Érdemes szűz lányokkal kezdeni?
2017. január 10. írta: George Herceg

Érdemes szűz lányokkal kezdeni?

szuz.jpg

 

Az egyik előző poszt alatt heves vita bontakozott ki a szűz lányok párkapcsolati hasznát illetően. Ennek fényében szeretném kifejteni saját véleményemet a témával kapcsolatban.

 

Érték e még a szüzesség?

 

A szüzesség, mint érték egyidős a történelemmel. Már az ókori kultúrákban is tisztelték a szüzességet. Bizonyos vallási méltóságokat csak szüzek tölthettek be (Vesta papnők). Manapság elsősorban az iszlám államokban és Indiában erős a szűz kultusz, de hajdanán a keresztény Európában is általános volt, aminek leginkább a katolicizmus szexhez való negatív viszonya volt, ha nem az egyetlen, de a legfőbb oka. Alapvetően a szűz nőnek a házasság piacon volt értéke, hiszen az érintetlen lány olyan volt, mint egy üres papír, amire a férj, akinek hatalmába került, tetszése szerint „írhatott”. E mentalitás mögött természetesen annak az ősi férfi félelemnek a kezelése húzódott meg, ami a kakukkfiókák megfoganásának elkerülését szerette volna biztosítani. Egy szűz nő elvételével lehetett a legnagyobb bizonyossággal biztosítani a férfi számára, hogy a születendő első gyermek az Ő génjeit örökítse tovább és nem egy másik férfiét. A mai modern társadalmakban már a szüzességnek nincs ilyen funkciója. A szűz nem szűz kérdés elsősorban erkölcsi aspektusában válik fajsúlyossá. A nemi erkölcsök azonban nagyot változtak a múlt század második felében. Ennek alapján a szüzességnek, mint értékhordozónak a jelentősége megkérdőjeleződött. A szűz lányokkal történő házasodás pártfogói ultima ratio-ként azokra a kutatásokra hivatkoznak, melyek kimutatták, hogy minél több partnere van egy nőnek, annál kevésbé tud az aktuálishoz kötődni és annál nagyobb az esélye annak, hogy felrúgja a házasságát. Ezt én készséggel el is hiszem, hogy így van, azonban ebből még nem kéne, hogy a boldog és hosszú házasság egyetlen útját a férfi számára a szűz lányok hajkurászása jelentse. Ráadásul önmagában a szüzesség, mint biológiai tény nem sokat árul el az adott nőről. Egyrészt tudjuk, hogy sok nő úgy is tud vaginálisan közösülni, hogy nem szakad át a szűzhártyája, másrészről, ahogy az USA-ban divatba jött szüzesség fogadalmak következményei is bizonyítják, vaginális behatolás nélkül is elég jó orgiákat és szabados életvitelt tudtak összehozni az ottani tinik. Példaként említhetjük Olaszországot is, ahol a szigorú katolikus erkölcsök miatt sokkal elterjedtebb volt az anális közösülés férfi és nő között házasság előtt, mint más európai országokban. Aztán azt sem árt megvizsgálni, hogy mi az oka, az adott hölgy szűz állapotának. Az alkalom hiánya? Mondjuk erős szülői kontroll, bentlakásos szigorú tanintézmények. Előnytelen külső? Introvertált viselkedés? Vallási vagy erkölcsi meggyőződés? Egyáltalán nem mindegy, ugye? Aztán ott van a kor kérdése. Egy 18 éves szűz megbecsülendő, egy 28 éves szűz elgondolkodtató, egy 38 éves szűz szánni való. És egy 48 éves, vagy egy 58 éves?

 

Véleményem a modern korban a szűz nő keresése azon férfiak sajátja, akik nagyon félnek a megcsalástól, illetve a párkapcsolatok mai versenyközpontúvá válásától. Amelyik nőnek volt már pár kapcsolata, az akár bevallja, akár nem mindig összeméri a jelenlegi partnerét a régiekkel és ebből az összehasonlításából az aktuális ember rosszul is kijöhet. Úgy gondolom, hogy nem a szüzesség az az indikátor, amin egy nő erkölcsi tartását lemérhetjük, hanem inkább az, amit egy régebbi posztban elemeztem, nevezetesen, hogy milyen hosszú és milyen komoly párkapcsolatai voltak korábban, miért és ki vetett azoknak véget. Persze, itt mindig beleütközünk abba a problémába, hogy a nők ügyesen ködösítenek a múltjukkal kapcsolatban.

Másrészről mivel társadalmakban élünk és nem szigeteken, ezért a szűz nő feleségül vétele szerintem inkább növeli a párkapcsolat felbomlását és a megcsalás bekövetkeztét. Mivel ha egy nő az első párjával van, akkor a mai média, a szűkebb környezet, a barátnők mind abba az irányba fogják lökni, hogy próbáljon ki más férfiakat is. Szerezzen tapasztalatot, összehasonlítási alapot, hogy kiderüljön tényleg a neki legmegfelelőbb emberrel alkot e egy párt.

Másik oldalról, férfiként vizsgálva a kérdést, jó e, az a nő, aki mivel szűz, tapasztalatlan a szexben. Szerintem nem, mert a szűz nők érthetően gátlásosak és ezt nem biztos, hogy az első férfi, aki elveszi a szüzességét fel tudja oldani. Ha viszont egy olyan nőt szeretnénk, aki gátlástalan a szexben és méltó partnerünk a malackodásban, nos, akkor neki valószínűleg nem mi leszünk az elsők. Persze bemesélhetjük a frissen deflorált partnerünknek, hogy ez a 12 cm, amit érzett ez a legnagyobb elérhető péniszméret számára, és hogy egy átlagos szeretkezés sose tart negyed óránál tovább, de lássuk be, hogy a mai világban könnyen meggyőződhet az ellenkezőjéről.

 

Összefoglalva szerintem a szüzesség léte, vagy nem léte nem lehet elsődleges választási preferencia a férfiak számára, mivel nem minimalizálja a kockázatokat, ami miatt érdemes lenne lemondani egy szexuálisan tapasztalt nőről. A női viselkedés és erkölcs ennél egy kicsit összetettebb jelenség.  

A bejegyzés trackback címe:

https://ferfiszemmel.hu/api/trackback/id/tr4412115819

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Almandin 2017.01.10. 21:07:45

Ebben is az arany középút a jó. A szüzesség valamennyire érték, nem helyes csak úgy odadobni valakinek, de a túlmisztifikálás sem jó. Önmagában az sem mutatja a nő erkölcsösségét, ha szűz, másrészt valóban nem mindegy az életkor sem. 30-40 éves szüzeknél már általában van valami lelki probléma a háttérben (nem mindig, de többnyire igen), de ha valaki 16 évesen nem szűz, nem biztos, hogy rögtön könnyűvérű is.
Tény, hogy a túl sok partner az előéletben valóban ronthatja a későbbi kapcsolat sikerességét, de egy idő után természetes, hogy van valakinek előélete, nemcsak szűzből lehet jó feleség. Sőt, egy szűzen férjhez ment nő is megbolondulhat később.
Az amerikai kérkedős, ezüstgyűrűs "szüzesség" pedig gyakran képmutatásra sarkall. Szerintem egyébként már az sem tekinthető szűznek, aki orálisan vagy análisan szexelt, csak más jellegű tapasztalatot szerzett. Ez mutatja, milyen káros a fiatalok aszketizmusra nevelése, mert ma jóval később házasodnak, mint a régebbi korokban, így a házasságig tartó szüzesség megtartása túlzott teher (30 körül házasodik átlagosan ma az, aki egyáltalán házasodik).

2017.01.10. 21:26:43

Ez az egész már leginkább csak hitvita.

Csak egy dologra reagálnék: az a férfi, aki fél a versenytől és a megcsalástól, aggódik a szexuális teljesítménye miatt stb. az nem szűz nőt fog keresni, hanem kétségbeesettet, akit nem kell semmivel hitegetni, mert örül már minden egyes centinek meg percnek, ha épp jut neki.
(A XIX. században még lehet, hogy el lehetett egy szűz nővel sok mindent hitetni, de 2017-ben a szexuális érintetlenség nem egyenlő ám a naivitással és az ismerethiánnyal).

Gour 2017.01.12. 10:26:55

Egyetértek a bloggerrel.

Inzon 2017.01.14. 19:26:19

Jó cikk. igaza van a bloggernek. :)

2017.01.14. 21:25:00

Azt meg hozzatennem a szuz-fetisisztaknak, hogy a fiatal 15-20as csajok vihognak a nyalcsorgato idosebb, akar 25-30as ferfiakon is. Egeszen egyszeruen kirohogik oket es atneznek rajtuk azt suttogva, venkujon. En is ugyanigy tettem anno. Pontosan emlekszem.

2017.01.14. 22:05:58

@csipke777:

Azért ne a saját 15-20 éves kori emlékeidből indulj ki, mert ha jól sejtem, azóta már felnőtt egy új 15-20 éves generáció, és a Z-generáció már teljesen egyedi és speciális értékrendű és gondolkodású.

A mai középiskolások a 20-30 közötti férfiaknak még lazán elérhetőek, abban viszont egyetértek, hogy a középiskolásokig a 35+ korú férfiaknak csak a csúcs rétege tud visszanyúlni.

Közepesen komoly negyvenes-ötvenes férfi viszont lazán kaphat 18-30 közötti barátnőt/szeretőt, ékes bizonyítékai ennek az erre panaszkodó, megcsalt feleségek.
Ez egyrészt társadalmilag is teljesen elfogadott, másrészt a mai tizennyolc-húsz éves lányok (a huszonévesek meg pláne) sokkal többet elvárnak már egy férfitól, mint a kockahas, a rövid refrakter periódus meg a menő duma, szóval egy középkorú faszinak elég komoly komparatív előnye van az ilyen csajoknál a saját korukbeli, mai srácokkal szemben.

2017.01.14. 22:35:45

@zpetal: kapaszkodj meg: ezek nem emlekek. A 18-30 eves nok pedig veletlenul sem vonhatok egy kalap ala ebbol a szempontbol max az iroasztal mogul tunhetnek szamodra egyformanak.

2017.01.14. 23:04:14

@csipke777:

Nem emlékek? Hanem? Kiszámoljuk a KSH interaktív korfa alapján, hogy hány 15-30 közötti nő van, és hogy te mostanában hánnyal beszéltél ezek közül? 5, 50, 500, 5000, 50000? Bár azok után, hogy itt eddig is mindenki általánosságokkal dobálózott, elég mókás lenne ilyen irányba elmenni. :)

Amit meg a 18-30 közöttiekről írtam, tapasztalat. Nemcsak saját. És nem mondtam, hogy nem lehetnek eltérések, és mindenki nyitott ilyenre, csupán azt, hogy _általánosságban_ simán reálisan elérhető ez a generáció is a normális középkorú pasasok számára, szóval bármennyire is nem tetszik a sértődött középkorú hölgyeknek a fiatalabb konkurencia, a használható korosztályos faszikért velük is versenybe kell szállniuk. :)
És ez olyan tény, amiről vitát se nagyon érdemes nyitni.

Almandin 2017.01.15. 02:24:44

@csipke777: Már aki. Ne csak magadból indulj ki. Sok fiatal lány van, aki csak a magakorúakat találja vonzónak, de ők valószínűleg később is csak a hasonló korúakkal fognak kezdeni. 30 évesen öregnek fogják tartani a 40 éveseket pl.
Sok 15-20 éves viszont kezdettől fogva az idősebbekre bukik. Ez lelki alkat kérdése. Általában azok a fiatalok vonzódnak a középkorúakhoz (most őszinte vonzalomról, nem a pénztárcához való vonzódásról beszélek), akik komolyabbak az átlagnál, érdeklődnek a művészetek, tudományok, politika iránt és ezért jobban értékelik az érett személyiséget. Sőt, szerintem maszkulinabb külsőre is egy 40 körüli férfi, mint egy 20 körüli (általában). Nekem is az idősebbek tetszettek fiatalon, és most is. Nem is volt olyan kapcsolatom, ahol a férfi fiatal lett volna. Egy-két randi erejéig akadt, de nem lett belőlük kapcsolat. Talán nem véletlenül. Én érettférfi-kedvelő vagyok.
@zpetal: Valóban, sok sértődött középkorú nő fúj a fiatalokra. Viszont ebben is igaz, hogy ha valaki pár évtizeddel idősebb párt választ, nyugodtabb lehet. Egy 40 éves nő egy 60-70 éveshez viszonyítva fiatal. Az nagyon ritka, hogy egy 60 feletti férfi összejöjjön egy 18 évessel (sőt, 30 alattival), így a 40 éves nő nyugodtabban alhat, mintha egy "korban hozzá illő" férfi lenne a párja, aki már forgolódna a fiatalabbak után.

2017.01.15. 09:24:10

@zpetal: persze, hogy elerheto a fiatalabb korosztaly is, ha van penzed :)

2017.01.15. 09:32:32

@Almandin: a komolysag nem a kor fuggvenye, a megcsalas kockazata meg max a klimaxszal korrelal (ami ugye noknel ferfiaknal egyarant van)

2017.01.15. 10:10:38

@csipke777:

Mert az idősebb generacio elerheto, ha egy férfinak nincs pénze? Száz középkorú nőből szerinted hány állna le egy csóró, vagy akárcsak nála rosszabb egzisztenciaval biro férfival?

Egy férfi jó és stabil anyagi helyzete vonzó a nőknek minden korosztályban, ez tény, de pont nem a fiatalok a leganyagiasabbak szerintem. Másrészt nemcsak az anyagiakrol van szó ahogy almandin is leírta (és az elert anyagi siker visszahat a ferfi szemelyisegere, magabiztossagara is.)

csiperke123 (törölt) 2017.01.15. 10:57:40

@zpetal: a 20asoknak meg nincs penzuk s akinek kell vagy csak szimplan anyagias az a kozepkoru pasik kozul valogat szoval ebben a ma mar igen divatos formacioban kifejezetten a penzert szexet a deal a masik jellegzetes felallasban a potenciazavarokkal kuzkodo ferfiak egyik kedvelt gyogyszere a fiatal no hasznalata az a sallangmentes ember az emberhez tartozos filing elvetve alakulhat ki kulonbozo generaciok tagjai kozott

2017.01.15. 11:32:27

@csipke777:

A kérdés az volt hogy egy pénztelen férfinak az idősebbeknel jobbak lennenek-e az esélyeik.

"masik jellegzetes felallasban a potenciazavarokkal kuzkodo ferfiak egyik kedvelt gyogyszere a fiatal no hasznalata"

Ezt megint nem értem hogy jön ide, de szerinted szexualisan ennyivel izgatobb egy fiatal nő mint egy kozepkoru?
Ha egy férfinak egy huszonevesre feláll, de a korosztályos nőkre nem, akkor nem a ferfi potenciazavaros, hanem a korosztályos nők, vagy a férfi állandó partnere hagyta el magat nőként, gondold mar at.

"az emberhez tartozos filing elvetve alakulhat ki kulonbozo generaciok tagjai kozott"

A generációs gap ma már sokkal keskenyebb, egyre nő az életkor, egy mai normal negyvenes és egy huszonéves között nincs azért akkora szakadék mint mondjuk 20 évvel ezelott. Az emberhez tartozos filing meg nagyon sok okbol kialakulhat szerintem, az életkor sokadlagos tényező.
Ráadásul a nők korábban érnek de korábban öregszenek is, olvass egoblogokat, beszelgess ismerősi körben, egy negyvenot körüli egyedulallo férfi éli az életét, sportol, a hobbijanak el, elkezdi megvalósítani az álmait, a korabeli egyedulallo nők meg a falat kaparjak meg a neten is a kapuzárási depresszió meg a magány miatt.
Szóval ha ezt nézzük akkor egy középkorú férfihez mentálisan pont egy 5-10 evvel fiatalabb nő passzol, ezt is számításba kell venni.

csiperke123 (törölt) 2017.01.15. 11:47:11

@zpetal: minden igaz es mindennek az ellenkezoje is ... sztem pihenjunk :)

Almandin 2017.01.15. 21:16:32

@csipke777: Vannak gazdag fiatalok is. Azt meg nem tudom, miből gondolod, hogy ha valaki középkorú, attól automatikusan gazdag is?

Almandin 2017.01.15. 21:27:24

@zpetal: Látom, te is abban a tévhitben vagy, hogy egy középkorú férfi automatikusan jómódú-nos, ez nem mindenkire igaz. A 45 körüli férfikorosztály nagy része a túlélésért küzd. Nálunk kevés embernek adatik meg, hogy ebben a korban kezdje el megvalósítani az álmait. Te is abba a hibába esel, hogy az ismeretségi körödből indulsz ki. Gondolom, ők többnyire az átlagnál jobb módúak lehetnek, mert feltételezem, hogy a saját ismerőseidből indultál ki. Nekem is van olyan rokonom, aki nem akarja elhinni, hogy milyen problémák vannak Magyarországon, mert ő nem azokban a körökben mozog.
A magányos középkorú nőkről meg annyit, hogy sokan pont azért kerülnek ebbe a helyzetbe, mert fiatalabb korukban csip-csup ügyek miatt szakítottak. Nem gondolkodtak előre, hogy 10-20 évvel később nehezebb lesz már társat találniuk, mint fiatalon.
Mielőtt valaki félreértene: vannak esetek, amikor valóban a szakítás/válás a jobb megoldás, nem kell minden rossz kapcsolatban benne maradni. Ez is a házasság mint modell szükségességét támasztja alá. Ha valaki komolyan veszi az elköteleződést, és nem válik el, kisebb eséllyel lesz társtalan középkorúan.

csiperke123 (törölt) 2017.01.16. 10:36:54

@Almandin:
akkor tekintsük át, mit tudtunk meg eddig:
1. van olyan fiatal, aki gazdag, és van, amelyik nem
2. van olyan középkorú, aki gazdag, és van, amelyik nem
3. ha valaki fiatalon elválik, akkor társtalan lesz (vagy nem)
4. aki nem válik el fiatalon, az nem lesz társtalan (vagy de)
5. van, aki a szűz lányokra hajt, és van, aki nem
5. van, aki a pénzre hajt, és van, aki nem
Jól látom a helyzetünk súlyosságát? :)

2017.01.16. 19:55:41

@Almandin:

Egy szóval sem írtam, hogy minden középkorú férfi jómódú, valamit félreértettél. Az álmok megvalósításához meg nem feltétlenül kell (sok) pénz, gyakran elég némi elhatározás meg a komfortzónából kilépés.
Az meg, hogy sokan itt a "túlélésért" küzdenek, az azért dramatizált túlzás. (Rossz(abb) körülmények között élés vagy az európai értelemben vett szegénység még nem egyenlő a túlélésért küzdelemmel.)

"A magányos középkorú nőkről meg annyit, hogy sokan pont azért kerülnek ebbe a helyzetbe, mert fiatalabb korukban csip-csup ügyek miatt szakítottak. Nem gondolkodtak előre, hogy 10-20 évvel később nehezebb lesz már társat találniuk, mint fiatalon."

Ezzel maximálisan egyetértek, sok nő nem gondol arra, hogy esetleg középkorú elvált nőként már messze nem arról a polcról tud válogatni, mint amikor a férjét 20 éve megismerte, és épp emiatt egy új kapcsolat (vagy akárcsak alkalmi szex) létrehozásához már sokkal nagyobb kompromisszumra lesz szüksége, mint ami a házasság fenntartásához kellett volna.

zombigyilkos 2017.02.11. 04:11:17

"Úgy gondolom, hogy nem a szüzesség az az indikátor, amin egy nő erkölcsi tartását lemérhetjük"

De bizony, ez az egyik kiváló indikátor.
Már linkeltem, csak láthatóan nem jutott el odáig.
Mutatom most csak a képeket, hátha sikerül:

family-studies.org/wp-content/uploads/2016/05/wolfinger-sex-partners-divorce-figure-1-1.png

Értelmezem is, csak neked, csak most.
5 éven belüli válás esélye, ha a nőnek előttünk
- 0 partnere volt: 5%
- 10feletti partnere volt: 33%

1.bp.blogspot.com/_R-WhB9g9eYk/TJDSr8V_ShI/AAAAAAAAAOg/VmMGTymAVcI/s1600/teachman

Ebben is segítek.
10 éven belüli stabil házasság esélye, ha a nőnek előttünk
- 0 partnere volt: 80%
- 5 partnere volt: 30%
- 15 partnere volt: 15%

Esetleg melyik része nem érthető még mindig?

.

"Másrészről mivel társadalmakban élünk és nem szigeteken, ezért a szűz nő feleségül vétele szerintem inkább növeli a párkapcsolat felbomlását és a megcsalás bekövetkeztét."

Kár, hogy a tények teljesen ellentmondanak neked. :)
De ha úgy csinálod te is, mint az átlag nő, akkor mondogasd még sokáig a véleményedet, esetleg gyűjts hozzá sok-sok követőt, aki egyetért veled, és akkor majd 'igazad lesz'. Tudod, ha erősen koncentrálsz rá, akkor majd 'bevonzod' te is. :)

Tipikus papucs vagy, pajti.
Elhiteted magaddal a legnagyobb baromságokat, csak hogy meg tudj felelni a nők aktuális elvárásainak. Mert ugye nehogy már tököt növessz és ki merd mondani, hogy a nem szűz nő az ribanc és alkalmatlan a párkapcsolatra! Hiszen mi lenne akkor? Jönne anyuci és jól helyretenne. :D Ki kéne mondanod a saját párodról/anyádról meg a többi, körülötted élő nőről, hogy értéktelen kacatok. De ez ugye papucsként neked nem megy, ezért inkább behazudod magadnak a baromságokat, mert úgy kellemesebb a piciny lelkednek. Utána meg majd csodálkozol tágra nyitott bociszemekkel, ha faképnél hagy a nő és fizeted a tartásdíjat. :)
Azt nem fogjátok fel ti papucsok, hogy mikor kinyaljátok a nők seggét, azzal nem juttok közelebb a puncihoz. Hiába mosdatod a szerecsent, hiába magyarázod a 'társadalmi hatás'-t, hiába próbálod menteni a menthetőt,
bizony a tény még tény marad:

CSAK A SZŰZ NŐ ÉRTÉKES PÁRKAPCSOLATI SZEMPONTBÓL.

kolompa lole 1111 2017.03.25. 21:09:50

TLDR, de a szüzességnek sok értelme nincs, max annyit mutat hogy még nem kapott el annyi féle nemmibetegséget, csak ami szopással is terjed. Meg hogy valszeg egy bot az ágyban. Hacsak nem elég perverz ahhoz hogy fantáziája azért már legyen a témáról, és némi bátorításra őnként is elkezdje megvalósítani amint a kezébe rakom a faszomat.

kolompa lole 1111 2017.03.25. 21:10:29

@zombigyilkos:

"CSAK A SZŰZ NŐ ÉRTÉKES PÁRKAPCSOLATI SZEMPONTBÓL."

WTF? Szektás-e vagyol?

kolompa lole 1111 2017.03.25. 21:15:46

@Almandin:
"A 45 körüli férfikorosztály nagy része a túlélésért küzd."

Mert egy 45 körüli bolti eladó / manikűröst és purdéját kell eltartania. Szólóban jobb helyzetben lenne.

Nem sajnálom azokat a nőket akik a felcsinálásuk után jönnek rá hogy nem azt az agresszív tenyészbikát kellett volna választaniuk. Jót röhögök rajtuk. Az "átlagpistát" persze észre se vették, most meg már az is jó lenne, csakhát purdéval, szétbaszottan, leharcoltan már annak se kell.

kolompa lole 1111 2017.03.25. 21:19:21

@Almandin: Amelyik 40 évesen is csak épphogy lebeg a foslé felett, az 20 évesen se volt lóvés. Az átlagember (nem gazdag apuci pénzzel kitömött elkényeztetett fiacskája) úgy tesz szert vagyonra hogy félrerak a fizetéséből, ami érthető okokból az idő előrehaladtával tud csak halmozódni. Mint a lottónyeremény.

kolompa lole 1111 2017.03.25. 21:39:18

@zpetal:
"szexualisan ennyivel izgatobb egy fiatal nő mint egy kozepkoru?"

Ja, feszes popsi vs löttyedt csöcsök.

kolompa lole 1111 2017.03.25. 21:50:45

@Almandin: És az a 40 éves nő mit kezd a 60 éves vén trottyal? Már fel se áll neki.