Érdemes agyalni a nőkön?
2016. augusztus 16. írta: George Herceg

Érdemes agyalni a nőkön?

rodin.jpg

A nagy olvasottságot kapott ezotéria poszt egyik kommentezője azt kérte számon rajtam, hogy minek agyalok a női lélek rejtelmeiről. Biztosan kudarcos a szerelmi életem és nem tudok elmélyülni a női nemben, csak dugni szeretek és ráadásul még hím soviniszta is vagyok. Nem Ő az egyetlen, aki sutba vágja a nők megértésének korántsem egyszerű feladatát, azzal az indoklással, hogy egyrészt lehetetlen a nőket megérteni, másrészt felesleges, mert ahogyan a mondás tartja: a nőket nem megérteni, hanem szeretni kell.

Ez az a közhely, ami szerintem a legkártékonyabb, főleg ha mai fiatal férfiaknak közvetítjük ezt a fajta hozzáállást. Gyűjtsük össze milyen okból érdemes a nők viselkedését vizsgálni és megérteni és, hogy ez miért nem hím sovinizmus és nőgyűlölet.

  1. Mivel, mi férfiak nem gyűlöljük a nőket, sőt kifejezetten szeretjük őket, ezért szükségünk van arra a képességre, hogy közelebb kerüljünk hozzájuk. Ennek elérése érdekében meg kell ismernünk a nők motivációit, gondolkodásmódját és kommunikációs stílusát. A net tele van olyan férfiak sirámaival, akik nem tudnak párkapcsolatot kialakítani a másik nemmel, de még egy aktusig sem jutnak el a nőkkel. Ez egy idő után olyan frusztrációhoz vezet, aminek személyiségtorzító hatása lehet. Nekik kiemelten fontos, hogy megértsék a női viselkedés alapvető mozgatórugóit. Nem bagatellizálhatjuk el ezt azzal, hogy azt mondjuk nekik, hogy majd egyszer rájuk talál, a hozzájuk mindenben passzoló, ideális asszony. Ez a legdurvább hazugság, amivel tönkre tehetjük az életüket. Ha gyakorló apa vagy és fiad van, a szexuális felvilágosításon kívül rendkívül fontos, hogy megértesd a gyermekkel, korának megfelelő, módon, hogy a lányok nemcsak testileg különböznek a fiúktól, hanem érzelmileg és gondolkodásban is. Szerintem a mai tinédzsereknél alapvető probléma, hogy a generációk között nem alakult ki erről információ és tapasztalatátadás.
  2. Azoknak a férfiaknak, akik már párkapcsolatban, vagy házasságban élnek szintén égető szükségük van a nők minél alaposabb megismerésére. Bár minden nő egy külön egyéniség, vannak olyan közös, általában ösztönös jellemvonások, viselkedési sablonok, melyek többé-kevésbé minden nőre jellemzőek. A párkapcsolaton belüli női játszmák felismerése (shit test) és megfelelő kezelése életbevágó lehet egy kapcsolat sikeres működtetése és a válás elkerülése érdekében. Elnézve a válási statisztikákat ezen a területen volna hová fejlődnünk kedves férfitársaim.  Ennek korántsem az a célja, hogy a nőket manipulálva érjünk el bármilyen kitűzött célt a párkapcsolaton belül, sem pedig az, hogy kitalálva a nők ösztönös gondolatait és igényeit kutyába lemenve szolgáljuk ki őket. A cél a harmonikus, mindkét felet kiegyensúlyozottá tevő, boldog párkapcsolat, házasság kialakítása és fenntartása. Ehhez azonban nemcsak magunkat kell ismerni, de a nőket is. Van azonban egy kommunikációs csapda a két nem között, míg a férfiak nyíltan kifejezik az elvárásaikat a nők felé, addig egyrészt a nők mást mondanak, mint amit elvárnak, másrészt sokszor szeretnék, ha a férfiak maguktól jönnének rá arra, hogy mik a nők igényei és nem kellene azt a férfiak szájába rágni.
  3. Természetesen a mai, modern nő kiismerése járhat azzal az eredménnyel is, hogy korunk férfija kiábrándul a nőkből, mert nem akar a megváltozott elvárásokhoz és a felgyorsult egymás után következő kapcsolatokhoz alkalmazkodni. Ebben az esetben a nők kiismerése azt a célt szolgálja, hogy a férfi olyan életre tudjon berendezkedni, ami számára a legmegfelelőbb és a nőkkel csak olyan kapcsolatokat tartson fenn, ami számára feltétlenül szükséges és elfogadható. Ez a MGTOW. A maguk útját járó férfiak, akik többé, kevésbé vagy teljesen kivonták magukat a párkapcsolati piacról. Számunkra a nők megismerése segített e döntés felelős meghozatalában. Ne higgyük azonban, hogy ez a csoport kizárólag a csalódott és szexuálisan frusztrált férfiak klubja. Sokan vannak és talán egyre többen lesznek, akik higgadt és tudatos döntés alapján választják majd ezt az életformát, nem nő gyűlöletből, hanem mert a párkapcsolatért fizetendő „árat” nem tartják arányosnak a párkapcsolatból származó érzelmi „haszonnal”.

Véleményem szerint, tehát a nőkön muszáj agyalni még akkor is, ha soha nem fogjuk őket teljesen megérteni, de ahhoz, hogy szót értsünk velük, arra nekünk is legalább akkora szükségünk van, mint nekik ránk.

A bejegyzés trackback címe:

https://ferfiszemmel.hu/api/trackback/id/tr8910414478

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csakférfi 2016.08.16. 15:43:39

:) :) :)

"bàmulatos ahogy a posztoló a női lélek rejtelmeiről agyal. S megindokolja sajàt kisebbrendűségi félelmeit és a nővel kapcsolatos hiedelmeit,azok ezotérikus megnyilvànulásaival. Gyakorlatilag nem tud egy nőnek alternanívàt mutatni a valóságban ezen babonàkat ellensúlyozàsàra.
Egyszerüen lekicsinyli. Ez bizonyosan nem a férfi szeme. Ez a férfi misztifikálja ugyanakkor elmarasztalja a nőket. Így bizonyosan nem lel lelki tàrsra,s nem lesz boldog.
Pedig nagyon vàgyik rà. Hisz kényszeresen posztol a nőkről,csak nem érti őket. Dugni azt szeret. Szeretkezni s elmélyülni egy nővel.....nna azt nem. Ugyanis mind mind ezotérikus vudu baba. "

Most ez lett a baj? :)

Ez a lényege!
-Pedig nagyon vàgyik rà. Hisz kényszeresen posztol a nőkről,csak nem érti őket.
Végül is ez volt a "kommentem "bújtatott lényege.
veled ellentétben én megértem a nőket.
Ezért vettem feleségül a második feleségem 45 évesen.S ígértem neki örök hűséget.Mintahogy az elsőnek is akitől 44 évesen 20 év házasság után elváltam.
Nincs harag?
:) :) :)

George Herceg 2016.08.16. 15:57:47

@csakférfi: Ha jól értem a megértés nálad azt jelenti, hogy tudsz házasodni nővel és elválni is egy nőtől.

Nincs harag :-)

2016.08.16. 16:13:32

@csakférfi: honnan ez az idézet? és miért gonoszkodsz ez a poszt alatt, mert ez teljesen értelmes és vállalható írás volt.

Azzal egészíteném ki, hogy a mai korban a nőknek is sajna milliónyi elvárásnak kell hogy megfeleljenek, tehát a kényszer rajtuk is bőven megvan.

Plusz 1: a kommunikációs csapda mindkét nemet fenyegeti: egyáltalán nem annyira jellemző a férfiakra, hogy annyira pontosan ki tudják és ki merik fejezni az igényeiket. Most ne az egyszerű mónikasó töltelékről beszéljünk, aki az asztalra csap, hogy még egy sört hozzál be!

Tompahawk · https://oberwaldmeister.blog.hu 2016.08.16. 16:29:44

Olyan, hogy nőket megérteni már alapjában rossz felvetés. Egy másik embert kell megérteni. Az is óriási közhely, hogy a női lélek rejtelmes, vagy nehezen megérthető. Szerintem épp annyira bonyolult mint bárki másé.
Az, hogy vannak hazugságok, melyeken csak idővel látunk át, néhányan hozzák a titok nélküli szfinx figuráját nem nemfüggő. Épp annyi férfi tud szeszélyes, következetlen vagy hazug lenni mint nő. Ezek a tényezők teszik nehézzé a másik megértését, nem pedig valami szexista mítosz.

csakférfi 2016.08.16. 17:33:51

@George Herceg:
Megértem a nőt,megszeretem és elveszem feleségül!
Így érthető?
Ehhez nem kell a racionalitás és sem az agyalás,egyszerüen "megérzés"---szerelem!
A viselkedéshez kell némi magyarázat.Hit,becsület,energia,...bla,bla,bla.Ahhoz hogy amit ígérsz neki megtartsd.
Én sem jókedvemben "tanultam" a nőkről.Csak a válás után feltettem a kérdést-Miért?
Ebben egyetértünk!
Tehát "berágtál" a kommentemen.Mivel azonnal reagáltál.
:)
Tényleg nincs harag.

@Kulics: "Kommunikációs csapda".
az őszinteség a legjobb kommunikáció!
Abba beletartozik a harag a düh a negatív oldala mindkét nemnek.Ezt kellene felvállalni.mert attól még szerethető valaki ha dühöng egy esemény miatt."jóban _rosszban-kitartani.
Na ezt jelenti.Mikor már az egekig fenn van a pumpád és nem botlasz bele az első punciba aki kedves hozzád.---Úgy hívják türelem,higgadtság!
" tehát a kényszer rajtuk is bőven megvan."
nem kötelező megfelelni az aktuális poppszichoblablának! Ezt honnan veszed?
Nos van még némi meglátásod a karakteremet illetőleg?
vagy agyaljunk?
Hogy legyen?

2016.08.16. 17:45:46

@csakférfi: csak a kommentem első felét szántam neked hog ymiért támadod a psozt íróját...
a többit a poszthoz írtam nem konkrétan neked.

Nem akarom kitalálni a karakteredet.

Sadist 2016.08.16. 20:31:00

@Kulics: "a mai korban a nőknek is sajna milliónyi elvárásnak kell hogy megfeleljenek, tehát a kényszer rajtuk is bőven megvan."

Kérlek, sorold már azt a milliónyi elvárást! :D

csőcsere 2016.08.16. 20:38:50

Tök mindegy, férfiak, nők, egyformán idióták vagyunk. A kommunikáció, a játszmák, ugyanaz mindkét nemnél.

2016.08.16. 20:57:26

@Sadist: haha játszmázol most. Ebbe nem megyek bele.

Vagy ha nincs tudomásod róla akkor te búra latt élsz, nem akarlak meggyőzni semmiről.

Gour 2016.08.16. 22:32:12

Egyetértek az íróval. Azért kell ismernünk a nőket, hogy jó döntéseket tudjunk hozni és legyenek választási lehetőségeink. Ha 20 évesen képben vagyok akkor egy rakás baromságot megspórolok magamnak. Igenis a nőket ismerni kell és kidolgozni a megfelelő ellenstratégiákat mert a káoszban nem szabad a logikára hagyatkozni!

Gour 2016.08.16. 22:36:25

@Kulics:

Helló Kulics, egy rozé holnap? ;)

csakférfi 2016.08.16. 22:51:50

@VivienChristin: Minden nő elsősorban a biztonságra vágyik.Az érzelmire.hogy csak Te .csakis Neked.Csakis most.Ez a kizárólagosság elve.
Amint flört vagy más félreérthető pillantás más nő felé (vagy megmagyarázhatatlan SMS.net.Vagy bármi ami ezt a "kizárólagosságot" megkérdőjelezi --azonnali bosszúra ad okot a nőnél!
Ezt meg lehet fejelni a nők részéről a saját "aktuális ingyenélő példakép pl."ördögnóris" kisebbrendűségi érzéssel.
Naszóval férfi legyen a talpán aki ezen "hisztérikákat" kezelni tudja.
Végül is Freud pszichoanalízise jó nyomon jár.
Az elv baromság.
Én -ösztönén-felettes én hármasa egyenesen katasztrófális meghatározásokba és feltételezésekbe vitte a nőket és férfiakat egyaránt.
Ezért tartunk itt ahol a válás divat,valamint az egyéni boldogulás fontosabb mint a családi.Ráadásul a sikert mindig az egzisztenciával azonosítják.Ekkora baromságokat csakis egy pszichomókus tud relevánsnak venni.
Na ezért boldogtalan s szed gyógyszert a mai kor embere.
" a kedves nő a tisztességre,az erőszakos ember a vagyonára büszke"
Salamon példabeszédek könyve.
Ez az egykoron élt bölcs ember kikutatta a "lélek" minden ferdeségét.Mivel volt mihez viszonyítani.ezért tette ez a "kijelentését".
Érdemes lenne ezeket a konklúziókat önmaguk gondolataivá tenni egyeseknek.
Akkor a flörttől kezdve a pornó nézésig megcsalásnak számítana,az idegen nőnek adott bók is.
"a parázna nő egy darab kenyérre,de a férjes asszony a drága életedre vadászik"
Ezt a fiának írta intelemként.
Ez nem véletlen.
Mert azok nincsenek.Mindig van ok és okozat.
:)

Szalay Miklós 2016.08.16. 23:33:13

Tessék egy alapos és (szerintem) objektív összefoglaló a nemi különbségekről, arról, hogy milyenek a nők és a férfiak:

egyvilag.hu/temak.shtml#temaid052

(A legfelső sor a kép tetején, "Férfi és nő". Az írás doc és pdf formátumban tölthető le. Ez egyébként egy nagyobb mű egy darabja, mely megpróbálja módszeresen, de azért érthetően elmagyarázni, hogyan működik a világ.)

csakférfi 2016.08.17. 06:44:27

@Szalay Miklós: Nem különbözik a férfi a nőtől,csak kinézetben.
Az érzelmei egyformák!

Minden férfi elsősorban a biztonságra vágyik.Az érzelmire.hogy csak Te .csakis Neked.Csakis most.Ez a kizárólagosság elve.
Amint flört vagy más félreérthető pillantás más férfi felé (vagy megmagyarázhatatlan SMS.net.Vagy bármi ami ezt a "kizárólagosságot" megkérdőjelezi --azonnali bosszúra ad okot a nőnél!Pl. "a gyerekemet jobban szeretem mindennél a világon"
Ezt meg lehet fejelni a férfiak részéről a saját "aktuális ingyenélő példakép pl."billgates" kisebbrendűségi érzéssel.
Naszóval férfi legyen a talpán aki ezen "hisztérikákat" kezelni tudja.
Végül is Freud pszichoanalízise jó nyomon jár.
Az elv baromság.
Én -ösztönén-felettes én hármasa egyenesen katasztrófális meghatározásokba és feltételezésekbe vitte a nőket és férfiakat egyaránt.
Ezért tartunk itt ahol a válás divat,valamint az egyéni boldogulás fontosabb mint a családi.Ráadásul a sikert mindig az egzisztenciával azonosítják.Ekkora baromságokat csakis egy pszichomókus tud relevánsnak venni.
Na ezért boldogtalan s szed gyógyszert a mai kor embere.
" a kedves nő a tisztességre,az erőszakos ember a vagyonára büszke" Mert amelyik férfi a nőtől nem kap viszaigazolást saját szerethetőségére az a kocsijára,diplomájára,házára...stb büszke)
Salamon példabeszédek könyve.
Ez az egykoron élt bölcs ember kikutatta a "lélek" minden ferdeségét.Mivel volt mihez viszonyítani.ezért tette ez a "kijelentését".
Érdemes lenne ezeket a konklúziókat önmaguk gondolataivá tenni egyeseknek.
Akkor a flörttől kezdve a pornó nézésig megcsalásnak számítana,az idegen férfinek adott bók is.
"a parázna nő egy darab kenyérre,de a férjes asszony a drága életedre vadászik" Mivel a férjes asszony elégedetlen a férjével ezért csal,s keres mást.
Ezt a fiának írta intelemként.
Ez nem véletlen.
Mert azok nincsenek.Mindig van ok és okozat.
:)

Gour 2016.08.17. 07:15:30

@csakférfi:

Idealizálod a házasságot és furcsa gondolataid vannak a hűtlenségről. Szerinted a monogámia a megoldás, én csak elfojtást látok benne. Mintha ezzel védekeznél, vagy szimplán csak esélytelen vagy a nőknél és ezt ideologozálod.

2016.08.17. 08:44:03

@Szalay Miklós: hihetetlen valaki mennyi energiát fektet egy ilyen tízéves gyerek szintjén mozgó műbe. A végtelen primitív sematizálás mestere az író, aki izzadtságszagúan minden egyéniséget levagdos a vizsgálatának tárgyáról, hogy az objektivitás látszatát tudja kelteni. Mindezt pontokba szedett enciklopédizáló stilusban, hogy így is tudományosnak látszódjék.
Fejemet rá, hogy egy korán rokkantnyugdíjazott bányász volt az író, aki az átlagos bányász társainál okosabbnak vélte magát és az "én rájöttem a világ nyitjára" rikkantással kiírta ezt magából. Addig sem kellett a felesége mellett tétlenül kucorognia a konyhában.
Sajnos még csak mosolyogni sem lehet rajta annyira együgyü.

2016.08.17. 10:24:35

@csakférfi: salamon uralkodása óta eltelt cca 3000 év ... én a magam részéről nem érzem naprakésznek, hozzám szólónak az intelmeit

csakférfi 2016.08.17. 10:31:29

@Gour: Hát ez "kurva" jó!

Idealizálod a házasságot és furcsa gondolataid vannak a hűtlenségről. -----Teszek rá nagyívben hogy Te és a hozzád hasonló gondolkodású tenyészbikák hogyan baltázzák el a sorsukat holmi "istenverte" különlegességre hivatkozva.Tőlem fejre is állhatsz!Attól még nekem lesz mit ennem innom és szeretnem 80-90 évesen is.
"élj a mának"---az mondja ezt aki gyerekként viselkedik s a tetteinek nem látja a következményét.
Íme egy szélsőség --effelé tartasz:
Házasságai
Gábor Zsazsa 1955 körül

Gábor Zsazsa kilencszer kötött házasságot és hétszer vált el. Jelenlegi férjével, Frédéric von Anhalttal, 1986. augusztus 14-én kelt egybe. A herceg Mária Auguszta anhalti hercegnő (II. Vilmos császár menye) 1980-ban adoptált fia, a német nemesség tagja, üzletember. Ez az utolsó a leghosszabb házassága.
-Szállóigévé vált mondásai

„Nem az a fontos, hogy igaz legyen, csak beszéljenek rólam.”
„Egy gazdag férfi sosem lehet ronda.”
„Elválni valakitől, csak mert nem szereted, legalább olyan butaság, mint megházasodni, csak mert szereted.”
„Jó vagyok a háztartásban. Ha elhagyok egy férfit, megtartom a házát.”
„Hogy hány férjet fogyasztottam? Csak a sajátjaimra gondol?”
„Mindenkit »kedvesemnek« szólítok, mert nem emlékszem a nevükre.”

.Én nem nevezném boldognak azt az embert aki ágyhoz kötve tengeti nyomorult életét.
Mégis mit gondolsz miért verte így meg a sors?

Szerinted a monogámia a megoldás, én csak elfojtást látok benne.----Muhahahaha ekkorát ferdíteni.nem is tudod miket írkálsz csak vagdalózol hogy bizonyítsd "több vagy " nálam!
-A pszichológiai szakirodalomban a védekezési mechanizmusok vagy (el)hárító mechanizmusok tudattalan lelki működések. Funkciójuk megakadályozni az „én”-t személyesen negatívan érintő, az önértékelést fenyegető, szorongáshoz, stresszhez vezető felismeréseket. Miközben az énképet jótékonyan védik a hibáival való bántó szembesüléstől, eltorzíthatják a valóság megfelelő érzékelését. A pszichológia pszichoanalitikus irányzatának képviselői vizsgálták meg, megfigyeléseik alapján írták le, nevezték el azokat.

Tehát én szerinted elfojtom az érzelmeimet?
Házasságban?Baszdki, Te hány éves vagy?csak is kizárólag magadat vagy képes elviselni.Akkora benned az egó!
Szerintem jelentkezz a marsi misszóba--jól elleszel!!

Mintha ezzel védekeznél, vagy szimplán csak esélytelen vagy a nőknél és ezt ideologozálod.---Ja 20 év házasság után váltam el az előző ex -kurvától aki sikeresen csinált belőlem papucsmajmot.majd kerestem a neten és máshol!
Most meg élek a második házasságomban két nevelt kamasszal akinek ráadásul nem is én vagyok az apja.
Mondd már meg öregem hogy Te mi a faszomról beszélsz?
Ez lenne az elfojtás?
Ez lenne a kiszámíthatatlan sors felelősségvállalás nélkül?
Bakker ,hogy mekkora az isten állatkertje!

csakférfi 2016.08.17. 10:54:03

@VivienChristin:
Azért nem bírtam ki!
:)
Prédikátor könyve
11. fejezet
-
9Örülj, ifjú ember, ifjúságod idején, légy vidám ifjú napjaidban! Menj, ahová húz a szíved, és ahová csal a szemed! De légy tudatában, hogy Isten mindenért számadásra von. 10Vesd ki a szívedből a haragot, és tartsd távol testedtől a bajt! Mert az ifjúság és a fekete haj korszaka hiábavaló
-
12 1Gondolj Teremtődre ifjúságod napjaiban, mielőtt megérkeznek a gonosz napok, és elközelegnek az évek, amelyekre azt mondod majd: nem tetszenek nekem; 2mielőtt elsötétül a nap és a világosság, a hold és a csillagok, és mielőtt az eső után visszatérnek a felhők; 3amikor megremegnek a ház őrzői, és megrokkannak az erős férfiak;

9 1Ezt mind mérlegeltem elmémben, és beláttam, hogy az igazak és a bölcsek a tetteikkel együtt Isten kezében vannak. Az ember sem a szeretetet, sem a gyűlöletet nem ismeri, 2mindkettő hiábavalóság a szemében. Mert hiszen mindenkire egy és ugyanaz a sors vár, az igazra és a gonoszra, a tisztára és a tisztátalanra; arra, aki áldozatot mutat be, és arra, aki nem mutat be áldozatot; a jóra és a bűnösre, arra, aki esküszik és arra, aki fél az esküvéstől. 3Az a baj abban, ami a nap alatt történik, hogy mindenkire egy és ugyanaz a sors vár, s hogy az ember szíve tele van gonoszsággal, és esztelenségeket eszel ki az ember – míg él, az élők számára, aztán a holtak számára. 4Igen, míg valaki az élők közé tartozik, addig még van reménye. Mert jobb az élő kutya, mint a holt oroszlán. 5Az élők ugyanis tudják, hogy meg fognak halni, de a holtak nem tudnak semmit, és jutalmuk sincs már; hisz még nevük is feledésbe merül, amelyet szereztek maguknak. 6Szeretetük, gyűlöletük és igyekezetük is mind odavan. Soha többé nem lesz részük abban, ami a nap alatt végbemegy. 7Rajta hát, edd vidáman a kenyeredet és idd jókedvűen a borodat! Mert kezdettől fogva tetszik az Istennek, ha így teszel. 8Viselj mindig fehér ruhát, és a fejedről ne hiányozzék az olaj! 9Élvezd az életet feleségeddel, akit szeretsz, hiábavaló életed minden napján, amivel Isten megajándékozott a nap alatt. Mert ez a te osztályrészed az életből, és az, amiért fáradozol a nap alatt. 10Ami tennivalót csak talál a kezed, azt mind tedd meg, amíg képes vagy rá. Mert az alvilágban, ahová mégy, sem dolgozni, sem tervezni nem lehet, ott nincs sem tudás, sem bölcsesség.

Bevallom egy kicsit megcseréltem a sorrendet.
Hogy könnyebben értsd!
:)

2016.08.17. 10:59:38

@Szalay Miklós: Ez az Allan és Barbara Pease: Miért nem képesek többfelé figyelni a férfiak, és miért nem
tudnak eligazodni a térképen a nők? című könyvének a kivonata. Akkor inkább már olvassátok eredetiben. Én szeretem a Pease könyveket, mindenkinek csak ajánlani tudom azzal a megjegyzéssel, hogy az írásaik az agykutatások eredményeire építenek, a társadalmi hatásokat a háttérben tartják, imigyen "objektívnek" nem mondható, de részigazságokat valóban tartalmaz.

2016.08.17. 11:05:31

@csakférfi: bocs, de kezdesz fárasztó lenni, nem akarsz valami értelmessel foglalkozni a való élet a vallásos hittérítésen kívül?

Gour 2016.08.17. 11:10:55

@csakférfi:

A szépen elbaszott életedről írsz nekem és azt mondod ez lenne a jó modell amit mindenkinek követnie kellene? :) Vicces vagy öregem és tudod mit, őszintén tudlak sajnálni ezért. Legyél csak hűséges mindegyik nőbe, hogy utána Beléd töröljék a cipellőjüket, kellenek az ilyen ostobák is mert így kerek a világ.

Gour 2016.08.17. 11:13:17

@csakférfi:

Még annyit, hogy a csakférfi nicket töröld le pls, szabad a csakbalfasz is, szerintem sokkal jobban passzolna a karakteredhez. A férfiak nem ilyen picsogó anyámasszonykatonái!

2016.08.17. 11:24:32

@csakférfi: "jobb az élő kutya, mint a holt oroszlán" - világos, most már ezt is tudom, nagyon köszönöm a gondoskodó és törődő továbbképzést :)

csakférfi 2016.08.17. 13:23:01

@Gour:
?
Még mindig nem világos ugye?
Voltam balek!
Megjött az eszem.
Te vagy a balek!
Az is maradsz!
Érveid nincsenek hogy miért ....de csak a saját oktalanságodat vetíted ki a többiekre így rám.
Hihetetlen hogy valaki ennyire ragaszkodjon a saját egójához és kivagy-mivagy-ságához!
:)
Vagyis buta.erre van Gárdonyinak egy idevágó idézete.

"Némelyik ember öltözik bársonyba, selyembe, s rangja, méltósága minden más fölött hordozza, s mégis, mikor vele beszélünk, mindjárt érezzük, hogy őkegyelme csak emberi testben élő állat. Más ember meg öltözik kopott plundrába, jár feslett köntösben és félretaposott saruban, de ha megszólal, mindjárt érezzük, hogy állati testben élő angyal. Némelyik ember akárhány iskolát jár is, akárhány könyvet olvas is, az értelme homályos. Tud szavakat, könyvcímeket, dátumokat, de ha a véleményét kérdezzük, elámulunk az ostobaságán. Másik ember, ha analfabéta is, világos értelmű, jó érzésű. Áldás azoknak, akik vele, mellette élnek."

2016.08.17. 13:30:55

@csakférfi: a "Megjött az eszem"-ről jut eszembe ez a vicc:

Az első házasság: az érzelem győzelme az értelem felett.
A második: az optimizmus győzelme a tapasztalat felett.
A harmadik: a hülyeség győzelme mindenek felett!

2016.08.17. 13:35:19

@VivienChristin: meg az is ide kapcsolódik, hogy aki másodszorra megházasodik az nem érdemelte meg, hogy az elsőtől elválhatott.

csakférfi 2016.08.17. 13:50:15

@VivienChristin:
felesleges azt hiszem minden további.
A "lelked" rajta.
Mivel isten nincs (ebben tévedett Salamon).
Így Te fogod évek múltán megítélni magadat a tükörben.

A DERÉK ASSZONY DICSÉRETE
10Derék asszonyt ki talál? Értéke a gyöngyét messze meghaladja. 11Férje (egész) szívével ráhagyatkozik, és nem jár rosszul vele. 12Mindig a javára van, sose a kárára, életének minden napján. 13Előteremti a gyapjút és a kendert, és mindent beszerez, ügyes kézzel. 14Olyan, mint a kalmárok hajója: messze földről szállítja az élelmet. 15Bár még éjszaka van, már fölkel, és ellátja a háza népét eledellel, szolgálólányait egy egész napra valóval. 16Szántóföld után néz és meg is szerzi, szőlőt telepít a keze munkájából. 17Jól körülköti derekát az övével, és nekifeszíti karját a munkának. 18Tudja, hogy jó hasznot hajt, éjnek idején sem alszik ki lámpája. 19Kinyújtja a karját a guzsaly után, és a kezével megfogja az orsót. 20Kiterjeszti kezét az elnyomott fölé, a szűkölködőnek meg a karját nyújtja. 21Nem kell féltenie háza népét a hótól: egész háza népét ellátta kettős ruhával, 22és takarókat is csinált magának. Ruhája bársonyos len és bíbor gyapjú. 23Férjét a kapuknál igen nagyra tartják, hogyha tanácsban ül az ország véneivel. 24Ingeket is készít és eladja őket, öveket is árul a kereskedőnek. 25Az erő érzete veszi körül, vidáman néz a jövendő elé. 26Ha kinyitja a száját, bölcsen beszél, jóságos tanítás (árad) a nyelvéről. 27Szemmel tartja háza népének munkáját, a tétlen lustaság nem kenyere. 28Kiállnak fiai, s boldognak hirdetik, a férje is fölkel és így dicséri: 29„Sok asszony megmutatta, milyen derék, de te felülmúlod őket, mind valamennyit!” 30Csalfa dolog a báj, a szépség mulandó, de az okos asszonynak kijár a dicséret. 31Magasztaljátok keze munkájáért, a városkapuknál dicsérjék tetteit!

Állítólag Lao Ce a valahol még mindig él! :)
-
33

Okos, aki érti az embereket;
aki önmagát érti: ihletett.
Hatalmas, aki másokat legyőz;
aki önmagát legyőzi: erős.
Aki törekszik: nincs híján akaratnak;
aki megelégszik: gazdag.
Aki nem veszti természetét: hosszúéletű;
aki nem veszti emlékezetét: örökéletű.

Mindenkinek vannak emlékei (anamnézis,pszichoanalízis).
Így neked is!
Minden jót Neked és sok szerencsét!
Nagy szükséged lesz rá.mert az időd egyre fogy .Lassan öregszel és gyorsan élsz!Amikor pedig megöregszel akkor hiszed majd gyorsan megöregedtem,s keveset éltem.
Megyek dolgom van!
Sok sok idő itt a neten.Sok sok ökörséget hallgatni és olvasni.

27Lám, ezt találtam, mondja a Prédikátor, amikor az egyik dolgot a másikkal összevetettem, hogy eljussak a tudáshoz, 28amelyet lelkem folyton keresett, de meg nem talált:
Embert ezer között egyet találtam,
de asszonyt ugyanannyi között egyet sem találtam! 29Csak azt találtam,
hogy Isten az embert igaznak alkotta,
de az beleártotta magát mindenféle mesterkedésbe.

Ezért tudom hogy a feleségem mindegyikőtöktől különb!

www.borsonline.hu/aktualis/bebizonyitottak-sirig-orizheto-a-szerelem-/4383

Ennyi drog még sohasem fogyott és gyógyszer.
Na cső mindenkinek!
A posztoló agyaljon tovább !S keresse az igazát itt a neten!
Meg a sok okos kommentelő!
:) :) :)

2016.08.17. 14:07:11

@csakférfi: nem kell megsértődni, annyi történik csak, hogy nem értünk egyet, mások a vágyaink, a lehetőségeink ... nem kellene ilyen színpadiasan levonulni itt a színről, mint drámakirálynő ...

Sadist 2016.08.17. 21:03:18

@Kulics: Értem, szóval semmi konkrétum, csak a szokásos bullshit, hogy a nőkre mennyi elvárás nehezedik.
Akkor én mondhatom azt, hogy a férfiakra nagyságrendekkel több elvárás nehezedik az élet minden területén, mégis derekasan helytállnak.

2016.08.17. 23:36:58

@Sadist: ezuton is szeretnem kifejezni egyutterzesemet es jelzem h nyugodtan kezetfoghatsz csakferfival es helyetfoglalhatsz te is a dramakiralynoknek fenntartott kispadon

2016.08.17. 23:40:59

@George Herceg: erdeklodom tisztelettel, ez a szempar itt a tied?

Francekellregisztralni 2016.08.18. 01:10:11

@George Herceg:

Szerintem ott szurjatok el, hogy folyton "a noket" akarjatok erteni. ...mindet!?

Miert?

Oke, hogy bizonyos kriterium szerint egy csoportnak is tekintheto, ha olyasmit vizsgal az ember amihez az a celravazeto. (Nem ugy tunik.) Ettolmeg ilyen es hasonlo csoport meghatarozasok onkenyesek, semmit sem jelentenek, ha nem jo osszefuggesben vannak hasznalva. Meg az "ember" is csak egy onkenyes fogalom. A tortenete mutatja is, hogy viszonylag szabadon valasztott ki tartozik bele es mi alapjan.
A kriteriumokat amikkel a vizsgalt teruletet kituzod, a gondolkdasod celja kene meghatarozza. - Ezert vadolnak vele, hogy csak dugni akarsz, mert mi celod lehet amimel ez a kriterium megfelel.

Nem a valasz a bonyorult, hanem a kerdes nincs kitalalva rendesen. (_szerintem_)

Ha meg igazak vagy valodiak is lennenek a mindenfele statisztikak amikkel ilyen temakban elohozakodni szokas, segiteni az sem segitene tul sokat.
Tisztan statisztikai alapon az atlag embernek valamivel kevesebb mint ket laba van. Erdekesmodon a tobbsegnek megiscsak ketto van es nem var senki igazan mast. Az atlag nonek hiaba van 1,24 gyereke (most hasra utottem nyilvan), akivel szembekerulhesz, annak vagy nincs vagy egesz szamu van.

Ha azt az idot es energiat amivel "a noket" probalja megfejteni rengeteg ember abba tenne bele, hogy azokra figyel akikkel amugy kapcsolatba kerul es nem rajuk huzza az elmeleteit, hanem megkerdeznek toluk mit akarnak, elobbre jutananak. ...nomeg ha kitalalnak ok maguk mit akarnak valojaban.

Lánypók 2016.08.18. 03:36:45

Naná, hogy érdemes agyalni rajtunk! Remélem, hogy mihamarabbi megfejtés is lesz. :)

Egyébként úgy konkrétan mi az, ami nem érthető? :)

zombigyilkos 2016.08.18. 07:32:41

@Szalay Miklós:
Ugyan nem mindenben értek egyet a leírtakkal, de a nagyobb részét helytállónak tartom. Érdekes iromány. ;)

zombigyilkos 2016.08.18. 07:36:22

@VivienChristin:
Nocsak! Feminista pajtásod kifogyott az érvekből és gyorsan jönnöd kellet segíteni neki egy kis személyeskedéssel? Annyira édik vagytok... :)

zombigyilkos 2016.08.18. 07:42:03

@Francekellregisztralni:

Nem mindegyik oroszlán támad emberre.
Van, amelyik jóllakott és nem támad meg.
De ettől még nem megyünk be az oroszlánketrecbe...

zombigyilkos 2016.08.18. 07:46:23

@Lánypók:
"Remélem, hogy mihamarabbi megfejtés is lesz."

Már van megfejtés.
Csak az emberek döntő része álomvilágban él ezzel kapcsolatban, hazudik magának és másoknak is. A férfiak 90%-a piedesztálra emeli a nőket és emiatt azt képzeli, hogy azok valami tökéletes éteri lények - és emiatt nem látja őket tisztán. A nőknek meg tetszik, hogy látszólag ott fönt vannak, és ezért nem is akarnak lejönni onnan - fenntartják ezt a mesterséges, valótlan állapotot, ezt az álomvilágot.
Ezért tűnik úgy, hogy nem ismerjük a nőket, mivel a hiedelem szerint kiismerhetetlenek. És aki mégis kijelenti, hogy ismeri őket, azt a nőket nem ismerők egyből lehúzzák. (Illetőleg a nők is lehúzzák, ha számukra kellemetlen tényt ad elő.) De ettől még megvan a tudás a nőkről. Ugyanúgy kiismerhetőek, ahogy mi férfiak.

2016.08.18. 08:32:08

@zombigyilkos: azt tudod, hogy amit te kinyilatkoztatsz a többség nevében az valójában a te fejedben levő világ tükörképe?
"A férfiak 90%-a piedesztálra emeli a nőket"
Nem, valóhjában TE emeled piedesztálra, tartod a szüzességet elengedhetetlen tényezőnek, mert akkor még éteri tiszta és romlatlan a nő.
Valójában mindig magadról beszélsz, amikor mások szájába adod a mondanivalót.
Lebuktál :-)

Sadist 2016.08.18. 08:34:37

@VivienChristin: Az iróniát az i betűnél keresd ;)
Nem olvastam bele a kis cicaharcotokba, de a drámázást és a teátrális levonulást Kulics csinálta.

Lehet bullshit paneleket puffogtatni, vagy lehet intelligensen vitázni úgy, hogy valami ténnyel alátámasztod az álláspontodat, pl. "a nőkre több nyomás nehezedik, mert a nemük miatt több adót kell fizetniük". Ezzel már lehet vitázni.
Sajnos eddig csak az elsővel találkoztam, úgyhogy ha ennél többet te sem tudsz, akkor fölösleges is hozzászólnod.

2016.08.18. 08:37:53

@zombigyilkos: zombi fiam en ma csak kedves dolgokat akarok toled olvasni minden mai nekem szant gorombasagodat pazarold most masra

2016.08.18. 08:41:07

@Kulics: en mar rajottem az osszefuggesre. Az csak a latszat h a szuz no nem robbant hazassagot. Valojaban a szuzen hazasodo no a francnak se kell azert is maradt szuz meg hazasodasi korra is imigyen telleg nem lehet a ferje mellol kirobbantani mert sehol egy konkurens him ... igy baromi kenyelmes lehet ezert hat eme verzio ajnarozasa

2016.08.18. 08:45:39

@Sadist: ok itt egy pelda, koss bele: az eu i noket is sujtja egy rakas dolog de hogy vmi igazan utoset emlitsek: cirkumcizio

2016.08.18. 08:48:48

@VivienChristin: nyilván, a félelem az alapja minden berögzöttségnek. Ha nincs konkurrens hím, akkor én vagyok az istencsászár... szimpla a képlet.

@Sadist: szerintem elég nagy nyomás nehezedik a nőre manapság miután egy fizetésből nem lehet megélni, tehát a nőnek jó munkaerőnek, jó családanyának, meg még szexis cicának is kell lennie egy személyben. Most tényleg ezt nekem külön itt a szádba kell rágnom?

Nem becsülöm le a férfi szerepét természetesen, mert neki is bőven megvan a teher a nyakában. De a poszt témája a nőkön való agyalás.

2016.08.18. 09:01:56

@Francekellregisztralni: bravo es eljen es vivat!! :))

2016.08.18. 09:05:21

@zombigyilkos: hat spec engem meg senki nem emelt piedesztalra se sehova csak mert no vagyok ... pedig igeny az valoban lenne ra ;)

2016.08.18. 09:08:42

@Lánypók: forditva ulnek itt ezek a lovon ... a nokrol agyalnak altalaban mikozben az egyedin kene rugozniuk ... vagy annak rajtuk s ha mar ezt itt megfejtettem mielott elegedetten dolnek hatra tobb szexet javaslok mindenkinek s mindjart jobb lesz itta kozhangulat

Sadist 2016.08.18. 10:01:02

@Kulics: "szerintem elég nagy nyomás nehezedik a nőre manapság miután egy fizetésből nem lehet megélni, tehát a nőnek jó munkaerőnek, jó családanyának, meg még szexis cicának is kell lennie egy személyben."

Mi az, hogy kell? Ha valaki ezeket nem teljesíti, szankciókban részesül? Vedd észre, hogy ezek mind belső elvárások, a liberalizmus elhozta a teljes szabadságot és senkinek nem kell megfelelnie semmilyen elvárásnak vagy szerepnek. A nő dönthet úgy is, hogy csak a munkájának él és nem vállal gyereket. Vagy lehet szexis cica, aki pénzes papa macik társaságát keresi és abból tartja fent magát. Vagy főállású anya lesz.
Az viszont igaz, hogy egy seggel nem lehet két vagy akár három lovat egyszerre megülni. Tetszettek volna a szüfrazsetteknél reklamálni. Az emancipáció előtt le voltak osztva a szerepek, jogokkal és kötelezettségekkel együtt, erre mondták a feministák, hogy nem jó ez így, ők akarják a férfi szerepeket is. Tessék, megkapták. Csak persze ők úgy gondolták, hogy csak a jogokat kérik, a kötelezettségeket nem.

Lánypók 2016.08.18. 14:08:14

@zombigyilkos: Tényleg van? No, akkor hány csoportra osztanál minket? Már persze, ha fellátsz a piedesztálra... De a kommunikációra nagyon figyelj! :)

@VivienChristin: Nyugi! Előbb vagy utóbb úgyis feladják a random-faktor kutatást, és akkor majd a szex rögvest előtérbe kerül. :)

Francekellregisztralni 2016.08.18. 18:28:20

@Sadist:
A nyomas nem uj dolog a nokon (se) nem az emancipacio hozta oket tobbsegeben, igazabol a regiek vannak meg az ujakkal kombinalva.

«A nő dönthet úgy is, hogy csak a munkájának él és nem vállal gyereket.»
Ez nagyon jo pelda!
Sot ugy is donthet, hogy ezt egyedul teszi – sot macskaja sincs. Teljesen joga* van hozza, viszont minden tarsas osszejovetelen - ami nem szegregalja elore erte – megkerdezik tole es magyarazatot kovetelnek, mintha magyarazattal tartozna a szokasostol eltero donteseiert. (Anti alkoholista ferfi ismerosom szembesul meg ezzel folyton, hogy meg kell magyaraznia …vagyis megprobaljak megmagyaraztatni vele. Mert a ferfiaknak, inni kell es keeeeesz!) A “mert csak” a “mert igy dontottem” pedig arrogans valasznak van titulalva. Kapasbol kulonbozo elmeletek utik fel a fejuket arrol, hogyan lehetne elvitatni az illeto jogat a donteshez, moralisan, a szemelyet vagy az identitasat megkerdojelezve vagy barhogy, csak sikeruljon elhatarolni. Hogy a peldanal maradjunk, ha nem magyarazod meg miert nem akarsz gyereket es vagy nincs parod mar arrogans vagy. De ha megteszed akkor «csak elfojtasz», «onzo vagy», «tulgondolod», «gyulolod a ferfikat biztos», «kriptolezbikus vagy» «majd megbanod», «nem tudod mi a jo neked» (ez a kedvencem :D)… soroljam meg?

Ehhez kepes Indiana Jones egy peldakep es tuti nem errol faggatjak …viszont nem picsoghat, hogy maganyos vagy belefaradt ebbe a sok hulye pozba (Mert hat a ket lo kozul dogoljon mar meg az egyik!). De akkor se szegezik neki senkinek, hogy «Mieeert?», ha szep noooormalisan csaladot alapit.

NB: A regi idokben nem veletlenul volt a szamuzetes a lefejezes utan a masodik legsulyosabb buntetes.

Kovetkezeskepp ezt:
“Vedd észre, hogy ezek mind belső elvárások, a liberalizmus elhozta a teljes szabadságot és senkinek nem kell megfelelnie semmilyen elvárásnak vagy szerepnek.”

Erosen ketlem. Kezdve azzal, hogy nem lett varazsutesre mindenki liberalis kulonosen nem 100%-ig. Ugye ezt azert nem hisszuk!? Pont ezen megy a siras-rivas itt is, hogy “a ferfiaktol” is el van varva sok minden, csak mas … es bele is akarnak halni folyton a sok hulye elvarasba...amik a regiek vagy szeretnek ha a regiek lennenek, mert azt mar ismerik.

*A tarsadalmi normak es a jog nemeppen fedik egymast. Hiaba van jogod valamihez papiron, ha a kornyezeted nem engedi meg annak ervenyesuleset. Hiaba van elsobseged jobbrol, ha legazol a kamion mert tesz ra.;)

«Az viszont igaz, hogy egy seggel nem lehet két vagy akár három lovat egyszerre megülni.»
Kulonosen, ha maga a «buntetes», hogy nem vagyunk hajlandoak elfogadni vagy megegngedni kettot is meg harmat. Valojaban az ember magaban, maganak akar konkret szoges ellentmondast is elfogad rendszeresen nemhogy «ket lovat».
Masnak viszont nem, mert kilog az a dog a dobozbol es felrugja a tobbit is! Most akkor melyikbe tegye bele? Hogyan huzzon ra az egy altalanositast, mi? Sokkal konnyebb elvitatni az egyik lo letet vagy letjogosultsagat mit atszervezni a gondolkodasunkat.

«Az emancipáció előtt le voltak osztva a szerepek, jogokkal és kötelezettségekkel együtt, erre mondták a feministák, hogy nem jó ez így, ők akarják a férfi szerepeket is.»

Nem eppen ezt mondtak, de ezen most lenduljunk tul eszrevetlen. Tenyleg joval kevesbe vannak a nok ma kiszolgaltatva a ferfiaknak mint korabban es ez nekik jo … ez bizony a ferfiaknak okoz tobb fennakadast mint korabban nem a noknek. Az elvarasok a regiek… es sulyos renovaciora szorulnak.
A kerdes nem is az, hogy a noknek meg kell-e csinalni mindent amit korabban hanem az, hogy ezt megis miert tenne meg _valaki masnak_, ha attol nem kap semmit cserebe es semmi nem kenyszeriti erre ra – hisz nics kiszolgaltava neki. Tudom a ket szep szemeert meg a belso szepsegeert…oh pardon.

A nok eddig is vezettek a haztartasukat; foztek, mostak, takaritottak csak valaki mas hazaban. Ma ugyan ezt teszik a sajatjukban. Miert engedjek be a vendeget? Plusz munka biztos van vele, mert nem az o kezukbol fog kiesni a fozokanal - hacsak nem pont azert lett beengedve, mert de. Azonos nemu lakotarsak eseteben erdekesmod felfoghato ez a kerdes, par eseteben megse. Miert?

«Tessék, megkapták. Csak persze ők úgy gondolták, hogy csak a jogokat kérik, a kötelezettségeket nem.»

Melyik kotelezettsegre gondolsz amit a ferfiak mindig is teljesitettek a szavazati jogukert, de a nok nem es most sem akarjak megtenni. Kerlek mondj peldat, mert mindig elojon, de en nem tudom mire gondolsz vajon. Fizetem az adot meg a TBt. Megyek dolgozni. Lenyirom a fuvet, nektek sem kell menni mar katonanak. En meg sajnalom, hogy nekunk se kellett, mert legalabb megtanultam volna nehany onvedelmi fogast…mar ha normalisan van kialakitva az hogy mivel bohockodik a katonasagnal az ember.
Szoval milyen kotelezettsegrol beszelunk?
Konkretan a szules az ami regen kotelezettseg volt szamukra, de pont nem jart erte szavazati jog, ma pedig «elmulasztjak» sokan.

2016.08.18. 18:58:46

@Francekellregisztralni: nagyon jól összefoglaltad a témát.
Sadist azt felejti el, hogy a feminizmus a nőknek adottt választó joggal kezdődött.

Aztán az ipar meg a fogyasztói társadalom rájött, hogy az otthonülő nő nem jó fogyasztó, de nem munkaerő, ezért az ár és bér viszonyokat odáig torzította, hogy az egykeresős modell tarthatatlanná vált, ergo a nőknek muszáj volt dolgozniuk menni.

Ettől kezdve borultak a hagyományosan leosztott szerepek és ez a változás messze nem a nők kívánságműsora volt, hanem a kapitalizmus meg a fogyasztói kapzsiság törvénye.

De a nők anyagi kiszolgáltatottsága valóban lecsökkent ettől, hogy munkába álltak.

zombigyilkos 2016.08.18. 19:28:50

@Kulics:

"azt tudod, hogy amit te kinyilatkoztatsz a többség nevében az valójában a te fejedben levő világ tükörképe?"
Azt tudod, hogy amit te kinyilatkoztatsz rólam, az valójában csak egy kivetítés, ami eredetileg a te fejedben létezik? :)

"valóhjában TE emeled piedesztálra"
:DDD LOL
Mesélj még! :DDD

"tartod a szüzességet elengedhetetlen tényezőnek, mert akkor még éteri tiszta és romlatlan a nő."
Ha tudnál szöveget értelmezni (ahogy láthatóan nem), akkor te is olvashattad volna tőlem, hogy nem a nő romlatlansága meg tisztasága miatt tartom fontosnak egy hosszú távú kapcsolatban a nő szűzi mivoltát. Hanem simán a válás esélyét drasztikusan növelő tényezője miatt.
Persze feministaként nem kell tudnod szöveget értelmezni.
Fröcsögéshez nem kell az! :)

zombigyilkos 2016.08.18. 19:32:47

@VivienChristin:
Valószínűleg azért, mert nem vagy nő.
A feminista nőnemű élőlény nem nő, hanem szuka. Nem mondtam még?
Majd ha nő leszel, akkor te is megtapasztalhatod, hogy a férfiak 90%-a piedesztálra emel téged. Addig meg hiába várod, nem jön a sült galamb.

zombigyilkos 2016.08.18. 19:46:09

@Kulics:

Ennyi fasszágot régen hordott már össze bárki is ezen a blogon.
Gratulálok! :D

.

"az ipar meg a fogyasztói társadalom rájött, hogy az otthonülő nő nem jó fogyasztó"
Éppen az a jó fogyasztó. Persze nem kell értened a marketinghez, elég ha csak beleböfögsz. Mindenesetre az értelmesebbek kedvéért elmondom, hogy éppen az otthon ülő családanyák költenek többet. :)

.

"ezért az ár és bér viszonyokat odáig torzította, hogy az egykeresős modell tarthatatlanná vált, ergo a nőknek muszáj volt dolgozniuk menni"
Ez éppen fordítva történt.
Nem torzította szándékosan senki a béreket (leszámítva a feministákat, akik harcoltak az egyenlő bérekért - elfelejtve, hogy azért egyenlő munkát is kellene végezni). Pláne nem az ipar meg a fogyasztói társadalom. Annyiról volt csak szó, hogy a nők a feminizmus hisztijének hála úgy gondolták, hogy képesek egy seggel két lovat is megülni. És nekikezdtek dolgozni - természetesen döntő részt a mai napig olyan munkákat végez a nők 80%-a, amit egy gyerekre is rá lehetne bízni.

Erre jött rá a másik liberálfasiszta szar, a szocializmus.
Igen aranyom, nem kapitalizmus jött, hanem szocializmus. Az, mikor az emberek jövedelmének egy jó részét elveszed és odaadod másoknak. Olyanoknak, akik nem dolgoztak meg érte. (Tudod: egészségügy, családi pótlék, stb.). Természetesen ezen javakból a nők többet kapnak (a férfiak meg többet fizetnek be), de mivel ez egyre fenntarthatatlanabbá válik, ezért ez volt a másik oka, hogy a nők nekiálltak dolgozni (is).
Vagy nem emlékszel már, mikor a nagy cucurizmusban tolták a 'dolgozó nő' szlogenjét, miközben ugyanabban az időben a kapitalista USA-ban a nők 75%-a otthon ücsörgött a jólétben? Vagy mikor a feminizmus erősödésével karöltve erősödött meg a szocializmus is (a korábbi kapitalista gazdaságról áttérve)? Nyilván nem, mert akkor nem beszélnél ennyi baromságot a kapitalizmusról.
De oda se neki, ezt sem kell tudnod. :)

/Kapitalizmus...! :D Anyám, borogass! A jövedelmünk 60-70%-át elveszi az állam és 3/4 részét szociális célokra fordítja. És erre mondod te, hogy kapitalizmus?! :DDD LOL Annyira kíváncsi lennék, hogy melyik bolygóról szalajtottak téged... :) /

zombigyilkos 2016.08.18. 20:12:44

@Francekellregisztralni:

"nektek sem kell menni mar katonanak"
Ilyen az, kedvesem, mikor az embernek fingja nincs arról, hogy mi is a valóság.
Ugyanis ma is kell menni katonának, ha háború lesz. És ugyanúgy a férfiaknak kell megdögleniük, míg a nőknek ez nem kötelezettség. Ahogy régen sem volt.
Ezt bizony beégted.

.

"Szoval milyen kotelezettsegrol beszelunk?"
- Nők és gyengék megvédése, akár a saját élet árán is.
- Nők/gyerekek eltartása, adóból vagy máshogyan.
- Udvariasság, lovagiasság, előzékenység.
- Karrierépítés, munka, stb. (A férfi ha nem épít karriert, vagy nem dolgozik, akkor eleve lúzer. Plusz éhen is hal, mert őt nem fogja senki eltartani a két szép szeméért meg a picsájáért. Egy nő viszont megteheti, hogy nem dolgozik, hanem eltartatja magát. Senki nem fogja felróni neki.)
- Párkapcsolat építése. (Neki kell kezdeményeznie, neki kell 'meghódítania' a nőt, és ha sikertelen, akkor lúzer lesz. Akkor is lúzer, ha a nő idővel kidobja. A nő csak dönt, de bárhogyan is dönt, nincs felé elvárás.)
Hogy csak a fontosabbakat említsem.
A jogokról meg ennyit:
valodiegyenloseget.hu/2016/04/30/diszkriminativ-jogszabalyok/

.

"a szules az ami regen kotelezettseg volt szamukra"
A szülés pont annyira volt anno kötelezettség, mint a férfinak, hogy eltartsa a családját, meg hogy megvédje a nőt az élete árán is.
(Még azt a nőt is, amelyik neki nem szült gyereket!)

.

"Ehhez kepes Indiana Jones egy peldakep"
Nem Indiana Jones-t kellene felhoznod, mert ennyi erővel Hosszú Katinkát is pont annyira kérdezik erről, mint Indiana-t. Ne a No1-es férfi felé megnyilvánuló elvárásokat vesd ár össze az átlag nőjével, légyszike! Mert még a végén azt kell gondolnom, hogy szándékosan csúsztatsz. Hasonlítsd össze az átlag nőt az átlag férfival. És máris megkapod, hogy a férfitól is megkérdezik, hogy miért nincs már gyerek.

Ja és kik kérdezik mind a nőnél, mind a férfinál?
Elsősorban a nők!
Jóformán egyetlen nőtől sem kérdezte meg még férfi, hogy miért nincs gyereke. Ahogy szinte egyetlen férfitól sem kérdezte még férfi, hogy miért nincs családja. Viszont nők kérdezték már mindkét nemtől!

Ergo ha hisztizni akarsz a nőkkel szembeni elvárások kapcsán, akkor elsősorban a nőknél reklamálj. Ahogy a feminizmus hisztije is egy női hiszti, úgy a nők felé megnyilvánuló elvárásokat is nők hozzák.

.

"pont nem jart erte szavazati jog, ma pedig «elmulasztjak» sokan.
- Miért járt volna csak ezért szavazati jog?
Egy természetes folyamat, ami lezajlik az emberi testben. Vagy adjuk a nősténymacskáknak is szavazati jogot, mert szülnek? Tudod aranyom, a természet különbözőnek hozta létre a két nemet. Az, hogy az egyik különbözik a másiktól, még nem ok arra, hogy szavazati joga legyen. És ne jöjjünk már az áldozatszereppel egy olyan helyzetben, aminél a nők éppen maguk jelentik ki, hogy a gyerekszülés az egy áldás. Namármost ha valaki még a saját bevallása szerint is ajándékot kap, akkor ne rinyáljon már.

- Másrészt a szavazás a külvilággal való kapcsolattartás része. Ez pedig férfi feladat volt.
Nem, nem jog, aranyom. Feladat! Felelősség! Kötelesség!
Pl. a görögöknél aki nem szavazott, azt száműzték. Bizony neki kötelessége volt szavaznia és a döntéséért felelősséget vállalnia.
Azóta harcolnak a nők a szavazati jogért, amióta az csak jog, de nincs vele járó felelősség is.

Sadist 2016.08.18. 22:20:16

@Francekellregisztralni: "Ez nagyon jo pelda!
Sot ugy is donthet, hogy ezt egyedul teszi – sot macskaja sincs. Teljesen joga* van hozza, viszont minden tarsas osszejovetelen - ami nem szegregalja elore erte – megkerdezik tole es magyarazatot kovetelnek, mintha magyarazattal tartozna a szokasostol eltero donteseiert."

És akkor mi van? Keressen olyan társaságot, ahol jólérzi magát és nem tesznek fel kínos kérdéseket! Én se megyek oda egy metál koncertre, ha a goás közegben érzem jól magam, pláne nem siránkozok utána, hogy rám nehezedik az az elvárás, hogy metált hallgassak.

"Melyik kotelezettsegre gondolsz amit a ferfiak mindig is teljesitettek a szavazati jogukert, de a nok nem es most sem akarjak megtenni."

Például arra, hogy kötelező legyen addig dolgozni, mint a férfiaknak. Mert az nekem nem tűnik egyenjogúnak, hogy a nők pusztán a nemük miatt korábban mehetnek nyugdíjba. Ráadásul átlagosan tovább is élnek, vagyis kevesebbet tesznek be, és többet vesznek ki a közösből.
Sorkötelezettség már valóban nincs, viszont 2012 óta szép kussban gyűjtik az adatokat a szükség esetén hadra fogható férfiakról. Úgyhogy ha nincs pinád, akkor már a te aktád is ott csücsül valahol a HM-nél.

Francekellregisztralni 2016.08.19. 00:37:55

@Sadist:
"Mert az nekem nem tűnik egyenjogúnak, hogy a nők pusztán a nemük miatt korábban mehetnek nyugdíjba"
Az otthoni masodik muszak meg a gyerek megszulese* az smafu vagy az a hobby kategoria?
(*A termeszet tesz am ra, hogy ha kozben megnyomoritja kicsit a delikvenst, ha az amugy tuleli.)

"Ráadásul átlagosan tovább is élnek, vagyis kevesebbet tesznek be, és többet vesznek ki a közösből."
Ez az amikor a statisztikakat kene tudni ertelmezni is. A szuleteskor varhato elettartam atlagosan tobb. De azok az extra evek nyilvan a vegen vannak az ember eletenek
masfelol statisztikaiak. Ebben benne van az is, hogy a ferfiak nagyobb aranyban halnak meg fiatalon balesetben (kulonosen motor es tarsai) es hajlamosabbak egyeb hirtelen halalokra is mint agyverzes es szivroham szinten egesz fiatalon. A nok pedig hajlamosabbak olyasmikre amivel vigan elagonizalsz 90 eves korodig, csak effektive dolgozni nem tusz toluk akar korabbtol mint 67 - pl csontritkulas es sokizulete gyulladas.

Mellesleg ez a rendszer hogy ennyire no a nyugdij korhatar tobb okbol is gaz. Sirunk, hogy nem szuletik eleg gyerek. De a fiatloknak nincs munkahely ha az idosek nem mennek el az isten vilagaert se mar vegre nyugdijba. Masfelol regen mukodott, hogy a nagymama tudott az unokara vigyazni meg segiteni mellette, mert elment eleg koran nyugdijba ehhez, ma pedig nem teszi.

@Kulics:
"Aztán az ipar meg a fogyasztói társadalom rájött, hogy az otthonülő nő nem jó fogyasztó, de nem munkaerő, ezért az ár és bér viszonyokat odáig torzította, hogy az egykeresős modell tarthatatlanná vált, ergo a nőknek muszáj volt dolgozniuk menni."

Ez azert nem egeszen igy van. Egyfelol az eredeti mozgalom szavazati jogot akart es anyagi onallosagot, amibe beletartozott, hogy dolgozhasson nem csak varronokent meg cseledkent...tanulhasson egyetemen es hasonlok. Pont, hogy le akarta kuzdeni az egykeresos modellbol azt, hogy az az egy kereso a ferj kell legyen. Azon orszagokban ahol vegig is tudott futni a mozgalom allurol epitkezve, tehat maguk a nok harcoltak ki maguknak, nem is akartak otthon maradni eleve. Masfelol egyeb munkakorulmenyek tekinteteben is szokas volt harcolni, kovetkezeskepp mukodokepes az "egykeresos modell" azon valtozata, ahol nincs is masodik ember a kepben. Dolgozva talpon lehet maradni egesz jol egyedul.
Magyarorszag es ugy altalabn kelet europa mas helyzet. A gazdasag es a technologia, kovetkezeskepp a tarsadalom is le volt egy kicsit maradva tortenelmi okokbol azokhoz az orszagokhoz kepest ahol az egyenjogusagi mozgalmak indultak, amikor indultak. Mire behozta volna ezt a lemaradast vagyis elert volna oda, hogy beindulhasson ilyesmi kitort ket haboru is. Mire abbol feleszmelt a tarsadalom addigra a nyakaba volt tolva az "egyenloseg" keszre csomagolva, fellurol diktalva, minden atmenet nelkul. ...nem is fer bele az emberek fejebe azota sem ugy igazan.

Francekellregisztralni 2016.08.19. 00:59:03

@zombigyilkos:

"Ja és kik kérdezik mind a nőnél, mind a férfinál?
Elsősorban a nők!"

Tevedsz. Engem a ferfiak basztatnak ilyesmivel visszateroen (az apam es azok akik kitalaljakhogy apam helyett apamat fognak jatszani), mert a nok vagy tiszteletben tartanak vagy ugy a helyukre teszem oket, hogy nem kerdezik meg megegyszer.
Persze nem azt kerdezik meg, miert nem akarok gyereket (Kezdve ott, hogy akarok, kovetkezeskepp lesz is.), hanem hogy "Meg kene mar allapodni nem?", "Nem szar egyedul?", "Hogy nem doglesz bele?" ...es az eggyutterzo boci szemek, hogy "szenvedj mar bazdmeg, hogy kepzeled, hogy igy jol erzed magad". :D

"Ahogy szinte egyetlen férfitól sem kérdezte még férfi, hogy miért nincs családja."
Ezt elhiszem es kibaszottul irigylem is a helyzetet. Gondolom azt se kerdezik meg egymastol mit ettek tegnap este vacsorara ...hat en se kerdezem meg ezeket senkitol.

"Egy természetes folyamat, ami lezajlik az emberi testben."
Te hivo vagy ugye? Minden termeszetes! Az is amibe kinok kozt beledoglesz...B+ Az ilyesmikrol beszlek amikor az alap logikadat hianyolom.

"Vagy adjuk a nősténymacskáknak is szavazati jogot, mert szülnek? "
Ha arra jarna a szavazati jog hogy szul-e valaMI akkor neked se lenne egy hamar. ...apropo szalmabab.

IDIOTA...

VivienChristin (törölt) 2016.08.19. 08:08:39

@zombigyilkos: jezusom! Nem vagyok no? Es ezt az anyukam mar tudja??

Francekellregisztralni 2016.08.19. 11:12:36

@Sadist: Meg eszembe jutott ket dolog.
"Én se megyek oda egy metál koncertre, ha a goás közegben érzem jól magam, pláne nem siránkozok utána, hogy rám nehezedik az az elvárás, hogy metált hallgassak."

Itt nem arrol van szo, hogy hogy erzed magad egy kozossegben ahova _szorakozni_ jarsz, (Csusztatsz a peldaval!) ott valaszthatsz nyilvan. Viszont rengeteg kotelezo kozossegi reszvetel van, amit ha nem teszel meg elkaszalod magad, nem csak nokent. Sot meg arrol sem szol a dolog, hogy "rosszul erzed"-e magad, mert az mar a helyzet leforditasa, kinek-kinek magaban - maganugy mindegy mire forditod.
A problemam az, hogy idot es energiat vesz el ennek ismetelgetese feleslegesen az erdemi interakciotol - kozel sem biztos, hogy azokhoz tobb kedved van vagy jobban erzed magad toluk -, azoktol amiert egyaltalan ott vagy ahol, sok esetben teljesen ki is szoritja oket. Pazaroljak vele az idodet es komoly mentalis erofeszitest jelent kiballanszirozni a valasz erejet.

"Mert az nekem nem tűnik egyenjogúnak, hogy a nők pusztán a nemük miatt korábban mehetnek nyugdíjba. Ráadásul átlagosan tovább is élnek, vagyis kevesebbet tesznek be, és többet vesznek ki a közösből."
Egy fontos dolgot itt kifelejtettem. NEM pusztan a nemuk miatt mehetnek korabban nyugijba! NEM jar csak azert korkedvezmeny mert no valaki, feltetelei vannak (!), amiket ha nem teljesit az illeto akkor ugyan annyi a korhatar mint a ferfiaknak.
Letezik ferfiaknak is foglalkozasbol* kovetkezo korkedvezmeny!
Ezenkivul ha a gazdasagi oldalon rugozunk ki es befizetesen, rugozzunk rajta tisztessegesen.
Pont az kap konrkedvezmenyt nokent akinek sok gyereke van es ettol eleve alacsonyabb a nyugija. Hosszabb ideig kevesebb, nem feltetlen tobb mint rovidebb ideig tobb.

Van egy masik aspektus is amit mar korabban emlitettem. A ferfiak szuleteskor varhato elettartamabol lecsapnak jopar par evet azok akik baromi koran halnak meg. Balesetesek, szivrohamosok es ongyilkosok egyarant es ezek nem rovidebb ideig nyugdijasok (aka kevesebbet vehettek ki), hanem jellemzoen el sem erik azt, mar be sem fizetik amit nem vesznek aztan ki.
A legtobbe egy allamnak a fiatalok vannak, hisz barki aki valaha nyugdij jarulekot fog fizetni minimum 16 evnyi koltsegben mar van az allamank a rajtvonalnal. …A huszoneves aki feltekeredik egy fara szombat ejjel, nem csak szivjosagbol oriasi veszteseg.

(*Csak eppen keveseknek jar sok ev es nem soknak egy-ketto.)

2016.08.19. 11:35:27

@Francekellregisztralni: üde, értelmes hang vagy itt a blogon.

VivienChristin (törölt) 2016.08.19. 11:57:35

@Kulics: pontosan ... lehet, hogy utal regisztralni, de hogy nokkel kapcsolatos frusztracioi nincsenek, az is biztos ;)

VivienChristin (törölt) 2016.08.19. 12:04:05

@Francekellregisztralni: apropo fara tekeredes: a demografia tanarom csak egyet akart nekunk megtanitani: fiatal fiuknak nem veszunk motort, akiket csak a "legjobb donor" neven emlegetnek a mentosok...