Hogyan álljunk hozzá, ha megcsal a barátnőnk?
2017. november 03. írta: George Herceg

Hogyan álljunk hozzá, ha megcsal a barátnőnk?

telo.jpg

Környezetemben sajnos aktuális a téma, mivel több barátomnál borult a bili az elmúlt napokban. Úgy látom azonban, hogy férfitársaim sok esetben nem a megfelelő viselkedést választották, amikor szembesültek a szomorú ténnyel, hogy feleségük, barátnőjük más karjaiban kereste a boldogságot. 

Elsősorban szögezzük le, mi az, amit abszolút nem szabad ebben a helyzetben tenni. Mivel ez egy abszolút sokkos szituáció, ezért bármilyen erőszakos cselekedet, akár fizikai, akár verbális kerülendő. Az első érzelmi felindulásból eredő megnyilvánulások csak azt árulják el a másiknak, hogy megsebzett és kétségbeesett vagy. Nagyon nagy önuralomra van szükség ennek elkerülésére, de inkább vonulj félre, ha nem bírod kontrollálni magad.

Ha az első sokkon túljutottál, érdemes  feltenni a kérdést: mi legyen a párkapcsolat további sorsa. Ha a barátnő a megcsalás kiderülése után szakítani is akar, nincs más dolgod, mint feldolgozni a gyászt és továbblépni. Sok esetben viszont a nő folytatni akarja a kapcsolatot, és ezzel a döntés jogát a te kezedbe helyezi el. Nyílván teljesen más dolgokat kell mérlegelned egy házasságban, főleg, ha gyerekek is vannak, mint egy sima együttélés esetén, vagy egy összejárogatós szerelmi viszonyban.

Ha a megbocsátás útját választod, tudnod kell, hogy a férfiakkal ellentétben egy nő akkor lép félre, ha elégedetlen a párjával, kiszeretett belőle. (A férfi szerelmesen is képes félrejárni, ha úgy hozza a sors) Az, hogy mégis veled akar maradni, annak kizárólag olyan okai lehetnek, melyek az ő kényelmét szolgálják (anyagi függés, lakhatási probléma), vagy nem sikerült tartós kapcsolatot kialakítani a megcsalás másik szereplőjével. Ebből következően, ha tényleg szereted, akkor nem hagyod, hogy melletted szenvedjen és emiatt még jobban ellened forduljon. Az elégedetlen és boldogtalan nő pokollá teszi annak a férfinak az életét, akivel valamilyen kényszer folytán együtt kell élnie. Gondolj bele, hogy te sem szívesen élnél olyan nővel, akit már nem kívánsz, és nem bírsz elviselni. Igazából ilyenkor nincs már visszaút, illetve az együtt maradás, olyan érzelmi kompromisszumokat követel mindkét féltől, ami hosszútávon csak tovább megcsalásokkal, szeretőkkel és egyéb menekülő útvonalakkal tartható fenn, de minek.  Persze, ha már te is untad a banánt és csak a közös hitel miatt nem szeretnél szétmenni a pároddal, akkor még ott a nyitott házasság lehetősége is. Ebben az esetben viszont oly ritka az egyensúly a felek között, hogy előbb-utóbb mindenképpen szakítás a vége.

Én mindenképpen azt javaslom, hogyha kiderült, hogy megcsalt az asszony, akkor vess véget a kapcsolatnak. Ezt nem a férfi ego mondatja velem, hanem a személyes tapasztalat. Engem is megcsaltak, egy hosszú több éves kapcsolatban és bármennyire is mélyek voltak az érzelmeim, soha többé nem tudtam rá ugyanúgy tekinteni, mint előtte. Mint emberrel továbbra sincs vele bajom, de mint nő és partner végleg megszűnt számomra. Ezt az érzést kell a megcsaló felé kommunikálni. Azt, hogy hogyan az az egyéni stílusod kérdése, de nem érdemes melodrámát kerekíteni a dologból, mert az férfiatlan, másrészt leértékeled magad a volt nőd szemében is. A legcélravezetőbb a személytelen és nyugodt viselkedés. A közös ügyeket meg kell higgadtan beszélni, a szétköltözést meg kell oldani. Megbeszélhetitek azt is, hogy mik voltak az okok, melyek ide vezettek. Lehet, hogy neked is részed volt benne. Nem voltál elég jó valamiben, vagy nem figyeltél. Ezeket a tanulságokat és tapasztalatokat, azonban már kizárólag csak a következő kapcsolatodban kamatoztathatod. Soha ne táncolj vissza egy olyan kapcsolatba, ahol megcsaltak. A nők szemében, akit egyszer már meg tudott csalni, az nem férfi és ezért, ha lesz megfelelő jelölt megteszi újra és újra. Csak ezzel a viselkedéssel tarthatod meg az önbecsülésedet és így még a volt kedvesed szemében is értékesebb embernek tűnsz majd.

A férfi és női megcsalás közötti kettős mérce élő, és igazolt. A férfiak tudnak érzelmek nélkül szexelni, a nők viszont egy jól sikerült aktus után mindig bevonódnak érzelmileg. Ebből következően, amikor a férfi csalja a párját, az nem erodálja érzelmileg a párkapcsolatot annyira, mint ha egy nő teszi ezt. Természetesen az ezzel okozott fájdalom, mindkét nem esetén nagy és valódi. A férfi megcsalás nem mond el sokat az adott hivatalos párkapcsolat minőségéről. A női megcsalás viszont annak a lakmuszpapírja, hogy két ember között valami visszafordíthatatlanul és véglegesen elromlott.

A bejegyzés trackback címe:

http://ferfiszemmel.hu/api/trackback/id/tr5013158750

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben.

Mia and me 2017.11.12. 10:25:15

@Diorella Queen: Azért nem fejlesztik, mert az androidokkal nem tudnak majd se a neten se élőben vitatkozni fasságokról ;-).

Mia and me 2017.11.12. 10:34:07

@zpetal: "Apropó, női főnököcskék, igazgatók: szerinted a dugással történő karrierépítés kikre jellemzőbb inkább, a nőkre vagy a férfiakra?"

nem akarod tudni a választ :D....

Bár igazad van, dugni talán a nőket dugják (bár ezek mind férfiak, ugye zombigyilkos? - akik ugye felelős pozicióban vannak, és a vállalat érdekeit szem előtt tartva kellene a nagy fizetésükért felelősen dönteni, ...és ehelyett a seggek alapján választják meg a középvezetőiket.....?... :D)

A faszik meg zsarolnak, lábtörlőnek bemásznak a főnök alá, hajbókolnak miközben egy kanál vízben megfojtanák, stb. Ja végülis lehet hogy nem dugja meg őket a főnökük az előléptetésért, hanem még az érzelem nélküli dugásnál is megalázóbb dolgokért juthatnak előre... :)
(a régmúltból van olyan sztorim is ahol azért lett valaki leváltva mert a vállalati bulin a FELESÉGE elküldte a taperoló főnökét a halál f.szára...)

Úgyhogy még az is lehet hogy a faszik előléptetése is a nők punciján múlik többnyire....

Mia and me 2017.11.12. 10:42:51

@zombigyilkos: "Hát nem a Code Napoleon-ról beszélünk, aranyom?
Nekem azt mutasd"

Ok. mond a címet hová vigyem ? :D

Mia and me 2017.11.12. 10:54:47

@zpetal: "az anya a gyereke hároméves koráig felmondási védelem alatt áll (még akkor is, ha ott van mellette a jól menő vállalkozó férje), a férfi viszont csak akkor, ha a gyerekét egyedül neveli (tehát nyugodtan ki lehet rúgni akkor is, ha egyedül viszi a hátán a családot a munkanélküli feleség mellett)."

Ezt a felmondási védelmet nemrég vezették be, szerintem max 10 éve, mivel a munkahelyek egy része a gyed vagy a gyed ideje alatt mondott fel a nőknek, közölték hogy oda már nem lehet visszamenni dolgozni... Most fél év van, addig "kell" visszavenniük, de csak a céghez, nem ugyanabba a pozicióba... Illetve ha már a gyed-gyes mellett elkezd dolgozni (aminek a gyerek issza meg azért a levét..), akkor esélyesebb hogy megtartják.
Elvileg faszi is mehetne gyedre gyesre. Szép feladat: lobbizatok hogy mehessetek úgy mint a másik szülő. (a jogszabályi háttért itt nem tudom, velünk simán azért kib.sztak a faszival az akkori melóhelyén mert bizonyos alkalmakkor nem ért rá túlórázni, mert a csecsemőnkre kellett vigyáznia)

"Ez ugye vicc? A neten, üzletek kirakatain millió hirdetést találsz, ahol kikötik, hogy NŐT keresnek, olyan munkákra, amit férfi is el tudna látni (pl. mosogató, pultos, eladó, titkár, házvezető), és senkit nem zavar."

Ne keverjük már a dolgokat....Mivel itt a munkaadó általában férfi, illetve a "célközönség" -ahol van, azaz az ügyfelek is azok...
Buzibárba meg ki lesz írva hogy csak faszit vesznek fel... és az se fog senkit zavarni.

zpetal 2017.11.12. 11:12:37

@Diorella Queen:

"Van több száz, vagy ezer jogszabály, törvény ebben az országban. Ebből HÁNY DB az,ami diszkriminálja a faszikat?!"

Már kettőt láthattál, de olyat, amelyik a nőket hátrányosan érintené, még senkinek se sikerült többszöri kérésre se említeni. A több száz vagy ezerből. Pedig innen indultunk.

"Az anyátokat is megbasznátok 2 Ft-ért!Ez a nagy igazság és te ezt tudod nagyon jól! Ti vagytok a legnagyobb prostik valójában !"

Én már mondtam, hogy engem nem érdekel a pénz, persze attól még lehet, hogy SM meg Mia férje tényleg megbaszná az anyját is.

"Mindemellett sokkal több férfi élősködik nőkön, mint fordítva!"

Mert biztos sok ilyet látsz a környezetedben, ahol Timi tartja el Andrást, nem fordítva. De látod, Mia férje is milyen tündér, több műszakos munka mellett még palacsintát is süt, meg takarít otthon.
Nem lehet, hogy csak te meg a hasonló dolgokra panaszkodó nők választjátok meg szarul a férfijaitokat?

"Egyébként meg soká jönnek még azok a robotok?"

A robotok már rég itt vannak. Csak az új generációsok egyelőre még nem tömegtermelésben.

@Mia and me:
"Csak a fizetése akkora mint "nyugaton", de nincs mellette az a számonkérés és felelősség, ami rajta (és nem a cégen) veri le ha a döntésének anyagi vagy piacvesztési vagy hitelvesztési következménye van. "

Egy vezetőnek kanyarban sincs nyugati fizetése itt Magyarországon, ahol meg jól keresnek a vezetők, azok jellemzően multi leányvállalatok, tehát nyugatiak fogják a vezetőn számonkérni a hibás döntéseket.
És Magyarországon ugyanúgy szigorúan számonkérhető az ügyvezető, talán Diorella tudna neked mesélni arról, hogy miért takarít inkább három helyen napi 12 órában, ahelyett, hogy vállalkozna.
Önmagában rossz döntés miatt meg senkit nem fognak lecsukni, nyugaton sem.

"nincs toll, kréta:)"

Ugyan már, a krétáért felelős, általatok beszavazott NŐI politikus (akikből Diorella szerint több kéne a parlamentbe) már megmondta erre a megoldást: ha nincs kréta, akkor menjen az elhivatott pedagógus, és vegyen krétát, adott esetben ez is hozzátartozik a tanári hivatáshoz.

"az androidokkal nem tudnak majd se a neten se élőben vitatkozni fasságokról ;-). "

Fasságokról chatbottal is lehet vitatkozni, te viszont elárulhatnál végre csak EGY olyan jogi szabályozást, ami a nőket hozná hátrányos helyzetbe, ahogy azt állítottad.
És hogy mit tesznek a fent bemutatott egyenlőtlenségekért azok a feminista szervezetek, amik állításod szerint csak az egyenlőségért küzdenek.
Már csak azért is, hogy nehogy azt higgye valaki, hogy csak faszságokat beszélsz, csak hogy vitatkozhass.

zpetal 2017.11.12. 11:32:26

@Mia and me:

"Ezt a felmondási védelmet nemrég vezették be, szerintem max 10 éve, mivel a munkahelyek egy része a gyed vagy a gyed ideje alatt mondott fel a nőknek, közölték hogy oda már nem lehet visszamenni dolgozni..."

Gyed alatt a régi törvény szerint se lehetett felmondani tudtommal, az új szerint is csak csoportos leépítésnél lehet. Vagy rosszul tudom?

"Szép feladat: lobbizatok hogy mehessetek úgy mint a másik szülő."

A férfi is mehet gyedre, de ugyanúgy nem fog felmondási védelmet élvezni, ha visszajön, csak akkor, ha a gyerekét egyedül neveli. Ha van felesége/élettársa, akkor ugyanúgy a nő fog felmondási védelmet élvezni, hiába a férfi az, aki gyeden volt a családból.
Tehát nyilvánvalóan NEM a gyed alatti/utáni felmondás ellen véd a jogszabály, és nyilvánvalóan diszkriminatív a férfiakkal szemben.
Vagy szerinted ez teljesen rendben van? És ha nincs, mit tesznek ellene a feminista szervezetek?

"Ne keverjük már a dolgokat....Mivel itt a munkaadó általában férfi, illetve a "célközönség" -ahol van, azaz az ügyfelek is azok..."

Az, hogy erotikus munkára nemi alapú megkülönböztetéssel keresnek jelentkezőket, jogilag teljesen rendben van, mert itt az elvégzendő munka szempontjából lényeges a munkavállaló neme.
Az, hogy pl. eladónál, titkárnál, vagy házvezetőnél nemi alapon diszkriminálnak, az nincs, és ebből a szempontból teljesen lényegtelen, hogy milyen nemű a munkaadó meg az ügyfelek.

zpetal 2017.11.12. 11:36:09

@Mia and me:

Tehát összefoglalva az eddigieket: a nők hátrányos jogi megkülönböztetésére egyetlen példát sem tudtál felhozni, a férfiak hátrányos jogi megkülönböztetését pedig minden esetben izzadtságszagú, torz és hibás érveléssel vagy épp valótlan állításokkal próbáltad igazolni. Mindezt gondolom az egyenlőségért való küzdelem jegyében.

Mia and me 2017.11.12. 11:57:08

@zpetal: "És hogy mit tesznek a fent bemutatott egyenlőtlenségekért azok a feminista szervezetek, amik állításod szerint csak az egyenlőségért küzdenek. "

Én sehol nem emlegettem feminsitákat, és sehol nem írtam hogy olyat hogy a feministák mit tesznek....én kisebbségi csoportokat emlegettem... Amire zombi belegyilkolta a feministákat a mondandóba az erre a megjegyzésemre volt :
"pont nem ezért verik magukat a kisebbségi csoportok, hanem hogy eleve ne legyenek bármiféle jegy alapján megkülönböztetettek a jogok és lehetőségek terén"

Ti éleztek ki minden problémát a nők/ffiak , fffiak/feministák "ellentétre".
Én nem vagyok feminista, viszont a jelenlegi világban több csoport is hátrányt "élvez" a mindennapi életben csak az adott csoporthoz tartozása miatt, ezt azért nem lehet nem észrevenni. A jogrendszer lehet hogy nem említi taxative, hogy a gyerekeknek kuss, de a gyakorlat mégis ezt hozza. Ahol egyik ember függ a másiktól, ott már azonnal nem érvényesül a "jog". A kvóták, pozitív diszkrimináció meg az egyenlptlenséget nem törli el, csak egyes egyedeket kiemel a hártányosított tömegből és ez okkal szül ellenérzést a többségi csoportban is (meg a kisebbségi csoportban is, hiszen nem esélyegyenlőséget biztosít, hanem kirak egy "kiemeltet" a kirakatba). Én erről írtam, Zombi meg te meg jöttök a jogszabályokkal. Persze. Törvény van ezer, ami nem említ nőt/férfit, a gyakorlat mégis hátrányba szorít hol nőket hol férfiakat, hol gyerekeket, hol cigányokat, hol bevándorlókat, hol szegényeket, hol kislányokat.... Az a hatalmi helyzetből adódik hogy a kiszolgáltatottak főleg nők, főleg szegények, főleg gyerekek, főleg cigányok... Vannak fehér férfiak is, de a többi hátrányos csoporthoz képest elenyésző számban, és nem a fehérségük és nem a férfiségük miatt szorulnak "hátrányba" hanem mert ezen kívül valamelyik másik csoportba is beletartoznak (szegénység, iskolázattlanság, játékszenvedély, alkoholista :) akármi...)

Meglepő módon egyedül Sadist értett valamit az egyenlő lehetőségeket és jogokat eszméből: hogy igen, pl. egy munka alapú társadalomban, ha a munkabér után fizetsz mindenféle baszást, akkor az öregellátást -
vagy egy részét (mert senkit nem lehet csak azért az út szélén hagyni mert esetleg nem volt hivatalos adófizető munkája-tehát egy életkori határ is kell, de ahhoz csak minimálnyugdíj járjon) - de a nyugellátás jó részét ledolgozott évekhez kell kötni és nem életkori évekhez. És a pozitív diszkrimináció azokat érheti akik "otthon" is ledolgoztak egy fél műszakot. Ha ez a faszi lesz a jövőben, mert egyre több apa marad pl. gyesen, akkor nekik is járjon ezért a szolgálati évekbe beleszámítás. de ez csak egy dolog, mindig a büfészakos macskás nővel jöttök aki elmehet nyugdíjba. Hol a tökömben láttok ilyet? Tényleg akkor valami nagyon elit közegben mozogtok, mert az ismerősi körömben faszán dolgozik mindenki (még a macska is :D), és a legtöbb nő még utána lehúz egy fél műszakot otthon. Az a pár év igen szűken "elismerése" akkor annak a fél életen át tartó napi 4-5 óra ingyenmunkának, amit a család érdekében végeznek a nők (a többségük- ...nehogy elkezdjétek megint az ismerős vénlány kaktuszlocsolgató titkárnőtöket hozni mint tömeges példát...)

Mia and me 2017.11.12. 11:57:44

rendeljetek pizzát ;-), dél van mindjárt :D

Mia and me 2017.11.12. 12:06:07

@zpetal: "Tehát nyilvánvalóan NEM a gyed alatti/utáni felmondás ellen véd a jogszabály, és nyilvánvalóan diszkriminatív a férfiakkal szemben.
Vagy szerinted ez teljesen rendben van? És ha nincs, mit tesznek ellene a feminista szervezetek? "

Ha így van, miért nekem írod? én nem vagyok feminista szervezet.
Lépj be hozzájuk és javasold, vagy keresd meg a férfiakat védő szervezeteket, és ezt javasold nekik, ne azt hogy a nők ellen lobbizzanak.
Lehet minkét nem érdekeit védő szervezeteket is létrehozni és a közös "ellenség" ellen harcolni. Most azt teszitek, amit az idomár kíván.

"Az, hogy pl. eladónál, titkárnál, vagy házvezetőnél nemi alapon diszkriminálnak, az nincs, és ebből a szempontból teljesen lényegtelen, hogy milyen nemű a munkaadó meg az ügyfelek."

Mondom, mond a fériszarvezeteknek, ezeken a helyeken a tulaj, a munkaadó 98%ban férfi, ŐK diszkriminálják ezek szerint a saját nemüket az álláshirdetésben kikötött "csak nő" felvételével. Ezért miért a nőket védő szervezetek küzdjenek?, küzdjetek ti azon férfiaitok ellen akik így hátrányba kényszerítenek, illetve nem is engednek hozzáférni titeket a jó kis állásokhoz (mosogató, kézifiú, takarító, bejárófiú, stb...)

zpetal 2017.11.12. 13:15:03

@Mia and me:

"Ha így van, miért nekem írod?"

Hát mert te írtad ezt...

"Lehet minkét nem érdekeit védő szervezeteket is létrehozni és a közös "ellenség" ellen harcolni. Most azt teszitek, amit az idomár kíván. "

"Mi" tesszük? Aki itt a társadalom adott p tulajdonsággal bíró egyedeit hátrányosan érintő jogi szabályozást próbálta igazolni és magyarázni, az egyedül TE vagy.
Azt meg szabad tudni, ki az az idomár? Csak hogy tudjuk, ki ellen kell küzdeni.

"Mondom, mond a fériszarvezeteknek, ezeken a helyeken a tulaj, a munkaadó 98%ban férfi, , ŐK diszkriminálják ezek szerint a saját nemüket az álláshirdetésben kikötött "csak nő" felvételével"

1. Ezt a tényközlést mire alapozod?
2. Ez most mire érv?

"Ezért miért a nőket védő szervezetek küzdjenek?"

Mert te mondtad, hogy ők mindenki egyenlő jogaiért küzdenek, nem "a nőkért".

"küzdjetek ti azon férfiaitok ellen akik így hátrányba kényszerítenek, illetve nem is engednek hozzáférni titeket a jó kis állásokhoz (mosogató, kézifiú, takarító, bejárófiú, stb...)"

Most akkor mégse közösen kéne összefogni az idomár ellen? (Bárki is legyen az.)
És igen, a takarítónő elég jól fizető állás, Diorellától tudjuk, hogy egy takarítónő (nem ő) nettó négyszázezret is simán össze tud hozni Budapesten, elég sok minimálbéres bútorszállító férfi örülne ennek.
Mert Diorella panaszkodik, hogy milyen kényelmes a buszsofőrök munkája, de ő mehetne buszsofőrnek, ha akarna (csak nem akar), a bútorpakoló férfi viszont ha akarna se mehetne nettó négyszázezerért takarítónőnek.

"Az a pár év igen szűken "elismerése" akkor annak a fél életen át tartó napi 4-5 óra ingyenmunkának, amit a család érdekében végeznek a nők (a többségük- ...nehogy elkezdjétek megint az ismerős vénlány kaktuszlocsolgató titkárnőtöket hozni mint tömeges példát...) "

Érdekes, hogy Himani meg kicsit arrébb még arrogánsan győzködött mindenkit arról, hogy a nők "természete" a gondoskodás, meg az, hogy tiszta lakással és meleg étellel várják a férfit, amit ha a férfi elveszít, akkor majd jól hajléktalan lesz... Miért kéne akkor elismerni egy természetes dolgot? A macskának is ismerjük el, hogy dorombol?

És mi lehet az a napi 4-5 óra ingyenmunka a 2010-es években egy háztartásban, amit a "nők többsége" csinál, és amiben a férfi egyáltalán nem vesz részt?

De különben is tudjuk, hogy a férfi princípium az, hogy gyújtogasson és megváltoztassa nektek a rendszert, meg küzdjön az idomár ellen, nem igaz?. :) Tehát akkor a férfi ne otthon sütögesse a palacsintát, hanem erőemelő edzésekre, thai boxra, és fegyveres harcművészetekre meg sportlövészetre járjon, hogy ha eljön az idő, akkor eredményesen tudjon harcolni az idomár ellen. :)
Vagy nem? Te úgy gondoltad, hogy az 52 éves, porckorongsérves kovácsjózsi képesített könyvelő fog a porszívózás meg a mosogatás között kimenni érted az utcára gyújtogatni, meg az idomár heti több tíz órát edző és gyakorló karhatalmi erőivel verekedni? :)

Sadist 2017.11.12. 13:16:22

@Mia and me: Egy mai mesterséges intelligenciával (Google Assistant, Cortana, Siri, Alexa) már értelmesebben lehet vitázni, mint ezzel a szarházi férfigyűlölővel.

Sadist 2017.11.12. 13:35:56

@Mia and me: "Én nem vagyok feminista, viszont"

V.ö. "én nem vagyok rasszista, viszont..."

"Ha így van, miért nekem írod? én nem vagyok feminista szervezet.
Lépj be hozzájuk és javasold, vagy keresd meg a férfiakat védő szervezeteket, és ezt javasold nekik, ne azt hogy a nők ellen lobbizzanak."
"Ezért miért a nőket védő szervezetek küzdjenek?, küzdjetek ti azon férfiaitok ellen akik így hátrányba kényszerítenek, illetve nem is engednek hozzáférni titeket a jó kis állásokhoz"

Akkor ezzel elismered, hogy a feministák nem az egyenlő jogokért, hanem csak és kizárólag a nők jogaiért küzdenek?

Szánalmas ez a kétszínűség, hogy bőszen lobogtatjátok a zászlótokra tűzött egyenlőség nemes eszméjét, amikor meg valóban tenni kéne érte, akkor széttárt karokkal visszakoztok és azt mondjátok, hogy nem a ti problémátok, oldják meg a férfiak maguk.

Egyébként a feministákhoz hasonlóan te is kevered az egyenlő lehetőségek elvét az egyenlő végeredménnyel (equality of opportunity vs. equality of outcome).

zombigyilkos 2017.11.12. 13:55:42

@Diorella Queen:

"Ebből HÁNY DB az,ami diszkriminálja a faszikat?!"
Kb mintegy 15-25 körüli.
És hány az, ami a nőket?
Konkrétan nulla.

"Ti vagytok a legnagyobb prostik valójában !"
Érdekes, mégsem azon megy a míítúú rinya, hogy férfiak kaptak szerepet dugásért. Hanem hogy nők.
Ezt most megint beégted, kis szuka. :))

"Mindemellett sokkal több férfi élősködik nőkön, mint fordítva!"
Lófaszt.
Pl. te is egy parazita vagy. :)

"Belehúzhatnátok jobban a fejlesztésbe igazán."
Nocsak!
Megint találtunk valamit, amit ti nem tudtok megcsinálni? :))

zombigyilkos 2017.11.12. 14:02:10

@Mia and me:

"Mo-on nincs valódi felelőssége egyik vezetőnek se"
Akkor mi gátol meg benneteket, hogy vezetők legyetek?
Mi akadályoz meg mondjuk, hogy alapíts egy céget?
:))

"Csak a fizetése akkora mint "nyugaton""
Csaxólok:
A magyar vezetői bérek tizedét nem teszik ki a nyugatinak. Arányaiban jóval kevesebbet keresnek a nyugatihoz képest, mint a többi ember.
Egyébként voltál már vezető pozícióban? Ja nem.
Csak pofázol a vakvilágba, mint a másik nicked.

"A faszik meg zsarolnak, lábtörlőnek bemásznak a főnök alá, hajbókolnak miközben egy kanál vízben megfojtanák, stb."
Mármint hogy a nőkről beszélsz.
Világos. Tényleg ilyenek. :)

"Ok. mond a címet hová vigyem ?"
Nem kell cím.
beszkenneled, felrakod egy képmegosztóra az adott részt és belinkeled.
Tudod, gugli a barátod.
Vagy csak megint betudtuk, hogy faszságokat beszélsz. :)

.

Kérdés:
Miért jó neked, hogy több nicken is nyomod a faszságaidat?
Miért nem elég csak egy nicken? Miért szükséges számodra, hogy alteregókkal próbálod meg elhitetni, hoy többen vagytok?

zombigyilkos 2017.11.12. 14:12:08

@Mia and me:
"Ezért miért a nőket védő szervezetek küzdjenek?"

Hát nem ti pofáztatok arról, hogy a feministák az egyenlő jogokért küzdenek? Most meg éppen te vallod be, hogy csak a nőkért küzdenek és soha nem szólt a feminizmus az egyenlőségről?
Ekkora beégést! :)))
LOL

zpetal 2017.11.12. 15:27:44

@Sadist:

A másik muris visszatérő motívuma ez a "lehet minkét nem érdekeit védő szervezeteket is létrehozni és a közös "ellenség" ellen harcolni. Most azt teszitek, amit az idomár kíván"-jellegű ködös konteózás.
Sokan szerintem nagyon szívesen küzdenének a közös ellenség ellen, ha Mia elárulná, hogy ki ez az idomár meg ellenség akit oly gyakran emleget. De nem akarja elárulni. Már a csetlekbotlok blogon se akarta. Most akkor így hogy küzdjön ellene az ember?

Diorella Queen 2017.11.12. 21:46:35

@zpetal: Én már mondtam, hogy engem nem érdekel a pénz, persze attól még lehet, hogy SM meg Mia férje tényleg megbaszná az anyját is.

Hát persze ! Annyira nem érdekel a pénz, hogy nyilvánvalóan felajánlod rendszeresen valami sok gyerekes családoknak a fizetésed nagy részét, illetve a madártani egyesületnek, vagy az Illatos úti kutyamenhelyeseknek. És nyilván roppantmódon szerény körülmények között tengeted mindennapjaidat, akár a tao papok meg remeték. Minjárt kiderül, hogy te valami szent ember vagy valójában és főpap egy kolostorban. Ami persze szigorúan magántulajdon és a Svábhegyen van, manapság meg villának hívják. :D

Diorella Queen 2017.11.12. 21:52:43

@zpetal: Érdekes, hogy Himani meg kicsit arrébb még arrogánsan győzködött mindenkit arról, hogy a nők "természete" a gondoskodás, meg az, hogy tiszta lakással és meleg étellel várják a férfit

Ebben igaza volt maximálisan. De tény,hogy nem minden nő ilyen, de úgy nagyrészt alaptulajdonságuk a nőknek, hogy valakiről gondoskodni kell.
Ez egy életre vetítve a következő sorrend:
-pasik, férj, gyerek,szülők, idősebb férj, unokák illetve kutya.

Diorella Queen 2017.11.12. 21:54:09

@zpetal: Amikor elfogy a gondoskodnivaló állomány, akkor jön a kutya.
Vagy a vég.
A nőknek alap, és a vérükben van az, hogy gondoskodjanak valakiről állandóan.

Diorella Queen 2017.11.12. 22:01:08

@Mia and me: Bejárófiú?:)
Az már nekem is elkelne lassan, annyira nincs időm semmire. Kéne egy bejárófiú, egy titkárfiú, egy sofőrfiú saját auóval, egy kutyasétáltatós fiú saját kutyával, és egy 5 fős fiúbrigás, akik mindent megcsinálnának nekem a lakásban pillpakk! :D

Diorella Queen 2017.11.12. 22:02:29

Szerintem 5 embernek simán tudnék munkát biztosítani, legalább fél évre, annyira sok dolgom lenne. :D

Diorella Queen 2017.11.12. 22:09:19

@zpetal: Te úgy gondoltad, hogy az 52 éves, porckorongsérves kovácsjózsi képesített könyvelő fog a porszívózás meg a mosogatás között kimenni érted az utcára gyújtogatni, meg az idomár heti több tíz órát edző és gyakorló karhatalmi erőivel verekedni? :)

Most nemazért, de nem kéne annyira lenézni ám ezeket az embereket, mert az általad lúzer, béna faszoknak titulált emberek, igen csak nagy meglepetést tudnak okozni időnként. Továbbá nekem mindig az a film jut eszembe aminek a címe persze most nem ugrik be, de a lényeg az volt, hogy a külsőre tápos csirke faszinak a családját kiírtották meg elrabolták valami torz manók az istenhátamögötti sivatagos részen és a szemüveges tápos csirke, kicsit sem kigyúrt és halál lúzer srác simán átvedlett egy Dredd bíróba,majd kinyírta az összes ellenséget.
Szóval az egyik legnagyobb hiba amit elkövethetsz, ha lenézed az ellenséged,illetve a másik embert!

zpetal 2017.11.12. 22:19:19

@Diorella Queen:

Nagyon nagy szabadságélményt ad, amikor úgy tudsz élvezni és használni valamit, hogy nem ragaszkodsz hozzá.
Attól, hogy valakit nem érdekel a pénz, még nem jelenti azt, hogy adott esetben ne élvezhetné ki az előnyeit.

zpetal 2017.11.12. 22:33:07

@Diorella Queen:

"Most nemazért, de nem kéne annyira lenézni ám ezeket az embereket, mert az általad lúzer, béna faszoknak titulált emberek,"

Itt egyedül te tituláltál embereket lúzer béna faszoknak.

"Továbbá nekem mindig az a film jut eszembe"

Mesélsz még egy kicsit, hogy mit láttál a tévében?
De a való világban, ha csak úgy Dredd bíróként megfelelő felkészültség nélkül nekirohansz egy rohamrendőrnek, mint ez a szerencsétlen francia tüntető, annak sajnos jó eséllyel ehhez hasonló lesz a vége, nem az, amit a filmeken látsz.
www.youtube.com/watch?v=-yy6T28Pm7I

De gondolom, ezt te is tudod, különben már rég Dredd bíróvá válva lekaratéztad volna az összes nem fizető munkáltatódat a gonosz államhatalommal együtt, nem?

zombigyilkos 2017.11.13. 00:50:14

@Diorella Queen:
"A nőknek alap, és a vérükben van az, hogy gondoskodjanak valakiről állandóan."
Majdnem jó a kijelentés. Csak egy szó és egy betű tér el:
'A nőknek alap, és a vérükben van az, hogy élősködjenek valakiBől állandóan.'
Így már jó is lett.

.

"Kéne egy bejárófiú, egy titkárfiú, egy sofőrfiú saját auóval, egy kutyasétáltatós fiú saját kutyával, és egy 5 fős fiúbrigás, akik mindent megcsinálnának nekem a lakásban pillpakk"
Húú, te aztán tényleg jó régen lehettél kikormozva...

Diorella Queen 2017.11.13. 09:02:49

@zpetal: És te ennek örülnél?
Élveznéd ha látnád ahogy szétütik a sok lázadó szarul kereső, átbaszott honfitársadat?Aki lehet hogy anyádat ápolná majd a kórházban, a hülyegyerekedet tanítaná az iskolában, vagy éppen a hamburgerhúst sütögetné a beledbe?
Élveznéd? Ezt szeretnéd hogy itt is ez legyen?
Vagy miért szurkolsz annyira azért, hogy ne is akarjanak többet keresni és jobblétet az állampolgárok?

És nagyon nagy arcod van, nekem ez a meglátásom. Lehet hogy van mire, nem vitatom. Lehet hogy fasza munkád van, amivel rommá keresed magad, de emberileg nem tünsz annyira magaslesen, hogy ennyire nagyra legyél önmagadtól. Lassan utánfutó kell az arcodnak,ami utánad cipeli, mert nem bírod már el.

Diorella Queen 2017.11.13. 09:06:05

@zpetal: Nagyon nagy szabadságélményt ad, amikor úgy tudsz élvezni és használni valamit, hogy nem ragaszkodsz hozzá.

Gondolom a nőidre ugyan ez a szitu vonatkozik. Na ezen kellene elgondolkodnod kicsit, aztán változtatnod kéne rajta és akkor nem kellene telesírni az ilyen és ehhez hasonló blogokat, hogy milyenek a nők. Nem a nőkkel van baj, hanem veled meg a szabadságoddal.
Nem neked való ez a hely Zépeti. Nem vagy te ennyire hulladék szarházi gennyfazék, ocsmány barom, mint ez a zombibarom amelyik itt tobzódik reggeltől napestig és szidja a nőket, mert nem szarhat a mellükre.
Szerintem te ennél sokkal intelligensebb vagy.

Szőkenőőő 2017.11.13. 11:34:51

@Diorella Queen:
Sztem a Hannibál ébredése című filmre gondolsz :)

Diorella Queen 2017.11.13. 12:26:17

@Szőkenőőő: Sziklák szeme volt a címe. :)

Szőkenőőő 2017.11.13. 12:48:37

@Diorella Queen:
Nem láttam a filmet. Elolvastam a tartalmát, és valszeg nem is fogom, a horrort nem szeretem, mert félek :D:D:D
Bár a pszichothrillert meg igen, pedig azon is tudok fosni, csak másképp :D

Diorella Queen 2017.11.13. 14:04:57

@Szőkenőőő: Jaaa a horrort már én sem bírom, régen láttam már a filmet. Abban is egy lúzer fejű pasi volt aki aztán átment gyilkoógéppé. De nem is ez a lényeg,hanem az, hogy soha nem szabad embereket alábecsülni a küllemük, végzettségük stb alapján,mert írtó nagy meglepetéseket tudnak okzni az ilyen dolgok.

Diorella Queen 2017.11.13. 14:24:13

@Szőkenőőő: Zépetről mindig az jut eszembe, amikor Terence Hill leverte egy pofonnal a képzett karatemestert a filmben.

Szőkenőőő 2017.11.13. 15:58:11

@Diorella Queen:
Igen sose lehet tudni kiben mi lakozik. Szépen mondva alamuszi nyuszi nagyot ugrik... Az a szép, hogy ezt már rám is mondták :D:D:D

Himani 2017.11.13. 20:51:26

@zombigyilkos: Az a nő sem normális, aki katonához megy hozzá. A két buggyant meg is érdemli egymást.

A Movember, azaz itthon a MentsManust kampány zajlik, amennyiben te nem mész el szűrésre az a te dolgod, minden hülyének joga van prosztatarákban elhullani.

www.mentsmanust.hu

Az is szép, hogy a férfihangon a kiherélt bakkecskéről megy a vinnyogás, de a fenti kampányról kussolnak. Kérdezd meg tőlük, hogy miért.

Ha lennének kölykeid, akkor te is megkapnád utánuk a támogatásokat. Kibicként pedig nem illendő beleugatni a nagyok dolgába. Vonulj fel a Hargitára egy kunyhóba egy nőstény kecskével, élj vele és akkor nem kell sehova sem járulékokat fizetned. Sőt, a mackóktól sem kell félned, hiszen te a csupasz faszoddal képes vagy agyonütni a támadó medvét.

A fiam üzeni neked, hogy többször látott ő már élőben pinát, mint te a saját farkadat. :)
Gratulálok a Kék Osztrigás coming outolásodhoz! Szép volt! Bravo! :)))))
Hívhatlak ezentúl Lorettának?

Mia and me 2017.11.13. 21:30:25

@Diorella Queen: "nem minden nő ilyen, de úgy nagyrészt alaptulajdonságuk a nőknek, hogy valakiről gondoskodni kell.
Ez egy életre vetítve a következő sorrend:
-pasik, férj, gyerek,szülők, idősebb férj, unokák illetve kutya."

Nem, nem jól mondod: a macska az első :) :) :)

Ugye fiúk ? :D

Mia and me 2017.11.13. 21:32:06

@zpetal: "Sokan szerintem nagyon szívesen küzdenének a közös ellenség ellen, ha Mia elárulná, hogy ki ez az idomár meg ellenség akit oly gyakran emleget. De nem akarja elárulni. Már a csetlekbotlok blogon se akarta. Most akkor így hogy küzdjön ellene az ember?"

naigen, előtte kell egy kicsit gondolkodni ;-), ezt nem árulják el óriásplakátokon...

Mia and me 2017.11.13. 21:36:10

@zombigyilkos: "Hát nem ti pofáztatok arról, hogy a feministák az egyenlő jogokért küzdenek? Most meg éppen te vallod be, hogy csak a nőkért küzdenek és soha nem szólt a feminizmus az egyenlőségről?"

nem. Én nem pofáztam róla. Én tök másról pofáztam és te keverted bele, hogy miért nem küzdenek a feministák a faszik korkedvezményes nyugdíjáért. vagy ha nem akkor sadist, most nem pörgetek végig megint 500 bejegyzést.... MERT keresem neked a kib..ot Code Napoleont-azaz azt amiben olvastam papíralapon "nyomtatásban" :)).

Mondjuk te még tartozol Hamurappival, mert utalásokat meg netes szarságokat én se fogadok el "bizonyítékként" :). Tudod, a neten az is bizonyított, hogy a fekete lyukból jönnek az ufók és köztünk élnek.

Mia and me 2017.11.13. 21:42:01

@zombigyilkos: "Egyébként voltál már vezető pozícióban? Ja nem.
Csak pofázol a vakvilágba, mint a másik nicked."

Picit vezetőiben voltam, meg van a családban abban ember. A legtöbb helyen nincs anyagi felelősség. Kirugnak még aznap ha balhé van, ennyi.

(amerikában nem ennyi, hanem rendesen mindent elveszít, - persze ezt nem mutogatják sűrűn a filmekben)

Másik nickem is van? Melyik az?

Mia and me 2017.11.13. 21:50:01

@Sadist: "Akkor ezzel elismered, hogy a feministák nem az egyenlő jogokért, hanem csak és kizárólag a nők jogaiért küzdenek?"

Te, én egyik hozzászólásomban sem emlegettem a feministákat. Azt írtam hogy a kisebbségi szervezetek azért küzdenek, hogy a kisebbségi embereket is úgy kezeljék mint az összes többi embert (és még azt is megjegyeztem többször is, hogy a kvóta meg ilyen egy.egy kivételezett kiemelése nyilván senkinek nem jó és nem megoldás a problémákra).
Ti feministáztatok.

"Szánalmas ez a kétszínűség, hogy bőszen lobogtatjátok a zászlótokra tűzött egyenlőség nemes eszméjét, amikor meg valóban tenni kéne érte, akkor széttárt karokkal visszakoztok és azt mondjátok, hogy nem a ti problémátok, oldják meg a férfiak maguk."

Nekem mit kellene tennem kispista férfiért, aki gyesre akar menni?
A saját férjemmel megtettük azt amit az egyenlőség kívánt, akkor amikor a gyerekezős helyzet volt.

Mindenki előbb karnyújtásnyira tud lépni és segíteni vagy változtatni.

Ha több és több faszi akarna gyedre-gyesre menni, akkor nem rugnák ki vagy nem fenyegetnék be kirugással azonnal azt a kettőt, aki jelenleg akar/év....

Inkábbolvass 2017.11.14. 08:53:40

@Himani: "A fiam üzeni neked..." O.o
Ez mekkora K.O. volt :)

zombigyilkos 2017.11.14. 13:19:57

@Himani:

"Az a nő sem normális, aki katonához megy hozzá."
Ez terelésnek jó volt, de a vitát nem viszi előre, mert nem a tényekkel foglalkozik.

"itthon a MentsManust kampány zajlik"
Jó nagy kampány lehet, ha még nem is hallottam róla. :)
Érdekes, hogy a míítúúról azért már mindenki hallott.
Látszik a prioritás. :)

"de a fenti kampányról kussolnak. Kérdezd meg tőlük, hogy miért."
Talán azért, mert ez a kampány nem kap akkora hátszelet a sajtóban, mint a míítúú, és a kutya nem tud róla. Én sem tudtam róla, amíg nem mondtad. A míítúúval tele a sajtó, de a másikat nem hallani a TV-ben.

"Ha lennének kölykeid, akkor te is megkapnád utánuk a támogatásokat."
Mármint a lányaimnak igen.
A fiúk számára meg fizethetem zsebből.
mert ugye ezt jelenti a feminista egyenlőség.

"A fiam üzeni neked, hogy többször látott ő már élőben pinát, mint te a saját farkadat."
Sikerült még mélyebbre süllyedned? Gratulálok! :))
Kár, hogy nincs is fiad és ilyenről nem is beszélsz vele. De azért ügyes próbálkozás volt. Aranyos, ahogy végighazudozod itt a fél netet. Külön tetszik, hogy a másik nicked hogy tapsikol hozzá. :)

zombigyilkos 2017.11.14. 13:38:41

@Mia and me:

"Én tök másról pofáztam"
Megint hazudsz.

"MERT keresem neked a kib..ot Code Napoleont-azaz azt amiben olvastam papíralapon "nyomtatásban""
Keressed csak, keressed!
Kár, hogy nem találsz benne iylet. De azért erőlködj csak. :))

"Mondjuk te még tartozol Hamurappival"
Mondtam neked a pontos részét az adott fejezetnek Hammurabi törvénykönyvéből. Persze nyilván nincs annyi agyad, hogy beírd a keresőbe, hogy 'Hamurappi törvénykönyve'. Mert bizonyára rohadt nehéz egy nácinak ennyit megcsinálni. (Szólok, hogy a Code Napoleon nincs fent a neten, ellentétben Hamurabi könyvével.) De hogy lásd, kivel van dolgod, segítek.
Idézem neked a kérdéses részt:
'Ha valaki másodfeleségének, ki neki gyermekeket szült, avagy hitvesének, ki gyermekekkel ajándékozta meg, elbocsátására határozza el magát: az illető nőszemélynek hozományát adja vissza és egy részt földből, kertből, ingóságból adjon neki, hogy gyermekeit felnevelhesse;'
Nesze:
bfy.tw/F1Us

"A legtöbb helyen nincs anyagi felelősség. Kirugnak még aznap ha balhé van, ennyi."
A legtöbb helyen???
Mesélj még! Melyek ezek a helyek. Sorold már fel, légyszi. Kb. 40-50 elég lesz. :)

"Másik nickem is van? Melyik az?"
Ha mindet felsorolnám...

MutánsJane 2017.11.14. 15:28:46

@Mia and me: "Másik nickem is van? Melyik az? "

Azt szeretné elhitetni magával, hogy én te vagyok, sőt, Himani és Diorella Queen is, ugyanis szeretné azzal nyugtatgatni magát, hogy valójában csak egyetlen feministával beszélget sok nick alatt = nem is vagyunk olyan sokan, elhanyagolható, marginális kisebbség vagyunk. Már csak azt nem értem, hogy akkor az Ákos-féle princípium-duma utóélete a Facebookon hogy ölthetett akkora méreteket, hogy a Deutsche Telekom végül kihátrált az említett előadó mögül.

Himani 2017.11.14. 20:24:29

@zombigyilkos: Rajtad kívül szerinted kit érdekel Magyarországon, hogy a mentálisan sérült hivatásos katonák némelyike öngyilkos lesz válás után az USA-ban? Sajnálatos, de hogyan szeretnéd megoldani a magánügyüket? Vagy hogyan szeretnél hatni az amerikai bíróságra? Nincs itthon nekünk elég problémánk? Importálj még te is hülyeséget, hadd féljenek még jobban a férfitársaid a meghitt kapcsolatoktól, házasságtól, gyermekvállalástól, a nőktől és végső soron a feminizmustól.

Az amerikai hős katonáidról itt egy kis színes.

www.hidfo.ru/2016/05/megeroszakolta-es-megfojtotta-aldozatat-az-amerikai-katona/

Tudod mit? Legyen igazad, a feministák nem küzdenek a férfiakért, tesznek rájuk nagy ívben, vedd úgy, hogy amit vetettetek pár évezredig, azt most aratjátok. Nevezheted karmának is.

Magadat és az antifeminista társaidat pedig felismerheted az alábbi videón. Jó szórakozást! :)

www.youtube.com/watch?v=wHx9VoVPLNg

Mia and me 2017.11.14. 22:16:30

@zombigyilkos: köszi, tök jók vannak benne tényleg, csak ahol belelapoztam....pl.::

128paragrafus:
ha valaki feleséget vesz, de vele szerződést nem köt:az a nőszemély nem feleség.

A következő részben a házuasságtörés eseteinek felsorolásnál, mindegyik paragrafus arról szól hogy ha a nőt találják vagy vádolják meg akkor mi van. (hacsak apu nem kegyelmez, akkor halál), Apu általi házasságtörés nincs. (gondolom a nők nőkkel csinálták....)

a legviccesebb ez:
131. ha valakinek feleségére más férfi miatt ujjal mutogatnak, de más férfivel fekve nem lett rajtakapva: férje kedvéért a folyóba merüljön.

aztán ott van hogy ha nem kedves meg nem szolgálja ki akkor hogy vettetik a folyóba, stb...

te is megtaláltad az egyetlen paragrafust benne, ami csakis a gyerekek miatt tartalmaz némi gazdasági "hozzájárulást" HA a faszi akar válni és nem az asszonyra bizonyítják rá hogy ferdén nézett...

Mindegyik "bizonyítékod" ilyen a réges régóta jelenlévő egyenlőségre...?

Diorella Queen 2017.11.14. 22:44:24

@Himani: Szétröhögöm magam ettől a szövegtől. :DDD

zpetal 2017.11.14. 22:52:12

@Himani:

Himani
2017.11.05. 21:52:23
(...) a posztoló korosztálya már mélységesen elzüllött. A fene sem tudja, hogy hogyan lehetne ezt megzabolázni, de valami "ifjúságvédelem és erkölcsrendészet" jó lenne újra.

Himani
2017.11.13. 20:51:26
A fiam üzeni neked, hogy többször látott ő már élőben pinát, mint te a saját farkadat. :)

Szegény Himani állandóan kiesik a korábbi szerepéből. :D

zpetal 2017.11.14. 22:56:30

@Mia and me:

"Nekem mit kellene tennem kispista férfiért"

Kezdheted mondjuk azzal, hogy kimész az utcára harcolni az idomár ellen, vállalva, hogy betöreted te is a koponyád, mint a videón az a fiatal lány, aki puszta kézzel ugrik neki a rohamrendőrnek, meg azok a férfiak-nők vegyesen, akik beleállnak a gumibotütésekbe meg a könnygázba az eszméikért.

zombigyilkos 2017.11.15. 01:01:01

@MutánsJane:
Nocsak, megint ezzel? :)

/Egyébként ez az Ákos princípium pontosan mi lenne?/

zombigyilkos 2017.11.15. 01:08:53

@Himani:

"Rajtad kívül szerinted kit érdekel Magyarországon, hogy a mentálisan sérült hivatásos katonák némelyike öngyilkos lesz válás után az USA-ban?"
Hát azt az egyet biztosra vettem, hogy egy parazita feminácit hangyafasznyit sem fog érdekelni más emberek sorsa. :))

.

"Sajnálatos, de hogyan szeretnéd megoldani a magánügyüket?"
Mondtam már:
Válás utána gyerek esetében váltott elhelyezés.

.

"Nincs itthon nekünk elég problémánk?"
De, itthon is pont ez az egyik probléma.
Az amcsit csak példaként hoztam hogy mit okoz a mai fasiszta gyerekelhelyezési megoldás.

"Az amerikai hős katonáidról itt egy kis színes."
Hídfő??? Gratulálok! :))
Ráadásul öngól: megint kiderült, hogy a nemi erőszakok többségét négerek követik el.
Csókpuszi! :DD

.

"vedd úgy, hogy amit vetettetek pár évezredig, azt most aratjátok"
Mármint azt, hogy Európában évezredekig kiszolgáltak benneteket a férfiak, ti meg parazitaként kihasználtátok a segítségüket, most újra elnyomjátok őket?

.

Annyira érdekes, mikor egy feminista nácival beszélget az ember. Érezni a belőle áradó zsigeri férfigyűlöletet. :) Külön tetszik, mikor lerántjátok magatokról a leplet, és meglátni bennetek a pszichopata tipikus jellemvonásait.. :))

zombigyilkos 2017.11.15. 01:27:45

@Mia and me:

"ha valaki feleséget vesz, de vele szerződést nem köt:az a nőszemély nem feleség."
Így van. Egy újabb nővédő törvényi rész.

.

"Apu általi házasságtörés nincs"
Megint hazudsz.
Éppen azt írja, hogy házasságtörés esetén MINDKÉT EMBERT dobják a vízbe. Tehát ne csak a nőt. Ráadásul a nő megúszhatta a megölést, ha a férje megkegyelmezett neki, míg a félrekefélő férfi mindenképpen meghalt. Ennyit erről.

.

"ha valakinek feleségére más férfi miatt ujjal mutogatnak, de más férfivel fekve nem lett rajtakapva: férje kedvéért a folyóba merüljön."
Csak szólok, hogy az nem megölést jelentett, mint ahogy te feltételezed.
Hanem egyfajta istenítélet. Ha elragadta a folyó, akkor bűnös volt. (Ilyen a hit. Hittek abban, hogy az istenek közbeavatkoznak az ártatlanokért.)
Illetőleg korábban írva volt, hogy ha nem lett rajtakapva, akkor semmilyen bántódása ne legyen.
Ráadásul ott van az is korábban, hogy ha a férfi nem tudja bizonyítani a vádját, őt is büntessék meg. (Itt a halánték levágása egyfajta billogozás volt.)

.

"aztán ott van hogy ha nem kedves meg nem szolgálja ki akkor hogy vettetik a folyóba, stb."
Ez most megint egy szép hazudozás részedről?
Csak mert ilyet éppen nem ír.
Mondd, szórakozásból hazudozol, vagy csak simán hülye vagy?

.

Ja:
Még mindig várom ám a Napoleonos forrást! :))

zombigyilkos 2017.11.15. 01:29:08

@Diorella Queen:
"Szétröhögöm magam ettől a szövegtől."

A disszociatív személyiségzavar mellékhatása... :))

zombigyilkos 2017.11.15. 01:30:35

@zpetal:
"Szegény Himani állandóan kiesik a korábbi szerepéből. :D"

Néha nem tudja, hogy melyik nickjével is ír éppen, meg hogy korábban mit hazudott a másikkal. Van az úgy, ha nem csak férfigyűlölő, hanem idióta is az ember... ;))

Himani 2017.11.15. 16:11:39

@zpetal: "Szegény Himani állandóan kiesik a korábbi szerepéből. :D"

Irigyled a fiamtól, hogy neki van egy helyes, kedves barátnője másfél éve? Csináld utána! Nem a ganédombon kell összeguberálni részeg, drogos csajokat, akkor neked és zomigyilkosnak is lenne normális nője.

@zombigyilkos: sajnálom, de tényleg nem érdekel amerikai katonák válópere, sőt mongol és ausztrál katonáké sem, mint ahogyan őket sem érdekelné az enyém. Nézd, én nagyon sajnálom, hogy két frusztrált felnőtt ember nem tud megegyezni váláskor, de az ő keresztjüket hadd ne vegyem már fel. Legyen váláskor a váltott elhelyezés törvényileg alap, ezt igazíthatják a szülők a saját igényeikhez. Úgy gondolom, hogy két elborult agyú ember már csak bosszúból cseszegeti és jelentgeti fel egymást a gyereket felhasználva a gyámügynél vagy a rendőrségen. Kultúrnép vagyunk, de azért mindenki tudja és érzi, hogy van egy pont, amikor nem mediátor meg végtelen bírósági perek kellenének, hanem húsz botütés mindkét félnek, hogy kijózanodjanak és észre térjenek.

Mi "szukák" már csak ilyen alattomosak vagyunk: megszüljük, szoptatjuk, felneveljük a leendő "gazdaállatainkat". Mármint szerinted. Miért nem dobod sutba a szakmádat, a parazitológiát, és mész el kertésznek? Egyből szebbnek látnád a világot. Állandóan vagy a múlt szarában turkálsz, vagy a jővő miatt aggodalmaskodsz, közben meg a jelened elfoszlik. !

Nézd csak meg a válások okait! És itt visszakanyarodhatunk a poszt tartalmához, azaz nem csak a férfiak, hanem a nők is kidobják a megcsaló partnerüket a bizalom elvesztése miatt. Nem kéne azzal játszogatni egyik félnek sem, és akkor talán nem lenne ennyi szakítás és válás sem.

"További meglepő adatok a válásról

A válóperek 71%-át a feleségek kezdeményezik.
A két legfőbb válóok a megcsalás, félrelépés, hűtlenség, illetve az alkoholizmusból eredő problémák.
2005-ben a statisztikai adatok szerint 333 ezer elvált férfi és 491 ezer elvált nő volt Magyarországon.
Ma minden tizedik felnőtt ember elvált a házastársától.
Korábban 10-14 év után döntöttek válás mellett. A rendszerváltás óta ez kitolódott 20 évre."

Hammurapi, bakker! Gyere vissza a jelenbe, nősülj meg és nemzd teli az országot kicsi "zombikákkal"! Ez lenne a dolgod férfiként, nem a nők gyalázása.

Sadist 2017.11.15. 20:43:08

@Himani: Nocsak, most meg már rendszeres férfihang olvasó vagy?

Himani 2017.11.15. 21:15:31

@Sadist: Nem, és nem is tervezek az lenni. Elég volt a red pill sorozat meg náhány más cikk a kommentekkel együtt.

Sadist 2017.11.16. 16:54:50

@Himani: Nyilván, azért tudod ennyire naprakészen, hogy min megy a "vinnyogás".

Sadist 2017.11.16. 16:57:03

@Himani: "Ez lenne a dolgod férfiként, nem a nők gyalázása."

Ki a fasz vagy te, hogy megmondd, mi a dolga egy férfinek?

Himani 2017.11.16. 17:28:19

@Sadist: "Nyilván, azért tudod ennyire naprakészen, hogy min megy a "vinnyogás"."

Nem tudom naprakészen, amikor az itt belinkelt oldalt felkerestem, akkor arról ment a vinnyogás. Ha gondolod, oszd meg velem, hogy ma miért visonganak! :)

"Ki a fasz vagy te, hogy megmondd, mi a dolga egy férfinek?"

Ez nagyon betalált nálad.... akarsz róla beszélni? :)

Sadist 2017.11.16. 20:02:37

@Himani: Kész van már a vacsora és lerendezted az uradat?

Mia and me 2017.11.16. 22:15:06

@Sadist: "Ki a fasz vagy te, hogy megmondd, mi a dolga egy férfinek?"

Azt tippelem hogy vagy Kövér felesége, vagy Ákosé, mivel egy bő éve vagy már kettő (?) ez a két ÚÚRIember állt ki országvilág elé és mondta el, hogy mi a nők dolga. :)

Mia and me 2017.11.16. 22:30:11

@zombigyilkos: "Megint hazudsz.
Éppen azt írja, hogy házasságtörés esetén MINDKÉT EMBERT dobják a vízbe. "

Ha egymáson fekszenek, vagyis ha rajtakapták őket....

Amúgy meg nem hazudok, csak más dolgokat is olvastam belőle mint te, midnenre lehet példát hozni.... És csak próbálok rávilágítani, hogy amit te kiszedsz egy törvénykönyvből, hogy bizonyítsd, hogy milyen fasza volt mert ha apu unt rá a csajra, akkor adnia kellett némi költőpénzt meg földet, hogy a kölykeivel együtt ne haljon éhen a kidobott feleség... annak a további pontjait meg ki lehet szedni arra bizonyítáékként, hogy még egy tehén is jobban meg volt becsülve mint a feleség (meg eleve a feleséget "vették", gondolom marhára mindegy volt hogy a nő akarja-e hogy alkalomadtán valami vén dagadt faszi "megvegye" feleségnek :))

"ha valakinek feleségére más férfi miatt ujjal mutogatnak, de más férfivel fekve nem lett rajtakapva: férje kedvéért a folyóba merüljön."
Csak szólok, hogy az nem megölést jelentett, mint ahogy te feltételezed.
Hanem egyfajta istenítélet. Ha elragadta a folyó, akkor bűnös volt."

Húbaszki ez azért kb. ugyanaz a "hit" meg eljárás hogy a boszorkányokat úgy szűrték, hogy ha elmerült- megfulladt, akkor nehéz volt, tehát ártatlan volt és akkor elmondott egy imát a papfaszi a lelkiüdvéért, ha meg tudott úszni, akkor "könnyű" volt, azaz nem ember hanen démon, boszorkány, és akkor kivették a vízből azt jól megégették....
Akkor hamurappinál az járt jól aki tudott úszni....

"aztán ott van hogy ha nem kedves meg nem szolgálja ki akkor hogy vettetik a folyóba, stb."
Ez most megint egy szép hazudozás részedről?
Csak mert ilyet éppen nem ír."

Olvasd el az egész házassági jogokról szóló részt. ott van az a sorok között. Kb a házból se mehetett ki a férj engedélye nélkül...

Code Napoleonról egy itthoni könyvben taléltam, de mivel a címe "nőgyűlölet" és végigvezeti a történelem során a nők helyzetét, gondolom az sem számít sokat, hogy amúgy egy faszi írta (Jack Holland), nyilván valami feminista-barát f.sz volt, ugye :).
Ő azt írja h Napoleon visszavett a korábban már kiharcolt jogokból - pl. a nő teljes vagyonát újból a faszi kezelte (válás esetén megtarthatta), úgy mint a forradalom előtti időkig volt...

zombigyilkos 2017.11.17. 06:20:25

@Himani:

"de tényleg nem érdekel amerikai katonák válópere"
Látom, a szövegértéssel továbbra is gondban vagy.
Megpróbálom megint, hátha:
Példának hoztam.

.

"én nagyon sajnálom, hogy két frusztrált felnőtt ember nem tud megegyezni váláskor"
Nem megegyezésről van szó.
Hanem egy fasiszta rendszerről, ahol mire a faszi hazamegy külszolgálatról, addigra az asszony elköltözött egy másik államba, a házat eladta, gyereket vitte, a faszinak meg csak a csekk jön, hogy fizesse a tartásdíjat (mert ha nem fizeti, megy a börtönbe). Simán lejátsszák a válást a férfi nélkül is.

.

"Legyen váláskor a váltott elhelyezés törvényileg alap"
Én is pont erről pofázok.
Végre valami, amiben egyetértünk.
Kár, hogy a feminácik azok, akik ez ellen ezerrel hisztiznek.

.

"megszüljük, szoptatjuk, felneveljük a leendő "gazdaállatainkat""
Meg megölitek őket.
Mármint úgy negyedét, harmadát:
www.johnstonsarchive.net/policy/abortion/ab-hungary.html
Sőt, ha fiú a magzat, feministáknál még esélyesebb, hogy abortálják:
www.dailysquib.co.uk/world/11351-feminists-encourage-aborting-male-babies.html
A 'szerető anyák', ugye...

.

"További meglepő adatok a válásról"
Forrás meg smafu? :)
Pláne, hogy kiderül belőle, hogy több, mint másfélszer annyi elvált nő volt, mint férfi? Azt meg hogy a büdös francba, aranyom??? :DDD

.

"Ez lenne a dolgod férfiként, nem a nők gyalázása."
Nem a nőket gyaláztam, hanem a feminista szukákat.
Nagy különbség! Feministaként te nem vagy nő, aranyom. Minden valódi nő joggal kérhetné ki magának, hogy egy retkes férfigyűlölő náci nőnek meri nevezni magát.
Az meg, hogy te megmondhasd, mi a dolga a férfinak, erősen merész. :)

.

Amúgy mutatok neked rendes felmérést a válások okairól:
chastityproject.com/wp/wp-content/uploads/2013/05/Bookofcharts.pdf

A 18. oldalon olvashatod, hogy:
- Ha a nő a férj előtt nem volt férfival, akkor 80%-ban megmarad a házasság.
- Ha volt előtte egy férfival, akkor már csak 50% a stabil házasságok aránya.
- Ha 2-4 férfival volt korábban, akkor már csak 40%.
- Ha 5-15 férfival volt, akkor már csak 30%.
- A 15 felettinél meg csak 20%-ban marad meg a házasság.

Szóval parancsolj, itt az oka a magas válási aránynak:
Sok a ribanc. :)
/Természetesen az is kiderül a tanulmányból, hogy azok a nők, akik jól szétdugatták magukat korábban, azoknál sokkal magasabb az abortuszok aránya, sokkal frusztráltabbak, kevésbé boldogak, nagyobb eséllyel lesznek egyedülálló anyák, stb./

zombigyilkos 2017.11.17. 06:50:41

@Mia and me:
"Ha egymáson fekszenek, vagyis ha rajtakapták őket"
Mert máshogy hogy lehet még 100%-os bizonyossággal megtudni, hogy házasságtörés történt? :))

"meg eleve a feleséget "vették", gondolom marhára mindegy volt hogy a nő akarja-e"
Ugyanezen ment a jajgatás a 19. század esetében is femináciéknál.
De csaxólok:
- A megvásárlás azt jelentette, hogy fizetni kell a faszinak, ha udvarolt a nőnek és az hozzá megy. Nem, nem a nőnek kell fizetnie, ha párt választott, hanem a férfinak.
- És ez a párválasztás sem úgy működött általában, hogy a fiú kiválasztja az arát. Hanem úgy, hogy a szülők-nagyszülők választják ki. Ha egy fiú (mert jellemzően az) 'megveszi' a feleségét, magyarán a szülei összeadják őket, akkor - hiszed vagy sem - a fiú sem döntheti el, hogy kihez megy hozzá.

.

"Húbaszki ez azért kb. ugyanaz a "hit" meg eljárás"
Igen, csak itt nem égették meg.
De arra akartam rávilágítani, hogy nem a nő volt a célpont ebben, hanem ez egy bírósági módszer volt. A középkorban sem azért használták ezt, mert a nő volt boszorkány, hanem mert így 'bizonyítottak'. Hülye módszer, azt elismerem. De nem nőelnyomás.
(Pláne, hogy a középkorban kétszer annyi férfi ment boszorkányság meg eretnekség vádjával máglyára, mint férfi. És biza náluk is alkalmazták a vízbedobást.)

.

"Olvasd el az egész házassági jogokról szóló részt."
Már végigolvastam.

.

"Kb a házból se mehetett ki a férj engedélye nélkül"
Az máskor és máshol is megvolt. Sok kultúrában.
Még ma is fellelhető. Mi az oka és lényege? Elárulom:
A férfinak kötelessége (ismétlem: KÖTELESSÉGE) megvédeni a nőjét. Az élete árán is. Sőt, nem csak a saját nőjét, hanem minden nőt, ami rá van bízva (pl. családtag). A legtöbb kultúrában (pl. ókori görögök több városában) is megvolt ez. Ott éppen úgy szólt, hogy ha a nő kimegy akárhova a házból (akár bevásárolni a piacra), akkor egy férfinak a családból követnie kell. És ugye meg kell védenie. Felfoghatjuk ezt patriarchális nőelnyomásnak is, de nővédelemnek is. Pláne, hogy elsődleges célja éppen az utóbbi volt. (Ahogy pl. a fejkendő viselése jelezte a többi férfinak, hogy az adott nő már tartozik valakihez, így ne merjék piszkálni, védelem alatt áll.)

Mondok neked egy történetet Albániából:
(Mert ott a tradicionális klánoknál megvan még sokszor ez a szokás.)
Volt nem is olyan régen, hogy egy eladósorban lévő lány (18-19 körüli) kiment a városba. Ugye ilyenkor a családból követnie kell egy férfinak. Ez akkor történetesen az öccse volt (16 éves volt asszem). mert ugye az öcsi, amint férfinak minősül (ez egyes kultúrákban már a 12 éves kort is jelenthette) rendelkezik kötelezettségekkel a nők felé. Na szóval a csaj nekiindult, az öcsi utána. A csajszi meg elfutott az öccse elől, csak úgy poénból. Szórakozott az öcsivel, aki kétségbeesetten próbált utána futni, meg megtalálni a bújócskázó lányt. A baj ott volt, hogy a csaj óvatlanul átment a szomszéd klán területére, akikkel (finoman szólva) sem voltak jóban. És ott belefutott az ottani rosszfiúkba. És azok egyből elkapták a csajt, meg is erőszakolták annak rendje-módja szerint. Erre a család bedühödött és mentek másik klánt pusztítani. Csak előtte a csaj öccsét ölték meg. Mert nem vigyázott a nővérére.
Szóval valahogy így képzeld el azt a húdenagy elnyomást.

.

"Code Napoleonról egy itthoni könyvben taléltam"
Jaaaa, vagy hogy ez nem is a Code Napoleon???
Mekkora beégés! :DDD

.

"de mivel a címe "nőgyűlölet" és végigvezeti a történelem során a nők helyzetét"
Nyilván hiteles egy ilyenből idézned.
Ja, nem. :D

Inkábbolvass 2017.11.17. 10:30:51

@zombigyilkos: "Pláne, hogy a középkorban kétszer annyi férfi..." Forrás?

Mia and me 2017.11.17. 17:16:18

@zombigyilkos: "És ez a párválasztás sem úgy működött általában, hogy a fiú kiválasztja az arát. Hanem úgy, hogy a szülők-nagyszülők választják ki. Ha egy fiú (mert jellemzően az) 'megveszi' a feleségét, magyarán a szülei összeadják őket, akkor - hiszed vagy sem - a fiú sem döntheti el, hogy kihez megy hozzá."

Értem... Neked mi a jobb, ha vesznek neked egy játékállatot, amit ugyan nem te választhatsz ki, de amint a tied lesz azt csinálsz vele jószerivel amit akarsz, el is dobhatod ha nem tetszik...vagy ha te vagy a játékállat és a szüleidnek fizetnek valami lóvét érted és eladnak valakinek, aki nem is ilyet akart...?
Jó, perszepersze kibaszás volt az egész rendszer a "fiatalokkal", de mint minden kibaszásos rendszerben, úgy itt is az szívott nagyobbat, aki a játékállat/rabszolga/áru szerepét töltötte be. A tulajnak csak annyiból volt gáz, hogy volt neki egy ilyen játéka, ha akarta ha nem..
És ezt nevezik elnyomásnak... amikor egyik fél egy másik valaki tulajdonába kerül (értem hogy a tulajnak esetleg voltak "kötelességei" is a tulajdona "védelmében"- de ez nem oszt nem szoroz az alapfelálláson)

"Pláne, hogy a középkorban kétszer annyi férfi ment boszorkányság meg eretnekség vádjával máglyára, mint férfi"

Ugyan most a kéznél lévő feministabuzi faszi könyvéből olvasom, mert ez van itthon és nem könyvtárban ülök, és ez az egész ismert és írott emberi történelmet végigveszi nő/gyerek szempontból - de a középkori boszorkányságos perek és ítéletek 3/4ében nő/lány volt a vádlott és elítélt. faszik is voltak persze, mert ők is cimborálhattak az ördöggel (vagy kiskorú fiúk, akiknek boszorkánysággal vádolták az anyjukat), de a nőknél annyi elég volt hogy túl rusnya volt vagy túl szép, vagy a szomszédos jókereszttyyény asszonyság bevádolta, hogy azért ment el az Ő gyereke, mert a boszi megátkozta stb... Már jött is a próba...vagy a vallatás.... aminek tudjuk a végét :).

"És azok egyből elkapták a csajt, meg is erőszakolták annak rendje-módja szerint. Erre a család bedühödött és mentek másik klánt pusztítani. Csak előtte a csaj öccsét ölték meg. Mert nem vigyázott a nővérére.
Szóval valahogy így képzeld el azt a húdenagy elnyomást."

ez azért attól hogy a nőt "csak" megerőszakolták, attól még húdenagyelnyomás, mert
1, a nőn tett erőszak megtorlása a tulajdonban esett kár megtorlása:
a nőn tett erőszakkal a tulajdon beszennyeződött: rivális család gyerekét hordja, rivális család magja járt benne, ha nem is maradt terhes, vagyis a családon esett folt.
2, a kissrác felkoncolása is a tulajdonhoz köthető: nem őrizte meg a tulajdon tisztaságát, a család szent tisztaságát stb..
3, a nő tárgyként kezelése mellett, elnyomó a kiskorúakkal, gyerekekkel is, hiszen egy gyerekre bízza a tulajdon, családi érték megőrzését.

Szóval attól hogy a történetben nem csak a nő van elnyomva (és ő nincs megölve "csak " megerőszakolva), - hanem a kiskorú fiúgyerek is elnyomott, attól még nem lesz kevésbé elnyomó a nő(mint tárgy) részére...

zombigyilkos 2017.11.17. 19:51:07

@Inkábbolvass:
"Forrás?"
Majd ha te is hozod a másik nickeddel nekem. :)

zombigyilkos 2017.11.17. 20:40:02

@Mia and me:

"de amint a tied lesz azt csinálsz vele jószerivel amit akarsz, el is dobhatod ha nem tetszik"
Faszság. Nem tehetett ilyet a férfi.
Megint hazudsz.
Pl. sokat hangoztatjátok, hogy a férfi verhette a feleségét.
Hát lófaszt! Olvasgass, vagy nézegesd a képeket:
unknownmisandry.blogspot.hu/2011/10/societys-acceptance-of-domestic.html
A férfit büntették, ha bántotta a nőt.
De fordítva már nem volt baj:
thefreelancehistorywriter.files.wordpress.com/2015/10/spinning-for-medieval-unlocked-article.jpg?w=550
Ennyit az elnyomásról.

.

"mint minden kibaszásos rendszerben, úgy itt is az szívott nagyobbat, aki a játékállat/rabszolga/áru szerepét töltötte be"
Magyarán a férfi?
Csak mert pl. itt egy nő éppen arról ír, hogy a férfi a rabszolga:
"Bámulatos, hogy városaink utcáin a cipész, a hentes vagy a hordár felesége selyemruhában jár és aranyláncokat visel nyakán, gyöngyöket és értékes gyűrűt… És megfigyelhetjük a férjét, amint húst darabol, vagy terhek alatt görnyed mint a szamár, bemocskolva állatvérrel, szegényesen öltözve olyan ruhában, amit zsákanyagból varrtak… De ha valaki jobban belegondol, érthetőnek és indokoltnak fogja ezt találni, hiszen magától értetődik, hogy a hölgynek – még ha nemtelen családba született is – kijár a csillogás az ő természetes kiválósága és méltósága okán, míg a férfinak természetes a dísztelenség, hisz a nő rabszolgájának, teherhordó szamarának született."
www.ferfihang.hu/2012/07/25/az-elnyomott-nok-hangja/
Ennyit arról aranyom, hogy kinek is volt ez inkább kibaszás.

.

"Ugyan most a kéznél lévő feministabuzi faszi könyvéből olvasom"
Ami nyilván hiteles... :)

.

"a középkori boszorkányságos perek és ítéletek 3/4ében nő/lány volt a vádlott és elítélt"
És nem veszi bele az eretnek pereket, amiből egyrészt jóval több volt, másrészt meg döntő részt férfi volt az áldozat.

.

"de a nőknél annyi elég volt hogy túl rusnya volt vagy túl szép"
A férfinál meg még ha városvezető volt is képesek voltak máglyán elégetni. De lehetett egyszerű tehénpásztor is, ahogy 1529-ben a Bernát nevűt égették meg idehaza.
Tény, hogy több nő halt meg boszorkányság 'vétsége' miatt, de eretnekpereknél meg férfiak voltak lényegesen többen.

.

"1, a nőn tett erőszak megtorlása a tulajdonban esett kár megtorlása:..."
Nem. Az a nő védelme.
Hablatyolsz itt össze vissza, de a lényeget nem érted:

A CSAJ ÉLETE FONTOSABB VOLT MINT A FIÚ ÉLETE!

Sőt, még az erkölcse is többet ért, mint a fiú élete.
A csaj volt az értékesebb. Megúszta élve az esetet (bár meg lett erőszakolva), míg a fiú meghalt egy olyan mulasztásért, amiről igazából nem is ő, hanem a csaj tehetett. mi nem érthető neked ebben, hogy a nő élete fontosabb volt a patriarchális rendszerben, mint a férfié? Még akkor is, ha a férfi az csak egy kamaszfiú. És hogy nem nőelnyomó, hanem nővédő rendszer volt?
Ezt csak az nem fogja fel, aki férfigyűlölő.
Szóval mondom én, hogy náci vagy.

Himani 2017.11.17. 20:46:58

@Sadist: "Kész van már a vacsora és lerendezted az uradat?"

A vacsora régen kész, a lerendezésig még egy-két órát várnia kell, de az általa elengedett vakkomondort már visszaláncoltam az óljához. :)

Inkábbolvass 2017.11.17. 22:18:39

@zombigyilkos: Erre sajnos már nem tudok mit mondani :) Kèsz, kifújt.

Himani 2017.11.18. 01:06:45

"Csak mert pl. itt egy nő éppen arról ír, hogy a férfi a rabszolga:
"Bámulatos, hogy városaink utcáin a cipész, a hentes vagy a hordár felesége selyemruhában jár és aranyláncokat visel nyakán, gyöngyöket és értékes gyűrűt… És megfigyelhetjük a férjét, amint húst darabol, vagy terhek alatt görnyed mint a szamár, bemocskolva állatvérrel, szegényesen öltözve olyan ruhában, amit zsákanyagból varrtak… De ha valaki jobban belegondol, érthetőnek és indokoltnak fogja ezt találni, hiszen magától értetődik, hogy a hölgynek – még ha nemtelen családba született is – kijár a csillogás az ő természetes kiválósága és méltósága okán, míg a férfinak természetes a dísztelenség, hisz a nő rabszolgájának, teherhordó szamarának született."
http://www.ferfihang.hu/2012/07/25/az-elnyomott-nok-hangja/"

Mi lenne, ha nem a múlt szarában turkálnál, hanem a jelenben élnél? Mondjuk mit kezdenél egy olyn nővel, akinek hirtelen te kellenél, a szemeddel és a görbe kis faszoddal együtt, hinnél neki? Ja nem, mert az parazita, neki csak a brokát és suhogós selyem kellene, amit te teremtesz elő.
Én már kedem sajnálni agamat, amiért a férjemmel a két pucér seggünket raktuk össze induláskor, milyen jó dolgom is lehetett volna, ha egy középkori henteshez vagy ruhafestőhöz megyek. Járjhattam volna selemben és bársonyban, sőt a lábujjamon is gyámántgyűrűk lógtak volna.

Rossz helyre és rossz korban születtem, na.... A faszomért kell nekem hajnal fél egykor virrasztanom, miközben a férjem és a gyerekeim alszanak, pár perc és kész van a töltött fasírt a holnapi hidegtálhoz a fizetős vendékeinknek, csak sjanos van egy bibi, még kb. egy óra míg kihül és én elcsomagolhatom a hűtőbe.
Kérem a selymemet és a brokátomat attól a faszingeremtől, aki éppen mélyen horkol, annak a tudatában, hogy én ezt mind megcsinálom holnapra a vendégeink nagy örömére. :)

Zombi, anyádnak volt egy férje aki felcsinálta őt veled, kibújva anyádból azt tapasztaltad, hogy őt apád selyemben bársonyban járatta? Ha igen, és anyád így ment félre a sármos szomszéd kreolképű honfitársunkkal, akkor tényleg csak egy kurva volt, ha apád ment félre a kreol Zulejkával, akkor anyád az áldozat. Azt csak te hiszed, hogy a selyemért és bársonyért cserébe el van nézve a kreol Zulejka pinájának használata részedről. Hány nő dugta már fel a férje seggébe a gyámántgyűrűt a Zulejkája miatt?? És hány férfi csodálkozott és háborodott fel emiatt!

Látod, ezt a kancát is selyembe járatta a gazdája, oszt mégis hogy járt.... megbízhatatlanok ezek a nők, kirúgják a férfiak fogát, ha azok kéretlenül tapogatják a farukat. Ez színtiszta mítú! :D Nem becsülik már a kancák a jómódjukat, basszameg! :D

www.youtube.com/watch?v=AiSSQOgTF24

Inkábbolvass 2017.11.18. 13:16:33

@Himani: Nem mondta annak a szerencsètlennek senki, hogy lovat hátulrú nem közelítünk? :D Nem volt elèg egyszer megnèzni :P Az ilyen nagybecsü derèk emberek èpítettèk fel a civilizációt, ahamm :)

Untermensch4 2017.11.18. 19:42:35

@Inkábbolvass: Ezek az emberek a járulékos melléktermék/kár. Kevésbé felépített állapotú civilizációban még jobban szelektálódtak... :)

zombigyilkos 2017.11.19. 14:38:22

@Himani:
"Mi lenne, ha nem a múlt szarában turkálnál"
Ti jöttetek azzal a szar dumával, hogy a múltban el voltatok nyomva, nem én. Most meg, hogy a pofádba tolom, hogy hazudsz, kezd gecikínos lenni számodra?
Mulattass még! :))

.

"mit kezdenél egy olyn nővel, akinek hirtelen te kellenél"
Semmit. Igazi nő nem hajt férfira. Csak a ribanc. Mint amilyen te is vagy. Az meg a kutyának se kell, menjen az utcasarokra.

.

"Rossz helyre és rossz korban születtem, na"
Az biztos!
Jobban jártál volna, ha egy kutyaalomba születsz, utolsó kis korcs ebnek. Akkor most nem nézne téged senki ekkora féregnek. De hát ez van, ezzel kell most beérnünk. :)

.

"A faszomért kell nekem hajnal fél egykor virrasztanom, miközben a férjem"
Ezt most ismételjük már meg úgy, hogy kiemeljük a lényeges részeket:
'A FASZOMÉRT kell nekem hajnal fél egykor virrasztanom, miközben a FÉRJEM'
LOL Érdekes párkapcsolat lehet a tiétek...
:DDD

Himani 2017.11.19. 15:36:19

@zombigyilkos: "Ti jöttetek azzal a szar dumával, hogy a múltban el voltatok nyomva, nem én. Most meg, hogy a pofádba tolom, hogy hazudsz, kezd gecikínos lenni számodra?"

Az nem elnyomás volt, teeee, hanem a férfi princípumából fakadó védelmezés. :)

"Semmit. Igazi nő nem hajt férfira. Csak a ribanc. Mint amilyen te is vagy. Az meg a kutyának se kell, menjen az utcasarokra."

Furcsa egy figura vagy te, szóval azt mondod, hogy az a nő, akinek tetszenél, elfogadna és szeretne, az olyan neked nem kell. Szóval csak azokra hajtasz, akiknek te nem kellesz? Furi egy gusztusod van! Mifelénk is kószál egy-két hozzád hasonló érzéketlen vadászgörény, de azokat seperc alatt elintézzük a vaslapáttal. :)

"Jobban jártál volna, ha egy kutyaalomba születsz, utolsó kis korcs ebnek. Akkor most nem nézne téged senki ekkora féregnek."

Húúú, pedig ha tudnád, hogy mennyire szerettem volna korcs ebnek születni, de sajnos nem jött össze. Na sebaj, majd talán a következő életemben egy cukkancs ebnek születek.... vagy féregnek, kívánságod szerint. :)

'A FASZOMÉRT kell nekem hajnal fél egykor virrasztanom, miközben a FÉRJEM'
LOL Érdekes párkapcsolat lehet a tiétek...

Már elfelejtetted, hogy te hoztál bennünket össze a Kék Osztrigában? Pedig mi örökké hálásak leszünk neked érte és szívből kívánjuk, hogy te is találd meg a társadat ott. :D

Amúgy a posztban írtakról mi a véleményed?

Himani 2017.11.19. 15:46:17

@Inkábbolvass: "Nem mondta annak a szerencsètlennek senki, hogy lovat hátulrú nem közelítünk?"

De, mondta neki valaki, de az bizonyára nő volt, annak meg ugye a szava csak egy szellentés, csacskaságot beszél meg hisztizik mindig. Nehogy már egy nő mondja meg a férfinek, hogy melyik kanca farára csaphasson. Hát hova züllik már ez a femináci világ! :)

Himani 2017.11.19. 16:14:52

@Untermensch4: Két napja is kiszelektálódott egy, aki kondorkeselyűnek képzelte magát. De zombitól tudjuk, hogy ezek nem hülyék, csak kockázatvállalóbbak. Ez speciel nem volt agresszív másokkal, csak saját magát semmisítette meg. Hallelujah!
El tudom képzelni az anyját meg a rokonait, amikor kérdezik tőlük:
- Jaj, nagyon sajnálom, részvétem, és hogy halt meg szegény?
- Felment a Himalájába és leugrott egy hatezres hegycsúcsról egy szál gatyában és hóna alatt egy lebernyeggel, mert madárnak képzelte magát.
-hihihi.... khm.... bocsánat.... .hihihi.....khm.... elnézést... hihihihi...sorry... (elfordul)... hahahahahahahahaha!

Amúgy semmi baj vele, mint férfi, ő zuhanórepülésben építette a civlizációt. Béke maradványaira! :(

zombigyilkos 2017.11.19. 16:36:54

@Himani:

"Az nem elnyomás volt, teeee, hanem a férfi princípumából fakadó védelmezés."
Én is ezt mondom, csak te hisztizel itt, több nicken is ellene.

.

"szóval azt mondod, hogy az a nő, akinek tetszenél, elfogadna és szeretne, az olyan neked nem kell"
Nem, nem ezt mondtam.
Mondom én, hogy godod van a szövegértelmezéssel. Talán rugaszkodj neki még egyszer, hátha. :)

.

"ha tudnád, hogy mennyire szerettem volna korcs ebnek születni, de sajnos nem jött össze"
Én is sajnálom.

.

"vagy féregnek, kívánságod szerint."
Az már most is vagy. Miért kellene még egyszer?

.

"Pedig mi örökké hálásak leszünk neked érte és szívből kívánjuk, hogy te is találd meg a társadat ott."
SZerintem ne magadból indulj ki.

.

"Amúgy a posztban írtakról mi a véleményed?"
Miért érdekel téged?

Himani 2017.11.19. 18:03:22

@zombigyilkos: "Az nem elnyomás volt, teeee, hanem a férfi princípumából fakadó védelmezés."
Én is ezt mondom, csak te hisztizel itt, több nicken is ellene.

Ájj ki sztendápozni, koma, qrva jó humorod van! :D

Untermensch4 2017.11.19. 18:52:10

@zombigyilkos: Bocs hogy belevau de a "korcs" az "keverék" (nem "fajtatiszta") értelemben pont jobb minőségű génállományt jelent.

Untermensch4 2017.11.19. 18:58:24

@Himani: Bár nem ismerem a konkrét hírt, ebben a műfajban (lebernyeges repülés) az első híres versenyző egy párizsi szabó volt a 19.század végén. Ő a második emeletről le tudott siklani, az eifek-toronyról (nem a tetejéről) startolva már nem. Otto Lilienthal is "kiszelektálódott", de közben sokat adott a folyamathoz aminek eredményeként alkalmasint ma olcsóbban eljuthatunk repülőgéppel debrecenbe mint a m.kir.sínbohócokkal (pedig akkoriban, Otto idején köztudott volt hogy a vasút az ász). Matthias Rust meg nem szelektálódott ki, pedig ő is fokozott kockázatot vállalt.

Himani 2017.11.19. 19:21:54

@Untermensch4: Én nem a hősökről beszélek, hanem az öncélú hülyékről, mint pl. ez:
444.hu/2017/11/19/szponzoralt-halal

Untermensch4 2017.11.19. 19:52:26

@Himani: "A nagy felfedezések korában Kolombusztól Magellánig mindenki alapvetően a remélt haszonért indult neki a térkép fehér foltjainak, a halálozási statisztikák pedig rosszabbak voltak, mint szárnyasugráskor."
Azért pörögnek hogy legyen hova vágni a csákányt az aranyásóknak... :)

Himani 2017.11.19. 20:24:22

@Untermensch4:" Azért pörögnek hogy legyen hova vágni a csákányt az aranyásóknak... "

Ahol lószar van, veréb is van (mondja a népi bölcselet). De kit értesz pontosan aranyásókon ebben az esetben? Emlékszel még Erőss Zsoltikára, aki amputált lábbal akarta megmászni a Kancsendzöngát? Oszt hagyott hátra egy özvegyet meg két árvát, csak úgy szórakozásiból. Na, a felesége tényleg goldiggerkedett ekkor, körbekoldulta az országot, de nem sok pénzt kapott, erre meg azért visított, hogy nem tisztelik a magyarok az ő székely férje emlékét és nagyszerűségét vagy mijét. :) Bevallom, mi gyakran adakozunk, de a férjemmel egyetértve úgy döntöttünk, hogy hülyéknek nem adunk semmit. A felesége is hegymászó volt, akkor etesse meg a jégcsákányt a gyerekeivel, ne mások jó szívét használja ki.

Voltak és vannak ma is az emberiségért kockázatot vállaló hősök, értük mindent, de öncélú szórakozásért mindenki vállalja a felelősséget. Olvasd el Nansen életrajzát, vagy Tom Wolfe Az igazak című könyvét. ott még volt férfisvung. Erőss Zsoltikában meg a mai lebernyeges idiótákban már nyoma sincs semmi hasonlónak.

Untermensch4 2017.11.19. 20:37:54

@Himani: Persze, szét kell válogatni az ocsút a búzától. Úgy értettem hogy az adrenalin vadász aki a szponzori pénzre hajt görcsösen, az vmi más motivációt is sejtet. Az orosz lehet hogy a villantós csajozós típus volt.
Ha vanak gyerekei és nincs biztosítása ha elpatkolna, az is egyfajta szelekciós izé. Sztem a jackass jót tett azzal hogy a nagyonhülyéknek megmutatta hogyan érdemes kezdeni a saját kiszelektálásukat. :)

Himani 2017.11.19. 21:21:07

@Untermensch4: "Az orosz lehet hogy a villantós csajozós típus volt."
Ez már 52 éves szottyadt csávóka volt, gondolod, hogy a csajok miatt csinálta? Szerintem meg eleve lengett egy deszkája. Feleségről, gyerekekről nem írt a cikk, nagyon remélem, hogy nem volt neki egyik sem. Az asszonyt és a gyerekeket tényleg nagyon sajnálnám. A fózser maradékát meg remélem sikerült összegyűjteni egy paírszalvétába, belerakni egy bonbonos dobozba és elásni kegyelettel a kert végében, mint a család kanáriját. Ha szeretve volt, akkor kap két ágacskából összetoldozott kis keresztet is. Fejtől. Vagy lábtól. Vagy a fene sem tudja.

Untermensch4 2017.11.19. 21:45:14

@Himani: Akkor kapuzárási pánik. Sztem ha már odahalt inkább a következő vigyen magával egy jól megáldott kettőskeresztet (ha ortodox volt) amit a rajt helyére leszúrnak.
Egyébként ha már volt gyereke, család gondoskodva kampec esetére is akkor miért tiltanánk meg a varégnak hogy menjen a valhallába?

Inkábbolvass 2017.11.20. 16:51:22

@Untermensch4: "mièrt tiltanánk meg" annyiból tènyleg felesleges, hogy a kereskedőknek is több esèlyük volt a fent nevezett helyre kerülni, mint az ugrómókusoknak. Minden rosszindulat nèlkül.

Untermensch4 2017.11.20. 19:30:03

@Inkábbolvass: A nagy földrajzi felfedezők járulékos kárként milliós népességű, virágzó kultúrák kiirtódását okozták (a nyomukban járó kalandorok és a geográfiai-történeti okokra visszavezethető általános epidemiológiai helyzet miatt).
A madáremberek nagyon kis járulékos kárt okoznak. Ha ugyanilyen ostobán autót vezetne (amíg felsétál-leugrik), az több halál is lehetne.
Az "epidemiológia" szót lehet hogy teljesen rosszul használtam de nagyon tetszetős.

zombigyilkos 2017.11.21. 14:12:51

@Untermensch4:
"a "korcs" az "keverék" (nem "fajtatiszta") értelemben pont jobb minőségű génállományt jelent"

1. Ha megmondod nekem, mit jelent a jó és a rossz ebben a kutyák kapcsán... Pláne, ha azt is nézzük, hogy nem véletlenül tenyésztik a fajtatiszta kutyákat és nem véletlenül értékesebbek. :)
2. A nem fajtatiszta kutyákra inkább a keverék kifejezést használják. A korcs inkább a fejlődési rendellenességgel létrejöttekre igaz. (Bár valóban van átfedés a két kifejezés között.)
3. Nem kutyákról beszélek, hanem a magát embernek nevezők egyedeiről. Itt a korcs kifejezés a torz, beteg, hitvány, életképtelen, fattyú szinonimájaként szerepel.

zombigyilkos 2017.11.21. 14:27:29

@Untermensch4:
"A nagy földrajzi felfedezők járulékos kárként milliós népességű, virágzó kultúrák kiirtódását okozták (a nyomukban járó kalandorok és a geográfiai-történeti okokra visszavezethető általános epidemiológiai helyzet miatt)."

Az epidemiológiai helyzet (tényleg tetszetős :) ) valós volt. Valóban a járványok okozták a pusztítás döntő részét.
A kalandorok már kevésbé. Ők inkább csak kihasználták a lehetőségeket. Mert azért ne gondoljuk, hogy 500 emberrel Cortés képes lett volna meghódítani a több tízezres haderővel rendelkező Mexikót anélkül, hogy az ott lakók eleve ne harcoltak volna egymás ellen. Pizarro sem ment volna semmire az inkáknál a 200 emberével, ha nincs polgárháború az inkák között. Ők valóban csak kalandorok voltak. Ügyes kalandorok.

Untermensch4 2017.11.21. 17:35:40

@zombigyilkos: Sztem az jó ha a kutya testi és szellemi képességei teljesek, egészsége rendben van. Pl amikor olyat hall az ember hogy a német rendőrség főleg magyarországról szerez be németjuhász kutyákat (amit a németeknél tenyésztettek ki emlékeim szerint a 19.században) mert ott a beltenyészet miatt kb lehetetlen olyan egyedet találni amelyik nem erősen hajlamos a csípőficamra, vagy legalább csak közepesen... az sztem gáz. Az hogy az emberek mit tekintenek értékesnek, nem a dolog tulajdonságainak összességét mutatja meg hanem azt hogy az emberek mennyire tartják értékesnek... egy új autó kigördül a szalonból és néhány km alatt elveszíti értékének a felét. De ez nem a valós műszaki amortizációját mutatja.
2. Igaz, kutyákra a keverék gyakoribb
3. gondoltam... :)

Himani 2017.11.21. 18:35:33

@zombigyilkos: "Itt a korcs kifejezés a torz, beteg, hitvány, életképtelen, fattyú szinonimájaként szerepel."

Gyönyörű önjellemzés részedről, gratulálok. Én sem tudtam volna szebb szavakat találni rád. :D Feltételezem, ezeket a bókokat Kék Osztrigában kaptad, mert ott így udvarolgattok egymásnak. :)

zombigyilkos 2017.11.21. 18:45:38

@Untermensch4:
A német rendőrség (és mások is) azért szerez be Magyarországról kutyákat, amiért a bécsi osztrákok Sopronba járnak fogorvoshoz. Magyarán mert a magyar kutyatenyésztés igencsak magas színvonalon áll, miközben árban meg mégis messze alatta van a nyugatinak. ;)

Untermensch4 2017.11.21. 20:39:42

@zombigyilkos: Hát németjuhász-ügyben úgy tűnik eltérő forrásokra hagyatkozunk... bár az hogy " a magyar kutyatenyésztés igencsak magas színvonalon áll" nem nagyon nyilvánulhat meg a német munkanyelvű rendőrkutya-kiképzésben (hiszen nem tenyésztői feladat), azt se nagyon tudom elképzelni hogy a németek ne tudnának napirendet, egyebet precízen rendezgetni a kutyák körül tenyésztőként. Marad az alacsonyabb ár (munkaerő-igényes) és a genetikai állomány. Az pedig tudtommal a kisebb mértékű beltenyészet. :)

zombigyilkos 2017.11.22. 19:43:50

@Untermensch4:
Szerintem te kevered a kutya nevelését, meg a kutya tenyésztését.
Én tenyésztésről beszéltem.

A magyar rendőrkutyák kiváló tenyésztési és nevelési háttérrel rendelkeznek. A nevelés valóban nyelvfüggő. Amelyik kutyát magyarul oktattak, az magyarul "ért" általában. De ettől még a genetikája lehet tökéletes a feladatra, így a kölykei jók lehetnek akár magyar, akár német, de akár kínai rendőrkutyának is. És ez meg ugye tenyésztési háttér, nem pedig nevelési.

Untermensch4 2017.11.22. 21:46:46

@zombigyilkos: Rosszul fogalmaztam meg. A németek nagyon módszeresen beltenyésztették a vszeg a magyarországinál jóval nagyobb néémetjuhász-állományukat ha egyáltalán felvetődik hogy innen kell rendőrkutyának való genetikai alapanyagot venniük. Mert a divat miatt a beltenyésztett kutyák "fajtatiszták" és ezért "értékesebbek".