Mi kell a férfinak?
2016. március 03. írta: George Herceg

Mi kell a férfinak?

ferf.jpg

Ne zárjuk le a kérdést azzal az egyszerű sztereotip válasszal, hogy csak egy jó test. Természetesen az is kell, mégis azt látom, hogy a férfiízlés, vagy nevezzük szexuális vágynak sokkal megengedőbb ezen a téren, mint a női. Ha egy átlagos férfinak bemutatunk tíz random kiválasztott nőt, legalább a feléről azt fogja mondani, hogyha másra nem is, de egy egy éjszakás kalandra mindenképpen bevállalná. Fordított esetben ez az arány maximum kettő.

A külsőségek után lássuk, melyek azok az emberi tulajdonságok melyek vonzóak egy nőben egy férfi számára. Előrebocsátom, hogy a felsorolás szubjektív és nem nagy mintavételű statisztikai kutatásokon alapszik.

Intelligencia és viselkedés

A legnagyobb téves vélekedés szerintem, hogy a férfiak a buta nőket kedvelik. Ez hazugság. A férfiak csak rövidtávon részesítik előnyben a butácska nőket, mert őket hamarabb lehet megvezetni és ágyba vinni. Párkapcsolati igény esetén igenis fontos, hogy a nő megfelelő intelligenciával, sőt műveltséggel rendelkezzen. Ez önmagában még nem lenne elég, de ehhez adódjon egy megfelelő viselkedéskultúra. A férfi természetesen ezeket a tulajdonságokat önmagához méri, akinek egészséges énképe van, az jól lövi be azt a szellemi szintet amire szüksége van. Az sem okoz problémát sokunknak, ha a nő valamely területen okosabb és tájékozottabb, feltéve, ha ő is elismeri a mi kompetenciánkat más területeken. Ugyanakkor a tudásával kérkedő nő, nem lesz számunkra vonzó (egyébként ennek férfi változata sem, de ez nem témája a posztnak) A viselkedés azért is fontos, mert a barátnőnk kiválasztása rólunk is kialakít egy képet a környezetünkben és egyáltalán nem mindegy, hogy az milyen lesz.

Empátia és gondoskodás

Régen ezek tipikus női tulajdonságok voltak, de ma már olyan, mint a szent grál, mindenki csak keresi, de nem találja. Ismerjük be, hogy nekünk férfiaknak szükségünk van a női törődésre és együttérzésre, egyfajta lelki támaszra. Az más kérdés, hogy akkora a létért folytatott harc, amibe a nőket is sikeresen bevonták az elmúlt évtizedek alatt, hogy mindenki megkeményedett érzelmileg. Ebből tehát annyira kevés van, hogy becsüljük meg, ha valakitől kapunk belőle, ugyanakkor itt hívnám fel a figyelmet annak a veszélyére, hogy sok nő a gyerekvállalás után teljes egészében a gyerekére fordítja a gondoskodási képességét így apukára nem marad semmi, ami egyenes út a megcsaláshoz, az elhidegüléshez és a válásokhoz.

Szexuális kisugárzás

A lehető legnehezebben megragadható tulajdonság. A férfi tartós szexuális érdeklődésének fenntartásához nem elég a jó test. Kell az a nehezen megragadható plusz, amitől a férfi a nő jelenlétében tényleg férfinak érzi magát. A tudat, amivel ha nő szemébe nézel a kéj ezer fajtájának kiteljesedését látod. Ez egy olyan tulajdonság, ami csak azokban a nőkben van meg, akik harmóniában vannak külsejükkel, a lelkükkel, a libidójukkal és ismerik a férfitest minden titkát. Ők a kevesek, a kiválasztottak, akik miatt az ember örömmel veszti el a fejét.

Aki folytatni akarja a felsorolást kommenteljen!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ferfiszemmel.hu/api/trackback/id/tr478440964

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Burgermeister 2016.03.04. 16:07:15

Békén hagyja a nő amikor a férfi nem akar vele foglalkozni és ez nem azért van mert nem szereti.

2016.04.04. 11:59:56

Tetszik a lista, kulonosen a szexualis kisugarzas kifejtese. Ezek mellett a noi kedvesseg es a jo humor az, amitol a ferfiak az eszuket vesztik, szerintem.

Nagy Attila Höri 2017.01.20. 08:49:58

Durván jókat írsz....és tök igazak....

sok nő a gyerekvállalás után teljes egészében a gyerekére fordítja a gondoskodási képességét így apukára nem marad semmi, ami egyenes út a megcsaláshoz, az elhidegüléshez és a válásokhoz.

Nekem itt bukott a kapcsolatom.....és még a házimunka megosztási harcon...sosem volt semmi elég..
(ha pl elmosogattam..sosem volt jó...

És ahogy valamelyikben írtad....liánozott....átment 1 másik pasihoz....csak messze költözött a fiam 2hetente látom....jaaa és kipakolta a lakást tök üresre...nem az volt amit megbeszéltünk..és ez a gyerekszülés után 4évvel..addig semmi gond nem volt,szóval 10 év a levesbe.És még mennyien lehetünk az országban..Rémisztő

Mia and me 2017.01.27. 09:49:42

Jaja, a nők ha szülnek akkor onnan gyerek jön ki is azt gondoznia kell elvileg kettő db felnőtt embernek, hogy aztán ne egy érzelmi és egyéb fogyatékos felnőtt legyen szerelmük gyümölcséből.

Nem a nőnek kell gondoznia szülés után egy 4 kilós meg egy 70 kilós gyereket :)

A szex-törődés-kedvesség témakörre meg van egy nagyon frankó megoldás, régen is működött évszázadokon, ezredeken keresztül: NEM a feleség, a gyerekek és trónörökös anyja mosogatott, főzött takaírtott vásárolt stb, hanem a cseléd vagy cselédség.
Feleség meg szépen nevelte a porontyot meg várta aZURÁT csinin és kedvesen.
Tehát nem volt női 8óramunka a férfitársadalomban, 2 óra utazás, aztán 4-5 óra háztartás, aztán 2 óra gyorsított gyereknevelés-törődés, hanem csak a gyereknevelés meg a logisztikai-feladatkiosztói munkakör hárult rájuk a családban. Úgy lehet szexin és kisimultan várni a hős mamutvadászt ( aki úgy elfáradt mert fél nap a titkárnővel meetingelt egy nagyonfontos projektben, fél nap meg a gépén netezett az irodában... ;-)

George Herceg 2017.01.27. 13:34:08

@Mia and me: Szerintem amit a régi időkről írtál az csak a társadalom felső rétegére volt igaz. Nem hiszem, hogy egy átlagos parasztasszonynak a személyzet végezte a házimunkát.Legfeljebb, mivel nagycsaládban éltek az idős matrónák kiosztották a feladatokat a fiatalabb rokon nőknek, de azért amíg bírtak nekik is melózni kellett a ház körül, plusz nevelni a kölyköket.

Manapság szerintem ha egy nő htb, akkor a gépesítésnek hála meredeken kevesebb időt kell háztartási munkával töltenie, szóval igazán törődhet onnantól kedve a férfival is. Az, hogy lekezelően nyilatkoztál a férfiak munkájáról azt nem kommentálom.

Persze megint más a helyzet ha a nő is dogozik, akkor ésszerűen fel kell osztani a feladatokat egymást közt úgy hogy jusson mindenre idő

Mia and me 2017.01.27. 14:09:53

@George Herceg: Egy átlagos parasztasszonynak a zura se zohorált hogy nem elég a szex, hanem a zura is örült hogy élt napvégén :).
Tehát elő sem jött semmiféle olyan konfliktus ami a mai párok-családok esetében tipikus és mindennapos - hogy húzzák ketten az igát, csak a nő 3 helyen húzza ugyanazt az igát a férfi meg látja a neten hogy mi mindent megkaphatna egy nőtől merneki az jár a reklámok szerint.
A cseléd tartás nem felső tízezer kiváltsága volt, az iparosodás után is a középrétegnek is legalább 1 cselédje volt, aki egy életen át elvégezte a család körüli azon munkákat amiket ma vagy a nő nyakába varrnak, vagy gép végzi. Csak ugye ez azt feltételezi hogy a társadalom meg az egész cucc működőképes úgy hogy egy hímnemű egyed fizetése alkalomadtán 3-4 embert és egy plusz cselédet is képes etetni.
Az irodai munka sarkított érzékeltetés volt, látok sok olyat akinek a szokásos bajai vannak "a nőkkel" aztán egy sima 12 éves kislány nagyobb megterhelésnek van kitéve egész nap feladatügyileg mint a projetmenedzser úr ... Szóval azt egy bizonyos rétegről írtam (akik egyébként pont megtehetnék hogy cselédet azaz bejárónőt tartanak hogy ne a párjukat terheljék mindennel)

Az a tapasztalat hogy (ha már gyerek is van) lehetetlen kettő db ember között úgy felosztani a teendőket hogy ne legyen hol egyik hol másik hulla fáradt és ne érezze mindig valamelyik hogy na most ővele van kib.szva. A társadalmunk meg az életmódunk a munkahelyi és iskolai meg mindenféle elvárások a szülőpár felé abnormálisok, szétszedik a jól működő családokat is.

Az meg sajnos statisztika, hogy ebbe a közös "háztartási munka" meg mókuskerék dologba a férfiak unnak hamarabb bele és lépnek. (a nők meg 15-16 év után ,amikor már a gyerek ki tudja törölni a saját fenekét :) minden téren).

George Herceg 2017.01.27. 14:21:03

@Mia and me: Hát erre azt tudom mondani, ha ezzel mindenki ennyire tisztában van, akkor mi a fasznak alapítanak családot. A nő tudja, hogy hulla fáradt lesz, a férfi tudja, hogy nem fog szexet kapni. Legjobb ha bele sem kezdenek.
Az, hogy a férfinak mi jár, az párhuzamos azzal ami a nőnek jár.

Férfiként jár a szex, ha nem kapom meg otthon, megkapom máshol.

A nők azt mondják jár nekik a gyengédség, ha nem kapják meg megkapják a mástól

A nők azt mondják jár nekik, hogy a férfi eltartsa őt és a gyerekeket azon a színvonalon amit ő elképzelt, ha nem kapja meg átliánozik egy gazdagabb férfihoz.

Már amelyik férfi és nő ezt megteheti. A többiek szenvednek egymás mellett. Szép új világ!

Mia and me 2017.01.27. 19:41:51

@George Herceg: :) azt nem tudom minek alapítanak az emberek családot, de a fehér országokban elég nagy sikerrel sikerül őket minderről lenevelni :) - úgyhogy nemsokára ez a dolog nem a mi problémánk lesz. (bár nekem meggyőződésem hogy a családot se a nők találták ki, hiszen nem az ő érdekeiket szolgálja, csakis a férfiét és az utódét- tehát szerintem az őspasik találták fel az intézményt, nőstény-őrzés és gyerek-biztosítás céljából :))

Nem jár a férfinek a szex - minden élőlény hímjei kőkeményen megdolgoznak érte ! :) (hogy évente egyszer ők k.félhessenek, és a többi az bizony hoppon marad, aki legyőzetett :). Egy éven át edzhet és erősítheti magát, hátha jövőre ő győz és szexelhet párat. Persze a rénszarvasok meg ilyesmik nem néznek reklámokat, ők tudják hogy nem jár nekik a szex csak attól hogy hímek :)

A nőknek sem jár a gyengédség egy férfitól, viszont (majd) minden élőlény nőstényei megteremtik maguknak maguk között.
(itt most nem a leszbi formációra gondolok, hanem hogy magasabbrendű élőlények tömkelegénél a nőstények alkotnak valamiféle laza de családias köteléket, amiben az alapvető érintés-igényük is ki van elégítve, meg az összetartozásos, csapatszellemes, lelkitársas dolgok -persze csak a saját szintjükön ;-).)

Az biztos hogy az emberek ritka degenerált ciklusban vannak, nem védem a nőket sem, sok közülük tényleg ótvar módon viselkedik - de azt látom hogy a férfiak már gyerekkorukban elcseszik egymást a szemlélettel, ami most a "menő" és ami tárgyként kezel mindent és mindenkit, köztük egy másik embert is ha az nem fütykössel született. Kicsit olyan érzésem van hogy a legtöbb férfi agyában van az "ember" (ami férfit jelent) és vannak a mindenféle egyéb lények akik azért vannak hogy az embert szolgálják (köztük az ember másik ivaros formája a nő is). A nő agyában meg vannak az emberek (akik női meg férfi alakot öltenek) és vannak az összes többi lények, akik mind mind az emberrel karöltve egy szép nagy egységes családias valamit alkotnak (köztük a férfi is, azaz ezt várják, de a férfi kivonult ebből a családból, mert ő már nem érzi hogy ő a mindenféle lényekhez tartozna- hát azok azért "vannak" hogy ki-szolgálják őt) Ez a gondolat sajnos benne van az egész kulturtörténetünkben, az egész történelmünkben, az egész viszonyunkban a természethez és természetfelettihez... szinte minden ember által kitalált vallásunkban, szinte minden megmaradt társadalmi berendezkedésben. Az "ember" felemelkedése és bukása :).

de ez már offtopik nagyon. be is fejezem.

2017.01.28. 17:53:43

@Mia and me:

"bár nekem meggyőződésem hogy a családot se a nők találták ki, hiszen nem az ő érdekeiket szolgálja, csakis a férfiét és az utódét- tehát szerintem az őspasik találták fel az intézményt, nőstény-őrzés és gyerek-biztosítás céljából :))"

Dehogynem szolgálta a házasság a nők érdekeit, a nők számára a biztonságot és a megélhetést nagyon sokáig csak a házasság intézménye biztosította. A teherbe esés és a gyereknevelés kockázatát is a nők viselték. Egy férfit a balkéz felől született gyerekei nem nagyon zavartak, tartásdíjat nem kellett fizetnie, erkölcsileg nem ítélte el a társadalom, az ilyen gyerekek nem örökölhettek, a felnevelésük a nő problémája volt, nem a férfié.
Ezzel szemben egy házasságon kívül "megesett" hajadonnak még a XX. század elején is sokszor csak az öngyilkosság jelenthetett "megoldást" a helyzetére.

Az, hogy a nők házasságon kívül is boldogulnak társadalmi méretekben, azt a modern és hatékony fogamzásgátlás, a számukra is elérhető oktatás, a tartásdíj intézménye és hasonló modern kori vívmányok tették lehetővé. Különben ezerszer is meggondolnák, hogy belevágjanak-e egyedül az életbe.

Mia and me 2017.01.29. 13:36:14

A házasság onnantól és csak azokban a rendszerekben szolgálja a nő "érdekeit" ahol másodrendű vagy szolgarendű státuszban van nyilvántartva.
Ős emberek:) ről írtam, alapvetően az egész intézmény - a nők szolgásítása, egyetlen alternatívaként az életbenmaradásra a házasságot és gyerekszülést meghagyva nekik, ez csak a férfi igényei, illetve az utód biztosítása oldalról nyereség. A nőnek, ha mint ugyanolyan emberi és lelki lényt kezeljük, mint "a férfit", akkor kurvanagy veszteség. Az meg hogy a balról jött gyerek nem zavarja a férfit, hát dehogynem. :) A házasságban pont ez a férfi részéről a "párőrzés" lényege, hogy ha hozzá van láncolva egy nő akkor biztosabb lehet benne hogy legalább a többség gyerek :) tőle van, és esetleg csak egy fél van mástól.

"Az, hogy a nők házasságon kívül is boldogulnak társadalmi méretekben, azt a modern és hatékony fogamzásgátlás, a számukra is elérhető oktatás, a tartásdíj intézménye és hasonló modern kori vívmányok tették lehetővé. Különben ezerszer is meggondolnák, hogy belevágjanak-e egyedül az életbe."

vagyis mihelyst nem szolgasorsban és alsóbbrendű státuszból indulnak azonnal ahogy megszületnek, és ugyanazon jogok egy része is megilleti őket, mint a férfiakat, vagyis megkapták a minden embernek járó alapdolgokat, rögtön kiderül(t) hogy simán elvannak egyedül is, és simán felrugják a házasságot még gyerekkel is, ha egy barom vette őket feleségül :).
És ez most nem nagyon tetszik az eddig "uralkodó" osztálynak, és rínak, hogy nem találnak olyan nőt aki olyan lenne mint régen a nők...(vagyis kényszerhelyzetest, rabszolgát, csak a nőknek a férfiak által kijelölt úton járót).

Szerintem ebből a szempontból egyébként a nők hamarabb észbe kaptak, az itt valahol emlegetett "gyógyegér" férfiakat azért választják egyre többen, mert azok mellett nincsenek (úgy) elnyomva, mint a klasszik felállásban. Az átlagférfi meg pislog, mert a macsó az mindig kelendő (hormonok, kémia, hiába állatként is működünk mi emberek), meg a gyógyegerek egy része is most jobban párt talál mint rég... és ők ( a jók, a normálisok) meg hoppon maradnak, holott ők lennének a "legjobb" választás minden szempontból....
Csak egy szempontból nem: a hozzáállás, gondolkodás szempontjából nem. Amíg egy férfi magasabbrendűnek ítéli magát embertársainál, addig nem lehet normális kapcsolata semelyikkel. És ezt a nők egyre jobban kezdik megérezni, felismerni. Elvannak 3-4 évet, apu leszerepel a felsőbbrendűségével meg a titkárnőt a gyermekágyas időszakban megkettyintésével.... anyu meg felneveli a gyereket amig kamasz nem lesz - szép csendben látva a férje minden különútját, meg tűrve minden lebecsmérlő vagy kritizáló megnyilvánulását felé, és aztán 10 év után megmondja apunak hogy na akkor más kanapéján mereszd tovább a most már idekényelmesedett fenekedet. és a legtöbb ilyen "átlag rendes ember" meg csak néz hogy mi van és igazságtalannak érzi.
Pedig csak annyi történik, hogy amit ő megengedett magának egy másik emberrel szemben éveken át, az most visszaüt és az a másik ember is megengedi magának vele szemben.(és azért CSAK ekkor, mert a gyereket felnevelni még mindig kiszolgáltatottság a jelenlegi modern társadalomban is egy nőnek, mert még mindig nincsenek meg ugyanazon jogai és lehetőségei teljes egészében mint egy férfinak.)
Mondjuk Magyaroszág egy elég speckó helyzetben van - sajnos itt bejött egy erős kapitalista rablóuralom meg mellé van egy adag régen mindenszép volt, meg vissza a feudalizmust - feeling és ebben még nehezebb felfedezni hogy az emberek boldogságát mi szolgálná. Mindenki mutogat a másikra, nőkre, férfiakra, és közben meg alapjaiban van a társadalmunkban egy nagyon nagy szemléletbeli probléma.
Aki meg felismerte és tenne is ellene, nagyon nehéz hozzá tényleg társat találni, mert mire összeakadsz egy hasonló emberrel, addigra 40 vagy és kiábrándult a nőkből/férfiakból. Vagy ha mégis sikerül, akkor a társadalom néz rád hülyén és megbotránkozva, mert még mindig csak a klasszik felállás az elfogadott társadalmi szinten.

Asidotus 2017.01.30. 18:55:42

@Mia and me:
a házasság régen a gyerek érdekeit szolgálta, és csak másodsorban a nőét.
Régen, egy férfi, ha dolgozott, vadászott, ilyesmik, akkor ellátta magát.A nő nem volt képes ellátni magát, a földművelő vagy az azt megelőző vadászó-gyűjtögető korban egy nő meghalt volna éhen. Az ellátásért cserébe gyereket szült. A házasság annyit tett, hogy garantálta a férfi számára, hogy a nő az ő gyermekét hozza a világra

Mia and me 2017.01.31. 20:28:25

@Asidotus: aha... és a legeslegelső kislányt puszta befektetésből etette a férfihorda, "hátha" majd cserébe egyszercsak gyereket szül nekik.....etették hátha osztódik... :D nemár.

"Régen, egy férfi, ha dolgozott, vadászott, ilyesmik, akkor ellátta magát.A nő nem volt képes ellátni magát, a földművelő vagy az azt megelőző vadászó-gyűjtögető korban egy nő meghalt volna éhen."
Hát ez alapján nem tudom, hogy hogy nem halt ki az emberiség még rögtön ősember korában....
De szerencsére nem így volt :).

Főleg hogy a nők gyűjtögetéséből jött be a több és az állandó kaja - a férfiak vadászata igencsak esetleges volt. történelem, antropológia, fogazat, stb. :) Mi többször eszünk húst mint a vadászó-gyűjtögető, vagy földművelő-vadászó korokban az emberek. És szerintem a mai napig a világ élelmiszerének 75%-át női kezek állítják elő... viszont most sem ők eszik meg a nagyrészét hanem az azóta a vadászatról is leszokó férfiak :)

De szerintem itt a vége :), nagyon OFFtopic lett az eszmecsere.

2017.01.31. 23:04:35

@Mia and me:

"és aztán 10 év után megmondja apunak hogy na akkor más kanapéján mereszd tovább a most már idekényelmesedett fenekedet. és a legtöbb ilyen "átlag rendes ember" meg csak néz hogy mi van és igazságtalannak érzi."

És ilyenkor jön a klasszikus sztori, hogy apu egy-két év alatt újraépíti az életét egy öt klasszissal jobb nő mellett. Anyu meg rácsodálkozik arra, hogy tizenéves gyerekeket nevelő elvált nőként már a férfiaknak öt klasszissal gyengébb rétege érhető csak el a számára, akikkel egy új kapcsolathoz már sokkal nagyobb kompromisszumot kellene kötnie annál, mint ami a korábbi férj megtartásához kellett volna (= pl. diszkréten átsiklani egy-két félrelépés fölött). És ezt meg anyu fogja igazságtalannak érezni :) (tele van a net sértődött, magányos elvált középkorú nők erre panaszkodó egóblogjaival.)

"a jelenlegi modern társadalomban is egy nőnek, mert még mindig nincsenek meg ugyanazon jogai és lehetőségei teljes egészében mint egy férfinak."

Mi az a _joga_, ami a férfiakéhoz képest hiányzik ma egy nőnek? Milyen, a férfiak számára elérhető lehetőségekből vannak a nők jogilag kizárva? Csak mert az ellenkezőjére, a férfiak nemi alapú negatív jogi diszkriminációjára gyorsan tudnék példákat mondani. :)

Az meg, hogy a nőknek a lehetőségekért sokszor a férfiakkal kell versenyezniük, és ebben sok nő alulmarad... Hát bizony ez az egyenlősdinek a velejárója, az nem működik, hogy valaminek csak a pozitív oldalát mazsolázzuk ki magunknak, a negatívat meg nem akarjuk elfogadni. (Nyugaton UGYANEZ van ilyen téren.)

Asidotus 2017.01.31. 23:10:04

@Mia and me: kár, hogy ez a gyűjtögetős történet Európában nem volt igaz. Milyen növényi táplálékot tudtak volna gyűjtögetni? A jégkorszakban az emberek leginkább vadászatból éltek.
A földművelés korában is férfiak nélkül ki szántott volna? A nagyállattartás férfiak nélkül?
Még az afrikai korszakban talán, ott lehetett növényi táplálékot gyűjteni, de errefelé nem.
Értem én, hogy neked csak az a kizsákmányolás, amikor egy nő otthon dolgozik, az nem tartozik bele, amikor a férfi leadja a fizetését. Arról nem beszélve, hogy leginkább a nők szoktak beköltözni a férfi (családja) által megteremtett otthonba, fordítva lényegesen ritkább.

Amit a legelső kislányról írtál, ezt nem egészen értem. (Sőt, sehogy sem)

2017.01.31. 23:21:28

@Mia and me:

"Főleg hogy a nők gyűjtögetéséből jött be a több és az állandó kaja - a férfiak vadászata igencsak esetleges volt."

Ez tévedés, az ember elsődleges tápanyaga nagyon sokáig a hús volt (antropológia, fogazat, történelem :) ), a növényi eredetű tápanyagok csak a földműves társadalmak megjelenésével nyertek komoly jelentőséget (elsősorban a gabonatermesztéssel).
A gyűjtögetéssel is elérhető gyümölcsökön, magvakon élve max egy mai irodista tudna úgy-ahogy életben maradni, nem egy őskori ember. Ha sportolsz, akkor erről te magad is meggyőződhetsz: élj egy hétig salátán meg magvakon, aztán vesd össze a sportteljesítményedet a korábbival (és most nem a zumbára meg a jógára gondolok, hanem a vadászathoz is szükséges, robbanékony gyorserőt igénylő gyakorlatokra, pl. zsákolás nehéz zsákon, sprintelés, súlyemelésben szakítás, húzódzkodás, tolódzkodás időre, gyors ismétlésekkel stb.) Én már megcsináltam ezt, szóval tapasztalati alapon is mondom, hogy ha voltak is alapvetően bogyókon élő vadászok, azok gyorsan halottak voltak az akkori körülmények között.

2017.01.31. 23:33:14

@Mia and me:

"És szerintem a mai napig a világ élelmiszerének 75%-át női kezek állítják elő..."

Ezt a véleményedet milyen forrásra alapozod? Mert a világ élelmiszernének nagy részét szerintem már (jellemzően férfiak által tervezett, karbantartott) gépek állítják elő nagyipari keretek között.
Amit emberi kezek állítanak elő, azok vagy egyedi minőségi termékek, vagy elmaradott országokban a faluközösségek termelései. (De abban meg a férfiak ugyanúgy részt vesznek, sőt. Amíg kombájnok nem voltak, nálunk is a férfiakat küldték a búzamezőkre kaszálni meg szántani, egyszerűen azért, mert nekik volt abban komparatív előnyük.)

Mia and me 2017.02.01. 17:47:24

@zpetal: "Ez tévedés, az ember elsődleges tápanyaga nagyon sokáig a hús volt" - a kb 20-40% az miért elsődleges?

Mia and me 2017.02.01. 18:30:46

@zpetal: "Anyu meg rácsodálkozik arra, hogy tizenéves gyerekeket nevelő elvált nőként már a férfiaknak öt klasszissal gyengébb rétege érhető csak el a számára, akikkel egy új kapcsolathoz már sokkal nagyobb kompromisszumot kellene kötnie annál, mint ami a korábbi férj megtartásához kellett volna (= pl. diszkréten átsiklani egy-két félrelépés fölött)."

ez a mániátok :), hogy minden nő meghal hímtag nélkül és mindenképpen akar magának egyet :). Én azt látom, aki 10 évet lehúzott egy hímsovén, őt néha diszkréten megcsaló faszi mellett, az kurvára nem akar semmilyen kompromisszumot egy másik ilyen emberrel.

"Mi az a _joga_, ami a férfiakéhoz képest hiányzik ma egy nőnek? Milyen, a férfiak számára elérhető lehetőségekből vannak a nők jogilag kizárva?"

Hogy mihez van jogod az nem egyenlő azzal hogy mihez van ténylegesen lehetőséged. Pl. Jogod van ugyanazon munkáért ugyanazon bért kapni (munka törvénykönyve) - de a lehetőség mégis csak az, hogy a munkáltató egy nőt kevésbé vesz fel (mert vagy szülni fog, vagy már szült és akkor a gyerekkel ki marad otthon -az meg se fordul a fejekben hogy 2 db szülője van a gyereknek), ha felveszi kevesebbért veszi fel, és kevésbé emel fizetést (még a kötött bértáblás helyeken is megvan a módja, hogy hogyan lesz a tökugyanazon dolgokat felmutató férfinak nagyobb 5-6 év alatt a fizetése mint az "ugyanolyan-egyenlő" női munkaerőnek.)
Aztán a gyerek felnevelése mindkét szülő "kötelessége" (mert kötelességek is vannak nem csak jogok, de a gyerek eltartása mégis valahogy sok esetben csak egy szülő "kötelessége " lesz, a másik lehetőséget kap, hogy kivonja magát belőle, amit az egyik nem kap meg. ( egy nő nem bújhat ki úgy mint egy férfi, ha az apa nem fizet semmit, neki akkor is el kell látnia a gyereket)

"Az meg, hogy a nőknek a lehetőségekért sokszor a férfiakkal kell versenyezniük, és ebben sok nő alulmarad... "

Itt van a kutya elásva, ugyanis ha egy egyenjogú-egyenlehetőségű társadalomban az elviekben mindenkit megillető "lehetőségért" egy bizonyos réteg tulajdonságai/milyensége alapján versenyezni kell, az olyan mintha a delfinek úszóversenyt rendeznének az oroszlánokkal, aztán széttárnák kezüket (;-) )hogy hát látod, neked is megvolt a "lehetőséged" hogy gyorsabban ússz és nyerj...

Az egyenlősdi nem az jelenti hogy a férfi és a nő ugyanolyanok.

Mia and me 2017.02.01. 18:58:39

@Asidotus: Értem én, hogy neked csak az a kizsákmányolás, amikor egy nő otthon dolgozik, az nem tartozik bele, amikor a férfi leadja a fizetését. Arról nem beszélve, hogy leginkább a nők szoktak beköltözni a férfi (családja) által megteremtett otthonba, fordítva lényegesen ritkább."

A nő is ugyanúgy leadja a fizetését, bocs :). csak aztán lehúz egy második műszakot házimunkával meg egy harmadikat a gyerekneveléssel. Elenyésző a csak háztartásbeli nők száma. A házba beköltözős dolog is az elmúlt 5-7 évben megfordulni látszik, egyre több nőnek van lakása, saját vagy az ő családja révén, amit beleforgat a nincstelen férjével hitellel egy nagyobba amikor jön a gyerek, aztán váláskor meg lehet hogy marad nála a lak :), csak épp apu baszik bármit is fizetni a gyerek ellátására, plusz fizetheti a hitelt egyedül merthát ő "élvezkedik" benne a gyerekekkel meg az egy fizetésével... vagy eladja és vesz egy lyukat hogy megszabaduljon a hiteltől, meg tudja a kölyköket rendesen iskolába járatni.

A sztori 15 éven túli kicsit kisarkított egyenlege az, hogy a pasi, aki ekkor már lényegesen jobban keres, tulképp csinált a nő anyagi javainak és munkájának kontójára egy-két rabszolgát az államnak. Egy gyerek felnevelése vagy ellátása, minimum szükségletekkel és csak a 18. életévéig számolva is óvatos becslés szerint minimum 15-17 millió forint- és ez csak a számlák, kaja, iskola, stb. Tehát a vele való foglalkozás, idő stb. amit a szülő "csakúgy" belefektet, pénzben kifejezve még egyszer ennyi. Tehát a gyerekenként 30 milliót két embernek kellene "kitermelnie", a valóságban nagyok az eltérések, de egyre több esetben ezt az anyák termelik ki. Tudom hogy vannak extrém esetek, meg amikor jobb anyagi körülmények között lévő nő még jobban kiszipolyozza meg kiforgatja az elvált férjet a gyerekre hivatkozva, de a magyarországi jellemző helyzet az, hogy a gyerekek több mint fele rosszul jár és eleve hátrányt szenved azzal hogy csak az anyja "invesztálja" bele a maga részét a felnevelésébe, és az apa meg sz.rik rá minden tekintetben.

Asidotus 2017.02.01. 19:42:12

@Mia and me:
most akkor tisztázzuk, hogy a férfi és a nő az egy faj, egyforma egyede, azonos jogokkal, kötelességekkel, stb.
Vagy két, különböző dolog, ergo különböző jogokkal és kötelességekkel.
Ha te egyenlőséget követelsz, akkor én egyenlő produkciót várok el. De ha szerinted az egyik delfin, a másik meg oroszlán, akkor természetesen nem lehetnek azonosak a körülményeik

2017.02.01. 20:46:58

@Mia and me:

Természetesen egy elvált, gyereket nevelő nőnek nem a férfi hímtagjára lenne szüksége (az könnyen pótolható), hanem a férfi erőforrásaira (pl. pénzére).

Amit leírtál a kisgyerekes szülők munkahelyi problémájáról, az nem genderspecifikus probléma, hanem az egyedülálló szülők gondja, nemtől függetlenül.

A fizetéssel kapcsolatban érdekes amit mondasz, csak az nem világos, hogy ha a nők _ugyanazt_ olcsóbban megcsinálják, mint a férfi, akkor miért alkalmaznának egyáltalán férfiakat a versenyszférában? Egy nőt annyiért vesznek fel, amennyiért elvállalja, és ha olcsóbban elvállalja, annak sok oka lehet (pl. jól kereső férj, vagy túltelített már az a terület - a nők által preferált területek nagy része ilyen, a jól fizető hiányszakmák nem túl népszerűek a nők körében). Ja, és a munkahelyi diszkrimináció is ugyanúgy sújthatja a férfiakat is (csak egy példa, rengeteg hirdetést látok nap mint nap, ahol nyíltan hangsúlyozzák, hogy kifejezetten nőt keresnek olyan munkákra is, ahol a nem lényegtelen lenne.)

A férfiak nem nagyon tudnak kibújni a tartásdíj fizetése alól, ez ugyanis nem szimpla peres ügy, hanem bűncselekmény, a nem fizető apa ellen pillanatok alatt kiadják a nemzetközi körözést. A nőnek pedig ugyanúgy lehetősége van "kivonni" magát a gyereknevelésből, egyrészt sokszor a nő lép le a család mellől, otthagyva a gyerekeket apának, másrészt ha nem tudja/akarja nevelni a gyerekét, felneveli majd az állam.
Itt amúgy megint csak visszaköszön az, hogy a nőknél a párválasztásnál a férfi megbízhatósága kb. nulla súllyal szerepel a képletben, a megbízható férfiak sok nőnél max a barátzónázott, unalmas aranyos pasi ligában játszhatnak. Aztán meg a hölgyek pofára esnek. :) De ezen egyedül a nők tudnának változtatni, senki más.

"Az egyenlősdi nem az jelenti hogy a férfi és a nő ugyanolyanok."

Ez pontosan így van. De hát a hölgyek azért küzdöttek évtizedeken át, hogy aztán delfinként az oroszlánokkal indulhassanak versenybe a szavannán a zebrákért. Most csupán azt eszik, amit főztek maguknak.

Táplálkozás, az általad írt 20-40%-ra: honnan az adat, és mit viszonyítottak mihez, mert ez az arány önmagában semmit nem mond - pl. a táplálékok tömegét, térfogatát? Ha megeszel négy kiló gyűjtögethető bogyós gyümölcsöt és 1 kiló húst egy nap, máris kijött a 80/20 a nemhús javára, de azért csákányozni meg cementes zsákot cipelni az 1 kiló húsnak köszönhetően fogsz tudni. Az arány mellesleg nem is annyira lényeges, akkoriban a összetett fehérjéket másból egyszerűen nem nagyon tudták bevinni.

Mia and me 2017.02.01. 21:24:11

@Asidotus: "most akkor tisztázzuk, hogy a férfi és a nő az egy faj, egyforma egyede, azonos jogokkal, kötelességekkel, stb."
Nem.

Egy faj, nem egyforma, hanem külön nemű egyede, azonos jogokkal és kötelességekkel. A nemre jellemzően bizonyos specifikus tulajdonságokkal és készségekkel rendelkeznek. Ez nem magyarázza meg azt hogy a vezető röntgenorvosnő miért keres kevesebbet mint a vezető röntgenorvos, és miért kell munka után még gyerekhányást takarítania, míg a röntgenorvos orvosi szaklapokat olvashat ugyanezen idő alatt.

A produkció azonos, az érte kapott elismerés (anyagi és egyéb, na az nem azonos).

Mia and me 2017.02.01. 21:51:40

@zpetal:
Gyereket nevelő nőnek nem a férfi hímtagjára lenne szüksége (az könnyen pótolható), hanem a férfi erőforrásaira (pl. pénzére)"
Tévedés, erre a kettejük által létrehozott gyereknek van szüksége. Ami mindkettejük feladata, hogy felnőjön.

"az egyedülálló szülők gondja, nemtől függetlenül." - rendben. Azért annak oka van hogy ez az egyedülálló szülő miért 85%ban az anya.

"csak az nem világos, hogy ha a nők _ugyanazt_ olcsóbban megcsinálják, mint a férfi, akkor miért alkalmaznának egyáltalán férfiakat a versenyszférában" - nemcsak versenyszféra van. és itt a válasz arra a felvetésedre is, hogy miért van ez: "a munkahelyi diszkrimináció is ugyanúgy sújthatja a férfiakat is (csak egy példa, rengeteg hirdetést látok nap mint nap, ahol nyíltan hangsúlyozzák, hogy kifejezetten nőt keresnek olyan munkákra is, ahol a nem lényegtelen lenne" - pont ezért ,ahol tök mindegy mert nem a nemi jellegtől függ a munka elvégzésének képessége, ott nőket keresnek mert nekik kevesebbet is lehet fizetni....mert a nők olcsóbban is el kell vállaljanak munkákat ...."Egy nőt annyiért vesznek fel, amennyiért elvállalja, és ha olcsóbban elvállalja, annak sok oka lehet (pl. jól kereső férj, vagy túltelített már az a terület" - a legtöbbször ez az ok nem ilyen idillikus, hanem az hogy a nő kiszolgáltatott helyzetben van mert egyedül maradt a gyerekkel. Gyerek nélküli huszonévesek fizetésében még nincs AKKORA különbség mint már a gyerekes 30-40-es nők kontra férfiakéban.
"A férfiak nem nagyon tudnak kibújni a tartásdíj fizetése alól, ez ugyanis nem szimpla peres ügy, hanem bűncselekmény, a nem fizető apa ellen pillanatok alatt kiadják a nemzetközi körözést"- értem, ez azért nem van így teljesen :D, hogy vidékiesen mondjam, de ha így lenne is, addig a 3-4 évig ami ez a "pillanat", hogy bármi behajtható lesz, amíg körözik meg aztán még pereskednek, a kissrác gondolom megáll a növésben és ugyanazt a ruhát hordja ugye...
A számokat mindenki elhallgatja. Hol a gyerek felneveléséhez kellő 30 millió fele, amikor sokszor havi 10 ezer ft gyerektartást se tudnak kivasalni az apából?

"Itt amúgy megint csak visszaköszön az, hogy a nőknél a párválasztásnál a férfi megbízhatósága kb. nulla súllyal szerepel a képletben" - mert ez nem előre látható dolog. Nincsenek megbízható meg nem megbízható férfiak meg nők. Nincsen senkire ráírva hogy milyen szituáció vagy élethelyzet mit hoz ki a másikból (munka elvesztése, főnök basztatás, titkárnő kacérkodása, haverok sörözése, nyűgös trónörökös, férfi anyjának kavarása, nő anyjának kavarása). Senki nem úgy megy bele komoly kapcsolatba meg gyerekgyártásba hogy közben lerí róla hogy 3 év múlva majd le fog szarni mindent...mert agymosták vagy mert rájön hogy rabszolga a gépezetben.

"De hát a hölgyek azért küzdöttek évtizedeken át, hogy aztán delfinként az oroszlánokkal indulhassanak versenybe a szavannán a zebrákért." - :)
Nem. A hölygek azért küzdöttek évtizedeken át, hogy ne csak a szavanna legyen rajta a világtérképeken, hanem az óceán is. És bármelyik terepen a létrehozott érték egyenrangú legyen.
Igen ez a jó szó. nem egyenlőségért küzdöttek hanem egyenrangú-ságért. A magyar nyelv talán kifejezőbb mint más etekintetben is.

"Ha megeszel négy kiló gyűjtögethető bogyós gyümölcsöt és 1 kiló húst egy nap, máris kijött a 80/20 a nemhús javára, de azért csákányozni meg cementes zsákot cipelni az 1 kiló húsnak köszönhetően fogsz tudni"
persze, de jót sz.rni, meg jót aludni, meg vitaminokkal feltöltődni, hogy másnap is meg harmadnap meg egy hét múlva is mehess csákányozni, és közben ne hulljon ki a fogad se, a többitől fogsz.

George Herceg 2017.02.02. 13:10:38

@Mia and me:
Alapvetően mindkét nem egyenlő jogokkal és egyenlő esélyekkel indul neki az életnek.Illetve esélyek tekintetében sokkal meghatározóbb az szülői háttér mint a nem. Amiket leírtál azok inkább azoknak a döntéseknek a következményei amit az egyének maguk hoznak. Miért van az, hogy a nők általában a kisebb felelősségű, ezért kevesebb fizetéssel járó pályákat választják? Miért van az, hogy általában nem rendelkeznek annyi ambícióval amennyivel előrébb tudnak jutni a karrierjükben? Ha viszont mégis van bennük elég kitartás és ambíció akkor magasra jutnak, de természetesen akkor a férfiakkal kell versenyezniük.
Az, hogy miért van sok gyermekét egyedül nevelő anya arra van pár válaszom:
Válás esetén a bíróság döntő többségben az anyának ítéli a gyereket.
A közös nevelés válás után még nem elterjedt Magyarországon
A válóperek 2/3-át nők kezdeményezik.
A nők a határozott, pinanmágus faszikhoz vonzódnak, azok viszont nem monogámok
A nőkre nem jellemző a tudatos családtervezés
A nők soha nem készülnek fel anyagilag a gyermekvállalásra, még a tehetősebbek sem
A nők mindig a férfiaktól várják a jólét megteremtését
A nők gyermekvállalás után a legritkább esetben veszik figyelembe a párjuk igényeit
A nők többsége kompromisszumképtelen

Mia and me 2017.02.02. 15:37:53

@George Herceg:
"Alapvetően mindkét nem egyenlő jogokkal és egyenlő esélyekkel indul neki az életnek"

Világszinten azért ölnek meg rengeteg lánymagzatot mert egyenlő joguk és esélyük van az életre? (kimutathatóan a nemük miatt abortálják őket sok országban- és ilyen a fejlett világban is van, mielőtt elkezdenénk hogy óhát ez csak tőlünk erre meg arra szokás a barbár népeknél)

"Illetve esélyek tekintetében sokkal meghatározóbb az szülői háttér mint a nem."
EGy rossz szülői hátérrel rendelkező fiú több eséllyel indul neki az életnek mint egy közepes háttérrel induló lány. A lányokat 1-2 éves koruktól arra trenírozzák, hogy húzódjanak vissza, segítsenek, legyenek csöndben, ne mondják el a gondolataikat, elég csak mosolyogni és szemet lesütni ha húzgálják a hajukat a fiúk.... Valamint arra trenírozzák 3 éves koruktól hogy ha nem a legújabb rózsaszín fodros baszásruhában :) mennek a farsangra, és nincs szép hosszú hajuk, akkor rusnyák és semmit sem érnek. Ez kb. egy ovis csoportban lévő 15 lánygyerekből 10nek örökre elveszi az alap-önbizalmát, később 20 év múlva te lehozhatod neki a csillagokat is az égről, mindig marad benne egy rossz érzés, hogy ő "nem elég" szép-jó-csinos-kurvás-szende-kívánatos-akármilyen.

"Miért van az, hogy a nők általában a kisebb felelősségű, ezért kevesebb fizetéssel járó pályákat választják?"

Tessék követni a társadalmi, munkaerőpiaci változásokat. :)
A folyamat nem így van hanem úgy, hogy bizonyos pályákra amint elkezdenek nők is jelentkezni, és egyre többen lenni, akkor hirtelen leértékelődik annak a pályának az értéke és felelőssége.
Lásd: tanárok - még alig 10 éve több férfitanár volt mint nő. Megbecsült, társadalmilag elismert munka volt. Amint nők is elvégezték ugyanazt, azonnal presztizsveszteséget szenvedett.
Orvosoknál ugyanez: amelyik területen a nők is beszivárogtak, leértékeltebb lett mint azok a területek, ahol a nemi készségekből adódóan a férfiak maradtak többen - (tehát rosszabul fizetett lett a röntgenorvos, a belgyógyász, a bőrgyógyász, fülorrgége, stb. - míg vagyonokat adnak ki az emberek zsebből kompenzálva a fizetésüket a sebészeknek, nőgyógyászoknak)

"Miért van az, hogy általában nem rendelkeznek annyi ambícióval amennyivel előrébb tudnak jutni a karrierjükben?"
mert nem kapnak támogatást sehonnan. A család ált. nem támogatja, nem úgy mintha a férfi nyomulna. A nők támogatják a férjüket, a férjek nem nagyon a nőket. Sőt. Elképednél hány helyen van az, hogy a férj direkt keresztbe tesz ha a nő is tanulni, képezni, továbbképezni akarja magát. erre még nem jöttem rá miért van, hisz akkor a nő is többet hozna haza a konyhára... De valószínűleg valamiféle presztizs-féltés lehet benne.

"A közös nevelés válás után még nem elterjedt Magyarországon"- nem a nők miatt. Nagyon jó intézmény szerintem, de itthon még elenyésző férfi "akarja" egyáltalán. Pedig megfelelő körülmények kialakítása mindkát szülőnél, a leginkább a gyerek érdekeit szolgálná minden szempontból.

"A válóperek 2/3-át nők kezdeményezik."- ez igaz, és tedd hozzá hogy hány év után :) és miért, mert abban van a magyarázat. valamelyik hozzászólásra már szerintem írtam.

"A nők a határozott, pinanmágus faszikhoz vonzódnak, azok viszont nem monogámok"
ez sztereotipia vagy urban legend.
Nincs kapcsolat a pinamágusság és a nők preferenciái, valamit a monogámia között.
A nők se monogámok a többség.
A monogámia inkább elhatározás és elköteleződés függő, ami meg emberi lélek és személyiségfüggő.

"A nőkre nem jellemző a tudatos családtervezés" a férfiakra se, tehát úgy anblokk az emberekre nem jellemző általánosságban a TUDATOS családtervezés.

"A nők soha nem készülnek fel anyagilag a gyermekvállalásra, még a tehetősebbek sem" - ez az utóbbi 10-15 évben nem igaz.
Pont hogy azt látom a nők és a nők családjai jobban felkészülnek a gyerekvállalásra mint a férfiak. Persze nem a cigánysorról beszélek, hanem a közép és -felső rétegről.

"A nők mindig a férfiaktól várják a jólét megteremtését"- amíg mosogatnunk kell, addig nem tudunk aranyat keresni :)
de ez sem igaz teljesen, egyre több nő maga akarja megteremteni magának a jólétet és ehhez akarna egy megfelelő partnert, akivel tényleg lehetne normálisan szaporodni. :)

"A nők gyermekvállalás után a legritkább esetben veszik figyelembe a párjuk igényeit" - ahogyan a férfiak a gyermekvállalás után a legritkább esetben veszik figyelembe a párjuk és a gyerekük igényeit.

"A nők többsége kompromisszumképtelen"- Ha a férfiak többsége is nem lenne pont úgy kompromiszumképetelen, akkor a nagyon kevés és egyre kevesebb házasság 95%-a nem végződne válással.

És bezárult a kör:).

Majd jönnek az arabok aztán megoldják ezt az egész párválasztósdi kérdést :) itt európában.

Mia and me 2017.02.02. 15:40:25

10 éve= 100 éve :) a tanároknál

George Herceg 2017.02.02. 16:43:45

@Mia and me: Világszinten azért ölnek meg rengeteg lánymagzatot mert egyenlő joguk és esélyük van az életre? (kimutathatóan a nemük miatt abortálják őket sok országban- és ilyen a fejlett világban is van, mielőtt elkezdenénk hogy óhát ez csak tőlünk erre meg arra szokás a barbár népeknél)

Erről kérek forrást, mert a fejlett világ tekintetében nem hiszem el. Az viszonyt tény, hogy egy kevéssel több leánygyermek születik mint fiú és a felnőtt populációban is több a nő mint a férfi, igaz ebbe belejátszik, hogy a férfiak korábban halnak.

EGy rossz szülői hátérrel rendelkező fiú több eséllyel indul neki az életnek mint egy közepes háttérrel induló lány. A lányokat 1-2 éves koruktól arra trenírozzák, hogy húzódjanak vissza, segítsenek, legyenek csöndben, ne mondják el a gondolataikat, elég csak mosolyogni és szemet lesütni ha húzgálják a hajukat a fiúk.... Valamint arra trenírozzák 3 éves koruktól hogy ha nem a legújabb rózsaszín fodros baszásruhában :) mennek a farsangra, és nincs szép hosszú hajuk, akkor rusnyák és semmit sem érnek. Ez kb. egy ovis csoportban lévő 15 lánygyerekből 10nek örökre elveszi az alap-önbizalmát, később 20 év múlva te lehozhatod neki a csillagokat is az égről, mindig marad benne egy rossz érzés, hogy ő "nem elég" szép-jó-csinos-kurvás-szende-kívánatos-akármilyen.

Lehet, hogy 50 éve ez így volt, de most biztos nem. már csak azért sem, mert a mostani gyerekek többségét az elvált anyák nevelik. Annyi igazság alapja lehet, hogy a női szépséggel sokat el lehet érni az életben, ebben mi férfiak hátrányban vagyunk.

George Herceg 2017.02.02. 16:47:09

@Mia and me: A folyamat nem így van hanem úgy, hogy bizonyos pályákra amint elkezdenek nők is jelentkezni, és egyre többen lenni, akkor hirtelen leértékelődik annak a pályának az értéke és felelőssége.
Lásd: tanárok - még alig 10 éve több férfitanár volt mint nő. Megbecsült, társadalmilag elismert munka volt. Amint nők is elvégezték ugyanazt, azonnal presztizsveszteséget szenvedett.
Orvosoknál ugyanez: amelyik területen a nők is beszivárogtak, leértékeltebb lett mint azok a területek, ahol a nemi készségekből adódóan a férfiak maradtak többen - (tehát rosszabul fizetett lett a röntgenorvos, a belgyógyász, a bőrgyógyász, fülorrgége, stb. - míg vagyonokat adnak ki az emberek zsebből kompenzálva a fizetésüket a sebészeknek, nőgyógyászoknak)

Szerintem pont fordítva történt. Például a kommunizmusban nem volt fontos az oktatás, ezért nem fizettek érte annyi pénzt mint a melósnak a gyárban, ezért elnőiesedett a szakma.

"Miért van az, hogy általában nem rendelkeznek annyi ambícióval amennyivel előrébb tudnak jutni a karrierjükben?"
mert nem kapnak támogatást sehonnan. A család ált. nem támogatja, nem úgy mintha a férfi nyomulna. A nők támogatják a férjüket, a férjek nem nagyon a nőket. Sőt. Elképednél hány helyen van az, hogy a férj direkt keresztbe tesz ha a nő is tanulni, képezni, továbbképezni akarja magát. erre még nem jöttem rá miért van, hisz akkor a nő is többet hozna haza a konyhára... De valószínűleg valamiféle presztizs-féltés lehet benne.

Elhiszem hogy van ilyen, de a világ ebben is változik. Nézd meg a felsőoktatásban már most több a nő. Nem hiszem, hogy a felelős szülők nem támogatnák a leányaik oktatását

"A közös nevelés válás után még nem elterjedt Magyarországon"- nem a nők miatt. Nagyon jó intézmény szerintem, de itthon még elenyésző férfi "akarja" egyáltalán. Pedig megfelelő körülmények kialakítása mindkát szülőnél, a leginkább a gyerek érdekeit szolgálná minden szempontból.

Ebben teljesen egyetértünk :-)

George Herceg 2017.02.02. 16:53:47

@Mia and me: "A válóperek 2/3-át nők kezdeményezik."- ez igaz, és tedd hozzá hogy hány év után :) és miért, mert abban van a magyarázat. valamelyik hozzászólásra már szerintem írtam.

A miértre sok a magyarázat ami a válási papírokból nem derül ki. Leggyakrabban kibékíthetetlen ellentételekre hivatkoznak. Az én ismertségi körömből aki elvált ott mindig az asszony egy másik fasziért adta be a keresetet
Persze ez nem bizonyít semmit, de azért jellemző.

"A nőkre nem jellemző a tudatos családtervezés" a férfiakra se, tehát úgy anblokk az emberekre nem jellemző általánosságban a TUDATOS családtervezés.

"A nők soha nem készülnek fel anyagilag a gyermekvállalásra, még a tehetősebbek sem" - ez az utóbbi 10-15 évben nem igaz.
Pont hogy azt látom a nők és a nők családjai jobban felkészülnek a gyerekvállalásra mint a férfiak. Persze nem a cigánysorról beszélek, hanem a közép és -felső rétegről.

Nos, én is hallottam már az unikornisról, de még eggyel sem találkoztam .-)

"A nők mindig a férfiaktól várják a jólét megteremtését"- amíg mosogatnunk kell, addig nem tudunk aranyat keresni :)
de ez sem igaz teljesen, egyre több nő maga akarja megteremteni magának a jólétet és ehhez akarna egy megfelelő partnert, akivel tényleg lehetne normálisan szaporodni. :)

Én szeretném, ha a nők is megteremtenék a maguk jólétét, úgyhogy hajrá ez a jövő

"A nők gyermekvállalás után a legritkább esetben veszik figyelembe a párjuk igényeit" - ahogyan a férfiak a gyermekvállalás után a legritkább esetben veszik figyelembe a párjuk és a gyerekük igényeit.

Na ez az igazi urban legend. Egyébként a kettős teher amit a nők esetében írsz a férfiknál is megvan. Keressünk sok pénzt, de ha ehhez sokat kell dolgozni akkor miért nem segítünk be a házimunkába vagy foglalkozunk többet a gyerekkel. Ha viszont egy nyugisabb állást találunk ami mellett tudunk segíteni és lenne idő egymásra, akkor az a baj, hogy kevés a lové. Hol itt az igazság ? :-)

Asidotus 2017.02.02. 19:34:14

@Mia and me:
alacsonyabb sorból származó egyének esetén a nőknek több esélyük van a kitörésre. Ha kicsit csinosabb, akkor simán házasodhat fölfelé, egy férfinek erre nincs esélye

Mia and me 2017.02.02. 20:31:14

"Erről kérek forrást, mert a fejlett világ tekintetében nem hiszem el. Az viszonyt tény, hogy egy kevéssel több leánygyermek születik mint fiú és a felnőtt populációban is több a nő mint a férfi, igaz ebbe belejátszik, hogy a férfiak korábban halnak." :)

Kínában - amikor bejött az két gyerek után büntetést kell fizetni korszak- minden családban csak a fiúmagzat nem lett kikukázva. A dolog akkora méreteket öltött, hogy EZÉRT hozták vissza hogy lehet kettő, és nem azért mert hirtelen lefogytak volna egymilliárd alá. Forrást most nem tudok hirtelen ,de ez konkrétan sima híradóban is volt szerintem pár éve.

Fiúból születik több! Nem lányból. olyan 112 jut 100 lányra, és 3 éves korukra viszont már 100/100 az arány, mert a fiúk mindenféle komplikációból meg egyéb okokból jobban kirostálódnak az első életévek során. Aztán a következő rosta a 20 és 30 között, valószínűleg a féktelenségnek és tesztoszteron meggondolatlanságot előidéző hatásának, aztán utána 50-55 körül meg jön a stressz-cigi-alkohol okozta gondok kombó és ja, mire nyanyák meg taták leszünk :), addigra bőven a nők vezetnek életbenmaradásban.

"hogy ő "nem elég" szép-jó-csinos-kurvás-szende-kívánatos-akármilyen.
Lehet, hogy 50 éve ez így volt, de most biztos nem. már csak azért sem, mert a mostani gyerekek többségét az elvált anyák nevelik. Annyi igazság alapja lehet, hogy a női szépséggel sokat el lehet érni az életben, ebben mi férfiak hátrányban vagyunk." - nem a szépségen volt a lényeg, hanem az "elégtelenségen", és hiába mondja anyu hogy de nem, ha a reklámok, az ovistársak, a társadalom meg azt nyomja a lánygyerek képébe hogy de igen. Nem vagy elég...ilyenolyan amolyan. A fiúknak meg azt nyomják, hogy te jó vagy úgyis ha még ennél is rondább lennél meg bunkóbb mert te vagy a hős és tiéd a világ. Na jó azt hozzá teszik, hogy viszont dugni csak akkor tudsz majd sokat, ha sok pénzed lesz mert a nők már csak ilyen árucikk-félék...Viszont ha nincs pénzed, a dugás akkor is jár alanyi jogon, csak legfeljebb egy ponttal lentebb lévő csajjal. Ez a két üzenet mindenhol és mindenben jelen van, a reklámokban, a hírekben, a klasszikus nő-férfi szerepmeghatározásban, a politikában, agyament javaslatokban (most olvastam, nem tudom hol, a kerekesszékeseknek meg az intézeti tatáknak is ingyen akarnak kurvákat, mármint az adóból fizetve, merthogy a férfiaknak jár a dugás akkor is ha fogyatékosok.....mivan? és a kerekesszékes nőkkel mi van? :) ) A tévé üzenete mindkét nemnek nemre szakosodottan működik és agymos kollektíven.

"Szerintem pont fordítva történt. Például a kommunizmusban nem volt fontos az oktatás, ezért nem fizettek érte annyi pénzt mint a melósnak a gyárban, ezért elnőiesedett a szakma." - aha akkor ugyanabban a gyárban hogyhogy most meg nők dolgoznak fele annyi pénzért..? Jó, nálunk nem ugyanabban a gyárban, mert itt szétlopták a csavart is a gyárból kapitalizmus címén. Amúyg meg a szocializmusban fontos volt az oktatás mert pártpropagandát kellett oktatni, ... ahogy ma is. :).

"Elhiszem hogy van ilyen, de a világ ebben is változik. Nézd meg a felsőoktatásban már most több a nő. Nem hiszem, hogy a felelős szülők nem támogatnák a leányaik oktatását" -
a nem támogató család alatt a nő immár saját családját értettem. A férjet, gyerekeket. Szülés után ha te nőként tanulni akarsz, a legtöbb férfi nem támogatja, nemhogy anyagilag se, hanem azzal se hogy 3 évig tényleg felesbe házimunkázik vagy valami.

A lány amíg a szülői családnál van ,persze hogy támogatják, de pont azért hogy ne kelljen kiszolgáltatottá válnia annyira, mint a korábbi korokban. És ezért írtam, hogy a huszonévesek, friss diplomások között nincs is akkora fizetésbeli különbség adott munkakörben nők és ffiak között, ami viszont 10-15 év múlva minden szakmában előjön a férfiak javára.
Lehet hogy ennek egy része annak is köszönhető hogy sok nő elkényelmesedik a gyerekneveléssel, vagy leszakad nagyon a munkából, de sok olyat ismerek aki nem, és tanulna és akarna továbblépni, de a férjnek fontosabb hogy inkább maradjon a konyhánál meg a takarításnál... holott mondjuk a férj fizetéséből akár alkalmanként bejárónőre is telne.

"Az én ismertségi körömből aki elvált ott mindig az asszony egy másik fasziért adta be a keresetet
Persze ez nem bizonyít semmit, de azért jellemző."

:) az én ismeretségi körömben meg a nőket akkor szokták megcsalni amikor baszakodnak a nyávogó gyerekkel és amúgy aludni sincs idejük, nemhogy dugni :), és aztán mikor ez a nyávogó kölyök már középiskolás, akkor ezek a nők találnak egy olyan faszit aki értékeli őket mint nőt mint embert, és megmondják apunak, hogy te is megcsaltál, most én is, csak én nem sunnyogva, mint te, hanem azzal a másikkal akarok élni.
Persze ez se bizonyít semmit, de azért jellemző :).

Mia and me 2017.02.02. 20:32:15

"Én szeretném, ha a nők is megteremtenék a maguk jólétét, úgyhogy hajrá ez a jövő" - a most harmincasok megtették. ezért van annyi "singLE", mert az anyagi saját jólétét alapozta meg tanulással, munkával. viszont ők nem szolgatipus, tehát eleve az átlag férfi felfogás szerint a férfiak 75%-a nem tud velük mit kezdeni. Hiszen sok szempontból önállóbbak, határozottabbak, talpraesettebbek, felnőttebbek mint a hozzájuk korban illő férfiak. A gond csak az hogy a reklámban ezek is szőrösek :), és munkál bennük a "nem vagy elég jó semmire" program amit a társadalom bele ültet minden nőbe... és ezáltal elkezdenek hisztis p.csásodni is. és az már a vég :) pasiszempontból is, meg esetleges szaporodás után a szegény gyerek szempontjából is.
A baj a nő/férfi programozásban keresendő.

"Keressünk sok pénzt, de ha ehhez sokat kell dolgozni akkor miért nem segítünk be a házimunkába vagy foglalkozunk többet a gyerekkel. Ha viszont egy nyugisabb állást találunk ami mellett tudunk segíteni és lenne idő egymásra, akkor az a baj, hogy kevés a lové. Hol itt az igazság ? :-)"

először azt olvastam, hogy : ha viszont nyugisabb állást találunk ami mellett DUGUNK, segítünk és lenne idő egymásra, akkor az a baj hogy nincs elég lóvé..... :D

Az igazság az hogy nem a nőkkel meg a férfiakkal van a baj, hanem a társadalom jelenlegi formájával meg a rendszerrel :). A mindenhonnan jövő előre programozással, az elvárásokkal (amiket beléd építenek, hát a minap egy sima rajzfilmen kiakadtam, már ott nyomják a gyereknek, hogy kinek mi a feladata és ha nem úgy és olyan, akkor ő a különc és beteg), amik nem nagyon követték le a világ és a munkaerőpiac alakulását. Valószínúleg ez is a cél, hogy atomizálják a családokat, egymásnak ugrasszák a nőket férfiakat.
Ettől függetlenül a jelenlegi, földi "uralkodó" osztály a férfiak, tehát ők a mérce, ők az elsők, az ő igényeik és kényelmük kiszolgálása a lényeg. Nyilván nem az indiai kisfiúra gondolok, hanem a döntő pozicióban lévőkre.
A zsaporodás se a nőknek a fontos :) elsősorban, őket azért ugrasztják rá kislány koruktól arra a témára hogy "gyerek nélkül szart se ér az életed", mert valamiképp ki kell termelni a rabszolgákat és erre a nők a legalkalmasabbak, mert ők kevésbé hagynak el gyereket, még rosszabb körülmények közt élve sem, meg amúgy is az ő nyakukba aggatják válás esetén a full 30 milliós beruházást, amit a gyerek felnevelése jelent, csak elfelejtik kiutalni hozzá a projektpénzt :). Ezt a fél életen át tartó ingyenmelót ugye valahogy vonzóvá kell tenni ennek a társadalmi csoportnak,ezért a babák olyan kis édik és nem szarosak a reklámban, a kislányoknak meg elmondják hogy semmit sem ér az életed ha te nem babákkal játszol hanem "hot wheels"eket gyűjtesz. A fréfiakat meg azzal etetik be, hogy öltönnyakkendőben ha sokat keres, akkor csak befekszik a kanapéra mosolyogva, és a 4 gyerek után is 22 évesnek kinéző felesége mosolyogva feltörli utána a a padlót.

Aztán ugye jön a koppanás mindenkinek mikor a gyerek fél év után már mindenkit kikészített idegileg :) csak azzal hogy nem akkor és annyit alszik mint a felnőttek, - pedig még nem is kente szét a bőrgarnitúrán a babakrémet úgy ahogy a reklámban mutatják a gyerekeknek, hogy hogyan KELL igazi gyereknek lenniük.

2017.02.02. 23:25:31

@Mia and me:

Az általad leírt, sikeres, határozott stb. nők azért nem találnak maguknak normális férfit, mert valójában ők maguk azok a férfiak, akiket minden nő keres. A férfiak többsége (pláne a sikeres, férfias férfiak) a párválasztásnál viszont nem saját magukat keresik női testbe zárva, hanem pont azokat az archetipikus feminin vonásokat, amiket az ilyen maszkulin nőkből már teljesen kiölt a karrierépítés meg a siker utáni rat race. Ezért is maradnak az ilyen spinsterek még harminas éveikre is magányosak, aztán belőlük lesznek 45-50 éves korukra a megkeseredett, minden téren kiégett középkorú nők.

A társadalom programozásával meg éppenhogy az a baj, hogy a feminizmus hiába harcolt ki jogokat a nőknek, a legtöbb nő Pilu dalát idézve megmaradt - már bocsánat - "tudatára ébredt, önjáró seggek"-nek.
Semmi akadálya nem lenne ma már, hogy egy kislány is beszálljon a fiúk közé, ahogy azok műanyag karddal csapkodják egymást vagy birkóznak, esetleg hogy odaálljanak a szülők elé, hogy apa-anya, én inkább játékpuskát szerenték meg Mindstorm robotot szeretnék programozni a csillámpóni sörényének fésülése helyett. Ugyanúgy egy felnőtt nő is elmehetne olyan egyetemre/munkára, ahol 16-os számrendszerben beszélgethet processzorokkal, meg tologathatja a biteket regiszterekben, vagy léptetőmotorok vagy ipari robotok beágyazott rendszereit fejlesztgetheti, kifejezetten keresik ma már ilyen munkákra a nőket, és külföldi képzésekre, tanfolyamokra iskoláznák be őket. És nem azért, mert tehetségesek a témában, hanem önmagában azért, mert nők, és be akarják vonni őket is a szakterületre. A nők meg inkább elmennek hr-mlm-büfészakra, de közben persze ők maguk is sírnak, hogy kevés a női mérnök...

Meg a feministák vascsővel döngetik a mellüket, hogy ne építsünk a gyerekekbe elvárásokat meg gendersemlegesség szakad a felhőkből is, aztán meg egy hétköznapi szituációban vérig vannak sértve, ha egy kisfiú meghúzza egy kislány haját (holott a fiúk között a lájtos verekedés, rivalizálás TELJESEN természetes és normális gyerekkorban). Meg ne progamozzunk szerepeket senkibe, aztán meg harmincas, sikeres maszkulin nők sírnak, hogy hol vannak a KLASSZIKUS férfiak (megfejtés: a KLASSZIKUS nők mellett), mert mindenhol csak feminin, nyámnyila férfiakat látnak. :)

Gyerekekre meg nem a férfiaknak van szüksége (sőt, megkockáztatom, a férfiak sokszor jóval kevésbé akarnak gyereket, ez inkább a nőknél genetikai program, csak közvetlen ismerősi körben 10+ olyan esetet tudnék mondani, ahol a barátnő/menyasszony/feleség kész tények elé állította ilyen téren a pasast, hogy "véletlenül" teherbe esett, bocs). Az elöregedő társadalom miatt meg nemcsak a férfiak szívnak, hanem a nők is. Sőt, mivel a népességszaporulattól függő pedagógiai szakmák elnőiesedtek, ők sokkal jobban, szóval a gyerektelenség dicsőségét hirdető nők ipari lézerrel vágják a saját nemük alatt is a fát.

2017.02.02. 23:28:02

Ja, és mindezek után én már tényleg nem tudom, hogy az elégedetlen feministákon ki és hogyan tudna segíteni.

George Herceg 2017.02.03. 06:55:53

@Mia and me: Azért Kínát én nem tekinteném a fejlett világ részének és nem technológiai és gazdasági értelemben. Európában, USÁ-ban Ausztráliában nem hiszem el, hogy abortálják a magzatokat azért mert lányok.

A másik dolog ami nálad becsípődés az az ,hogy a férfinak jár a szex. Nem jár a szex, de a férfiaknak akkora a késztetése a szexre, hogy sok mindent megtesznek azért, hogy minél több szexhez jussanak. És igen, egy férfi akkor kiegyensúlyozott ha megfelelő minőségű és mennyiségű szexhez jut. Nőként a legoptimálisabb ha ezt elfogadod, mert így egy csomó dologra kapsz magyarázatot a férfiakkal kapcsolatban és így tudod boldoggá tenni a saját partneredet is.

Mia and me 2017.02.03. 22:24:47

@zpetal: "Semmi akadálya nem lenne ma már, hogy egy kislány is beszálljon a fiúk közé, ahogy azok műanyag karddal csapkodják egymást vagy birkóznak, esetleg hogy odaálljanak a szülők elé, hogy apa-anya, én inkább játékpuskát szerenték meg Mindstorm robotot szeretnék programozni a csillámpóni sörényének fésülése helyett."

Rengeteg akadálya van ma is. Pl. az hogy ha esetleg a szülők nem is (bár a legtöbb családban azok is), akkor a korosztály többi tagja kiközösíti, lehülyézi, csúfolja. Pont abban az időszakban amikor a legfontosabb az embergyereknek a külvilág megerősítése és elfogadása felé. Valamint majd látogass el egy óvodába meg egy iskolába, és nézd meg hogy a tanárok hogyan viszonyulnak a gyerekekhez és mit várnak el tőlük. Egyértelműen a nemük szerinti viselkedést, érdeklődést - ha nem hozza a gyerek, akkor "problémás".

"ztán meg egy hétköznapi szituációban vérig vannak sértve, ha egy kisfiú meghúzza egy kislány haját " - ezen senki nem szokott vérig sértődni, azon inkább hogy ha cserébe ez a lány pofánveri ezt a fiút. Azonnal a lány lesz lehordva hogy hogy lehet ilyen durva....meg még meg is magyarázzák neki hogy ő azért kellett elszenvedjen egy bántalmazást mert "biztos tetszik" annak a fiúnak... (Minden 5 nő bántalmazó kapcsolatban él)

"Gyerekekre meg nem a férfiaknak van szüksége"- olvasd el mit írtam fentebb. Nyilván nem az egyes férfiak halnak meg a vágytól hogy gyerekük legyen - hanem a társadalmat irányíró erők hogy legyen elég rabszolga. (nem, a sötét bőrűek nem jók nekik mert használhatatlanok munkára és adófizetésre, de még fogyasztásra is).

George Herceg: Kínát én nem tekinteném a fejlett világ részének " - pedig kifinomultabb és ősibb kultúra mint bármelyik barbár rabló népség amiket utánuk emlegettél :). nyilván a kommunizmus kicsit barbárosított rajtuk is.

"És igen, egy férfi akkor kiegyensúlyozott ha megfelelő minőségű és mennyiségű szexhez jut"- ahogy a nő is...csak a két nemnek nem teljesen ugyanazt jelenti a szex.

Ettől még tisztában vagyok vele hogy jelen korunkban a férfiak-féle és nekik tetsző szexualitás lett kiemelve mint alap-élet-jog, de hidd el ha nem venne a "fejlett világban" minden területen mindenkit körül a férfiakat direktben izgató díszlet (még a zöldségesnél is akár), akkor a két nem szexualitása és vágyaik mértéke is jobban közelítene egymáshoz.

"egy csomó dologra kapsz magyarázatot a férfiakkal kapcsolatban "- a többsége programozás és nem a nemre valóban jellemző viselkedés vagy "vágy" vagy késztetés. Csak a férfiaknak is egyszerűbb és kényelmesebb elfogadni, hogy "ők már csak ilyenek", ahogy a nőknek meg az hogy "ők meg olyanok"...

zombigyilkos 2017.02.11. 03:52:14

@Mia and me:

"akkor a korosztály többi tagja kiközösíti, lehülyézi, csúfolja"
Sehol nem látni ilyet, de ha sokat mondogatod, biztos úgy lesz. Már régen, mikor én voltam ovis meg sulis sem volt bajunk azzal a fiúval, aki a lányokkal játszott. És azt a lányt, amelyik tudott velünk játszani, azt sem néztük ki sem mi fiúk, sem a lányok. Elfogadta mindenki, hogy ő velünk szeret játszani.
Persze a feminista hiszti-picsogók ezt nyilván máshogy látják...

.

"Valamint majd látogass el egy óvodába meg egy iskolába, és nézd meg hogy a tanárok hogyan viszonyulnak a gyerekekhez és mit várnak el tőlük. Egyértelműen a nemük szerinti viselkedést, érdeklődést - ha nem hozza a gyerek, akkor "problémás"."
Ez is csak a képzeletedben lévő baromság.
Sőt, éppen a fordítottját látni. A női pedagógusok (márpedig 90%-ban azok 'nevelik' a gyerekeket kamaszkorig, nagyrészt még utána is) éppen hogy ráerőltetik a nőies viselkedést a fiúkra, meg erőltetik a fiús viselkedést a lányoknak. Szóval megint csak hadováltál egy jókora baromságot. Leülhetsz, egyes.

.

"ezen senki nem szokott vérig sértődni, azon inkább hogy ha cserébe ez a lány pofánveri ezt a fiút . Azonnal a lány lesz lehordva hogy hogy lehet ilyen durva"
Ez is csak a te sötét fejedben lévő kitaláció.
Éppen az a legjellemzőbb, hogy a lány provokálja, de néha még veri is a fiút. Majd mikor az visszaadja, akkor a lány megy nyafizni az óvónéninek/tanárnéninek, és a fiút jól lehordják, hogy hogyan is képzeli, hogy egy lányt bántott. Hiszed vagy sem, a gyerekek-fiatalok közötti bántalmazásról már évtizedek óta van több felmérés, tanulmány, ami egyáltalán nem támasztja alá azt, amit összehadoválsz.

.

"Minden 5 nő bántalmazó kapcsolatban él"
Így van.
ÉS EZEK MINTEGY 2/3-ÁBAN ÉPPEN Ő A BÁNTALMAZÓ! :)

Lásd:
newscastmedia.com/harvard_study.htm
Avagy itt mintegy 280 felmérés kivonatában hasonlót olvashatsz:
web.csulb.edu/~mfiebert/assault.htm
Köszönjük Emese! :)

.

"hanem a társadalmat irányíró erők hogy legyen elég rabszolga"
Ha a társadalmat irányító erőknek rabszolga kellene, akkor már régen áttértünk volna a robotokra, aranyom.
De nem baj, ha rajtad van az alusapka. Jól áll rajtad. :)

.

"sötét bőrűek nem jók nekik mert használhatatlanok munkára és adófizetésre, de még fogyasztásra is"
Eltekintve a nyilvánvaló rasszizmusodtól, megkérdezném:
Azért tolják mindenhol a multikultit, azért folyik a csapból is a színes bőrűek elfogadása, mert a fekete nem jó a háttérhatalom számára rabszolgának? Érdekes lehet ez a háttérhatalom. Amelyik nem kell neki, azt tolja ezerrel, amelyik meg kellene, azt kipusztítja. Mert ugye azt tudjuk, hogy a fehér népesség csökken ezerrel, a színesek meg szaporodnak.
Mesélj még!
Engem szórakoztat, mikor önmagadnak mondasz ellent egy hozzászóláson belül. :)

.

"ahogy a nő is...csak a két nemnek nem teljesen ugyanazt jelenti a szex"
Ezt kifejtenéd, ha megkérlek? Annyira jó néha felnézni ide és a frissen regelt feminácik baromságait olvasgatni... :)

Mia and me 2017.02.12. 20:31:46

@zombigyilkos: "Már régen, mikor én voltam ovis meg sulis sem volt bajunk azzal a fiúval, aki a lányokkal játszott'" --- Bocs, de hány éves vagy? Én a mostani óvodásról iskoláról beszélek mert ilyen korú gyerekeim vannak. Középkor van baszki. Lehet hogy 20-30-40 éve nem ez volt, de most ez van. Lehet hogy más országban nem, de ebben a magyarisztánban ez.

"Ez is csak a képzeletedben lévő baromság.
Sőt, éppen a fordítottját látni. A női pedagógusok (márpedig 90%-ban azok 'nevelik' a gyerekeket kamaszkorig, nagyrészt még utána is) éppen hogy ráerőltetik a nőies viselkedést a fiúkra, meg erőltetik a fiús viselkedést a lányoknak" - a rendszer védelmezői és fenntartői mindig is a "leckét jól megtanult" és aztán a többiekből kivasaló emberek. Lehet 30 éve ez volt a lecke, nem tudom, most nem ez. Mondom menj el egy óvodába...aztán írkálj, ne a szépemlékű saját neveltetésedről vagy élményeidről.

"Éppen az a legjellemzőbb, hogy a lány provokálja, de néha még veri is a fiút. Majd mikor az visszaadja, akkor a lány megy nyafizni az óvónéninek/tanárnéninek, és a fiút jól lehordják, hogy hogyan is képzeli, hogy egy lányt bántott. Hiszed vagy sem, a gyerekek-fiatalok közötti bántalmazásról már évtizedek óta van több felmérés, tanulmány, ami egyáltalán nem támasztja alá azt, amit összehadoválsz." - egy tanulmányt mutass már :) légyszi. Biztos nem a mi körzetünkben készült :).

"Így van.
ÉS EZEK MINTEGY 2/3-ÁBAN ÉPPEN Ő A BÁNTALMAZÓ! :)"
Tudod mit jelent a bántalmazás?

"Ha a társadalmat irányító erőknek rabszolga kellene, akkor már régen áttértünk volna a robotokra, aranyom."
Nem vagyok a tied, az aranyod meg főleg nem :).
Személyes térbe bemászás és lebratyizás, lekicsinylés is bántalmazás, - valóban ebben jobbak a nők, mégis a férfiak alkalmazzák napi szinten.
De tévedés hogy robotokat jobban megérné ---, egy robot többe kerül és nem annyira ALKALMAZKODÓképes mint az ember-állat.

"Azért tolják mindenhol a multikultit, azért folyik a csapból is a színes bőrűek elfogadása, mert a fekete nem jó a háttérhatalom számára rabszolgának? "
A fekete nem rabszolgának kell, hanem forradalomhoz és hőbörgésre. Tanulj történelmet, de ne csak amit belevernek a fejekbe, hanem lásd az összefüggéseket is.
A feketék már "voltak" rabszolgák, őket nem lehet ismét szlgasorba tenni, mert felgyújtják a világot- nem ők vannak soron, ők most máshoz kellenek.

zombigyilkos 2017.02.12. 21:54:16

@Mia and me:

"Középkor van baszki. Lehet hogy 20-30-40 éve nem ez volt, de most ez van."
Faszságot beszélsz megint. Húgom gyerekei (mindkettő lány) egyáltlaán nem élnek át ilyet. Sulis gyerekekkel is foglalkozom, akiknek vannak óvodás gyerkőcei, de ők sem említenek semi ilyesmit. Ráadásul Magyarországon élek.
Szerintem csak a te kis butus fejednek tűnik minden bántlamazásnak, mert minden mögött nőgyűlöletet látsz. Ideje lenne felébredned és nem hisztizned annyit.

.

"Lehet 30 éve ez volt a lecke, nem tudom, most nem ez."
Lófaszt nem. Ideje lenne ha a biliből kivennéd a kis kacsódat.
Persze nemkem nem fáj, ha bemagyarázod magadnak a dolgokat. Feministáknál ez általános. :)

.

"Biztos nem a mi körzetünkben készült"
Ja, mert éppen a te körzeted a mérvadó, mi? :)
Olyan édi vagy a baromságaiddal. Kár, hogy felmérést nem csak rólad készítenek, hanem általánosan. Senkik nem mondja, hogy nincs fordított eset. Én általánosságokról beszélek. te meg arról ,ami veled történik. De ami veled történik, az nem feltétlen történik mással is. Ideje lenne a saját frusztrációidat nem kivetíteni másokra. Sokat javulhatna a kis hisztis közérzeted. :)

.

"Tudod mit jelent a bántalmazás?"
Igen. Meg azok is, akik a felméréseket készítették.
De láthatóan neked meg fingod nincs róla. Sőt, el sem olvastad őket, mert gecikínos lenne, ha kiderülne a kis agyadnak, hogy baromságokat hadoválsz. :) Pedig azért néha hasznos, ha a valóságot nézed, nem a képzeletedet. Persze nekem nem fáj, ha egy olyan álomvilágot hozol létre magadnak, ahol minden férfi rossz és bántalmaz. ha neked így jó élned, hát tedd.

.

"Személyes térbe bemászás és lebratyizás, lekicsinylés is bántalmazás"
Egy feminista hisztis picsának biztosan.
Ti minden szaron megsértődtök, mert frusztrált szukák vagytok.
Még jó, hogy a normális nőneműek (akiket én NŐnek nevezek) nem ilyenek, mint ti.

.

"egy robot többe kerül és nem annyira ALKALMAZKODÓképes mint az ember-állat."
Nálad elmentek otthonról? :D
Egy robot nem napi 8 órát, hanem 24-et dolgozik. Nem kér enni, nem kér fizetést, nem megy szakszervezethez, stb. Egy átlag cégnél a kiadások többsége a fizetésre megy el. A többi kiadás csak kismiska ahhoz képest. Viszont egy robot nem kér fizetést. Tudod, az 1800-1900-as években sem véletlenül tértek át gépesítésre. Drága volt megvenni, de sok ember munkáját tudta átvenni, ergo megvették. Most ugyanez megy a robotokkal.
De láthatóan megint olyanba próbálsz belepofázni, amihez lövésed nincs. Viszont teszed ezt óriási meggyőződéssel. Aranyos. :)

.

"A fekete nem rabszolgának kell, hanem forradalomhoz és hőbörgésre."
És amikor a feketék fellázadnak, akkor vajon mi lesz a vége? Nemtán épp a fehérek ellen teszik? nemtán éppen a fehérek lélekszáma csökken a feketéké meg nő?
Ostoba picsa vagy, baszdki. :D

.

"Tanulj történelmet, de ne csak amit belevernek a fejekbe, hanem lásd az összefüggéseket is."
Mondja ezt az, akinek fingja nincs az ipari forradalomról?
De édi... :DDD

.

"feketék már "voltak" rabszolgák, őket nem lehet ismét szlgasorba tenni"
mert attól függ ám a szolgasorba tétel, hogy volt-e már, mi? :DDD
Hülye vagy, drágám. De tényleg iszonytatóan hülye. Légyszi, ne hagyd abba, mert a végére már fetrengek a röhögéstől.
Írj még, kis feminista! :DDD

.

"mert felgyújtják a világot"
Mit csinálnak, aranyom??? :D
Ha a multikultis-femináci hisztibanda nem rinyálna a feketékért, akkor a feketék ilyen próbálkozásait beledöngölné a földbe a fehérek ereje kb. 2 perc alatt. Nem sikerült eljutnod a töriben a második világháborúig? Olvastál mondjuk tankokról? Tudod, hiába őrjöngene a sok fekete, ha egy tankzászlóalj tipor végig rajtuk. Csak azért nem teszik ezt a fehérek velük, mert a hozzád hasonló rinyagépek hisztiznének. Ha nem lenne annyi rinyagép a libsik között, a feketék még mindig gyapotot szednének valahol.
És még te pofázol történelemről.... :DDDD
De nehogy abbahagyd! :))

zombigyilkos 2017.02.12. 21:59:46

"Sulis gyerekekkel is foglalkozom, akiknek vannak óvodás gyerkőcei"

Mármint úgy értem, a szüleiknek van. :)

Mia and me 2017.02.13. 18:51:08

@zombigyilkos: ""Sulis gyerekekkel is foglalkozom, akiknek vannak óvodás gyerkőcei"

Ó akkor már érthető honnan ezt a fizetett demagóg hirdetés feeling :) a hozzászólásaidban ;-).

AMúgy mit foglalkozol velük? Ha pedagógus vagy szülő lennél, akkor tudnád, hogy frankón nem fogják ám még a szülőknek se elmondani a gyerekek maguk, ha pistike egy éve mindennnap terrorizálja jenőkét, aki fiú létére szereti a piros cuccokat, csak amikor már fizikai nyoma lezs a bántalmazásnak vagy komolyabb gáz. Tehát az hogy a hugod lánygyerekei nem mondják hogy b.sztatják őket a "vagány" fiús fiúk, nem jelent semmit- főleg nem azt hogy ez egy nem létező dolog általánosan.

"Ráadásul Magyarországon élek." - igen, ha éltél volna máshol is akkor azért nem tartanád túlzásnak a MO=középkort. Valószínűleg visszafejlődtünk egyébként :), tehát voltak ennél jobban teljesítő időszakaink is országilag.

"a te kis butus fejednek tűnik minden bántlamazásnak, mert minden mögött nőgyűlöletet látsz" - nem, a bántalmazás mögött bántalmazást látok. A nőgyűlölet pont úgy létező dolog mint a gyerek-gyűlölet, a fekete-gyűlölet vagy bármilyen csoport elleni gyűlölet. Csak itt nem szokás beszélni róla. Mert itt a középkorban nem értékelik pl. gyerek-gyűlöletnek azt sem, hogy ha f.szkalap pistike dominanciáját (és a médiából vett példák alapján a belevaló, férfiasságát, fiússágát) hirdetve beszól 50edjére a tanárnak, akkor a tanár kollektíven megbünteti az osztályt...(miközben f.szkalap pistike röhög és megtanulja, hogy ha ő "férfias" és erőszakos, akkor legalább mindenki jót szív vele együtt ) - Hanem ezt itt pedagógiai módszernek nevezik...
Bántalmazás az is (és egyben a beskatulyázó nemi szerepek és viselkedésformák rejtett tantervben történő belesúlykolása a fejekbe) amikor egy feladatmegoldás után járó jutalom matrica választáson a kisfiú által már kiválasztott matricát akarja az utána jövő szépen mosolygó kislány, és a pedagógus erőszakosan rábeszéli a fiút hogy " lovagiasan" adja át a matricát a lánynak és ő válasszon egy másikat helyette. 4 évesen máris megtanítja vele a pedagógus hogy a lányok hülyék. A lánnyal meg azt tanítja meg, hogy ha a "hatalomnak" gazsulál és mosolyog, akkor előnyhöz jut. (Mert ebből nem a lovagiasságról fog tanulni :) egyikük sem, ez azért mindenkinek világos.)

"Én általánosságokról beszélek. te meg arról ,ami veled történik" - a statisztikák inkább azt támasztják alá, hogy te beszélsz arról amit látsz magad körül én meg arról ami általános sajnos.
Az hogy minden héten meghal egy nő mert megöli a férje/élettársa, azt is jelenti hogy kurvasok gyerek él olyan körülmények között és olyan bántalmazásban, amire csak tragédia kapcsán derül fény. A családok életébe nagyon nehéz belelátni, és a statisztika csak a jéghegy csúcsa. Lassan 10 éve végzek felméréseket és szinte nincs olyan család ahol valamilyen mértékű, napi szinten megvalósuló bántalmazás (lelki, verbális vagy fizikai) ne lenne jelen.
Csak ezt "természetesnek" vesszük, mert még a tv-ben is ezt mutatják "normálisnak".Valamint sok helyen azért nem jut el eddig a dolog, mert a nő kislány korában megtanulta a leckét, hogy ha a hatalmasabbnak gazsulál, bólogat és mosolyog, akkor előnyhöz (vagy verésmentes naphoz) jut.

""Személyes térbe bemászás és lebratyizás, lekicsinylés is bántalmazás"
Egy feminista hisztis picsának biztosan.
Ti minden szaron megsértődtök, mert frusztrált szukák vagytok.
Még jó, hogy a normális nőneműek (akiket én NŐnek nevezek) nem ilyenek, mint ti."
Egy férfi is pont úgy nem veszi jónéven ha "leöcsémezed" őt ismeretlenül úgy hogy ő nem "apukámozott" le téged :)
Te az önérzet nélküli embereket nevezed ezek szerint NŐnek, nemtől függetlenül ?:)

Mia and me 2017.02.13. 18:52:02

"Egy robot nem napi 8 órát, hanem 24-et dolgozik. Nem kér enni, nem kér fizetést, nem megy szakszervezethez, stb. Egy átlag cégnél a kiadások többsége a fizetésre megy el."
Egy magyar biorobot napi 10-12 órát dolgozik, suttyomban eszik, az európai bérek ötödéért tizedéért végzi a munkáját és nem megy szakszervezethez mert kirugják. A robot robot karbantartása, felprogramozása, a program megírása, a robot energiaszükséglete ennél több :), de ha mégsem, akkor sárga biorobotokkal fogják ezt a munkát végeztetni (mondom, menj más országokba is kicsit szétnézni és rájössz hogy a legtöbb tömegmunkát biorobotokkal a legolcsóbb elvégeztetni)

""A fekete nem rabszolgának kell, hanem forradalomhoz és hőbörgésre."
És amikor a feketék fellázadnak, akkor vajon mi lesz a vége? Nemtán épp a fehérek ellen teszik? nemtán éppen a fehérek lélekszáma csökken a feketéké meg nő?"
Nem. Hőbörögni azért szoktak hogy azt akarják amit a másik is megkap. Vagy többet. Ha elegen hőbörögnek, fel lehet lépni ellenük, lehet szükségállapotot hirdetni és téged, nem hőbörgő fehér embert is elő lehet állítani " a rend védelmében" majd bármiért. A feketék a provokációhoz kellenek, hogy az ő példájuk okán majd téged fehéret is engedelmes szolgává tegyenek és eszedbe se jusson bármin hőbörögni.

"Mondja ezt az, akinek fingja nincs az ipari forradalomról?" jó azért egy szövés gépiesítése nem ugyanaz programozásban és árban mint pl. egy banki biztonsági rendszer. Viccesen hangzik de sok helyen (főleg ugye a középkor=MO-on kevesebbe kerül 10 monitort bámuló rabszolgát fizetni mint 3 profi programozót alkalmazni - aki aztán ha lelép a cégtől akkor potenciális ellenség is lehet)

""feketék már "voltak" rabszolgák, őket nem lehet ismét szlgasorba tenni"
mert attól függ ám a szolgasorba tétel, hogy volt-e már, mi? :DDD" - Nem ettől hanem hogy azonnal érzékenyen reagál a szolgásításra. tehát kerülő út kell. Egy feketét aki nemrég szabadult fel, ha nyiltan elkezdesz elnyomni, kivonul az utcára. Ha jogokat ígérsz neki, kiváltságokat, amiért semmit nem kérsz cserébe, akkor össze tudod ugrasztani a fehérrel, akinek keményen meg kell dolgoznia ugyanazon jogokért és kiváltságokért. Höbörgés lesz a vége, onnan meg a fentebb vázolt menet él, a "rend érdekében" színtől, fajtól, állampolgárságtól függetlenül lehet mindenkit befenyíteni.

""mert felgyújtják a világot"
Mit csinálnak, aranyom??? :D
Ha a multikultis-femináci hisztibanda nem rinyálna a feketékért, akkor a feketék ilyen próbálkozásait beledöngölné a földbe a fehérek ereje kb. 2 perc alatt. Nem sikerült eljutnod a töriben a második világháborúig? Olvastál mondjuk tankokról? Tudod, hiába őrjöngene a sok fekete, ha egy tankzászlóalj tipor végig rajtuk. Csak azért nem teszik ezt a fehérek velük, "
mert akkor nem lehetne mindenkit nemtől, nemzettől függetlenül bedarálni a rendszerbe. A fehér vezetőknek mindegy a színed:). Db db. Nem fogja lelődözni az úszásképtelen afrikaiakat mert szükség van rájuk a balhéhoz, aminek kapcsán majd téged sem engednek ki a meghatározott területről ahol mint rabszolga, élhetsz. :)
Olvastam tankokról :). Más volt a tét. Máshogy sakkoztak az emberbábukkal.

"Ha nem lenne annyi rinyagép a libsik között, a feketék még mindig gyapotot szednének valahol." - igen ez mondjuk nagy probléma, hogy eleve nem gyapotot kellett volna szedniük valahol, ahová behurcolták őket szolgának, hanem úgy békén kellett volna hagyni őket ott ahol voltak, ahogy más fajokat is békén kellett volna hagyni :)
Csak ugye a terület meg pénzéhség...:)
De gondolom ez is a nők miatt van, ugye apukám ?:)

zombigyilkos 2017.02.14. 17:02:39

@Mia and me:

"Ó akkor már érthető honnan ezt a fizetett demagóg hirdetés feeling :) a hozzászólásaidban"
Rettenetesen érdekelne, hogy vajon mi a picsát hirdethetek bennük.
Légyszi, meséld már el! :D

.

"Ha pedagógus vagy szülő lennél, akkor tudnád"
Ha meg te lennél pedagógus vagy szülő, akkor tudnád, hogy egy gyerekről már a viselkedése alapján is rá lehet jönni, hogy baj van, amikor baj van. Csak te vagy oylan aberrált, hogy fingod nincs a gyerek fejlődéséről.

.

"ha éltél volna máshol is akkor azért nem tartanád túlzásnak a MO=középkort"
Éltem máshol is.
Szóval ezt most szépen beszoptad, kis femi. :D

.

"Valószínűleg visszafejlődtünk egyébként"
Te biztosan.
Bár nem teljesen tudom elképzelni sem, hogy hova lehet még visszafejlődnöd onnan, ahol vagy. De ti femik mindig tudtok meglepetéseket okozni ilyen téren. :)

.

"nem, a bántalmazás mögött bántalmazást látok"
Hát persze. :D

.

"A nőgyűlölet pont úgy létező dolog mint a gyerek-gyűlölet"
Ez megint egy óriási feminista faszság.
Ami létezik, az a férfigyűlölet. Egyetlen esetben sem láttál soha a történelemben olyat Európában, hogy a nőket csak azért, mert nők, bárki is meg akarta volna ölni.
Míg a drága feminácik még a mai korban is nyíltan kijelentik, hogy a férfiakat meg kellene ölni.
Idézek már pár ilyet neked:

- 'Kill all white men!' - Öljük meg az összes fehér férfit!
/Bahar Mustafa, feminista, a Goldsmiths Egyetem esélyegyenlőségi felelőse/

- 'Ahhoz, hogy az élet fennmaradjon ezen a bolygón, egy fertőtlenítésre van szükség a Földön. Úgy gondolom, hogy ezt egy olyan evolúciós folyamat fogja kísérni, ami a férfi népesség drasztikus lecsökkenését eredményezi.'
/Mary Daly, feminista, a Boston College professzora/

- 'Minden férfi egy nemi erőszakoló.'
/Marilyn French, feminista, újságírónő/

- 'A férfi egy háziasított állatfajta és ha kellően keményen kezeljük, akkor sok dologra betanítható.'
/Jilly Cooper, feminista, írónő, újságírónő/

- 'Society for Cutting Up Men' - társadalom a férfiak feltrancsírozására
Van ilyen szervezet, könyv és filmcím is, Valerie Solanas áldásos közre,működésének köszönhetően.
Hol olvasol te olyan könyvet, amiben le van írva, hogy a nőket el kell taposni??? Melyik férfi írt ilyet bármikor is?

- 'Úgy érzem, hogy a 'férfigyűlölet' egy tiszteletreméltó és szalonképes politikai cselekedet'
/Robin Morgan feminista/

- 'Ha egy pasast az eszéért akarnál szeretni, szerelem nélkül maradnál.'
/Vavyan Fable/

- 'Az ideális férj az, aki nem iszik, nem dohányzik, nem veszekszik és nem létezik.'
/egy neten keringő vicc/

Vajon ilyeneket hol írnak a férfiak?
Merre látsz te bárhol is megjelenni ilyen nyílt gyűlöletet a nőkkel szemben?
Szólok: Sehol!

Ennyit a hisztidről. Nem nőgyűlölet van, hanem férfigyűlölet.
Amikor egy elismert tudós felvesz egy inget és utána bocsánatot kell érte kérnie, mert azon félmeztelen nők vannak??? Miközben férfiak tömeges kivégzésére buzdítanak feministák és senki nem szólal fel ellene? Amikor Svédországban férfiadót vetnek ki? Amikor több országban náci kvótákat vezetnek be férfiak ellen? Amikor egyes egyetemeken többletpont jár a nőknek? Amikor egyes országokban börtönbüntetés jár, ha egy férfi apasági tesztet csináltat a gyerekéről? Amikor a válások során az esetek 90%-ában elveszik a gyereket az apától, és elszakítják a gyereket az apjától, csak mert a nőnek így jobb? Amikor nők elleni erőszakról papol a világsajtó, miközben férfiakat több bántalmazás ér a nők részéről? Amikor apák ellen kampányolnak a feminácik, miközben az anyák 2-3X annyi gyerekbántalmazást követnek el?
Ez mióta nőgyűlölet, te szerencsétlen?
Ez színtiszta férfigyűlölet!

.

"itt a középkorban nem értékelik pl. gyerek-gyűlöletnek azt sem, hogy ha f.szkalap pistike dominanciáját (és a médiából vett példák alapján a belevaló, férfiasságát, fiússágát) hirdetve beszól 50edjére a tanárnak"
Csak megsúgom a kis férfigyűlölő agyadnak:
1.
Pistike azért szól be, mert a tanára egy ócska eltartott, akinek köze nincs a neveléshez. A pedagógusok 90%-a teljesen alkalmatlan a munkájára. Érdekes, hogy több tucat gyerekkel foglalkozok, köztük minden társadalmi csoport előfordul, és mégsem szól be nekem senki. Sőt, tisztelnek. Mik vannak, mi? Pedig nem kiabálok velük, nem verem őket. Csak nevelek. Példát mutatok, velük együtt dolgozok, beszélgetek velük, stb. A pedagógusok többsége egy munkájához sem értő béna eltartott. Vajh miért is? Ja, mert nők. nem vetted még észre, hogy minél nagyobb arányban vannak nők az oktatásban, azóta van az, hogy egyre szarabb az egész?
2.
A lányok sokkal gyakrabban szólnak be a tanárnak, főleg a női tanárnak.
Szóval most ez a férfigyűlölő frusztrációd sem jött be, aranyom. :D

.

"akkor a tanár kollektíven megbünteti az osztályt"
A tanár, aki egy barom.
Aki ugye az esetek 90%-ában nő.
Gratulálok! :)

foly...

zombigyilkos 2017.02.14. 17:04:43

@Mia and me:
folyt:

"a statisztikák inkább azt támasztják alá, hogy te beszélsz arról amit látsz magad körül én meg arról ami általános sajnos"
Nem, aranyom.
A statisztikák engem támasztanak alá. Te meg nyomod a náci baromságaidat. Miért nem olvastad el, amit linkeltem?
Nem megy az értő olvasás? :)

.

'Az hogy minden héten meghal egy nő mert megöli a férje/élettársa, azt is jelenti...'
Az meg, hogy ugyanennyi férfi is meghal a felesége keze által, és te erről egy büdös szót nem pofázol, az azt jelenti,
HOGY EGY KETTŐS MÉRCÉS FÉRFIGYŰLÖLŐ NÁCI VAGY. :)

.

"Lassan 10 éve végzek felméréseket"
Lófaszt végzel te, kis hazug náci! :)
Hasonlót már játszottál itt egy másik nick-el. Hirtelen nagy szakértője lettél a témának, amiről beszéltünk. Kár, hogy akkor is beégtél. Most is. :)

.

"Egy férfi is pont úgy nem veszi jónéven ha "leöcsémezed" őt ismeretlenül úgy hogy ő nem "apukámozott" le téged :)"
Az, hogy nem vesszük jó néven, még nem azt jelenti, hogy bántalmazásként aposztrofáljuk. Nem fogunk rinyálni elnyomásról meg bántalmazásról. Mert nem az.
Csak egy beszólás. Tudod, nem vagyunk hozzád hasonló hisztis náci picsák. :)

.

"Te az önérzet nélküli embereket nevezed ezek szerint NŐnek, nemtől függetlenül ?"
Nem. Nem tudom, honnan vetted ezt a baromságot.
A feminista propagandánál külön tanítják, hogy próbálj mindent félreértelmezni és utána azon lovagolni, vagy ez a selejtes vitakultúra már alapból elvárás a náciknál?

.

"Egy magyar biorobot napi 10-12 órát dolgozik"
Ez bőven elmarad a 24-től.

"suttyomban eszik"
Akkor sem dolgozik. A robot nem áll meg pihenni sem.

"az európai bérek ötödéért tizedéért végzi a munkáját"
A robot meg 0 Ft-ért dolgozik.

"nem megy szakszervezethez mert kirugják."
Hogynepersze. :)

"A robot robot karbantartása, felprogramozása, a program megírása, a robot energiaszükséglete ennél több"
Lófaszt. Megint pofázol baromságokat, kis agyhalott.
Egy robot elvégzi 5-10-20 ember munkáját simán, ugyanolyan költségen.
Vagy vajon véletlen, hogy az autógyártásban negyedannyi munkás van manapság, mint 50 éve, mégis 2X akkora a termelésük?
Hülye picsa vagy, aranyom. Ülj le, egyes. :)

.

"ha mégsem, akkor sárga biorobotokkal fogják ezt a munkát végeztetni (mondom, menj más országokba is kicsit szétnézni és rájössz hogy a legtöbb tömegmunkát biorobotokkal a legolcsóbb elvégeztetni)"
Mondom, hogy hülye vagy.
Már Kínában is azon megy a rinya, hogy a robotok elveszik a munkájukat.
Neked kéne szétnézned a világban, kis náci, mert segghülye vagy még mindig:
www.youtube.com/watch?v=MMpaaTYnzTk

.

"majd téged fehéret is engedelmes szolgává tegyenek és eszedbe se jusson bármin hőbörögni."
Látom, a logikus gondolkodás nem erősséged.
De facsard még a dolgot kicsit, mert elég szépen égeted magad. :D

.

"De gondolom ez is a nők miatt van, ugye apukám ?"
Mivel egy adott társadalom által megtermelt jövedelem 2/3 része a nőknél köt ki, miközben a férfiak termelik a 2/3-át, így kimondhatjuk, hogy igen.
- Egy átlag családban a férfi keres többet, de amikor kifizették a közös dolgokat, utána jellemzően a pénz 2/3-a a nőre kerül elköltésre.
- A társadalomban EÜ járulékokat 60%-ban a férfiak fizetik be, de egy átlag nő egészségére élete során országtól függően 2-4X annyi kerül elköltésre.
- A nyugdíjjárulékok 60%-át férfiak fizetik be, mégis később mennek nyugdíjba (holott hamarabb halnak meg). A nyugdíjjárulékok 65-70%-a nőknél köt ki.
- A férfiak több adót fizetnek, mégis több nő jár felsőoktatásba, és a nők oktatására költjük az ilyen bevétel 60%-át.
- A gyes, gyed, csp összege is jelentős részt a nőre lesz elköltve a gyerek mellett (a férfira nem, hiszen ő termeli ki).
- Az értelmetlen látszat munkák (bürokrácia, stb.), amit simán le lehetne építeni a tizedére, jelentős részét (3/4-e) nők végzik. Ez is a nőtartó rendszer része, ezért is nem építjük le a bürokráciát, meg nem reformáljuk meg az oktatási rendszert, mivel ehhez nők tömegeit kéne kirúgni a szart sem érő tevékenységük mellől a férfiak által fizetett kamu állásokból.
- A tartásdíjak 98%-át férfiak fizetik és nőkre lesz elköltve. Több országban nem csak gyerektartást, hanem nőtartást is fizetnie kell a férfinak (pl. Anglia).

Szóval igen.
Ahhoz, hogy ezt a telhetetlen életstílusotokat fenn tudjuk tartani, ahhoz a férfi kénytelen minden eszközt megragadni.

Érdekes amúgy, hogy azért nem panaszkodsz, hogy van áramod a hűtődben, fűtésed, interneted, kajád, mobilod, autód, utad amin haladsz, épület a fejed fölött, WC-d, vized, meleg vized, meg millió és egy dolgod, amit ez a társadalom adott neked. Az ugye nem baj, hogy van, mert az csak úgy lett a semmiből. Mert annyi agyad nincs, hogy felfogd, hogy ennek 95%-át férfiak adták neked. Te azt náci szukaként simán leszarod. Utána meg vonaglasz itt nekünk, hogy ezek a gonosz férfiak mit meg nem tesznek. Igen, kis náci, ezek a férfiak azért mennek háborúba megdögleni, hogy vagy megvédjék a kis hisztis picsádat, vagy hogy megszerezzenek valamit, amit utána a hálátlan élősködő segged alá tolhatnak.

Mia and me 2017.02.14. 20:38:59

@zombigyilkos: "Érdekes, hogy több tucat gyerekkel foglalkozok, köztük minden társadalmi csoport előfordul, és mégsem szól be nekem senki. Sőt, tisztelnek. Mik vannak, mi? Pedig nem kiabálok velük, nem verem őket. Csak nevelek. Példát mutatok"

Ja vagy simán levették hogy vigyázni kell a bácsival mert beteg és rettegnek tőled :).

Ha ezt a szellemiséget és életszemléletet adod át nekik ami átjön az általános normalitást vagy vitakultúrát nélkülöző, a másikat leszarozó hőbörgő hozzászólásaidból, akkor rövid úton meg van oldva a föld túlnépesedésének kérdése: vállalj mindenfelé ilyen oktató nevelő munkát,- aki ezen nevelkedik garantáltan nem talál párt. (max csak pénzért - csak hogy a post alaptémájánál maradjunk).

A náczi szónak meg nézz már utána mit jelent.
Meg javaslom ne higgy el mindent amit a neten látni-olvasni lehet. Attól hogy tudsz 2 db cikket linkelni még nem lesz igaz az egész világra a 2 cikk tartalma, a youtub (butujj) meg azt is bemutatja ám tényszerűen, hogy hogy foglalták el 5 éve amerikát az ufók, aztán mégsem hiszi el mindenki.

zombigyilkos 2017.02.15. 17:33:12

@Mia and me:

Ebből a hsz-edből is látszik, hogy kettőnk közül kinek nincs vitakultúrája. Egyetlen érvet, tényt vagy bármi érdemit nem tudtál felhozni az elmúlt napokban. Az általam linkelt felméréseket eldobtad, a számodra kellemetlen érveket figyelmen kívül hagytad, stb. Csak a frusztrált képzelgésed, a férfigyűlöleted, a kettős mércéd, meg persze a hisztid volt, amit láthattunk. És ha jobban visszaolvasunk, éppen te voltál, aki elkezdett személyeskedni. Szóval ezt is beégted, kis náci.

Ráadásul az, hogy a Kaliforniai Állami Egyetem által összeszedett, világszerte mindegy 280, forrásadatokkal is rendelkező felmérés-gyűjteményt is hiteltelennek veszel, miközben részedről 1, azaz egy érv vagy hiteles forrás nem volt még eddig egy alkalommal sem, az mindenki számára jól megmutatja, hogy milyen is a feminista vitakultúra: egy nagy kalap szar. :)

.

Ja, és ha már a náci szó szóba került:
Szerintem te is láthattad, hogy feminácit értettem alatta. A feministákat meg azért hívják nácinak, mert a céljaitok, a vitakultúrátok, meg úgy az egész ideológiátok tök ugyanaz, mint Hitleréké. Csak nálatok nem a német van 'elnyomva', hanem a nő, és nem a zsidó az 'elnyomó', hanem a férfi. De ettől eltekintve mindenben tök ugyanazok vagytok, mint a nácik a világháborúban. Ugyanaz a retorika, ugyanaz a gyűlölet a másikkal szemben, ugyanúgy megkülönböztettek genetika alapján, ugyanúgy játszátok az áldozatszerepet, ugyanúgy támogatjátok tömegek lemészárlását (abortusz, stb.) és még sorolhatnám.
Lásd részletesen:
www.ferfihang.hu/2012/10/24/30-hasonlosag-a-mai-feminista-es-a-naci-propaganda-kozott/
/Bár úgysem tudsz szöveget értelmezni, főleg, ha ilyen kellemetlen tényeket raknak eléd./

2017.03.02. 12:11:19

@zombigyilkos: Hogy ez a Vavyan Fable mekkora egy korcs! Inkább szégyellnie kellene a pofáját azért a minőségalatti irodalomért, amivel átmosta egy tucatnyi nő agyát. Egyébként sokat elmond az irodalmi értékéről az, hogy sok nőnek az tetszik a könyveiben, hogy egy kemény nő veri benne a rosszfiúkat - magyarán a férfiakat. Pfújj! Tűzre vele...