Férfisors
2016. május 11. írta: George Herceg

Férfisors

bilincs.jpg

Emlékszel? Milyen boldog voltál mikor végre összejött. Ott volt veled a kis kollégiumi szobádban álmaid nője és téged akart. Milyen szép volt. Minden nap szeretkeztetek. Bevállalós volt, és szenvedélyes. Ezen kívül együtt röhögtetek mindenen. Sokat buliztatok együtt és a haverokkal. Szinte mindenről tudtatok órákon át beszélgetni és nem untátok meg egymás társaságát. Együtt készültetek az államvizsgáitokra. Te ott tébláboltál az egyetem folyosóin, amíg Ő vizsgázott, másnap Ő szurkolt neked egy emelettel feljebb. Szépek voltatok együtt. Az egyetem után is minden rendben volt, nem akartatok a szüleitek nyakán élni, felmentetek Budapestre és kivetettek egy garzont a lakótelepen. Az élet nem lehetett volna tökéletesebb. Berendezkedtetek, pénzt kerestetek, társadalmi életet éltetek. Boldogok voltatok.

Teltek múltak az évek, egyre többször hozta szóba a házasságot, hogy az milyen jó, hogy ideje lenne hivatalosan is megpecsételni a szerelmeteket. Nem voltál elragadtatva az ötlettől, de végül is szerelemes voltál és elmúltál 25. Ugyan miért is ne. Felvirradt a nagy nap. Az öltöny és a nyakkendő szorításában kényelmetlenül feszengtél a sok általad nem ismert rokon és ismerős között. Az est végére rájöttél, hogy ez az egész nem rólad, hanem kizárólag róla szól. Bio-díszletként végig játszottad a szerepedet, de legalább túl voltál rajta. Újabb évek szálltak el és valami megváltozott. Egyre kevesebbet beszélgetettek, egyre kevesebbet nevettetek és egyre kevesebbet szeretkeztetek. A karrieretek szépen ívelt felfelé, már maradt pénz a számlátokon hó végén, már nem kellett fejben számolni a megvett kaják árát a Tescoban, már elmentetek egy évben egyszer nyaralni a tengerhez. Kellett már egy kocsi, megvetted, kellett már egy sor új bútor megvetted, kellett már egy saját lakás megvettétek: Te, Ő és egy bank. Beköltöztetek, de neked mégis hiányérzeted volt. Nem volt már tűz, nem volt szenvedély, de türelmes voltál. A hosszú kapcsolatoknak ez a sorsa, mondogattad magadnak, amikor Ő a fal felé fordult este az ágyban.

Aztán egy este, a vacsora után bedobta neked a nagy kérdést. Vállalunk gyereket? Itt az ideje. Kirázott a hideg. Gyereket? Még csak 28 vagyok, még utaznunk kéne, kipróbálni a szörfözést, megmászni egy 3000 méteres hegyet, kipróbálni a hármas szexet, elvégezni még egy egyetemet. Természetesen igent mondtál, mert szeretted. Egy év után megszületett a fiad. Beleszerettél. Bár sokat dolgoztál, hogy minden meglegyen a kis családodnak, az esti fürdetést semmi pénzért nem hagytad volna ki. Jó apa voltál, de nem voltál boldog apa. A helyzet az ágyban nem javult, sőt. A terhesség alatt Te sem erőltetted, meg az utána következő fél évben sem. Az Ő teste megsínylette a fiad világrahozatalát. Nem kívántad, de láttad rajta, hogy Ő ettől megkönnyebbült, mert nem kell elutasítania téged. Mikor 1 éves lett a fiad, Ő visszanyerte szülés előtti formáját, Te viszont nem nyerted vissza őt. Azokon a ritka alkalmakkor mikor engedett neked, csak azt érezted, hogy nyűg a közeledésed, és még ha el is élvezett, az számára csak megkönnyebbülés volt és nem beteljesülés, Te is hasonlót éreztél, hogy végre egy-két napra elmúlik a feszülő érzés az ágyékodban és pár napon át nem nézel majd pornót.

A kóros szex hiányon kívül észrevetted, hogy megváltozott. Nem nevetett a hülye vicceiden, semmi nem volt jó, amit csináltál, nem engedte, hogy segíts neki, de lustának nevezett mások előtt. Nem értetted mi a baj veled. Te ugyanaz a srác voltál, aki abban a kis kollégiumi szobában lakott vele. Magadba fordultál és a munkába menekültél. Későn jártál haza, hogy kevesebb legyen a vita. Az ágyban már Te sem kezdeményeztél. Minek? Maradt a netes pornó, mint örömforrás. Izgalmas, steril, biztonságos…. szánalmas.

Egy este, amikor Ő és a fiad is aludt, újra csak a net volt a társad. Feljött egy oldal. Társkeresés. Végigpörgeted a fotókat ahol a 20 és 40 közötti mindenféle hölgyek szexpartnert, férjet, pénzeszsákot, nagy szerelmet és a boldogságot keresték. Regisztrálok! Gondoltad. Az még nem megcsalás, csak beszélgetek a chaten valakivel, aki szintén nem tud aludni ilyen késő éjjel. Így indult a második, a titkos életed. Eleinte csak írogattál pár lánynak, majd egyre bátrabb lettél. Tapasztalat teszi a mestert. Chaten kigyakoroltad a csajozós dumádat. Voltak néhányan, akik vevők voltak rá. Úgy gondoltad, ezek a kis éjszakai izgalmak segítenek átvészelni a házasságod nehéz szakaszát. Majd rájöttél, hogy csak nehéz szakaszok vannak. Pár hónap múlva nem bírtad ki. Találkozni akartál az egyik lánnyal, akivel már előtte erotikus párbeszédet folytattál éjjeli magányodban. Ez még nem megcsalás, mondogattad magadnak, csak barátkozol, szükséged van valakire, akivel lehet azokról a dolgokról beszélgetni, amiről a nejeddel már évek óta nem beszéltek. Rólad. A vágyaidról, a céljaidról, arról hogy hogyan érzed magad a bőrödben, arról, hogy mi bánt és mit szeretnél. Az csak hab a tortán, hogy Évinek bomba jó a teste és mosolygós arca van és megírta, hogy imádja, ha a melle közé élveznek a pasik és volt már nővel is. Egy kis étteremben találkoztatok. Az első randiról nem sok emléked van, mert annyira zavarban voltál, hogy az az egy konyak, amit megittatok teljesen fejbe vágott. Ennek ellenére nem hárította el a második találkozó ötletét sem. Egy hónapig sportoltatott míg végül felhívott a lakására és megtörtént amire vágytál. Katartikus volt. Úgy érezted eddig semmit sem tudtál a szexről, a női testről és saját magadról. Most minden a helyére került. Az eufóriából a kínzó lelkiismeret-furdalás hozott vissza a földre, hiszen te szereted a feleséged. Megcsaltad, elárultad és nemcsak őt, a fiadat is, akit mindenkinél jobban szeretsz. Egy féreg vagy, egy hazug csaló, egy jellemtelen kan disznó. Működött azonban a kognitív disszonanciát kezelő önfelmentő mechanizmus. Végül is hetek óta nem volt a nejemmel szex, ami volt az is csak gépies, sótlan reszelés. Jogom van a kiegyensúlyozott nemi élethez, jogom van pár óra boldogsághoz, hiszen annyit dolgozom a családomért.

Teltek tovább az évek. Futó és tartósabb viszonyok jöttek mentek a második életedben. A fiad már iskolás, a feleséged távolabb volt tőled, mint valaha. Mióta a libidódat mások kezelgetik az utolsó szál is elszakadt közöttetek, de egy kívülálló számára még mindig ti voltatok Bezzegék. Aztán az egyik szeretődbe menthetetlenül belezúgtál és már nem tudott visszatartani sem a gyerek, sem a feleséged iránt még teljesen el nem múlt érzelmek. Borítottad a bilit otthon. Nem hitted volna, hogy a nő, akivel ennyi évet töltöttél együtt ebben a langyos húgynak megélt házasságban ennyire szenvedélyes is tud lenni. Igaz, egyenlőre a tányérok hozzád vágásában és a válogatott sértések ismételgetésében. Úgy döntöttél elköltözöl otthonról. Pakolás közben a közös laptopról elkezdted letörölgetni a már felesleges fájlokat, amikor lementett chat beszélgetéseket találtál. Megnyitottad őket. A feleséged üzenetváltásaira bukkantál, amit a szeretőjével folytatott. Felháborodtál. Micsoda kurva. De hát miért is haragszol? Te sem voltál jobb nála. Megnézted a dátumokat, jóval korábbiak voltak, mint a Te első félrelépésed. Számolni kezdtél. Gyorsan, kapkodva. Az nem lehet. Ezek az üzenetek a nejed terhességének idejéből valók, sőt még korábbról. Szörnyű gyanú ébredt a lelkedben.

A válásod egy három éves masszív szardobálást követően mondták ki. A fiad, akiről kiderült, hogy nem a tiéd, de Te továbbra is az apjának érzed magad látni sem akar. Az ex-feleséged mindent megkapott tőled, amit akart: a lakást, az autót, a gyerektartást. Szerelemed, mikor kiderült, hogy a vagyonod feléd elbuktad, rövid úton lapátra tett. Egyedül vagy. Gondolkozol. Hol rontottad el? A legelején? A házasságkötéskor? A gyerekvállaláskor? Az első szeretőnél? Úgy érezted túlvállaltad magad. Meg lehet tartani egymást hosszú távon, hűségben, boldogságban? Törvényszerű, hogy minden kapcsolat szavatossága előbb-utóbb lejár? Nem tudod a választ és senkid sincs, akivel életed keserű tapasztalatait megoszthatnád.

A bejegyzés trackback címe:

https://ferfiszemmel.hu/api/trackback/id/tr68705096

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sas70 2016.05.12. 12:59:48

Hol rontottad el?
Ott és akkor, amikor féltél a vágyaidról nyíltan beszélni, amikor még a szerelmednek sem merted megmondani, hogy mit szeretsz/szeretnél a szexben, amikor a konfliktusokat munkába merüléssel kezelted, amikor azt hitted, hogy a családodért dolgozol, amikor azt hitted, hogy az anyagi javak hajszolása fontosabb, mint az, hogy beszélgess... stb.
A kapcsolatoknak nem az őszinteség árt, hanem a konfliktus kerülés, az elhallgatás, a ki nem mondott dolgok, a féltékenység.
Ha még magadhoz sem vagy őszinte, amikor inkább hárítasz, mint, hogy bevállald a hibáidat, vagy a gyengeségeidet és még véletlenül sem kérsz segítséget, nehogy azt higgyék nem vagy alkalmas valamire, amire egyébként tényleg nem vagy az.
Hol rontottad el?
Már a legelején, csak a rózsaszín köd miatt, magadnak sem vallottad be, mert képtelen vagy szembenézni az életeddel. Most ülsz egyedül egy szaros albérletben, hiteltörlesztéssel, gyerektartással a nyakadban, műkajákat eszel és az önértékelésed lentebb van, mint a letolt gatyád és agyalsz, mert kezd felderengeni, hogy te basztad el.

Lapcsánka 2016.05.12. 13:03:36

Így van, az előttem szólóhoz még annyit tennék hozzáfűzni hogy mikor az van hogy már jó ideje nincs sex és ez ennyire nyílvánvaló meg kell beszélni, esetleg rákérdezni hogy van-e valakije vagy valami, ha tényleg jól ismered a párod akkor érzed ha van valaki még a képben.

Lapcsánka 2016.05.12. 13:05:55

De azért ne okold magad annyira, hiszen szerintem ez a nő hibája sokkal inkább, mármint ebből a szemszögből amit leírtál. Felcsináltatta magát egy szeretővel miközben akkor még minden okés volt köztetek, majd bemondta hogy akkor vállaljunk gyereket miközben ő már tudta hogy terhes.

fidesz maszop dk egykutya 2016.05.12. 13:16:12

Na igen, és megy a csodálkozás, hogy miért félnek a férfiak a házasságtól... hát az ilyenek miatt.

droctor (törölt) 2016.05.12. 13:22:20

@fidesz maszop dk egykutya:
A lófaszt ilyenek miatt. Egyszerűen félünk felelősséget vállalni és túl önzőek vagyunk. Legalábbis én.

George Herceg 2016.05.12. 13:25:00

@droctor: Ez az aztán az őszinte megnyilatkozás. Ritka kincs, gratula! Egyébként a történet nem az én történetem, hanem egy nagyon kedves barátomé.

George Herceg 2016.05.12. 13:26:12

@sas70: Azt hiszem mindkét fél egyaránt hibás. A feleség sem volt őszinte, ő sem mondta meg mi a baja a férjjel, sőt masszívan hazudott, előbb mint a férfi.

fidesz maszop dk egykutya 2016.05.12. 13:38:53

@George Herceg: persze, hogy hazudott, mert látta, hogy jól le tudja húzni a férfit. A csaj egy igazi undorító számító féreg volt.

George Herceg 2016.05.12. 13:41:37

@fidesz maszop dk egykutya: Hát igen, a kérdés, hogy asszonykában mikor fordulhatott át a szerelem számításba

droctor (törölt) 2016.05.12. 13:44:04

@George Herceg:

Azért írtam mert a fenti történet miatt még bárki bátran belevág egy kapcsolatba, hiszen meg van győződve róla, hogy ő pontosan másként fogja csinálni és nem cseszi el. Valójában több összetevője van, nálam az is közrejátszik még, hogy külön egy folyamatban tudom kezelni a szexet.

George Herceg 2016.05.12. 13:46:18

@droctor: Hát garancia semmire sincs egy párkapcsolatban, ez tény. Az őszinteség meg sokszor kétélű fegyver, főleg a nők esetében. Minden nő azt mondja, hogy a legfontosabb az őszinteség, de egyrészt ők sem gyakorolják, másrészt ha te vagy őszinte azt sem díjazzák.

sas70 2016.05.12. 13:48:55

@George Herceg: Persze, ez társasjáték! Ha egy nő teszi fel így a kérdést, arra is tudnék hasonlóképpen válaszolni, mert ott is megjelennek hasonló dolgok is, meg ők is ugyan ott rontják el, ahol a férfiak.

droctor (törölt) 2016.05.12. 13:50:24

@George Herceg:
Jár a pont. Ez egy kényes ingatag terület. A konfliktust magamban úgy oldottam fel, hogy egy ilyen kapcsolatra hajtok. Ahol a felek egyenlőek és nincs játszma, nincs mellébeszélés. Mivel ez kb. reménytelen, aggódnom sem kell. :D

George Herceg 2016.05.12. 13:52:30

@droctor: Nos, van benne kihívás az biztos. Másfelől öreg vagyok már ahhoz, hogy higgyek a nagy Ő létezésében. :-)
Sőt, nem hiszek a monogámia létezésében sem, ezért hosszú távon minden kapcsolat kudarcba, vagy hazugságba fordul.

KalmanBlog 2016.05.12. 14:19:31

"A fiad, akiről kiderült, hogy nem a tiéd, de Te továbbra is az apjának érzed magad"

Ezt úgy kell érteni, hogy biológiailag sem az övé, vagy "csak" az apai jogait veszítette el a válással? Félreérthető, és nagyon nem mindegy.

kleinmeister 2016.05.12. 14:21:16

"A fiad, akiről kiderült, hogy nem a tiéd...", és gyerektartást fizet???

Valami nem stimmel... vagy az asszonykának nagyon jó ügyvédje lehetett.

whale 2016.05.12. 14:27:40

@kleinmeister: Nem kell hozzá jó ügyvéd.:) A magyar jog házasságban vélelmezi az apaságot a férj részéről. Magyarán automatikusan a férj lesz az apja a felesége gyerekének akkor is, ha nyilvánvalóan nem ő csinálta.
Megvan a Majka-Dundika sztori, ahol Dundika első férje lett majdnem a gyerekük apja, mert úgy csinálták a gyereket Majkával, hogy Dundika még nem vált el?:DDD

Andy73 2016.05.12. 14:36:05

Hol rontottad el? Amikor elvetted a nőt, pedig "nem voltál elragadtatva az ötlettől". Vagyis a házasságot is csak a nő akarta, te nem.
Bár az egész sztori fura nekem, szerintem egyáltalán nem tipikus, még ha annak is akarod beállítani. Minden kapcsolat más, és nem mindegyik romlik el.
Már ott fura a dolog, hogy állítólag boldogok voltatok, nem csak az egyetem alatt, hanem utána is évekig, de te mégsem vágytál a házasságra. Lehet, hogy tudat alatt már akkor is érezted, hogy a nő nem megbízható, de valami jelnek akkor is kellett már erre utalni, amiről nem írsz, mert nyilván észre sem vetted a szerelemtől. Valószínű, hogy akkor is már csak te voltál szerelmes, hiszen a nő nem sokkal később megcsalt, de akkor meg az a fura, hogy ő miért erőltette az esküvőt, ha másra (is) vágyott. Amikor kiderült, hogy nem a tied a gyerek, akkor talán az is, hogy mikor kezdett félrelépni, és az is, hogy miért.
A lényeg, hogy sajnos rosszul választottál, mert vannak hűséges típusú nők (és férfiak is), de te nem ilyet fogtál ki. Ezt már az esküvő idején is érezhetted, de azért elvetted.

Geolány 2016.05.12. 14:40:14

Nekem ez a történet úgy tűnik, mintha egy minden pontján kisarkított, szomorú kitalált történet lenne; valahogy minden olyan precízen, pontosan rossz irányban történt, hogy ilyen szinte nincs is a való életben.

Andy73 2016.05.12. 15:04:22

@George Herceg: Nem egyaránt hibás a két fél, hiszen először a nő lépett félre, és titokban mástól lett gyereke, pár évvel az esküvő után, pedig az esküvőt is ő erőltette. A férfi csak sokkal később menekült szeretőkhöz, miután a felesége már régen elhidegült tőle.
Sajnos a férfi kifogott egy számító, csélcsap nőt, de ezt nem vette észre a nagy szerelemtől.
Szerencsére nem minden nő ilyen. Fordított esetek is vannak, amikor a nő hűséges típus, de a férfi nem monogám, és akár már az esküvő előtt is félrelép, mégis összeházasodnak.
Szerintem az az ideális, ha mindkét fél hűséges típus. Lehet, hogy ez ritka, de van rá példa. Ahogy a nyitott házasságra is, ahol mindketten szeretőket tartanak, de azért együtt maradnak.
A lényeg, hogy már a kapcsolat elején tisztázni kell, hogy ki milyen kapcsolatra vágyik, és aszerint válasszon. De ha valaki nagyon szerelmes, akkor nem biztos, hogy észreveszi a másik hibáit, és lehet, hogy rosszul dönt.

zZz 2016.05.12. 15:04:49

@KalmanBlog: Egyáltalán nem félreérthető, egyértelműen leírta: biológiailag nem az övé. Törvényesen viszont attól fogva igen, hogy a nevére vette, függetlenül attól, hogy kiderült, nem is a biológiai apa.
Ha gyerekről van szó, a jog minden gond nélkül segít átverni a férfit és semmiféle védelmet nem ad neki, csak és kizárólag akkor, ha valami csoda folytán a gyerek a férfihez kerül, de ez nem túl reális egy olyan helyzetben, ahol nem ő a biológiai apa. A vagyonát azért gond nélkül elszedik.
És igen, ez elrettentő hatással bír a férfiakra. Romantikus álmaimban nekem is házasság szerepel, de két dolog engem is elrettent:
1. Ahogy a cikkben le van írva: a házasság (esküvő) a nőről szól, a férfi biodíszlet. Nem túl csábító.
2. A házasság a férfi számára csak kockázat, nyereség nélkül. Ha az eszemre hallgatok, akkor semmi értelme, inkább az élettársi kapcsolat.

Pan Modry 2016.05.12. 15:04:59

sok helyen hibadzott a dolog:

1. A huszas eveket elbaszni baratnozessel hulyeseg, a huszas evek szoljon a casjozasrol, karrierrol, bulizasrol
2. Szinleltek a "Bezzeg" csaladot, sztem ez hulyeseg, engem peldaul egyaltalan nem erdkel hogy masok a "tokeletes csaladot" lassak az enyemben.
3. Magatoknak is hazudtatok, miert nem mondtad meg nyiltan a felesegednek ha nincs dugas akkor majd kursz massal. Itt tudtal volna egy stop loss-t csinalni ha nem tetszik az asszonynak.

Tipikus, klisekent elbaszott elet, emberek akik ahelyett hogy szetmentek volna es jobban kielveztek volna a huszas eveiket velt tarsadalmi elvarasoknak akartak megfelelni.

Egyebkent most sem kellene picsogni, ha a gyerek nem a tied, felfuggeszted a gyerektartas fizeteset, nyomsz egy restartot, kezdj el bulizni, aztan lehet talalsz majd egy not.
(Ja, es a felrekuros csajod nem azert baszott ki mert buktad a penzed felet, hanem mert valoszinu egy unalmas frusztralt, faraszto fassza valtal...)

MEDVE1978 2016.05.12. 15:10:55

Ez egy elég nagy tragédia. Valóban kicsit úgy tűnik, mintha kisarkított lenne és minden a rossz irányba ment volna.
Mindenesetre a feleség viselkedése ebben az esetben morálisan értékelhetetlen. Sőt, véleményem szerint a legrosszabbat tette veled, amit férfivel tenni lehet. Nyilvánvaló, hogy ott rontottad el, hogy félreismerted az asszonyt, mert az ténylegesen csak egy bankkártyát látott benned.

kleinmeister 2016.05.12. 15:11:22

@whale: na de ha gyanú merül fel arra, hogy a gyerek nem az enyém, abban a pillanatban nyomom be a kérelmem a vélelem megdöntésére, amely összekapcsolható a válóperes eljárással. Erre a bíró ki is oktatja a feleket. Ebben a történetben meg csak néz maga elé a férj, hogy hát igen, nem az enyém, de azért fizetek jó kis gyerektartást, mert csak...

new_boy_on_the_block 2016.05.12. 15:13:46

Ki a faszom tart meg bármilyen logot a gépén több évig? :D

Értem én, hogy ez egy fantazmagória és nagy életbölcsességeket akarna előhozni, de akik felszínes szar emberek azoknak bizony csak ez jut. Kaparhatsz, küzdhetsz, sírhatsz és vágyhatsz bármi másra, de az élet olyan, hogy azt adja amit te is bele teszel. Ha meg nem dugod a csajod normálisan, akkor csökken a libidója és előbb utóbb máshol keresi azt amit tőled nem kap meg... (csak, hogy valami hatalmas bölcsességgel én is hozzájáruljak a sztorihoz.)

whale 2016.05.12. 15:15:05

@Pan Modry: A "felfüggeszted a gyt fizetést" kurva szar ötlet, ha bíróság kötelezett rá... Ugyanis ugyanúgy végrehajtható, mint bármilyen más tartozás, plusz a tartás elmulasztása Btk-ba ütközik.
Szóval nagyon vagányul hangzik, hogy "ne fizess", csak a valóság kicsit máshogy néz ki. Ha nem a tied a gyerek indíts pert apasági vélelem megdöntése iránt és ha megnyered, akkor indíts egy másikat, hogy hatályon kívül helyezzék a gyt határozatot. Ez a menete.

whale 2016.05.12. 15:17:28

@zZz: Gyerek esetén ugyanott vagy élettárssal is, csaxólok...

zZz 2016.05.12. 15:18:00

@Pan Modry: "ha a gyerek nem a tied, felfuggeszted a gyerektartas fizeteset"

A jog előtt már az övé, ha nem fizet, elvileg mehet a börtönbe. (A valóság ettől eltérhet, sok nő panaszkodott már, hogy a férfi nem fizeti a gyerektartást, az igazságszolgáltatás pedig tojik rá.)

Andy73 2016.05.12. 15:18:16

@zZz: 1. Az esküvő és a házasság mindkét félről szól. Elég nagy baj, ha a férfi csak biodíszlet egy esküvőn - akkor a kapcsolatban is az.
2. A házasság mindkét félnek és a gyerekeknek is nagyobb biztonságot nyújt, ha mindketten komolyan gondolják.
Ebben az esetben a nő nyilván nem gondolta komolyan, csak ezt a férfi nem vette észre, bár talán érezte, mert ódzkodott a dologtól.

A katolikusoknál egyébként a házasság szentség, de itt nyilván hiába írnék erről, mert semmi jel nem utal a blogban a hitre és a vallásosságra.

whale 2016.05.12. 15:18:23

@kleinmeister: Külön per a válás után.:) Amíg házasok vagytok, te vagy az apa és kész.

Sweetshark 2016.05.12. 15:19:00

@Lapcsánka: De az normalis, hogy egy ido utan nincs szex nem? Most ezt hiaba beszelem meg, ha egyszer nem kivanom. Mindig az ujat kivanom, a valtozatossagot.

Ugyanakkor szeretem a parom es eszem agaban sincs elhagyni senki miatt. Egy csomo olyan dolog van az eletben, amiben meg sem fordul a fejemben, hogy massal csinalnam egyedul a szex a kivetel.

Megoldas?

zZz 2016.05.12. 15:19:22

@whale: Na igen. Én komolyan gondolkozom azon, hogy még mielőtt a nevemre venném, DNS vizsgálatot csináltassak. Persze mivel ezt a társadalom mélyen elítéli (szemben a nő hazugságával), kénytelen leszek suttyomban csinálni.

zZz 2016.05.12. 15:20:07

@zZz: kieg.: mondjuk fogalmam sincs, hogyan lehetne azt. Így vagy úgy, mi férfiak ki vagyunk szolgáltatva a témában és senkit nem érdekel.

Köldök_szösz 2016.05.12. 15:31:21

"Emlékszel? Milyen boldog voltál mikor végre összejött. Ott volt veled a kis kollégiumi szobádban álmaid nője és téged akart. Milyen szép volt. Minden nap szeretkeztetek. Bevállalós volt, és szenvedélyes. Ezen kívül együtt röhögtetek mindenen"

Ja nekem ez rohadtul kimaradt és már nem is tudom pótolni sem. Szóval én élből rosszul indulok azt hiszem.

Sweetshark 2016.05.12. 15:36:19

@new_boy_on_the_block: De ki az aki kivanja meg evek multan is? Mi nyitott kapcsolatvban elunk, neha kicsit szar erzes, mert megvan a feltekenyseg, de valojaban onmagunknak hazudnak, ha azt mondanank egyikunk sem lep felre.

whale 2016.05.12. 15:41:15

@Geolány: Ez?!?! A leghétköznapibb uncsi sztori, amit csak el tudsz képzelni...:DDD
Ha megkérdezel 10 elvált embert, 9-nek ez a története.

Kytia 2016.05.12. 15:44:26

Így, hogy másodkézből van a sztori, érthető, hogy miért nincs egy büdös szó sem arról, hogy egyáltalán ki a fasz vagy te és ki a fasz a párod. Semmit nem tudunk meg, csak a közhelyeket, hogy házasság, gyerek, szex, elhidegülés. Az egyetlen pont, ahol felkaptam a fejem a házasság előtti pánik volt, amikor elkezdte sorolni, mit kéne még inkább csinálni, de azok is inkább közhelyes baromságok voltak, nem személyes vágyak. Mintha az ott felsorolt vágyak is csak a társadalmilag elfogadott/megkövetelt menőségi lista szerint lennének.

Mondanám, hogy az alapvető baj az, hogy a poszter nem ismeri a feleségét, és a dugáson, meg a haverok előtti villantáson kívül más nem is érdekli belőle, de ennél sokkal súlyosabb a baj. A poszter még önmagát sem ismeri. Vagy csak a szerző nem ismeri a valódi szereplőket, de akkor nem merész ezt a történetet így iderittyenteni, közhelyes panelekkel töltve ki az üres helyeket valóságtartalom helyett? Ha viszont nem ez a helyzet, és tényleg ilyen a főhős, ahogy itt látszik, akkor szerintem kurvagyorsan gondolkodjon el, hogy nem az-e a baj, hogy teljesen pasztellszínű, személyiséggel és saját elképzelésekkel nem rendelkező valaki, aki, mint ilyen, nyilván a párválasztásban sem jeleskedik, mert még a saját szempontjait sem ismeri, és folyamatosan mások döntéseire kell hagyatkoznia. Legyenek a "mások" az asszony, a társadalom, a haverok, vagy bármi.

Kytia 2016.05.12. 15:54:36

Ja, és még valami: "Működött azonban a kognitív disszonanciát kezelő önfelmentő mechanizmus. Végül is hetek óta nem volt a nejemmel szex, ami volt az is csak gépies, sótlan reszelés (!). Jogom van a kiegyensúlyozott nemi élethez, jogom van pár óra boldogsághoz, hiszen annyit dolgozom a családomért."

Na, az asszony is valami ilyesmit gondolt, amikor sokkal korábban, azzal a másikkal, stbstb.

rántottleves 2016.05.12. 15:59:49

A sztoriban a válasz: azért jár le a szavatosság, mert mindig van egy lyuk vagy péló, ami érdekesebb a meglévőnél.
Az sem közömbös tényező, hogy a koleszélet meg a dolgozós élet rohadtul más dimenzió.
De azért hajrá gyerekek!

desw 2016.05.12. 16:25:41

@Sweetshark:

"De az normalis, hogy egy ido utan nincs szex nem? Most ezt hiaba beszelem meg, ha egyszer nem kivanom. Mindig az ujat kivanom, a valtozatossagot.

Ugyanakkor szeretem a parom es eszem agaban sincs elhagyni senki miatt. Egy csomo olyan dolog van az eletben, amiben meg sem fordul a fejemben, hogy massal csinalnam egyedul a szex a kivetel.

Megoldas? "

Dettó ebben a helyzetben voltam én is (férfi vagyok). Aztán 1-2 év szenvedés után végül szakítottunk. Akkor nagyon szar volt, kikészültem rendesen, de azóta azt mondom, hogy életem egyik legjobb döntése volt. Soha nem éreztem magam ilyen jól mint most. Csomó nő van körülöttem, imádom! Amelyik jön, jön, amelyik nem, nem! Nincs parázás, szenvedés, nem kell a vágyaimat elfojtanom, ... Tökéletes!

desw 2016.05.12. 16:28:17

@Andy73:

"A katolikusoknál egyébként a házasság szentség, de itt nyilván hiába írnék erről, mert semmi jel nem utal a blogban a hitre és a vallásosságra. "

Az aztán marha jó dolog, ha csak a hit meg a vallásosság miatt maradnak együtt. Lelkileg nyomorékabb embereket nehéz találni azoknál, akik csak valamilyen külső tényező miatt maradnak együtt.

Sweetshark 2016.05.12. 16:35:14

@desw: Ennek is van elonye, ketsegtelen, de maskor meg jo ha ott van veled valaki, aki megert es ket szonal tobbet is tudtok egymashoz szolni. Szoval az se jo, ha az ember olyanokkal van korbe veve, akik csak szexre kellenek. Nekem is volt mar ilyen, de akkor egy ido utan meg azt hianyoltam, hogy legyen valakim.

desw 2016.05.12. 16:52:05

@Sweetshark:

Nemcsak a szexről szól ez. Hosszabb-rövidebb kapcsolatok alakulnak így ki és futnak akár párhuzamosan. De nincs kisajátítás, mindeki szabad mellette. Egy-két hét ezzel a csajszival, egy-két hónap egy másikkal, ... többnyire ismerik is egymást, de nincs kötöttség, féltékenykedés.

George Herceg 2016.05.12. 16:54:43

@desw: Nevek, telefonszámok? :-)
Nekem volt jó néhány csajom, de mind klasszik párkapcsolatot akartak....

desw 2016.05.12. 17:16:13

@George Herceg:

:DDD

Nálam is voltak csajszik, akik kisajátítottak volna, de nem hagytam. Páran leléptek, páran rájöttek, hogy jobb a néha, mint soha.

Szívem szerint 10-20 csajszival élnék egyszerre, mert mindegyiket másért imádom. Majd ha gazdag leszek...

Ólevendula 2016.05.12. 17:24:31

@George Herceg:
Női szemmel érdekesnek tűnhetne a történet, de mégsem. Sajnos, ez is azt igazolja, az élet nem habos torta!
Tolerancia nélkül nem megy semmi!
Viszont átverni másik felet, és idegentől gyereket? Na ez nálam az alja!
Megcsalás belefér, de gyerek? Megcsalás is nagyon indokolt esetben, ha a férjem libidója elveszett és van még rá igényem a szexre!
Valahogyan nagyon óvatlan voltál, már akkor, amikor sikerült esküvőre befűznie.
Csak remélni tudom, hogy már akkor nem kifelé kacsingatott, és mondjuk gyereket szeretett volna nős szeretőjétől. Ez csak teória, de ez is benne lehet!

xyyyxyxyyxyxyyx 2016.05.12. 17:29:16

Nálunk felmerült, hogy mi lenne, ha bevonnánk plusz egy lányt. Először hallani sem akartam róla, aztán elgondolkoztam, és arra jutottam, próbáljuk meg, végül is mindig is érdekelt, milyen egy másik lánnyal. Annyi kikötésem volt, hogy ha zavar a dolog, akkor akár szex közben is azt mondhatom, elég, és abbahagyjuk. Ennek már hat éve, és úgy tűnik, bevált a dolog. Azóta több-kevesebb megszakítássokkal vannak a férjemmel közös "barátnőink", és nem bántam meg. Kettesben is jó a férjemmel, mert az sokkal intimebb élmény, ami után jó összebújni, és együtt elaludni, de hármasban is jó, mert ott annyi inger ér egyszerre, amit kettesben lehetetlen kivitelezni. A hármasban tetszik az a kettősség, hogy a férjem felé én lehetek a gyönge nő, ő pedig az erős, borostás, izmos hím, aki megszerzi, amit akar (akár néha kisebb vadulás is belefér), a barátnőnk felé viszont egy kicsit én vagyok a tanítónéni, aki kedve szerint irányítja a tanítványt, és ő a piha-puha szájával lelkesen megteszi, amit akarok. Nekem nagyon bejött ez a kis plusz a szexben, és úgy tűnik, a férjem sem bánja a dolgot.

Pan Modry 2016.05.12. 17:29:43

@whale:
Hat akkor ezt vegig kell csinalni, nincs mese.
Nem bosszubol persze, hanem koltsegcsokentes vegett.
Btw... Lehet ilyenkor pert inditani szamdekos anyagi haszonszerzes celjabol elkovetett felrevezetes buntette miatt?

Pan Modry 2016.05.12. 17:33:25

@Ólevendula:
Szerintem sem a vilag vege a megcsalas, habar en nem tettem ilyet, de ha vkit megcsalja a hazastarsa, akkor azok utan iszonyu jo targyalasi pozicioba kerul a megcsalt fel.

Circus 2016.05.12. 17:34:38

Ejj, de látszik, hogy melyik kommentet melyik nem képviselői írták :D

@Kytia: egyrészt az utazgatás, meg az ilyesmi elég konkrét dolog tud lenni azért, megállapodva, gyerkőccel nehezebb, és inkább családalapítás előtt tudja le az ember ezeket a köröket.

Az írás arról IS szól, hogy milyen szinten kereste magában is a hibát. Aztán kiderül, hogy mire ő mellékvágányra fordult az ismertetett okok miatt, az ismertetett okok abból indultak, hogy asszonyka félrelépett, ráadásul gyerek lett belőle, de természetesen így is mindenért a férj volt a hibás, lásd a tányérdobálásos rész. (Ez egyébként tipikus - megvan a propelleres mobilszolgáltató reklámja, amiben anya azzal küldi el apukát teljesíteni a gyerkőc teljesíthetetlen ígéretét, hogy "te vagy az apja, oldd meg"? Gyönyörű példa...)

Miközben a tányérdobáló messze csúnyábban és alattomosan átverte a párját a gyerekkel.

Mondjuk külön gratulálok a gyerek valódi apjának, már, ha tud róla egyáltalán. Ha nem, akkor a hölggyel kapcsolatban nincs miről beszélni.

Pan Modry 2016.05.12. 17:36:55

@Kytia:
Sztem is benne van vastagon a srac, az ilyen diakszerelem meg a nagy szerelem egyszeruen sztem mas kategoria.
Nekik mar sokkal hamarabb tovabb kellett volna lepniuk, kb az egyetem befejezese utan.
Sztem kifejezetten egeszsegtelen ugy hazasodni hogy elotte nem volt jopar bulizos-pinazos eved.

Ólevendula 2016.05.12. 17:38:05

@Pan Modry: Amennyiben ügyes vagy és nem jön rá, azzal senkinek nem ártasz. Te nyugodt, higgadt maradsz, mert kielégültél, nem leszel kiabálós hárpia, és a másik felet is, akit már nem érdekel, netán már impotens, csak kényelemből nem firtatja az ember, nem hozod kellemetlen helyzetbe azzal, hogy erőltetnéd azt, mi már neki nincs meg!
Na, ebben az esetben jól jön a kikacsintás, de csak kulturáltan, senkit nem megalázva!
Ez a történet, visszakanyarodva a lényegre, ez azért más történet! Itt aljas számítás is erősen befigyel.

Ólevendula 2016.05.12. 17:42:35

@violetvoros: Harmadik fél? Na azt már nem. Nemcsak házasságban, de azon kívül sem. Az más terület, a hármas felállás. az akkor merülhet fel, ha ketten már unják egymást. Persze, én ebben az esetben is inkább kikacsintanék, mint a hármast. Persze, ízlés dolga.

Pan Modry 2016.05.12. 17:43:36

@Ólevendula:
Nem lehet tudni, sot szerintem a leirtak alapjan nem tul intelligens emberekrol van szo, a gyerek inkabb a szexszel kapcsolatos nemtorodomseg kovetkezmenye volt, es nem vmi ordogi tudatos terv volt a hatterben.

xyyyxyxyyxyxyyx 2016.05.12. 18:01:57

@Ólevendula: Először nekem is furcsa volt a gondolat, de hamar megtetszett. Nálunk az a szabály, hogy ilyen téren nem csinálunk semmit külön. Simán végignézem, ahogy a férjem megdug egy másik nőt (sőt, kicsit még izgat is), de ha megtudnám, hogy titokban elmegy vacsorázni egy nővel, kikaparnám a szemét.

antisystem 2016.05.12. 19:13:10

"A válásod egy három éves masszív szardobálást követően mondták ki. A fiad, akiről kiderült, hogy nem a tiéd, de Te továbbra is az apjának érzed magad látni sem akar. Az ex-feleséged mindent megkapott tőled, amit akart: a lakást, az autót, a gyerektartást. " - na most férfiként mondom, hogy "aki hülye..."
Az apaság vélelmének megdöntése c. bírósági per, ha a tények adottak, kb 1 hónap alatt lezongorázható, a válástól teljesen függetlenül is. Aztán ebből az alapállásból majd el lehet vitatkozgatni a vagyonjogi kérdéseken utána évekig...
(a tényeket meg könnyen adottá lehet tenni, kell csináltatni egy anonim DNS-tesztet akármelyik szolgáltatónál kb 40 rugóért, majd - lehetőleg ügyvéd jelenlétében - fel kell hívni nagysád figyelmét, hogy vitathatja, ha akarja, de akkor a hivatalos bíróságinak a cirka 200 eFt-jét ő fogja fizetni, megúszni esélye sincs. Vagy elismerheti, és az ő elismerésével együtt a bíróság is elfogadja már, és akkor egy tárgyaláson kimondják az apaság vélelmének megszűntét. Ez ennyi kb.
Nagyság meg utána ott és annak hisztériázik, akinek és amikor akar... de tartásdíjat egy büdös forintot nem fog kapni senkitől.

teeszmalac 2016.05.12. 19:44:48

Szerintem a csávó tudatos átbaszását és a kakukkfióka mással való felneveltetését a törvény explicite bünteti (a vagyoni kérdéseken túlmenően)...szvsz van rá valami jogszabály, olvastam is egyszer (nem vagyok jogász).

Valaki előkotorhatná.

antisystem 2016.05.12. 21:30:24

@teeszmalac: Nem, SAJNOS nem bünteti, ahogy az egyszer már kifizetett tartásdíj sem követelhető vissza... pont ezért a legsürgősebb az apaság vélelmének megdöntésével foglalkozni... minden más, mint a válóper -annak főleg a vagyonjogi részével - ráér, mert ugye feltehető, hogy aki így megégeti magát, az úgyse akar 2-3 éven belül újra nősülni... a nem lezárt válóper meg abban akadály egyedül - szóval az ráér...

kleinmeister 2016.05.13. 09:00:26

@whale: nem így van, a válókeresettel a gyerek származása iránti per összekapcsolható, tehát egy eljárásban döntenek, ergo, ha az derül ki, hogy nem a tied a gyerek, akkor tartásra sem vagy köteles.

George Herceg 2016.05.13. 09:26:38

@kleinmeister: Az a legnagyobb gond, hogy a férj mivel Ő nevelte a gyereket arról még, hogy nem biológiai apa sajátjának tekinti a fiút. Azonban hála az anya sikeres nevelésének a tartásdíjat fizetnie kell, ugyanakkor a kapcsolata a fiúval megszakadt. Nem a tartásdíj fizetése fáj neki a legjobban, hanem, hogy elszakadt a gyermektől.

Kytia 2016.05.13. 09:37:18

@Circus: Igen, elég konkrét, de ha tényleg utazgatásra vágyott, ugyan miért nem tett lépéseket ebbe az irányba korábban? Nekem is van sok ismerősöm, aki szeret utazgatni. Tudod, honnan lehet őket felismerni? Hogy utazgatnak, ecsém, gondoltad volna? És ne gyere nekem a pénzzel. mert egyrészt a posztból nem a csóróság sütött, másrészt minimálköltségen is lehet utazni, ha valaki arra vágyik, harmadrészt meg ha gyerek nélkül sincs pénze utazni, akkor mi a faszér használná kifogásnak a gyerek ellen? Nem, nem hiszem, hogy emberünk valóan utazni akart. Ahogy a hármas szex sem hiszem, hogy izgatta, mellesleg azt gyerek után is ki lehet próbálni. Inkább csak a pánik, hogy jajjne, jajjne, gyorsan felhozok pár okvetlenül elkerülhetetlen baromságot a mindenkori, össztársadalmi bakancslistáról, hisz köztudottan dédapáink sem tudtak hármasszex nélkül felnőni. Ha viszont ennyire komolyak az aggályok mégis, akkor áruld már el, mi a fasznak mondott MINDENRE igent? Jabocs, elfelejtettem, mennyire ssszhherette a csaj. Főleg amíg rendszeres volt a digidugi. Utána azért kevésbé, na, de hát ez érthető, há egyszer a férfinak a szíve a faszában, nem igaz?

" "te vagy az apja, oldd meg"? Gyönyörű példa..."

Gyönyörű példa mire? Hogy milyen viccesek ezek a reklámgyártók? Az ugye megvan, hogy a gyerek körüli macera kilencven százaléka az anya vállán van, hiszen "ő az anyja". Jaaaa, egy reklámban mást mondanak, akkor bocs.:DDD

@Pan Modry: Van benne valami. Sőt, szerintem 30 előtt úgy általában senkinek nem szabadna házasodni és családot alapítani. Sok minden eldől a húszas évek utolsó felében, utána pedig jóval ésszerűbb döntéseket képes hozni az ember. Sőt, talán azt mondanám, ők 30, férfiak 35 után házasodjanak. Annál fiatalabb férfi élete virágjában van, még túl nagy áldozatnak élheti meg az elköteleződést.

Kytia 2016.05.13. 09:44:17

@George Herceg: Most ez megint olyan, hogy ne röhögtessen már, hogy nem tud ez ügyben a sarkára állni. Az egész sztoriból az jön le, hogy élete egyetlen döntése sem volt a sajátja, most meg csak kesereg, meg fizeti a lét, hát adjon már ultimátumot az anyukának, könyörgöm. Vagy ha tényleg ekkora balfasz, mit sajnáljuk itt? Mondja meg asszonykának, hogy nagyon szívesen fizet, mert úgy érzi, a gyerek az övé. Viszont ragaszkodik rendszeres láthatáshoz, mert úgy érzi, a gyerek az övé. Ha ez nem megoldható, nem fizet. Bocs, de egy ekkora szerencsétlent nem lehet sajnálni, aki folyton mástól várja a megoldást az életére.

Andy73 2016.05.13. 09:51:40

@desw: Nem csak amiatt maradnak együtt, hanem eleve egészen másképp állnak a házassághoz, és el sem jutnak idáig. Legalábbis jó esetben, mert a vallásos házasságok között is van, amelyik megromlik és felbomlik. De arányaiban sokkal kevesebb, mint a nem vallásosaknál vagy a nem hívőknél. Persze csak akkor, ha komolyan gondolják a dolgot, és nem csak díszlet volt a templomi esküvő.

George Herceg 2016.05.13. 10:00:13

@Kytia: Azt azért tudod, hogy egyrészt a tartásdíjat akkor is fizetned kell, ha a feleség akadályozza a láthatást. A kettő nem feltételezi egymást. Másrészt az a helyzet, hogy anyuka nevelésének hatására a gyerek nem akar találkozni az "apjával" Ezt milyen jogi eszközökkel tudod kivédeni? Elmondom: semmilyennel. Sarkára állhatna, de nem nyerne vele semmit, ilyenek a magyar törvények. Welcome to Hungary

antisystem 2016.05.13. 10:03:49

@George Herceg: Itt inkább a törvények nem tudásáról van szó, bocsi. Ebben a szituban nagyon simán elérhető az a helyzet a hatályos magyar törvények szerint, hogy a férfinek nem kell tartásdíjat fizetni, viszont megítélik a kapcsolattartást, és a nőt börtönnel fenyegetik, ha megakadályozza azt.
Laza csuklóból.
Az embernek nem nyafogni kell, hanem utána nézni a jogainak, és élni velük.

antisystem 2016.05.13. 10:08:04

Azért, hogy meg legyen:
Hatályos Ptk:
4:113. § [Névviselés és kapcsolattartás az apasági vélelem megdöntése után]
(1) Ha a bíróság az apasági vélelem megdöntése iránti keresetnek helyt ad, indokolt esetben, kérelemre
a) a gyermeket feljogosíthatja családi nevének további viselésére; és
b) azt a férfit, aki a gyermeket hosszabb időn keresztül a családjában a sajátjaként nevelte, feljogosíthatja a gyermekkel való kapcsolattartásra.
(2) Az (1) bekezdés a) pontja szerinti családi nevet a gyermek tovább viselheti akkor is, ha az apai jogállást már más tölti be.
("b" pont)

Hatályos Btk:
Kiskorúval való kapcsolattartás akadályozása

210. § (1) Aki a hatósági határozat alapján nála elhelyezett kiskorú és a kiskorúval kapcsolattartásra jogosult személy közötti kapcsolat kialakítását vagy fenntartását a kapcsolattartás kikényszerítése érdekében alkalmazott bírság kiszabását követően is önhibájából akadályozza, vétség miatt egy évig terjedő szabadságvesztéssel büntetendő.
(2) Nem büntethető az elkövető, ha a kapcsolattartást az elsőfokú ítélet meghozataláig megfelelően biztosítja, és az elmaradt kapcsolattartási formák pótlását megkezdi.

Welcome to Hungary:))))

George Herceg 2016.05.13. 10:21:45

@antisystem: Látszik, hogy nem volt kemény exfeleséged. Nem úgy akadályozza, hogy megmondja az apának, hogy nem viheti el, hanem úgy, hogy éppen beteg, nincs itthon, nem akarja látni, sőt átadja a gyereknek a telefont és az mondja a gyerek, hogy nem akar az "apával" menni? Ezek után jelentse fel a volt nejét? A jogon túlmenően itt érzelmi háború folyik, amiben a férfi masszívan vesztésre áll.

antisystem 2016.05.13. 10:36:30

@George Herceg: "Ezek után jelentse fel a volt nejét?"
Pontosan így van, ebben a helyzetben ezt kell tenni.

"A jogon túlmenően itt érzelmi háború folyik, amiben a férfi masszívan vesztésre áll."
Ez már a saját döntései következménye kérlek, semmi egyéb. Akár nyerésre is állhatna, minden eszköze adott hozzá. Két alapszabályt kell megtanulni kb.
1, Ha az ex, vagy a környezet bármely nőtagja a "mert a gyerek érdeke ezmegaz" sziréndallal jön, akkor be kell tapasztani a fület...
2, Első fokon általában nem nyer a férfi, mert ott az esetek 9x%-ban egy szál- sajnos nem ritkán elfogult - bírónő dönt. Szóval eleve a másodfokra kell berendezkedni, ahol viszont korrekt döntések szoktak születni.
(exfeleség valóban nem, elvből nem házasodom, volt egy ex élettársam, meg egy jelenlegi - 20 éve:))

Kytia 2016.05.13. 10:38:56

@George Herceg: De ha egyszer nem az övé a gyerek, akkor miért kell fizetnie? Nem hinném, hogy kötelez erre a törvény, ha kiderül, hogy más a gyerek apja. (Nem olvastam minden kommentet, sorry, ha már írtátok, hogy van ez.)

Te, én egyet nem értek. Ha ennyire bárgyú és pipogya az apuka, mégis mivel sikerült kivívnia, hogy anyuka ennyire fújjon rá? Vagy egy pszichopatát vett el és egy pszichopata kívánságát teljesítette egész életében? Nagyon nem kerek ez a történet apuka részéről. Nyilván anyuka is megér egy misét, de azért a sztorit meghallgatnám az ő oldaláról. Ha már úgyis ismerős, nem tudod őt is megszólaltatni?

George Herceg 2016.05.13. 10:54:29

@Kytia: Tartásdíjat azért fizet, mert segíteni akarja a gyereket. A tartásdíjjal annyiban van baja, hogy cserébe elvárná a normális láthatást és azt, hogy anyuka ne nevelje ellene a gyereket.

Kytia 2016.05.13. 10:59:02

@George Herceg: Ebből indultam ki eredetileg. Erre te írtad ezt: "Azt azért tudod, hogy egyrészt a tartásdíjat akkor is fizetned kell, ha a feleség akadályozza a láthatást."

Döntsd már el, mit akarsz mondani.:D Ha merő jóságból fizeti, akkor lehetnek elvárásai is. Ahogy fentebb is írtam. Látom, a terelés jól megy.:D

antisystem 2016.05.13. 11:02:24

@George Herceg: Na, ez amit leírtál a TELJESEN HIBÁS GONDOLKODÁS ebben a helyzetben, ezzel ugyanis konzerválja a saját a nőtől függő helyzetét... ezt TILOS.
1, Első az apaság vélelmének megdöntése, mert onnantól - és csak onnantól - már nem kötelessége fizetni, hanem fizet, ha akar, és annyit és olyan feltételekkel, amilyenekkel akar. Onnantól a nő kerül függő helyzetbe.

2, Ugyanebben a perben egy füst alatt megítéltetni a kapcsolattartást is - és onnantól megint nem ő függ a nőtől, hanem a nő tőle, hogy mikor szakad el a cérnája, és megy feljelentést tenni.

Na, ez elérhető egy-másfél hónap alatt, és onnantól a naccsád olyan kemény lehet, mint a vídia - másokkal...

George Herceg 2016.05.13. 11:07:43

Nyugi! Én teljesen veletek értek egyet. Tököt kéne növesztenie, de egyszerűen elhomályosítja a fia iránt érzett szeretet. Azt hiszem női lelke van, én biztos olyan helyzetet teremtettem volna, hogy se az asszonyt se a gyereket többet a büdös életbe ne kelljen látnom.Az érzelmek idővel tompulnak és elmúlnak. Új életet lehet még az Ő korában kezdeni. De hát én nem ő vagyok...szerencsére

antisystem 2016.05.13. 11:21:43

@George Herceg: Nem idegeskedek:))) És hát szerintem ez nem "női lélek", egy nő éppen foggal-körömmel - benne minden jogi lehetőség maximális kihasználásával - küzdene a gyerekért... ez egy inkább egy "anyucika kedvence" pipogya lélek, már bocsánat.
Ahogy a köztük leírt kapcsolat is egy domináns/sub (S/M:)) kapcsolat, mint két egyenrangú és egyenértékű partner párkapcsolata. Azt látom a történetben, hogy szépen egymásra talált a szociopata - akinek semmi nehézséggel nem járt a párja átverése és kihasználása - nő, meg az "anyuci kedvence" irányítást és függést igénylő férfi.
Szóval, pont akkor kellene tököt növesztenie, ha például még akar valamit ettől a gyerektől az életben... a - ne tagadjuk, némileg jogos - lenézésen kívül.

whale 2016.05.14. 07:36:42

@kleinmeister: Lehet, hogy összekapcsolható, de külön eljárás és addig is gyt fizetési kötelezettség van, akár ideiglenes intézkedésként, amíg el nem dől a dolog...
Az biztos, hogy a válóperben nem döntenek apasági kérdésekben, mint ahogy vagyonjogiakban sem. Ezek külön eljárások, külön perek, amíg ugye húzhatók a végtelenségig, de legalábbis évekig.

4:99. § [Házassági köteléken alapuló vélelem]

(1) A gyermek apjának – ha e törvény eltérően nem rendelkezik – azt a férfit kell tekinteni, akivel az anya a gyermek fogamzási idejének kezdetétől a gyermek születéséig eltelt idő vagy annak legalább egy része alatt házassági kötelékben állt. A házasság érvénytelensége az apaság vélelmét nem érinti.

Az utolsó mondatra felhívom a figyelmed. Tehát simán elválasztanak és mégis téged tekint a törvény a zabigyerek apjának, amíg az ellenkezője be nem bizonyosodik...

Tahó Sandokan 2016.05.14. 20:53:05

Kedves történethős: Nincsen sors, azok a dolgok, amelyek megtörténtek veled, a jóváhagyásoddal történtek. Áldozat vagy? Lehet, végül úgysem számít. A konfliktus és problémakezelés amit látok, hogy nem sikerült jól abszolválni. Magadnak magyaráztál dolgokat. SOHA! Másnak hazudhatsz, de magadnak kizárólag az igazat. Az igazból kiindulva lehet valamit jobbá tenni. Lehet áldozatként élni, de nekem ez a történet kicsit olyan, mint a nő, akit rendszeresen ver a férje, aki pedig jó ember... csak néha nem bírja visszafogni magát, majd másnap napszemüvegben grasszál mindenfele. Igazából az első pofonokig vagy áldozat. Ha hagyod, hogy az élet verjen, akkor nem lesz önbecsülésed. Ez utóbbi kényelmes, mert pár hazugsággal mindent igazolhatsz, de sose leszel boldog.

Inzon 2016.05.15. 12:20:30

Ott rontotta el, hogy nem végzett DNS-tesztet, mielőtt kitöltötte a papírokat. Manapság ezt már mindenki megcsinálja. Csak az a baj, hogy sok looser hagyja bemesélni magának, hogy ha DNS-teszt az önbizalomhiányra utal.
Nem erről van szó. A DNS-teszt oka nem önbizalomhiány, hanem arról szól, hogy a Férfi nagyon jól ismeri a női átlagszínvonalt. Elvégre gondoljuk végig, hogy ha nincs gyerekvárás, akkor milyen nőt veszünk feleségül: Aki képes elhitetni velünk, hogy "más mint a többi".

Lehetne persze korábbra menni, de az az igazság, hogy én is összejöttem az egyetemi szerelmemmel, és bár nem házasodtunk össze (mert ahhoz még túl fiatal voltam), de egy darabig együtt éltünk. Úgyhogy itt nem ítélkezhetek.

Catherine Game 2016.06.06. 19:35:24

@Geolány: Talán a feleség szemszögéből is illene meghallgatni a történetet.

Catherine Game 2016.06.06. 19:37:58

Amúgy meg baromság a házasság. Ideje lenne végleg felszámolni a felesleges intézményét. Senkinek se jó, csak a mazochistáknak.

Almandin 2016.07.06. 22:59:08

@violetvoros: Szerintem te csak bemagyarázod magadnak, hogy jó a csoportszex, de valójában azért mentél bele, mert a férjedet meg akartad tartani. Féltél, hogy elveszítenéd a párodat, és nem mertél komolyabban ellenállni. Engem megriaszt, hogy ez ma mekkora divat lett. Lassan célszerű lenne már ismerkedéskor megbeszélniük az embereknek, hogy ki hogy áll ehhez a csoportszex-kérdéshez, mert akkor nem házasodnának olyanok össze, akik eltérő igényűek ebben a dologban.
Én tutira nem mennék bele ilyenbe (nem vagyok prűd, ha valaki ezt gondolná). Érthetetlen, miért nem prostituáltakkal éli ki valaki az ilyen késztetéseit, de egy okos feleség is inkább oda küldi a férjét, ha már annak ennyire ez a mániája (az se egy öröm, de sokaknak vállalható kompromisszum). Az ilyen feleségektől kérdezem: ha 10 év múlva az lesz a divat, hogy harmadiknak valami állatot vonjunk be, abba is belemennének, ha a férj elvesztése reális opció nem teljesítés esetén?

Almandin 2016.07.06. 23:06:46

@violetvoros: Ráadásul az a nagyon undorító az ilyen férjekben, hogy a hármas szexet csak úgy tudják elképzelni, hogy két nő-egy férfi. Két férfi-egy nő nem kellene nekik, mert megőrjítené őket a féltékenység, hogy egy másik férfi a szemük láttára szexel az asszonnyal, másrészt kissé homokosnak éreznék magukat (különösen, ha a másik férfi nemcsak a nejjel, hanem velük is akarna szexelni). Az nem érdekli őket, hogy a feleségüket kvázi-leszbikussá teszik (más kérdés, ha eleve bi volt az asszony, de többnyire full heteró, csak megfelelési kényszerből ment bele a dologba).
Hihetetlen, hogy hány nő lemegy kutyába, csak mert meg akar tartani egy férfit.

xyyyxyxyyxyxyyx 2016.07.07. 00:49:14

@Almandin: Értem, hogy jó néha kicsit feministáskodva hőbörögni a gaz férfiakon, akik a full heteró feleségüket minden borzalomba belekényszerítik, de mielőtt még végleg megmentenél a – hogy is írtad? – nagyon undorító férjemtől, azért néhány dolgot helyretennék a kis buksidban:

1. Életemben először (13 évesen) a legjobb barátnőmmel csókolóztam, és azóta érdekelnek a lányok, de mivel egy kis faluban, vallásos családban nőttem fel, sokáig még csak gondolni sem mertem arra, hogy az ilyen irányú vágyaimat kiéljem. Tipp: olvass figyelmesebben, az eredeti hozzászólásomban is szerepelt ez: "végül is mindig is érdekelt, milyen egy másik lánnyal". Átsiklottál felette?

2. A férjem többször is felajánlotta, hogy próbáljuk ki +1 férfival is, ha akarom. Eddig nem akartam.

3. Értem, hogy nehezen egyeztethető össze az önkéntesrendőr-küldetéstudatoddal, de az a helyzet, hogy élvezem a hármast. Még akkor is, ha ez elborzasztja az ilyen nyitott gondolkodású, "nem vagyok prűd, ha valaki ezt gondolná" szörnyülködőket.

No, megnyugodtál? Vagy holnap hirtelen felindulásból át fogsz cipelni egy öregasszonyt az út túl oldalára a zebrán akkor is, ha kézzel-lábbal tiltakozik, hogy márpedig ő ezen az oldalon lakik?

Almandin 2016.07.07. 17:37:18

@violetvoros: Dehogy akarlak én megmenteni a férjedtől. Minden felnőtt azt csinál, amit akar. Az is jó nagy félreértés, hogy én a férfiakat gaznak tartanám-csak az ilyen típusról beszéltem, hogy undorítónak tartom őket.
Az, hogy biszexuális vagy, nem probléma. Teljesen el tudom fogadni, hogy valaki homo-vagy biszexuális, a melegfelvonulás sem zavar. Mégis azért volt az a benyomásom, hogy magadra kényszerítetted a helyzetet, mert írtad, hogy amikor a férjed felvetette, először hallani sem akartál róla. Gondolom, utána győzködni kezdett. Te beadtad a derekadat, és jött a kognitív disszonancia-csökkentés.
Ha a férjed férfit is bevonna, azt mondom, van ilyen, de nem általános. A legtöbb ilyen férfi szereti látni az egymással hancúrozó nőket, de plusz férfit nem tűrne meg az ágyában. Ezt onnan tudom, hogy volt idő, amikor csak férfi kollégák vettek körül, akik gyakran a munkahelyükön is pornót néztek, meg pornóújságokat lapozgattak és sokat beszélgettek erről a fülem hallatára. Volt olyan kollégám, aki homofób volt, de azt mondta, imádja nézegetni az egymással hempergő leszbikusokat. Csak a férfi homoszexualitás taszította, de az nagyon.
Semmi bajom azzal, hogy élvezed a csoportszexet, nem vagyok "önkéntes rendőr", mint írtad, csak a véleményemet fejeztem ki a témáról. Amióta világ a világ, mindig létezett a csoportszex, de nem mindegy, hogy mennyire volt elterjedt. Európában az elmúlt 20 évet leszámítva a 20. században marginális jelenség volt, ma egyre terjed, szinte divat lett belőle. Egyre több esetet olvasok, ami olyan, mint a tiéd. 30-40 éve még nem volt jellemző, hogy férfiak a feleségüket tömegesen kapacitálják az ilyesmire. Ma ez főleg a pornográfia népszerűségének tudható be. Már a kamasz fiúk is a pornón szocializálódnak, a pornórendezők pedig, hogy az érdeklődést fenntartsák, egyre extrémebb dolgokat tesznek a filmjeikbe. Sok férfi felnövekedve a nőjétől is azt várja el, amit ezekben a filmekben látott, mert ezt hiszi a normális szexualitásnak.

zombigyilkos 2016.07.07. 23:22:09

@Almandin:
"csak az ilyen típusról beszéltem, hogy undorítónak tartom őket"
+
"Teljesen el tudom fogadni, hogy valaki homo-vagy biszexuális"

Nem érzel ebben egy hangyányi ellentmondást?
Legalábbis én nehezen értem, hogy ha el tudod fogadni, hogy valaki homoszexuális vagy biszex, akkor miért undorító számodra, ha egy férfi több nővel szereti csinálni? Mivel másabb?
Ja, az csak sima egyszerű férfi. Azt szapulni kell. Na de a homi! Az más. Az szent tehén, tökéletes és nem szabad bántani a mai feminizált világban. Értem. :)

.

"A legtöbb ilyen férfi szereti látni az egymással hancúrozó nőket, de plusz férfit nem tűrne meg az ágyában."
Azért látsz a pornóiparban is olyat, hogy egy nőt 2-3 férfi dug, ugye? Mert a férfiak többsége plusz férfit nem tűr meg?
Mesélj még aranyom! Annyira édes, ahogy képzelődsz... :)

.

"Sok férfi felnövekedve a nőjétől is azt várja el, amit ezekben a filmekben látott, mert ezt hiszi a normális szexualitásnak."
Sokáig fogod még szidni a férfiakat?
Vagy azért majd tanúi lehetünk egyszer annak is, hogy a férfigyűlöleted kicsit majd lanyhulni kezd? Csak mert amiről beszélsz, az a jelenség a nőkre pont ugyanannyira jellemző (ha nem jellemzőbb), mint a férfiakra.

Almandin 2016.07.08. 01:51:35

@zombigyilkos: Totálisan félreértesz. Nem tudom, miből gondolod azt, hogy férfigyűlölő lennék. Személy szerint engem nem érdekelnek a csoportszexet űzők sem, csupán a túlzott tendenciává válás már zavaró.
Szerintem te azért akarod bemagyarázni, hogy férfigyűlölő vagyok, mert valami radikális feministának nézel. Nos, nem vagyok az, de te a hozzászólásod alapján valami antifeminista keresztes lovag lehetsz, aki mindenhol feminista összeesküvést orront. Nos, ha homofób lennék, akkor meg az lenne a bajod, hogy "nem vagyok elég modern", meg "prűd". Így meg én vagyok a szemedben a liberális feminista, aki szerinted utálja a férfiakat, meg isteníti a homoszexuálisokat.
Nos: leírtam, hogy engem azok a férjek undorítanak, akik zsarolással ráveszik a feleségüket a csoportszexre. Semmi bajom azzal, ha a két fél szabad akaratából megy bele. Az, hogy a férfiak fent leírt fajtája undort kelt bennem, nem jelenti azt, hogy ez az egész férfinemre igaz lenne. Szerencsére sok normális férfi van. A párom maga is megbotránkozott az ilyen férfiakon, sose jutna az eszébe ilyesmi. Ez olyan, hogy engem meg azok a nők is undorítanak, akik kihasználják a férjüket, és még egy válásnál ki is semmizik. De ez alapján is vádolhat valaki nőgyűlölettel ok nélkül, mert ez se minden nőre igaz.
A pornó káros hatásait a mai férfi generációkra pedig híres pszichológusok is kutatták, és ők is erre jutottak, mint én. Zimbardo professzor is nemrég írt erről egy könyvet, de pl. az se véletlen, hogy ma a japán férfiak nagy része már nem is akar hús-vér párkapcsolatot, mert a virtuális világ kellő szexuális kielégülést ad nekik. A csúcstechnika az ember életét sokban könnyebbé teszi, de sok természetellenes viselkedést is létrehoz, sokan már csak teljesen a virtuális világban élik az életüket.

zombigyilkos 2016.07.08. 22:29:06

@Almandin:

"Nem tudom, miből gondolod azt, hogy férfigyűlölő lennék."
Abból, amit írtál. A férfiak nyakába akartál kenni oylat, amiért nem ők a felelősek, illetve kizárólag őket tetted felelőssé azért, amiben nem csak ők felelősek. De ha _figyelmesen_ olvastad volna el, amit írtam, akkor értetted volna.

.

"Személy szerint engem nem érdekelnek a csoportszexet űzők sem, csupán a túlzott tendenciává válás már zavaró."
Azt írtad, undorítónak tartod őket.
Most már kár mosdatnod a szerecsent...

.

"Nos, nem vagyok az"
Radikális talán nem, de feminista biztosan.
Ha nem lennél fertőzve a feminizmussal, akkor nem írtál volna ennyi baromságot és nem a férfiakat ekéznéd, hanem a tényeket néznéd.

.

"ha homofób lennék, akkor meg az lenne a bajod"
Nem lenne semmi bajom azzal, ha homofób lennél.
Ne vetítsd ki rám a saját problémáidat, mert én nem te vagyok.

.

"engem azok a férjek undorítanak, akik zsarolással ráveszik a feleségüket a csoportszexre"
Lófaszt kisanyám!
Nem ezt írtad. Egy büdös szót nem írtál zsarolásról ezzel kapcsolatban. Ebből is látszik, hogy feminista vagy, mert hazudsz, mint a vízfolyás és megint próbálod menteni a menthetetlent.
(Ráadásul előhozakodsz olyan dologgal, ami egyáltalán nem jellemző a férfiakra, főleg nem általánosan, mégis próbálod rájuk kenni. Ez megint feminista szokás. Veregesd meg a vállad ügyesen.)

.

"A pornó káros hatásait a mai férfi generációkra pedig híres pszichológusok is kutatták"
Ki mondta, hogy nincs káros hatása a férfiakra?
Azt írtam, hogy a nőkre is ugyanolyan hatással van.
Látod, megint csak a férfiakat ekézed. Tipikus feminista vagy. És látod, megint próbálod kiforgatni a másik szavait. Ez is feminista szokás. Le se tagadhatnád, hogy feminista vagy. Maximum csak nem tudsz róla. Sokan vagytok így. A nők egy jelentős részét mára erősen megfertőzte a feminizmus. Talán radikálisok nem vagytok, de a feminizmus alapgondolatait, alavető retorikáját, a férfiak hibáztatását ettől még maximálisan átvettétek. Láthatóan te is.

.

"Zimbardo professzor is nemrég írt erről egy könyvet"
Jaj szinte már vártam. Zimbardo, a feministák papucsa.
Ennél hitelesebb nem volt? Ne röhögtess már, basszus! :D
Ami baromságot összehadovált ez a szerencsétlen így öreg korára, az már kritikán aluli. De az is lehet, hogy csak azért nem írta le az igazat, mert az nem lett volna politikailag korrekt és a feminácik szétszedték volna a véleményéért. Még Ranschburg Jenőt is nekiálltak marcangolni, mikor az kimondott pár számukra kellemetlen dolgot. Meg Bagdy Emőke is lejárató kampányt meg aláírásgyűjtést kapott a liberálfasisztáktól, mikor ki merte mondani, hogy a genderelmélet baromság. Szóval én ezt a Zimbardo dolgot nem erőltetném a helyedben, mert csúnya beégés lehet a vége. :)

Almandin 2016.07.08. 23:46:19

@zombigyilkos: Úgy látom, hiába írtam le, hogy nem a férfiakkal összességében van bajom, hanem bizonyos férfitípusokkal. De te nem akarsz értőn olvasni, mert nem is akarsz. Ellenségkép kell neked, ráadásul gyakran csúnyán sértegeted a beszélgetőpartnereidet, pl. itt:
"
zombigyilkos 2016.06.29 19:54:00
@Borsókavics:
Jaj, ne akarj már nekem rosszat! Miért akarod, hogy beérjem csak egy nővel, mikor annyit kapok, amennyit akarok? Hidd el, nagyon jól karban van tartva az én szerszámom. Nem fogom leadni az igényeimet, csak mert te akarod.

Inkább te próbálj meg valami kukit szerezni magadnak, mert a hiánya már komoly lelki gondokhoz vezet nálad. Kiindulva abból, hogy normális férfi bottal sem piszkálna téged, ezért javaslom, fizess egy hímprostit, aki egy hozzád hasonló szánalomhalmazt is képes lesz megdugni. Nyilván nagyon drága lesz, hiszen szukákat még a hivatásosok sem szívesen dugnak. De tudod: pénz beszél. :) Így egyrészt kicsit visszaadsz a férfitársadalomnak abból a pénzből, amit az eltartásodra tarhálsz tőlük. Másrészt a lelki békéd is talán helyreáll, ha végre istenesen megdug téged valaki.
Ha meg nincs erre módod, akkor javaslok egy jó nagy vibrátort. Régi időkben a női hisztéria kezelésére orvosi javaslatra adták az ilyesmit. Szóval ha odamész a háziorvosodhoz és rád néz, akkor valószínűleg zsigerből hozzád vág majd egyet. Használd egészséggel! :)

Amúgy meg ha nem bánod, innentől mindig csak az egyik nickednek válaszolok. Most, hogy kőkemény 17 perces eltéréssel nagyjából ugyanazt írtad mindkettővel, nemigen lenne értelme mindkét nickednek írogatnom. Te is tudod, én is tudom, meg a többi olvasó is tökéletesen tudja, hogy a fenti két nick mögött azonos ember van. Beégtél na, kár erőltetned."
Ezzel magadról állítasz ki egy hatalmas szegénységi bizonyítványt. Még ha nem is értesz valakivel egyet, esetleg nettó őrültségnek is tartod, amit ír, de ez nem színvonal, ez a másik trágár sértegetése. Veled nem lehet semmiről értelmesen vitatkozni, mert átmész rosszindulatú vagdalkozásba. Paranoid típus is lehetsz, mert mindenütt feminista összeesküvőket látsz, ott is, ahol nincsenek. Nekem pedig nincs több időm és energiám ilyen rosszindulatú kommentelőkkel vitatkozni, így nem etetlek tovább, mint trollt. Viszlát! Feministamentes szép álmokat kívánok.

zombigyilkos 2016.07.09. 11:19:10

@Almandin:

"De te nem akarsz értőn olvasni, mert nem is akarsz."
Ezt most jól megmagyaráztad. :)
Egyébként meg éppen te nem érted, amit írok. Pontosabban talán érted, de kínos számodra, hogy rávilágítottam arra, amilyen valójában vagy. És mivel a kognitív disszonanciád ilyen esetben előtérbe jön, ezért próbálod kerülni meg figyelembe sem venni a számodra kellemetlen részeket. Van az úgy.

.

"gyakran csúnyán sértegeted a beszélgetőpartnereidet, pl. itt:"
Főleg, ha eleve ő kezdi sértegetni a többbieket, sőt, eleve provokatív céllal jön ide egyszerre két névvel trollkodni meg a férfiakat szidni. Csak vissza kellett volna olvasnod, miket is írt két nickel is másoknak. De az számodra már kellemetlen lett volna.
Szóval megint egy tipikus feminista dumát halottunk tőled. Szidni a férfiakat, amikor figyelembe sem veszed, hogy a másik mit tett. Gratulálok! :)

De egyébként valóban sértő a stílusom.
Viszont legalább őszinte és egyenes.
A tied meg szép, viszont hazug.
Vajon melyik a jobb?

.

"Veled nem lehet semmiről értelmesen vitatkozni, mert átmész rosszindulatú vagdalkozásba."
Ezt így három hozzászólás után írod? Ennyi alapján megállapítod, mit lehet és mit nem? Aranyos. Avagy már korábban másik névvel írtál nekem... Lassan lebuktatod magad, drága! :)

.

"Paranoid típus is lehetsz, mert mindenütt feminista összeesküvőket látsz, ott is, ahol nincsenek."
Racionális vagyok, míg te álomvilágban élsz.
A saját magad alkotta álomvilágban. És most, hogy megmutatom neked, foggal-körömmel kaparsz azért, hogy nehogy eltűnjön az álmod. És ezért próbálod azt bemagyarázni magadnak, hogy paranoid vagyok. Nem vagyok az. Csak ami egyértelmű, az egyértelmű. Látszik a viselkedéseden; a gondolataidon; azon, hogy a férfiakat szapulod, miközben a nők ugyanolyan hibáiról nagyvonalúan megfeledkezel; azon, hogy a férfiakat hibáztatod azért, amiről nem tehetnek, stb. Maygarán feminista vagy, avagy erősen fertőződtél a feminizmussal. Mosdathatod a szerecsent, de az írásaidból egyértelműen ez jön le.
És láthatóan nem csak nekem!
Lásd violetvoros neked írt válaszát:
'Értem, hogy jó néha kicsit feministáskodva hőbörögni a gaz férfiakon'
Szóval nem csak szerintem van feminista beütésed, hanem mások szerint is. Hisztizhetsz ellene, de ettől a tény még tény marad. Ráadásul az, hogy megint ügyesen kitértél a számodra kellemetlen részek elől, szintén alátámasztja ezt.

.

"Nekem pedig nincs több időm és energiám ilyen rosszindulatú kommentelőkkel vitatkozni"
Lefordítva magyarra:
kifogytál az érvekből.
Értem, világos. :)