Női párválasztási stratégia és annak buktatói
2016. december 13. írta: George Herceg

Női párválasztási stratégia és annak buktatói

nok_1.jpg

Vizsgáljuk meg , mi alapján választanak nők párt! Alapvetően a nők három jól elkülöníthető tulajdonságot vizsgálnak párválasztáskor.

  1. szexuális kisugárzás

Ez nemcsak a testi adottságokat és a szimmetrikus arcberendezést jelenti, de a kommunikációs képességeket, az intelligenciát, a humort, a viselkedést és a fellépést. A nők ezt nevezik összefoglaló néven kémiának.

  1. eltartó képesség

 Mivel a nők a hosszú távú kapcsolataikban gyermekeik leendő apját keresik, ezért annak képesnek kell lennie az utód minél magasabb szintű eltartására, természetesen ezzel együtt az anya eltartására is. A női hipergámia alapvető párválasztási preferencia, melynek lényege, hogy anyagi értelemben kizárólag felfelé érdemes a nőnek párt választani, aki révén magasabb anyagi és társadalmi státuszba kerülhet az utódaival együtt.

  1. elköteleződésre való hajlam

Az ideális férfi attól válik ideálissá, hogy egyrészt az adott nő mellett hűségesen kitart, erőforrásait a nő és az utódok rendelkezésére bocsájtja és érzelmileg is megfelelően kötődik az anyához és a gyermekekhez. A köznyelv ezt családcentrikusnak hívja.

Látható, hogy ez a három preferencia egymást erősítheti és gyengítheti is. A gond ugyanott van, mint az autótulajdonosok esetében az autószerelővel. A jó autószerelő olcsón, jól és gyorsan dolgozik és ebből a háromból az ember kettőt szabadon választhat.

A férfiak esetében is, nagyon csekély azon egyedek száma, melyek mindhárom feltételnek egyaránt megfelelnek, általában ezért az egyikről a nőknek muszáj lemondani. Tévedés, azonban azt hinni, hogy ezt a kompromisszumot a nők többsége hajlandó lenne megkötni. Lássuk, milyen kifutása van a lehetséges kombinációknak.

Amikor nincs meg a kémia

Lehetsz gazdag és szerethetnél családot, ha nincs meg a híres kémia, akkor láthatatlanná válsz a nők többsége számára, ami szerintem egyáltalán nem baj, hiszen miért élnénk együtt egy olyan nővel, aki nem kíván minket. Általában létre se jön a kapcsolat az ilyen emberek között, ami tök normális, viszont el tudom képzelni, hogy az időből kifutó nők egy csoportja hajlandó beáldozni a szexet a gyerekért és a megfelelő életszínvonalért. Látni kell azonban, hogy tartósan és főleg monogámiában az ilyen kapcsolatok nem fenntarthatóak, mivel a nők sem tudnak tartósan lemondani a szexuális ösztöneikről.

Amikor a pénz az akadály

Főleg a nők fiatalabb korában áll elő ez a helyzet. Általában ez az első komoly kapcsolatok problémája. A  bugyi nedvesedik, a felek erős érzelmi kötődésben élnek éveken át, de a biológiai óra és a hipergámia miatt a nő előbb-utóbb robbantja a kapcsolatot. A következmény általában egy gazdagabb eltartó irányába történő átliánozás, hiszen a nem megfelelő anyagi körülmények a nők esetében a libidót is megölik.

Nem leköthető férfiak

Mi történik, ha a kiemelt pasi szívdöglesztő és gazdag, de nem akar papás-mamást játszani? Ez a felállás a klasszikus szeretői kapcsolatok alapja. A férfi sármos és magas társadalmi státusszal bír, a nő nem bír ellenállni, de el kell fogadnia, hogy nem Ő az első. Ezek a férfiak vagy szoknyapecér agglegények, vagy házasságban élő skalpgyűjtők. Miért is kötnék le magukat egy szerető mellett, amikor annyit kapnak, amennyit éppen akarnak? A nő meg vár és bizakodik, hogy befoghatja a vadlovat. Általában koppanás van, illetve ha mégis sikerül, akkor annyira elnyomja, hogy már eltűnik a férfi vonzereje.

Láthatjuk tehát, hogy ha bármelyik komponens hiányzik ebből a háromból, akkor hosszú távon nincs happy end. A megoldás az, hogy amennyiben a nők eldöntenék, hogy ebből melyik az az egy, ami nem olyan fontos számukra, akkor úgy kössék meg életük kompromisszumát, hogy ahhoz hosszú távon tudjanak ragaszkodni.    

A bejegyzés trackback címe:

https://ferfiszemmel.hu/api/trackback/id/tr8512044609

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Circus 2016.12.19. 17:10:03

@Sadist: "Meg kéne tanulnotok jól választani, nem csak ösztönlényként menni a pinátok után."
Ezzel nem értek egyet. Ha így tennének, máris sokkal szimpatikusabb lenne a hozzáállás, mert legalább valami érezelem keveredik bele.
Ehelyett a folyamatos számítás, játék, susmus meg egyéb hátulrólkeresztbe okoskodás megy megspékelve a hasonszőrű barátnők, meg a kiskegyed vagy még nívótlanabb sajtótermékek által árasztott baromságokkal, leöntve fészbúkos-idézetes nyálcsöpögős deszarazélet depisvagyok hagyjonmindenki hozállással, ahol mindig mindenki más miatt van minden, más a hibás meg a sors, deszar nekem, hogy a férjem nem törődik velem meg megcsal valami fiatalabbal és/vagy kurvázik, de azért csak tűrök, mert a PÉNZ.
Ami még ennél is nagyobb gáz, hogy ezek és így nevelik fel a következő generációkat.

Sadist 2016.12.19. 17:16:26

@Zsuzsi25: "Mivel az ilyen sadist felek ugy gondoljak, hogy a no dolga minden otthon, de persze mellette ugyanugy dolgozzunk munkahelyen, gondoskodjunk egyedul a gyerekrol!....neki semmi dolga. Csak melo utan ledogleni egy sorre a tv ele chipset zabalni.
Es o ezt teljesen komolyan gondolja."

Ne magadból indulj ki, pláne ne vetítsd ki rám a saját tulajdonságaidat. Hasznosabban töltöm az időmet annál, mint hogy a nem létező tévém előtt üljek és sörözzek.
Te is elmehetnél rendszeresen sportolni, hogy ne legyél kisbálna.

"A "regi vilagban" a no leste a pasi minden kivansagat, es mint egy rabszolga kiszolgalta a pasit, es kussolt."

Így jársz, ha áldozatfeministáktól tanulod a történelmet. Ostoba maradsz. Néha olvashatnál mást is a feminista agitpropon kívül, hátha szélesedne a látóköröd.

"Es sadist szerint ez igy rendben is van."

Szalmabáb érvelés megvan? Ha nincs, Google segíteni fog.

"Ma viszont a noknek elvarasai is vannak...
Ezen elvarasoknak sadist nem tud megfelelni es a noket hibaztatja mert nem hajlando feltetel nelkul rabszolgaskodni a "nosteny""

Miért akarnék megfelelni a nők elvárásainak? :D:D:D Megengedhetem magamnak, hogy nagy ívben leszarjam, így eleve okafogyott a kérdés a megfelelőségről.
A nőstény megszólítás pedig kifejezetten rád vonatkozott, csak megint nem sikerült szöveget értelmezned.

Sadist 2016.12.19. 17:21:08

@antisystem: "Tudod, van Karinthynak az az örökbecsű aforizmája, hogy "Ha egyedül vagyok egy szobában, akkor ember vagyok. Ha bejön egy nő, akkor férfi lettem. És annyira vagyok férfi, amennyire nő az, aki bejött a szobába." - szóval ha hiszed, ha nem, a férfi hozzáállását és magatartását nagyon sokszor az adott nő hozzáállása határozza meg."

Karinthy ott rontotta el, hogy a férfit is a nőhöz viszonyítva határozta meg, pedig valójában a férfi az a szilárd szikla, amiHEZ viszonyítani lehet.

Circus 2016.12.19. 17:26:38

@Zsuzsi25:
"Ez ido alatt, (amig a keszt hajhassza) a no tudja kepezni magat, tud dolgozni, karriert epiteni, ahelyett,hogy alarandelni magat valakinek,akivel lehet,,hogy nem is lesz semmi."
A férfi meg építi a készt, amibe ti beleültök, majd élvezitek - ahelyett, hogy élne. A nő, amíg élvezi az életet, pont olyan élhetetlen herék mellett teszi, és veszi körül magát, mint ő maga, olyan emberekkel, aki nem a kész építésébe fekteti az energiáit, hanem a buliba, meg az élésbe. Majd eljön az idő, amikor őket pattintjátok, és keresitek a 'készt' összerakó férfiak csoportját. Aztán meg megy az életed végéig tartó sírásrívás, hogy szarul választottam, esetleg a másik körből a múltból megtartotok valakit, aki a testi igényeiteket kielégíti. Szélsőséges esetben pár év alatt lemerítitek a felépített és összehordott 'készt', és mentek tovább, egy másik, lehetőleg gazdagabb kész irányába (mert addigra az érzelmek már SEMMIT nem számítanak, lásd előző posztom Sadist-nak válaszuk.

Tényleg nem érted, egy picit sem, hogy mi ezzel a probléma?

Azért írtam, hogy nem te, mert 7 számjegyű fizetéssel te biztosan nem szorultál arra, hogy sugardaddyt keres magadnak.

HR: pontosan, mert ilyen droid hozzáállást vártak el tőlem, nem vagyok már az adott helyen.

Sadist 2016.12.19. 17:31:24

@zombigyilkos: "Ebben az egyben nem értek veled egyet.
Én azt mondom, hogy ha a nő viszi a házimunkát meg a gyerekkel is nagyrészt ő van, akkor valahol tényleg jogos, hogy a férfi lapátolja neki a pénzt."

Jogosnak érezheti, de ettől még nem elvárható, pláne nem kötelezhető. Ha a férfi saját elhatározásból, belső indíttatásból úgy dönt, hogy talicska számra tolja haza a pénzt, akkor majd megteszi. De nem elvárni kell, meg kiadni az ukázt, hogy "A ferfi dolga a penzkereses!", ahogy Zsuzsi tette. Meg nem is manipulálással, megszégyenítéssel, érzelmi zsarolással és egyéb aljas trükkökkel.
Ha Ákossal a T-com azért szerződést bontott, mert elmondta, hogy szerinte mi NEM egy nő feladata (gyk. kötelessége), akkor ezért vajon mi járna?

Circus 2016.12.19. 17:34:14

@Sadist: "...pláne ne vetítsd ki rám a saját tulajdonságaidat."
Na, ez kimaradt az előbbi válaszomból.

A barátnőkkel való fejösszedugás meg susmus eredményeképp nem a valóságot, az eredeti szándékokat hanem a kifacsart női logika szerinti "biztosan úgy van" megoldást fogadjuk el, és eszerint értékeljük a másikat. A legszebb, amikor ezen módszer szerint kitalálják, hogy 'biztos megcsal', és ezért bosszúból akkor ő is...

Még valamit: minden női játéknak az alapját, azaz a "női nem gyakran igen" című alapjátékot is el kellene felejteni, végleg.

Sadist 2016.12.19. 17:48:23

@Circus: "Ezzel nem értek egyet. Ha így tennének, máris sokkal szimpatikusabb lenne a hozzáállás, mert legalább valami érezelem keveredik bele."

Pont az a baj, hogy csak és kizárólag érzelemből (ösztönből) mennek az akutálisan legjobb faszra anélkül, hogy mérlegelnék, hogy hosszútávon mégis mennyire lehet számítani rá. Aztán ha a jóképű, sármos puncivadász párszor felpróbálta őket, utána az lesz az etalon és az alá már nem hajlandók adni. Azt hiszik, hogy lesz majd jóképű, sármos puncivadász, aki mellé megbízható is.
Pedig ha előtte egy kicsit végiggondolnák és nem ugranának egyből az amorozók ágyába ingyen fasztarisznyának, hanem választanának hozzájuk illő, decens férfit, akkor boldogan leélhetnének egy életet, mert nem szállnának el az elvárásaik és értékelni tudnák az kellően jót is, nem csak a legjobbat.

Circus 2016.12.19. 18:19:20

@Sadist: oké, ebben egyetértünk, de nem ugyanarról a körről / életkorról beszélünk :)

zombigyilkos 2016.12.19. 19:09:44

@Sadist:
"Jogosnak érezheti, de ettől még nem elvárható, pláne nem kötelezhető"
Ezzel így már egyetértek.

BNati 2016.12.22. 20:32:01

A férfiaknak manapság nagyon sok élethelyzetben kell megállni a helyüket, pedig ők is ugyanolyan érző és sebezhető emberek, mint a nők. Sőt, bizonyos dolgokat a nők jobban el tudnak viselni, mint a férfiak. Ebben a témában találtam egy szuper cikket, amit minden férfinak érdemes elolvasni!! tudomanyplaza.hu/melyik-a-gyengebb-nem/

kolompa lole 1111 2016.12.24. 11:21:58

@Zsuzsi25:
"A HR kurva jol fizet a magyar atlaghoz kepest."
Lehet, de az csak egy tipikus lébecolóállás, aminek létezésének egyetlen feltétele hogy a cégvezetők ezoterikusan hiszenk az ilyen misztikus katyvaszokban, és a csodától várják az állandó növekedést, még akkor is ha már nincs hova. Ha felfelé nem megy, akkor lentről nyesegessünk, cigánykodjunk a fizetésekkel, próbáljunk balek olcsójánosokat kifogni akik nem kérik meg az árukat, csak úgy ingyen adják a tudásukat a cégbe. A HR-es meg az a sámán aki elhiteti a führerrel hogy talál ilyen balekokat, pedig nem. HR nélkül is pont ugyanúgy működne minden mint eddig, sőt, azok bérén lehetne igazán megtakarítani, mert semmi szükség rájuk.

Zsuzsi25 2016.12.27. 02:20:10

@Sadist: @zombigyilkos:
Pont ez a lenyeg!!! Nem "kenyszeritek"senkit, es nem "kotelezek" senkit. Nem adom ki az "ukazt" az epp aktualis ferfinak, hogy milyen feladataid vannak...
Alapbol ugy valasztok, (az igenyeimnek megfeleloen)
Es mondhatom azt, (mondtam is szinglikent) ha nem tetszik, ott az ajto! Mert egyedul is tokeletesen megvagyok. Emiatt szuletett a cikk is....nincs szukseg a luzer ferfiakra, sokan kiesnek a pikszisbol.

@kolompa lole 1111: @icipicicsipa:
Mit gondolsz a munkaszerzodesed ki intezi? Szerinted az MTKval kalcsolatos torvenymodositasokat ki koveti? Oktatasok/kepzesek szervezese? Uj dolgozok kijelentese/bejelentese? (kurva nagy am a fluktuacio....) Ha epp sorra van nagyszamu felvetel, tesztek iratasa, javitasa? Munkakor meghatarozasok dokumenticoja? szerinted megcsinalja magat ostobantusz?
ceggel kapcsolatos szerzodesek? szerinted ki tartja updaten? Kontakt a munkaerokolcsonzo cegekkel? szerinted ki csinalja? Jelenleti ivek vezetese...azzal kapcsolatos kimutatasok keszitese? Gyakornokok programok osszehangolasa?
Allashirdetesek elkeszitese? Kontakt a vezetoseggel?
Dolgozoi panaszok kezelese? Szerinted ezeket ki a csinalja?
eees igen, a HR szakma legaprobb resze: (ugy 1%) toborzas, kivalasztas! - Amihez amugy semmi kozom, mivel en csak előszűrok megadott, jol korulhatarilt parameterek alapjan.
A felvenni kivant dolgozo kivalsztasa a legkevesbe sem HR kompetencia. (Hacsak nem a mi csapatunkba kell valaki...
Velem max bertargyalas van....es az is adott. Nem en hatarozom meg.
Ertsd. Ha jon egy igeny, hogy egy csopvez fel akar venni egy mernokot x helyre, megyek es meggyozom a big boss.t, hogy kell egy mernok az x helyre. Ha megvan az engedely, johet a toblrzas, ha megvannak a jeloltek, behivjuk oket interjura ahol velem kb annyit targyal meg, hogy mekkora fizut szeretne es mi mit tudunk adni.

Eppen a kis cegek nem alkalmaznak HR.t ...a "hulye" es "ezoterikus" nagyvallatok mind -mind tobb HRest tartanak. Termeszetesen a "misztikus" eronk miatt. (Kulfoldon is)

sureee. 2016.12.27. 14:38:00

@Zsuzsi25:
"Mit gondolsz a munkaszerzodesed ki intezi? Szerinted az MTKval kalcsolatos torvenymodositasokat ki koveti? Munkakor meghatarozasok dokumenticoja? ceggel kapcsolatos szerzodesek? szerinted ki tartja updaten? Kontakt a munkaerokolcsonzo cegekkel? szerinted ki csinalja?"

Izé, a jogi osztály, jogi előadó, vagy épp a megbízott ügyvéd, ügyvédi iroda.
Btw, arra se bíznám egy cég jogi ügyeinek intézését, aki már ott elvérzik, hogy a Munka Törvénykönyve megfelelő rövidítésével sincs tisztában...

zombigyilkos 2016.12.27. 15:29:58

@Zsuzsi25:

"Nem "kenyszeritek"senkit, es nem "kotelezek" senkit."
Ezt miért nekem írod? Írtam ezzel kapcsolatban neked valamit?

.

"Mit gondolsz a munkaszerzodesed ki intezi?"
Hát ha cégnél dogoznék, remélném, hogy nem te. :)

.

"Szerinted az MTKval kalcsolatos torvenymodositasokat ki koveti?"
Mi a baj már megint az MTK-val?
Amúgy is a fradi a király! :)

.

"Oktatasok/kepzesek szervezese?"
A legtöbb oktatás és képzés eleve hasznavehetetlen.
Ahogy az egész oktatási rendszer sem a gyerekről szól, vagy arról, hogy képezzünk valakit. Hanem arról, hogy eltartsuk a pedagógusokat.
(Akiknek - mily' meglepő - döntő része nő. Ez is a nőtartó rendszer része.)

.

"tesztek iratasa, javitasa?"
Ezt egy 12-14 éves gyerekre is rábízhatnánk. Kap két tábla csokit, és elvégzi. Talán még jobban is, mint a legtöbb HR-es. Ehhez miért kell külön embert tartani?

.

"Munkakor meghatarozasok dokumenticoja?"
Ez a bürokrácia része. Ahogy a legtöbb annak, amit felsoroltál.
A bürokrácia meg - ahogy már mondtam volt - azért van, hogy eltartsuk a nőket.
Egy normális rendszerben ilyen szarakodásra semmi szükség nem lenne.
Nem beszélve arról, hogy ezt is jobban meg tudná csinálni az, aki ért is az adott munkakörhöz, nem pedig egy olyan, aki egy büfészakos diplomával tudja osztani az észt.

.

"Kontakt a munkaerokolcsonzo cegekkel? szerinted ki csinalja?"
Ha odaadom egy 16 éves gyereknek, az képes megcsinálni.
A rendszer hibája, hogy ehhez diplomás eltartottat kell beraknunk oda, mert másra már nem lehet alkalmazni.

.

"Jelenleti ivek vezetese...azzal kapcsolatos kimutatasok keszitese?"
Ez az általános iskola 5. osztályával már megcsinálható.

.

"Allashirdetesek elkeszitese?"
Középiskolásoknak szorgalmi feladatként kiadható. Ők már képesek ilyet csinálni, nagyjából minimálbérért.

.

"Eppen a kis cegek nem alkalmaznak HR."
Mert ott a legegyszerűbb melókat inkább elvégzi valaki mellékesen, mivel nincs keret arra, hogy egy plusz semmittevőt eltartsanak. A nagy cégeknél meg van keret arra, hogy legyen külön HR-esük is, ami jól mutat. Olyan trendi manapság. Nem baj, ha olyan melót is végez, amit egy gyerekre rá tudnánk bízni. A lényeg, hogy látszódjunk valaminek. Nemde? :)

2016.12.27. 16:31:08

@Zsuzsi25:

"Es mondhatom azt, (mondtam is szinglikent) ha nem tetszik, ott az ajto! Mert egyedul is tokeletesen megvagyok. Emiatt szuletett a cikk is....nincs szukseg a luzer ferfiakra, sokan kiesnek a pikszisbol."

Ha a "lúzer" férfiak valóban kiesnének a pixisből, és csak az alfahímek játszanák le a pályát, akkor a "lúzer" nőknek nemhogy család, gyerek, párkapcsolat nem jutna, de még szex is csak alkalmanként, egy pár perces gyors menet vagy kósza szopatás erejéig. Mert lehet, hogy a férfiak nagy része lúzer, de a nők nagy része sem Hercegnő, akit a Herceg hazavinne otthonra. :)

Ha a huszonötös szám a hozzávetőleges életkorodat jelzi, akkor ez sok mindent megmagyaráz, de el fog jönni az az idő (gyorsabban, mint gondolnád), amikor a korosztályodban már a férfi válogat. :) És amikor már a párkapcsolatra azért is szükség van, hogy baj és nehézség esetén számíthassatok egymásra, és hidd el, hogy akkor már nem lesz akkora buli szingliskedni meg egyedül öregedni.

És most ugyan van párkapcsolatod, de ha ne adj' isten 40-45 évesen, egy-két gyerekkel bármi okból egyedül maradsz (esetleg még az egzisztenciád is megrendül), akkor kesereghetsz majd egóblogon arról, hogy már az egzotikus milfkalandot kereső huszonévesek meg a korodbeli lúzer faszik is csak testi-lelki lábtörlőnek használnak. Igen, sajnos ilyen könnyen lesz egy magabiztos csajszykából lúzer nő...

"When we are young
Wandering the face of the Earth
Wondering what our dreams might be worth
Learning that we're only immortal
For a limited time..."
:)
www.youtube.com/watch?v=rYCOCIHObtg

zombigyilkos 2016.12.27. 21:03:08

@zpetal:
"sajnos ilyen könnyen lesz egy magabiztos csajszykából lúzer nő"

Ha jobban belegondolunk, mit is jelent a nőnél a lúzer férfi?
- Nincs elég pénze, hogy eltartsa a nőt.
- Nem eléggé van kigyúrva, nem elég ügyes és mozgékony.
- Nem eléggé magabiztos.
- Nem eléggé intelligens és művelt.
- Nincsenek különleges képességei, adottságai, stb.
- Nem elég jó az ágyban, nem tudja kielégíteni a nőt.
Esetleg még pár apróság.

Ha így nézzük férfi szemmel is, akkor a nők 98%-a voltaképpen iszonyatosan lúzer. Sőt, egy átlag nő is sokkal lúzerebb, mint az alsó kategóriás omega férfiak legbénábbja. :)
Az átlag nő:
- Még önmagát sem tudja eltartani olyan színvonalon, amilyen színvonalon él.
- Testi erejét és ügyességét tekintve bőven elmarad a férfiak 98%-ától.
- Magabiztossága valahol a béka segge alatt van. Ha mégsem, akkor az első adódó komolyabb probléma esetén sírni kezd.
- Intelligenciájában alulmarad a férfiaktól, műveltsége meg kimerül a Coelho-szulejmán-ezoteria szinten.
- A különböző dolgokhoz való hozzáértése nagyjából egy tizenéves gyerek szintjén van. Kb. annyit is bíznak rá a munkáltatók is.
- Még az orgazmusát is mástól várja el. :)

Szóval érdekes kérdés ez a lúzerség... :)
Sokkal inkább arról van szó, hogy a nő alapvetően parazita életmódra rendezkedett be az evolúció pár évszázezrede alatt és abban jó, hogy kihasználja a nálánál hatékonyabb, sikeresebb, eredményesebb férfit. Cserében pedig gyereket adjon neki. A két fél közötti csere lényege az volt (és ma is így van), hogy a férfi eltartja a nőt, a nő meg gyereket szül neki. De mivel manapság már gyereket sem ad igazán (vagy csak alig), így mondhatjuk, hogy az állami eltartó rendszer és a férfiak nélkül a nők 95%-a ugyanúgy kipusztulna, mintha az őskorban élnénk. Voltaképpen a nők annak köszönhetik a nagy arcukat, hogy van egy idióta és óriásira duzzasztott szociális hálónk, meg egy nőket pozitívan diszkrimináló államunk, amelyik a férfiak pénzén eltartja a sok léhűtő, önmagát is eltartani képtelen nőt. Azokat a nőket, amelyek mivel azt hiszik, hogy saját maguktól értek el sikereket, iszonyat nagy arccal tolják magukat.
Kicsit röhejes, ha jobban belegondolunk, hogy a nők több százezer év evolúciója alatt is annyit tudnak csak letenni az asztalra, mint amit az őskorban sikerült nekik. Hát úy nagyjából a puncijukat. De közben azért tele szájjal lúzerezik a férfiakat, akik nélkül már régen éhen döglöttek volna...
Ennél mi lehet még szánalmasabb? :)

2016.12.27. 22:02:46

@zombigyilkos: erre csak annyit lehet mondani, hogy zsak a foltjat, azaz egy potens kepzett cselekvokepes not kizarolag az uilyen jellemzokkel megaldott potens ferfiak kepesek megkozeliteni s az altalad itt leirt luzer nok, akikkel te is talalkoztal, a luzer ferfiaknak jutnak.

2016.12.28. 14:47:16

@csipke777:

"egy potens kepzett cselekvokepes not kizarolag az uilyen jellemzokkel megaldott potens ferfiak kepesek megkozeliteni s az altalad itt leirt luzer nok, akikkel te is talalkoztal, a luzer ferfiaknak jutnak"

Félek, hogy a hölgyek csak szeretnének ebben hinni.

A férfiaknak meg a nőknek párkapcsolati szempontból teljesen mások a másik nem "lúzerségről" alkotott elképzeléseik.
Elég sok sikeres, magabiztos potens férfit látni 15 évvel fiatalabb, nem képzett, de ügyesen szopó, jól főző, reprezentatív megjelenésű szolirecepciós szintű nők mellett.
Míg a "potens, cselekvőképes, képzett" nők (pl. a középkorú sikeres üzletasszonyok) pedig - ha a férfiak szemszögéből valami miatt lúzernek minősülnek már a húspiacon - pedig legfeljebb egyedül meditálnak otthon esténként az általad leírt vonzás törvényén, és jó esetben alkalmi szex jut nekik, de sokszor még az sem. Mondjuk mert egyszerűen sima biológiai tényezőkben nem tudnak már versenyezni a fiatalabbakkal, ezért a potens, képzett, sikeres férfiaknak eszük ágában sincs már megközelíteniük őket.

2016.12.28. 15:33:18

@zpetal: akkor most nem ertem: szted a nok eloskodo benak vagy oregek? Hu, de boldogtalan vagy te, hallod!

2016.12.28. 15:47:53

@csipke777:

igen, szomi vok. ;(

https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/7/7c/Graham's_Hierarchy_of_Disagreement.svg/707px-Graham's_Hierarchy_of_Disagreement.svg.png

Nezd meg a szep szines kepet pls azt utana dumcsyzhatunk megin h szted whats the matter. <3 puszííííí
:)

2016.12.28. 16:09:36

@zpetal: nemtom mit csinaljak az ervelesek minosegi szintezesevel hiszen koztunk nincs vita se ervek ellenervek nem lehetnek te beszamolsz sajat elettapasztalataidrol kulonosen ami a noket illeti mely kepbol az jon le h a nok elhetetlenek ill szalonkeptelenek a ferfiak erdeklodesere nem meltok vagy mert csak a pinajuk van vagy mert mar tul oregek. Vettem. Es sajnalom, hogy ilyen beszukult a vilagod. Ennyi.

2016.12.28. 16:24:20

@csipke777:

sztem te a kerdest se erted amirol szo van nemhogy az en commentemet szemantikailag, a "vilagomat" meg cak a fantaziadban rajzoltad meg sajat magadnak, almodtal egy vilagot magadnak es most ott allsz a kapui elott azt csak csodalkozol ra butacskan, no worries van egy igy

:-* @->--

2016.12.28. 16:49:50

@zpetal: miert pont szemantikailag miert nem szemiotikailag vagy szintaktikailag? Te amugy erted is ezeket a szavakat vagy csak hasznalod mert hatha vki hasraesik a felmuveltsegedtol? Arrol nem is beszelve h minek mar ide ez a lirikus eddaista giccsparade?! Te szivsz vmit?

2016.12.28. 16:59:21

@csipke777:

(⊙_☉)

Hat nemtom en csak a neten talalok ilyeneket erted de jo h irtal mar azt hittem hari vagy de latom h csak egy sablon feminin troll aki a frusztraciojat jar levezetni ilyen pasis helyekre sorryka

2016.12.28. 17:15:08

@zpetal: se hari, se szomi, se frusztri, se trolli se semmi ilyesmi nem vagyok engem a puszta kivancsisag tart itt te viszont telleg nagyon el vagy most szallva vmi szertol, baratilag javallott ilyenkor a bolcs es sokatmondo kussolas. Hm?

2016.12.28. 17:29:38

@csipke777:

lazits kicsit bujj oda a potens sikeres kepzett parodhoz unnep van

amugy mire v kivancsi ami ennyire itt tart teged a beszukult vilagu emberek között hm?
Te valami olyan vagy mint breewenses (lehet, nem jol irom) es most jol megfigyeled a feriakat a netdzsungelben az elohelyukon es neha kapcsolatba is lepsz veluk?

2016.12.28. 17:53:09

@zpetal: majdnem jo, breewenses, es igen, tecc a parhuzam, resztvevo megfigyelek epp, izgi :)

2016.12.28. 18:05:37

@csipke777:

Igen, gondoltam. :-)

Makogo sms-nyelven trollkodsz es legjobb esetben felremagyarazasokkal provokalsz (de nekem pl. olyat adtál a számba, amit sosem írtam), és ezzel szórakozol.
Biztos izgi lehet, csak nem sok értelme van.

Na nem baj, kussolok, most már, és hagylak a potens képzett pároddal, én meg lúzer kisfiukent megyek a netes pornohoz, tudod. :-)

zombigyilkos 2016.12.28. 18:16:22

@zpetal:
Csak feminista troll, semmi több. Kár komolyabb figyelemre méltatni, mert vitázni, vagy akár csak érdemben bármihez hozzászólni úgyis képtelen.

Arra viszont tökéletes, hogy a feminizmust itt mindenki előtt faszán lejárassa. Na meg hogy bemutassa, hogy milyen is egy átlagos, feminizmustól fertőzött nőnemű lény. (Szándékosan nem használtam a nő kifejezést.) Szóval szerintem csak néha dobj neki csontot, hogy legyen min rágódnia. ;)

2016.12.28. 19:17:31

@zombigyilkos: no es milyen lenne az a szamodra idealis no, aki nem feminista (barmit is jelentsen ez szerinted) es nem troll?

zombigyilkos 2016.12.28. 19:28:43

@csipke777:
Ideális nő???
Először csak simán beszéljünk a nőről, nem kell mellé az ideális jelző. Ennek pedig alapja, hogy egy feminista nem lehet nő.

A feminista nőnemű élőlény csak szuka.
Eszembe nem jutna sértegetni a nőket azzal, hogy egy feminácit közéjük sorolok. Még a hisztis ribancokat is többre tartom, mint bármelyik feministát.

Tehát igen:
A nővé válás egyik fontos lépése -> ne legyél feminista.

2016.12.28. 19:34:14

@zombigyilkos: oke nem feminista es aztan hogyan tovabb? Milyen az a no aki neked bejon?

zombigyilkos 2016.12.28. 21:18:51

@csipke777:
Nem mindegy? Neked már ez is lehetetlen. :)

2016.12.28. 21:21:24

@zombigyilkos: nem mindegy, engem ez komolyan erdekel, meg ha en nem is utom meg a "mercet", ha vannak tovabbi szempontjaid, kivancsian varom

Zsuzsi25 2016.12.28. 21:27:00

@zombigyilkos: Engem is erdekel. Hatha elvalok, es akkor tudjam mar milyennek kell lennem....

2016.12.28. 21:38:32

@Zsuzsi25: neked sincs mar eselyed, nem figyeltel, te mar egy oreg ket labon jaro pina lehetsz csak ezt elore mondom ld masik poszt na de akkor is erdekes lehet sztem h milyen idealkepe van egy ilyen embernek, mint pl a mi zombibebinknek :) apropo: mar ertem mely himnemu egyedek generaljak a posztindito "edi-bedi fiukak" hangnemet a noknel :))

zombigyilkos 2016.12.28. 21:46:15

@Zsuzsi25:
Egy rendes párkapcsolatban élőnek ezt aligha kell magyarázni. Ha te nem ez vagy, avagy már válásban godnolkodsz, akkor meg hiába tenném, úgyse értenéd.

De azért hidd el, értékelem az igyekezetedet! ;)

Zsuzsi25 2016.12.28. 21:52:19

@csipke777: ne is mondd! - :( 20 felett mar minden nap ajandek. Raadasul ha elvalok, hogy fogok olyan pasit fogni mint zombigyilkos?
Eselyt sem ad.

@zombigyilkos: tenyleg? Jajj de jo! Hat. Minden vagyam egy olyan ferfi mint te!

2016.12.28. 22:00:24

@Zsuzsi25: ezek a peldanyok itt kimeritik az antifeminista nogyulolo himsoviniszta kategoriakat egy elmeny ilyet ha nem is eloben de legalabb url latni leven eddig csak konyvekben olvastam roluk de ugy latom a nokepuket nem fogjuk mar megismerni csak azt arultak el h az ideis no nem feminista (a tobbiek emlitettek h fiatal es szuz is legyen) hat pedig nagyon biztam bennuk

2016.12.28. 22:27:17

@csipke777:

"neked sincs mar eselyed, nem figyeltel, te mar egy oreg ket labon jaro pina lehetsz csak ezt elore mondom ld masik poszt"

a.te.ervelesi.hibad.hu/szalmabab

Ha az én hozzászólásaimra gondoltál itt, akkor szűkítsd le nyugodtan, hogy melyik bekezdésből (mondatból, szóból) olvastad ki ezt (meg amiket még korábban nekem tulajdonítottál). De ezt már elmondhattad volna korábban is ha akartad volna. De hát nem akartad.

2016.12.28. 22:35:26

@zpetal: az ervelestechnikai kiskate felesleges nem volt itt az altalad leirtakra utalo szovegresz sokkal inkabb zombiera

Circus 2016.12.29. 01:44:37

@Zsuzsi25: @csipke777:
Drága Hölgyeim,
csak csendesen figyelem az adok-kapokot itt a sarokban, de továbbra sem értem, miért minimum elvárás a női oldalról az egzisztencia, miért nem lehet együtt felépíteni kettőnket, mint egy párt, kölcsönösen segítve egymást, főleg egy fiatal (30 alatti) pár esetén?

Továbbmegyek, adott helyzetben, ha a pár női tagja 7 számjegyű fizetést visz haza (mint Zsuzsi korábban), és gazdasági okokból emiatt a párja marad otthon a gyerekkel gyes/d akármin, akkor az milyen helyzet ebből a nézőpontból?

Vagy ez fel sem merülhet, mert ilyen helyzetben eleve 7 számjegyű pénze kell lennie (leendő) apukának is eleve, mert csak ilyennel szabad szóba állni?

A fenti előzmények alapján nem úgy tűnik, hogy csak a férfioldalon okoz feldolgozhatatlan problémát, ha a nő keres jobban...

2016.12.29. 03:55:10

@Circus: reszemrol ez nem elvaras en sosem voltam anyagias es de igen, lehet (adott esetben kell is) egyutt epitkezni az h masoknal ez miert elvaras azt nemtom nyilvan osi oszton az utodnemzes -/ felneveles biztositasara sztem engedd el ezt a temat es valassz olyan not aki nem anyagias a tobbiek meg csinaljanak amit akarnak/tudnak :)

Zsuzsi25 2016.12.29. 08:42:25

@Circus: Hat 1. Itthon nem tudom megkeresni! Lehetetlen. Vezetove nem valnek sosem. Mert no vagyok! "Mivel lassan elmegyek szulni..." Es ha nagyon magasra jutnek, ott is csak surolnam az 1 M.et. Ezt is csak ha 0-24 tolom...es nincs se maganeletem se semmi. Ennyit nem er!
Penzt csinalni mindenki tud, mindezt ugy veghez vinni, hogy kozben megmarad a maganeleted is, az a teljesitmeny.
2. Kint ez nem olyan nagy fizetes ám!

Nem 1 M.et keres. Hanem csak 450 et. Fele annyit. Szoba alltalm vele megiscsak! Mi tobb! Hazajottem....tehat magam ala valasztottam. (Vagy mi)

Fentebb leirtam, hogy mitol felnek a nok, es miert valasszak a keszt.
Es abszolut ertheto is. A gyerek az penzkerdes.... - Egyelore a nok maradnak otthon szules utan. Mert a nok tudnak szulni, a ferfiak nem tudnak szulni.
Es van meg egy dolog amiert jobb a kesz. A penztelenseg az allando nelkulozes felorol egy kapcsolatot elobb utobb. Sok ilyet lattam. A noknek ez utodlas szenpontjabol fontos, hogy olyat valasszanak aki kepes gondozni az utodot es es eltartani a not (is) amig otthon van a gyerekkel.

Az baszna be! Ha ezt a ferjemnek eloadnam itthon, kepen rohogne! :) (de a legtobb IGAZI ferfi szinten)
Ha fel ebred kiprobalom, es beszamolok az eredmenyrol.

Zsuzsi25 2016.12.29. 13:38:01

@Circus: kirohogtek. :) Nagyon!
Amugy pedig, mint no, nem tudnam elviselni, hogy nincs velem a kisbabam

zombigyilkos 2016.12.29. 17:40:46

@Zsuzsi25:
"Jajj de jo! Hat. Minden vagyam egy olyan ferfi mint te!"
Ámodik a nyomor... :)

zombigyilkos 2016.12.29. 17:49:13

@csipke777:

"kimeritik az antifeminista nogyulolo himsoviniszta kategoriakat"
Az antifeminista nem egyenlő a nőgyűlölővel.
Csak egy olyan férfigyűlölő náci szemében, mint amilyen te is vagy.

Ugyanis a feminizmus egy náci eszme.
Aki meg antifeminista, az voltaképpen náciellenes.
Nálatok feministáknál annyi csak az eltérés az egykori nácikhoz képest, hogy nálatok nem a német az áldozat, hanem a nő; és nem a zsidó a gonosz, hanem a férfi. És mivel a feminista egy férfigyűlölő náci, ezért nő már alapból nem lehet. Tekintettel arra, hogy egy nő nem támad férfira és nem harcol ellene, mint ti. Am,elyik nő férfira támad (ahogy egy feminista teszi), az egyből megszűnik nőnek lenni és onnantól csak egy söpredék szuka.
Amilyen te is vagy, aranyom. :)
Tehát voltaképpen rád illik a nősténysoviniszta, férfigyűlölő és náci kifejezés.
Gratulálok hozzá! :)

.

"a tobbiek emlitettek h fiatal es szuz is legyen"
Nem emlékszem, hogy a többiek ilyet említettek volna.
És én is csak azt mondtam, hogy _párválasztás esetén_ az ideális nő fiatal és szűz.
(Tehát nem azt mondtam, hogy a nő fiatal és szűz, mint ahogy te megpróbálod beállítani, hanem csak azt, hogy párválasztáshoz az ideális nő ilyen. De azért szép náci próbálkozás volt ez is.)

zombigyilkos 2016.12.29. 17:50:56

@csipke777:
Pedig bizony nagyon ült esetedben, amit olvtársunk belinkelt. Érdemes lenne olvasgatnod. Bár a nácik trollképző központjában ez gondolom tiltott olvasmány... :)

Zsuzsi25 2016.12.29. 18:58:27

@zombigyilkos: Igen! Csak almodhatok egy ilyen himsoviniszta pasirol....aki igy tiszteli a noket.

zombigyilkos 2016.12.30. 21:28:17

@Zsuzsi25:
Nem a nőkről beszéltem negatív hangnemben. Csak tudnod kéne szöveget értelmezni, és úgy te is látnád. Ebből kifolyólag pedig nem én vagyok hímsoviniszta, hanem te vagy nősténysoviniszta. Gratulálok! :)

Zsuzsi25 2016.12.31. 09:51:14

@zombigyilkos: Amelyik no ferfira tamad? Tehat csak az a no (vagyis nem feminista szuka) aki kussban turi a ferfiak hulyeseget? Vilagos. :D
Csipke neveben nem beszelhetek, de en egyaltalan nem utalom a ferefiakat, a nok tonbsege sem. (kulonben nem mentem volna ferjhez) azt viszont igen, hogy uton utfelen megkaptam a ribanc jelzot, ha kikosaraztam valami luzert. Most is...de most mar azt hallgatom, hogy: "csak a penze miatt ment hozza". Vagy: "egy ilyen no csak a penzre megy, nekem eselyem se lett volna". Es hasonlok...

2016.12.31. 14:32:36

@Zsuzsi25: en spec imadom a ferfiakat - annyi labjegyzettel h aki anyukaja picikeje hisztis luzer azt megeszem reggelire, a tobbiek velkam :)

zombigyilkos 2016.12.31. 19:53:50

@Zsuzsi25:
"Tehat csak az a no (vagyis nem feminista szuka) aki kussban turi a ferfiak hulyeseget?"
Mi a bajod, aranyom? Agyadra ment a pezsgő, vagy csak megint szövegértési nehézségeid támadtak? :)

"uton utfelen megkaptam a ribanc jelzot"
Hát ha ribanc vagy, akkor ne csodálkozz rajta, ha annak neveznek.
Tudod, ami sárga, hápog és úszik a vízen, az kacsa... :)

zombigyilkos 2016.12.31. 19:54:56

@csipke777:
Ugyan már, pici náci! Ne erőltesd ezt a hülye maszlagot. Senki nem hiszi el neked, hogy bármiféle érzelmed lenne a férfiak iránt az állandó gyűlölködéseden kívül. :)

2016.12.31. 20:02:15

@zombigyilkos: na de tegyuk fel csak a jatek kedveert h veszunk egy altalanos csipket es egy teljesen hetkoznapi zombigyilkost majd egymas melle tesszuk es osszehasonlitjuk oket, vajh melyik tunik viragosabb lelkuletunek?

zombigyilkos 2016.12.31. 20:14:23

@csipke777:
Az, hogy ki minek tűnik, az egy dolog.
Meg tudod, megint más a valóság.
Kettőnk közül te vagy fasiszta, te kezdtél másokkal személyeskedni, és te provokáltál itt jópár embert már akkor, mikor még csak hozzád sem szóltak. Szóval ezt beégted, de piszkosul. Szerintem inkább ne erőltesd, mert csak rosszab lesz. :)

Zsuzsi25 2016.12.31. 20:17:33

@csipke777: Ne aggodj. Zombi meglesz gyozodve rola, hogy ő! Es o ezt teljesen komolyan is gondolja.
Fogadjuk el! Ribancok vagyunk meg feminacik meg mittudomen! :D

Zsuzsi25 2016.12.31. 20:20:19

@zombigyilkos: de miert csak azutan miutan kikosaraztam? Azelott soha! Azt probalom megerteni, hogy miert kell ezt csinalni. Miert kell seggfejje valni az elutasitastol? ....miert nem lehet inkabb azon elgondolkodni miert kosaraz ki a no?
Vagy azon, hogy mit kellene mashkgy csinalni azert, hogy egy jo no kegyeit elnyerjetek...!

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2016.12.31. 21:26:38

Azt mondja velkám, röhögnöm kell ezen a sablondumán.

2016.12.31. 21:55:18

@Zsuzsi25: mert anyukajuk picikei akik megszoktak h mindent megkapnak nemet soha nem hallottak azert kezdenek hisztizni ... nekem volt pasim akit visszautasitottam de o ezt olyan felnott modon kezelte h ezzel felkeltette az erdeklodesemet :)

2016.12.31. 22:29:28

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): hello nari mizujs na es neked mi a velemenyed a szuz nokrol? Osztod az itteni himek toretlen ambar hajlithatatlan lelkesedeset irantuk?

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2016.12.31. 22:58:08

@csipke777: Nekem mindegy. De el tudom fogadni, hogy kívánatos a fiatal, feszes test, és a nem hülyeségekkel teli fej.

2016.12.31. 23:15:33

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): hat ezzel nem sokat mondtal de szamos kerdest felvetettel: 1. minden szuz no teste feszes? 2. Csak a szuzek teste feszes? 3. Csak a feszes kivanatos? 4. Minden szuz feje mentes a hulyesegektol? 5. Csak a szuz nok feje mentes a hulyesegektol? 6. Miert es kinek fontos, h a no agya is szuz legyen? 7. Van-e olyan h hulyesegektol mentes agy? Most igy hirtelen ennyi. A sor szabadon folytathato ... :)

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2016.12.31. 23:30:33

@csipke777: 7. Nincs ilyen női agy,ezzel mindenki kiesett a rostán,és nullázza is a többi kérdésed, haha.

2016.12.31. 23:48:51

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): ne tegyel fel keresztkerdeseket mert osszeszavarsz es azt nem szeretem

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2017.01.01. 00:54:08

@csipke777: mit? a nem szeretést? vagy az összezavarodást?

2017.01.01. 01:14:42

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): hat ne is hagyd magad meg a vegen leluzereznek itt a kollegak

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2017.01.01. 01:19:37

@csipke777: az nem izgat túlságosan. az viszont igen,hogy egy huszárvágással kitértem előled és semmi propaganda, hanem ezt így lógva hagytad.

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2017.01.01. 01:36:58

@csipke777: vagyis beépítette és elfogadta a kritikákat?

2017.01.01. 09:35:56

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): milyen kritikakat? Azt h naci feminista ket labon jaro pina ribanc troll? Hat ezeket meg nem sikerult feldolgoznom. Sorry.

zombigyilkos 2017.01.01. 16:05:02

@Zsuzsi25:
Mi a bajod? Hogy jön ez ahhoz, amit írtam, aranyom?
Vagy megint szövegértési nehézséged támadt (immáron sokadjára)?
:)

zombigyilkos 2017.01.01. 16:07:32

@csipke777:
Te most komolyan egész nap ezen a blogon lógsz?
Késő este, hajnal 1-kor, délelőtt 11-kor, és ez megy már napok óta.
Ennyire nincs magánéleted? Mondjuk ahogy elnézlek, megértem... :)

2017.01.01. 16:12:29

@zombigyilkos: lottoznom kene. Tudtam h ezt fogod mondani. Amugy dogletesen unatkozom. Azert vok itt. Hogy hol es miert azt nem arulom el.

zombigyilkos 2017.01.01. 16:50:52

@csipke777:
Nekem mára elég volt ez az egy szűk órácska is.
Csá!

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2017.01.01. 19:05:19

@csipke777: irracionális félelem attól hogy felkérés és személyesen közli véleményét?:-)

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2017.01.01. 20:47:36

@csipke777: akkor irracionális félelem, hogy könnyebben tippelnék személyedre, mint most?

2017.01.01. 20:52:26

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): ki tippelne? Te? Es mi az h mint most?

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2017.01.01. 21:25:31

@csipke777: Én, és azért, mert nem vagyok biztos még.

2017.01.01. 21:32:13

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): nem vagy biztos? Miert nem? Es ha biztos leszel, mi lesz?

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2017.01.01. 22:11:53

@csipke777: jogosítványt, forgalmit kérek. Mellette pedig sopánkodom, hogy ver engem az ég :)

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2017.01.02. 10:29:03

@csipke777: Valóban az, biztosan a nickváltás hiánya teszi.

csiperke123 (törölt) 2017.01.02. 10:30:50

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): én is így gondolom,mi több, rögtön javaslatom is van: "Édes Gesztenye a Holdfénynél"

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2017.01.02. 12:29:39

@csipke777: Ez valami vendéglő, ahol velkámolod az alfahímeket?

csiperke123 (törölt) 2017.01.02. 12:34:28

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): persze, és te biztosítod hozzá a villanyfényt

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2017.01.02. 12:38:17

@csipke777: a gyertyatartó a gyertyát tartja, nem a fényt. mielőtt megzavarodnál, ezt tisztáztam kicsi buksidban.

csiperke123 (törölt) 2017.01.02. 13:04:05

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): a lenyegen ez mit sem valtoztat