenben volt több olyan eset amikor a Te egymásnak ellentmondó közléseidet idézte egymás után. Ez az "idézgetés" pl nyers vagy cizellált? Azért kérdezem mert nem tudom eldönteni.

zombigyilkos 2017.09.12. 16:33:39

@Untermensch4:
Ne tegyél már fel neki ilyen kellemetlen kérdéseket...! :)

Untermensch4 2017.09.12. 17:43:51

@zombigyilkos: De tényleg nincs a feltett kérdésre stabil válaszom. És érdekelni is szokott mások véleménye ha az a vélemény nem tartalmaz valláskárosult hittérítést. :)
Ha követted esetleg, szted zpetal idézgetős metódusa DQ ellenében cizellált volt vagy bunkó?

zombigyilkos 2017.09.12. 18:19:30

@Untermensch4:
Nem igazán figyeltem. Meg nyilván elfogult is lennék, hiszen ha zpetal nem is, de én tényleg bunkó vagyok. :)

Untermensch4 2017.09.12. 18:39:23

@zombigyilkos: Az biztos hogy elfogult lennél de ezt figyelembe lehet venni mint torzítást.
A "nem igazán figyeltem" miatt viszont hagyhatjuk elmenni ezt a vonatot. Én próbáltam erősen figyelni de így is lemaradtam a folyam némelyik szakaszáról.