Szerelem és hatalom
2018. március 22. írta: George Herceg

Szerelem és hatalom

diadal_menet_img_assist_custom.jpg

Sokan vannak, akik tagadják, hogy minden párkapcsolaton belül van hatalmi kérdés is. Pedig könnyű belátni, hogy ami nem futó kaland, ott előbb utóbb oly sok minden válik közössé, hogy olyan döntéseket kell meghozni, melyek mindkét fél életét befolyásolják. Amikor pedig elér idáig egy kapcsolat, óhatatlanul felmerül, hogy ki mondja ki az utolsó szót, mekkora beleszólása van egy döntésbe a másik félnek, kinek milyen érdekei tudnak jobban érvényesülni. Ilyenkor a bölcs párkapcsolati szakértők piadesztára emelik a kompromisszumot és el is intézik ennyivel. Vannak azonban olyan döntések, ahol kompromisszum egyszerűen nem létezik és a választási lehetőségek is csak látszólagosak. Vegyük példaként a gyermekvállalást. Ha az egyik fél nem akar gyereket, a másik meg igen akkor semmilyen kompromisszum nem jöhet létre, hiszen vagy teljesen az egyik, vagy teljesen a másik fél akarata érvényesül. Szükségszerű tehát, hogy ebben az esetben az egyik fél feladja az álláspontját, vagy lépjen ki a kapcsolatból. Kompromisszum tehát nem univerzális megoldás. Kinek van hatalma a kapcsolatban? A párkapcsolati dinamika alapján az lesz nyeregben, aki érzelmileg kevésbé érintett az adott viszonyban, mivel a szerelem egyben kiszolgáltatottá is tesz, ezért aki kevésbé „szereti” a másikat, az előnybe kerülhet. Ez persze elég rosszul hangzik, de abba is gondoljunk bele, hogy aki kevésbé szerelmes, az könnyebben tud racionális döntéseket hozni. Természetesen a kapcsolaton belüli hatalommal nemtől függetlenül vissza is lehet élni, sőt vissza is élnek nők és férfiak egyaránt. Ezek a bántalmazó kapcsolatok, melyekről manapság oly divatossá vált beszélni. Kívülről gyakran azok is ilyen kapcsolatnak tűnnek, ahol a domináns fél gyakrabban nyilvánítja ki hatalmát a másik felett annak környezetében, ez azonban még nem bántalmazás.

Régen a nők ezt a dominanciát úgy tudták csomagolni, hogy a látszólag a férfi volt a döntéshozó, de a háttérben a nő sugalmazta azokat. A mai fiatal és középkorú generációból jórészt eltűnt az erre a finom manipulációra képes hajlam. Ehelyett sokkal direktebben és erőszakosabban próbálják egymást maguk alá gyűrni a párok. Nem csoda, hogy a diplomáciát egyre gyakrabban váltja fel a nyílt konfrontáció. Mindez természetesen a kapcsolatok, házasságok gyorsabb erodációját vonja maga után. A hatalom kérdése tehát nem megkerülhető, valaki mindig több hatalommal, több döntési jogosítvánnyal fog rendelkezni, baj akkor van, ha azt nem a közös célok érdekében használja és megfojtja vele a másikat.   

E hatalom kérdése a „nemek harca” frontvonalán is terítékre kerül, természetesen ellenkező előjellel. A feministák szerint a férfiak erőszakosan dominánsak a mai párkapcsolatokban (is), az antifeministák szerint ez csak jó lenne, ha így lenne, de a mai férfigeneráció teljesen átment papucsba és a nők vették át a hatalmat a házasságokban. Úgy gondolom, hogy önmagában egyik állítás sem állja meg a helyét. A férfiak véglegesen elvesztették családfenntartó szerepüket, elsősorban gazdasági oldalon, ami megroppantotta a hatalmi státuszukat is, a nők azonban nem vették át a helyüket és nem is törekednek erre. Ők kitartóan keresik továbbra is a domináns, hatalommal rendelkező és azzal élni tudó férfit, azonban mivel általában nem találják, ezért rendszerint ők borítják a bilit. Ez pedig a másik oldalról olyan benyomást kelt, mintha a nők viselnék a nadrágot és cserélgetnék a partnereket. Ez azonban illúzió, nem véletlen hogy sokkal több nő szenved a társtalanságtól, mint férfi. Mi férfiak, ugyanis ha már megfelelni nem tudunk az elvárt szerepnek, inkább leszünk egyedülálló „kalandorok”, mint megvetett papucsok. Persze kivételek jócskán akadnak, de a házasságon belüli kasztráció eredményeképpen őket nem is tekinthetjük férfinak.

A bejegyzés trackback címe:

https://ferfiszemmel.hu/api/trackback/id/tr8613766664

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.03.22. 15:34:44

Ha van szerelem, akkor csak a szerelem hatalma érvényesül.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2018.03.22. 16:23:12

A piadeszta az valami alkohol beceneve?

Diorella Queen 2018.03.22. 17:34:19

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár: Ha van szerelem, akkor csak a szerelem hatalma érvényesül.

Ezt leírta a poszter is. Továbbá azt is, hogy az szív jobban kapcsolaton belül, aki jobban szeret. Bár szerény véleményem szerint van olyan,amikor az egyik fél azért szív és érvényesül kevésbé, mert a másik fél határozottabb fellépésű, pedig simán lehet hogy az szeret jobban.

Diorella Queen 2018.03.22. 17:36:44

A férfiak véglegesen elvesztették családfenntartó szerepüket, elsősorban gazdasági oldalon, ami megroppantotta a hatalmi státuszukat is

Én ezt kicsit sem látom így.
Azt látom, hogy szinte mindig a pasiknál van a pénz ( pasi=bank) és a nők nagy része továbbra is totál kiszolgáltatott a férfiaknak.

Diorella Queen 2018.03.22. 17:39:16

Vegyük példaként a gyermekvállalást.

Vegyük.
Attól a perctől kezdve hogy egy nő gyereket szül, végtelenül kiszolgáltatottá válik minden létező irányban.

Burgermeister 2018.03.22. 17:46:29

@Diorella Queen: bocs de a nők ugyanonnan indulnak csak éppen elqrjak, nagyon

Diorella Queen 2018.03.22. 17:49:10

@Burgermeister: bocs de a nők ugyanonnan indulnak csak éppen elqrjak, nagyon

Nem, nem ugyan onnan indulnak sok esetben ( lásd India, ahol egy lánygyerek annyit sem ér,mint egy kóbor kutya). Másrészt pedig a nők gyereket szülnek nagyrészt, és onnantól kezdve a férfi és nő életét nyomokban sem lehet összehasonlítani,mint ahogy a lehetőségeiket sem!

Mia and me 2018.03.23. 14:03:47

Szerintem ez a "döntési jog" vagy "kié az utolsó szó" dolog túl van lihegve mostanában. Normális menetben, ha már eljutott a kapcsolat odáig, hogy közösen kell dönteni bizonyos kérdésekben, akkor az lenne a célszerű, hogy kérdésenként az "döntsön" a probléma/dolog/útválasztás közös megbeszélése után, aki ebben jobb, aki kompetensebb, - és aki fel is tudja vállalni a döntés következményeit, vagy akit jobban érint majd a dolog végkifejlete.

Régen sem csak manipulációval értek el az aszzonyok bármit, hanem meg voltak a területek amiben ő döntött, ő volt a főnök.

Ma ahogy írtad- mivel a gazdasági része a dolognak - papíron "egyenjogú", ezért a férfiak bizonyos dolgok felett át kellene adják a "hatalmat", illetve bizonyos dolgok felet meg a nőknek kellene megfogadni/elfogadni a szerinte"dilettáns" férj/pasi tanácsát, döntését.

Sipi81 · http://www.egalizer.hu 2018.03.23. 15:57:40

@Mia and me: Én erre a régebben hogyan volt kérdésre olvastam egy szerintem érdekes cikket:

szajbatalpalo.blog.hu/2015/12/17/a_feminizmusrol_901

De különösen ez ami idevág:
"A középkori magyar paraszti életben a nők és férfiak között nem volt alá- fölérendeltség, de ami legkevésbé volt, az egyenjogúság. Szinte nem is volt olyan életterület, melybe mindkettőnek joga lett volna beavatkozni. (Jog alatt persze nem törvényi jogot, hanem annál is erősebb konvenciót, hagyományt, mintát, társadalmilag elvárt viselkedést értünk.) Pontosan tudták, mi a nő és mi a férfi dolga, feladata, felelőssége, joga. Ez tehát nem egyenlőség, hanem egymást kiegészítő együttműködés. Halkan feltesszük a kérdést, egy ilyen szigorúan szabályozott rendszerben egyáltalán min lehetne összeveszni? Ma, mivel nincsenek a szerepek kiosztva, mindkét házasfél mindenben illetékes, állandó vélemény-, akarat- és érdekütközés van közöttük."

Levi Eger 2018.03.23. 16:54:54

A férfi a fej, a nő a segg. Ez mindig így volt és így is lesz, amíg világ a világ. A segg lehet hogy fej szeretne lenni, de az nem működik. A fejnek fejnek kell lennie, a seggnek pedig seggnek, hogy működjön a rendszer.
Ezért szarnak a nők mindenre. De ez így természetes, csak arra kell figyelni, ne tévesszük össze a fingást az okos beszéddel.

A hatalom alapkérdése az, hogy ki az úr. Mivel az úr szó férfit jelent és véletlenül sem nőt, és ez is így volt és lesz, amíg világ a világ, így könnyű megválaszolni a hatalom kérdését. A teljes és igazi választ azonban akkor kapjuk, ha a nagybetűs ÚR szót értelmezzük, ami az ÚRISTENT jelenti, aki minden hatalom forrása (itt most nem a különböző állami egyházak isteneire gondolok, hanem a természet teremtő erejére).
Mivel a nők hitetlenek, számukra nem létezik az ÚR, ezért korlátolt világukban saját magukat képzelik istennek, erről szól a feminizmus is.

Mia and me 2018.03.23. 20:52:37

@Levi Eger: Magas színvonalú hozzászólásodhoz csak egy kérdésem van -

"A férfi a fej, a nő a segg. ......A fejnek fejnek kell lennie, a seggnek pedig seggnek, hogy működjön a rendszer."

Tehát a mai világ rákfenéje, hogy ffiak/nők között rengeteg a seggfej ? :)

Rubasov et. 2018.03.24. 12:02:05

@Diorella Queen:

"Vegyük.
Attól a perctől kezdve hogy egy nő gyereket szül, végtelenül kiszolgáltatottá válik minden létező irányban."

A modern családjog miatt ennek ha nem is pont a totál ellenkezője igaz, de mondjuk úgy sokkal árnyaltabb a kép. Abban igazad van, hogy szülés esetén, mivel Mo.-n nem nem sok rész munkaidős állás és/vagy bölcsőde van anyagilag kiszolgáltatottá válik a nő, hiszen megszűnik a jövelme 2 évre (GYED jár az első évben, ami a jövedelem 70-80%-a körül van).

A családjog miatt uggyanakkor ha megromlik a viszony, akár a férfi akár a nő miatt, a férfi nem teheti ki a lakásából a nőt még akkor sem, ha az nem is az ő nevén van. Ehhez még össze sem kell házasodni, sőt bejegyzett élettársi kapcsolat sem szükséges. Éppen ezért ma már az értelmesebb és saját (tehermentes) kecóval rendelkező férfiak, komoly kapcsolat esetén elvárják a nőtől is a saját, tehermentes lakás meglétét. Sőt én magam elég sok olyan férfit ismerek aki csak úgy volt hajlandó belemenni a családalapításba, hogy ő költözött a nőhöz, pont azért ha gebasz van akkor nincs hercehurca, szépen megy vissza a saját pecóba.

Rubasov et. 2018.03.24. 12:10:08

@Diorella Queen:

"Nem, nem ugyan onnan indulnak sok esetben ( lásd India, ahol egy lánygyerek annyit sem ér,mint egy kóbor kutya). Másrészt pedig a nők gyereket szülnek nagyrészt, és onnantól kezdve a férfi és nő életét nyomokban sem lehet összehasonlítani,mint ahogy a lehetőségeiket sem!"

Ne Indiából induljunk ki. A fejlett világban ma egy lány nem hogy ugyanannyi, de többlet eséllyel indul mint egy fiú gyermek az élet minden területén. A statisztikai adatok is alátámasztják ezt, gondolj akár csak a várható élettartamra. Ma egy lány gyermek jóval nagyobb eséllyel fog főiskolára, vagy egyetemre kerülni, mint egy fiú gyermek. A friss diplomások több mint 60%-a nő például. Szívnak is emiatt rendesen, mivel eleve kevesebb a diplomás férfi, mint a diplomás nő a fiatal korosztályban. És ha ehhez hozzávesszük, hogy jó pár diplomás férfi nem diplomás nőt választ, az esélyek a pártalálásra tovább redukálódnak.

Mia and me 2018.03.24. 12:32:15

@Houston chemist: "Sőt én magam elég sok olyan férfit ismerek aki csak úgy volt hajlandó belemenni a családalapításba, hogy ő költözött a nőhöz, pont azért ha gebasz van akkor nincs hercehurca, szépen megy vissza a saját pecóba."

és a saját pecót addig kiadja és a saját számlájára gyűjti a pénzt, vagy beadja a "Közösbe" ?...
Visszaköltözés után gyerekkel mizu? váltva kezelik, vagy legyen az asszony baja, ő meg fizet valami törvényi minimum gyerektartást? Vagy hogy csinálják az új nemzedék óvatos családalapítói?

Mia and me 2018.03.24. 12:35:08

@Houston chemist: "A statisztikai adatok is alátámasztják ezt, gondolj akár csak a várható élettartamra."

azt nem a lány voltuknak köszönhetik, hanem a nők és ffiak között tapasztalható életmódbeli különbségnek. (már ha általánosságban beszélünk - tehát nem minden ffi alkoholista :) és van láncdohányos nő is, de a káros szenvedélyek, egészség elhanyagolás plusz a stresszelés a ffiak fő baja, és nem attól élnek átlagosan kevesebbet mert férfiak)

Sadist 2018.03.24. 14:03:57

@Diorella Queen: Kicsit nézd meg jobban és akkor azt is láthatod, hogy gyakorlatilag minden szükséges, hasznos, felelősségteljes, veszélyes, nehéz, stb. munkát a férfiak végeznek.

Sadist 2018.03.24. 14:16:51

@Mia and me: "azt nem a lány voltuknak köszönhetik"

Dehogynem, ugyanis más a genetikájuk (két X kromoszómájuk van, így a hibákat lehet javítani), valamint a nők egészségére több erőforrást fordítanak. És ez a világon mindenhol így van. A káros szenvedélyeknek hangyafasznyi köze van a dologhoz, az ugyanis következmény, nem ok.
Az ok az, hogy a férfiakat minden civilizált társadalom nigger droidokként kezeli, akiknek többet kell dolgozniuk, veszélyesebb munkákat kell vállalniuk, többet kell tenniük a közösbe, mint a nőknek. Innen jön a gyorsabban romló egészség és a stressz, amiből pedig következnek a káros szenvedélyek.
Persze egy megrögzött férfigyűlölőnek, akinek a férfi egyenlő az eredendő rosszal és minden bajok forrásával, magyarázhatok naphosszat.

Sadist 2018.03.24. 14:20:59

@Diorella Queen: "Attól a perctől kezdve hogy egy nő gyereket szül, végtelenül kiszolgáltatottá válik minden létező irányban."

Nem valami hitvány széltolónak kell gyereket szülni és akkor nem lesz kiszolgáltatott.

Diorella Queen 2018.03.24. 17:19:43

@Sadist: Kicsit nézd meg jobban és akkor azt is láthatod, hogy gyakorlatilag minden szükséges, hasznos, felelősségteljes, veszélyes, nehéz, stb. munkát a férfiak végeznek.

Ha nem is mindent....Az meg hogy mi a hasznos, vagy nem hasznos munka, vitatkozhatnánk.

Diorella Queen 2018.03.24. 17:26:24

@Sadist: Nem csak amiatt lesz kiszolgáltatott, mert hitvány széltolónak szült vagy sem. Minden létező téren kiszolgáltatott lesz mindenkinek.
Nem fog tudni teljes állásokban dolgozni ,csak az alatt az idő alatt amíg az óvoda és iskola nyitva van.Elég sok női munkahely nem arról híres, hogy ehhez alkalmazkodna. Egy munkahely is kevés a megélhetéshez, hát még egy fél. Az összes kisgyerekesnek illetve egyedülálló nő legfőbb gondja a pénz. Bárkit megkérdezhetsz erről. Csak nagyon kevésnek nem gond.

És hogy miért élnek tovább a nők?
Amiért teher alatt nő a pálma. Mert iszonyatos terheknek ( fizikai,lelki) vannak kitéve minden téren ami edzi őket. Továbbá muszáj tovább élniük, mert 10 esetből 8 esetben az unokák nevelésében és etetésében is segíteni kell.
Egy pasi soha nem hozna olyan áldozatot mint egy nő a gyereke miatt.

Diorella Queen 2018.03.24. 17:29:27

@Sadist: Veszélyesebb munkákat azért vállalnak a pasik, mert nem olyan félősek mint a nők. Nekem pl hiába kínálnának bármennyi pénzt, akkor sem mernék soha nagyfeszültségű vezetékeket szerelni egy daruskocsiról,mert beszari vagyok és félős. A férfiak nem félnek szinte semmitől,így ők végzik ezeket a veszélyes melókat.

Diorella Queen 2018.03.24. 17:31:23

@Mia and me: Van amelyik egész jól levezti a feszkóját, pl kiírtja a családját.

Diorella Queen 2018.03.24. 17:32:54

@Mia and me: Egyébként ezzel a családírtással sem mással baszik a faszi, hanem a saját hibás génállományát nem hagyja tövábbörökíteni. Hálistennek.

Sadist 2018.03.24. 23:41:14

@Diorella Queen: "Mert iszonyatos terheknek ( fizikai,lelki) vannak kitéve minden téren ami edzi őket."

Belinkeltem volna az egyik kedvenc youtube videómat, amiben egy csapat nagyon önálló, nagyon erős, nagyon független nő hisztizik egy teljes Survivor évadban, mert napok alatt nem képesek eljutni a sziget túlfelére, miközben a férfiak a saját maguk által felépített kunyhójukban a levadászott krokodilból lakmároznak a tábortűznél.
Gondolom törölték a videót, mert baszta a feministák csőrét :)
A férfiakhoz képest a nők egyáltalán nem edzettek, se fizikai, se lelki téren. Nagyjából egy kiskamasz fiú szintjén maradnak. Tisztelet annak a kb. 1%-nyi kivételnek.

Sadist 2018.03.24. 23:53:48

@Diorella Queen: "Veszélyesebb munkákat azért vállalnak a pasik, mert nem olyan félősek mint a nők.
...
A férfiak nem félnek szinte semmitől,így ők végzik ezeket a veszélyes melókat."

Vagyis lelkileg sokkal erősebbek és edzettebbek. Jé, mik vannak!?
De nem kell a veszélyes szakmákig se menni. Sokkal több férfi szívsebész van, mint nő. A nők inkább mennek háziorvosnak, amivel kb. molyfingnyi felelősség jár. Viszont ha a szívsebész elbasz valamit, akkor bizony meghal a beteg. A nők nem csak a saját tyúkszaros életüket féltik, hanem a felelősségtől is rettegnek, mint ördög a tömjéntől.

De mondom egyszerűbben, hátha az ilyen egyszerű lények is megértik, mint te: a nők a férfiak miatt élnek tovább, kipárnázzák az egész életüket, hogy nehogy valami bántódás vagy komoly felelősség miatti stressz érje őket.

Diorella Queen 2018.03.25. 13:52:58

@Sadist: De mondom egyszerűbben, hátha az ilyen egyszerű lények is megértik, mint te

Azt ajánlom legyél finom a fogalmazással, mert nekem is van ügyvédem ( igen jó) és nyilván tudod te is, hogy egy álnév nem nyújt számodra semmilyen védelmet az interneten. Szóval csak óvatosan ezekkel a sértésekkel, nehogy rámenjen a gatyád is!
Én is láttam épp elég survivort hogy tudjam, a faszik egyáltalán nem tudnak éhezni, sokkal több nő maradt bent a végén mint faszi, a nők negyed annyit sem nyafogtak vagy panaszkodtak amikor gennyes kelések voltak rajtuk vagy megégtek vagy megsebesültek, a faszok meg egy hét után sorban kiszálltak a játékból,míg a nők mindegyike végigcsinálta. Szóval tipikusan az a fazon lehetsz,aki ha véletlen szökőévente lát egyetlen férfi erényt valahol ( bárhol) ,akkor ugrálva és hangosan ujjong, hogy -Bezzeg a férfiak!
És most pedig ha nem haragszol,( meg ha igen akkor is) pont leszarom az összes további gondolatmenetedet a témával kapcsolatban, több okból:
1- számomra nem üti meg az IQ-d a megfelelő szintet a további csevegéshez
2-unalmasnak talállak ( ásít)
3- hányingerem van ha olvaslak

De ne csüggedj!
Zombigyilkos pölö megfelelő társalkodó partner számodra minden tekintetben, majd ő szórakoztat a továbbiakban téged.
Esetleg még visszahúzhatsz csetlekhez és az ottani bugyuta, balfasz,óvodás szintű társasággal cseveghetsz tovább. :)

Sadist 2018.03.25. 17:45:22

@Diorella Queen: Annyira kemény vagy. Pont, mint egy 5 éves, picsogó kislány :)

Burgermeister 2018.03.27. 07:12:03

@Diorella Queen: Hagyjuk Indiát, Európa legyen a minta!!! Most, hogy már qrvanagy az egyenlőség, én annak veszem! Sőt, nő lebabázik mert talál egy balek faszt, és lepattan. onnan a férfi fizetehet sok-sok éven keresztül!!! Ki van ez egyenlítve, nehéz mérleget vonni.

Burgermeister 2018.03.27. 07:16:55

@Houston chemist: "Éppen ezért ma már az értelmesebb és saját (tehermentes) kecóval rendelkező férfiak, komoly kapcsolat esetén elvárják a nőtől is a saját, tehermentes lakás meglétét. " Igy van, egyre inkább terjed ez, tehermentes legyen, ez fontos, és keressen minimum annyit mint a férfi, hiszen nem kívánja eltartani. És ha mégis megy a családi üzem, akkor pedig 50-50% a közös kiadás, mert ugye egyenjoguság van!

Diorella Queen 2018.03.27. 18:23:57

@Burgermeister: onnan a férfi fizetehet sok-sok éven keresztül!!!

Na éééésss?
Milyen férfi már az, aki a saját vérétől, genetikai utódjától, sajnálja a megélhetéshez, felnövéshez szükséges anyagi forrást?

Diorella Queen 2018.03.27. 18:25:39

@Burgermeister: "Éppen ezért ma már az értelmesebb és saját (tehermentes) kecóval rendelkező férfiak, komoly kapcsolat esetén elvárják a nőtől is a saját, tehermentes lakás meglétét. " Igy van, egyre inkább terjed ez, tehermentes legyen, ez fontos, és keressen minimum annyit mint a férfi, hiszen nem kívánja eltartani.

A drágalátos zépetal haverod meg folyton azzal jön, hogy csak a nők az anyagiasak. Nem tudom mit szól ehhez a fenti megállapításodhoz, de valószínűleg totál bekussol ahogy szokott és angolosan átsiklik felette,ahogy szokott az ilyen kínosabb dolgokon. :)

Burgermeister 2018.03.28. 10:22:22

@Diorella Queen: Akit átbasznak? Persze ez most igy nagyon ki van forditva mind2önk részéről. De hallottál már olyat hogy az aranyásó befészkeli magát, mond tesz mindenfélét majd a gyerek után 180fok fordulat. Akkor inkább el tőle a gyereket osz cső. Fizessen ő.

Burgermeister 2018.03.28. 10:23:41

@Diorella Queen: 1. nem a haverom, 2. egyenjoguság van, tehát ha igy állnának hozzá a férfiak kevesebb gond lenne

Diorella Queen 2018.03.28. 14:55:33

@Burgermeister: Nem tudom mit szóltál volna, ha apád is elszakított volna anyádtól?
Biztonyára marha jól esett volna kisgyerekként, nem?

Diorella Queen 2018.03.28. 15:29:19

@Burgermeister: De hallottál már olyat hogy az aranyásó befészkeli magát, mond tesz mindenfélét majd a gyerek után 180fok fordulat.

Na de akkor most az "aranyásó" ( aki ezekszerint még sem az, hiszen kiszállt) beleült a készbe, majd kiszállt? Akkor nem is aranyásó?

Amúgy meg, nem inkább megtisztelve kéne érezned magad amiatt, hogy egy nő úgy gondolta rólad, genetikailag és társadalmilag,(feltehetően szellemileg is) megfelelő donor vagy arra, hogy utódot csinálj, azaz szaporodj? Nem inkább örülnöd kéne, hogy van egy gyereked és arra kéne törekedj, hogy jó kapcsolat legyen az anyja és közted a gyerek érdekében? Nem érné meg számodra az a pénzbefektetés, ha a saját véred nem hugyozna a sírodra ha feldobod a papucsodat? Esetleg rádnyitná az ajtót néha? Elvinné hozzád az unokát majd, netán a kórházba vinne majd neked egy kis kaját meg WC papírt ha már oda kerülsz? Figyelj most gondolj bele kicsit jobban és rugaszkodj el az olyan földi dolgoktól,mint az anyagi javak. Azokat úgy sem viszed a másvilágra sem te, sem más. Tehát nem érné meg elásni a sérelmeket mindörökre A gyerekért?????????

Diorella Queen 2018.03.28. 15:33:35

@Diorella Queen: Szerintem igazán örülnöd kéne annak, hogy egyáltalán be tudtad csempészni a DNS-edet egy lyukba és már nem éltél hiába.
Az emberiség jövője a tét.

Diorella Queen 2018.03.28. 15:35:55

@Burgermeister: És ha szidod az anyját a gyerek előtt, az Ő lelkét is folymatosan mérgezed ezzel. Össze fog zavarodni és felváltva fog haragudni hol rád, hol az anyjára, hol a buzi nagy vagyonra,ami mindannyiótok boldogtalanságának forrása.

Mia and me 2018.03.28. 21:06:45

@Burgermeister: "és keressen minimum annyit mint a férfi, hiszen nem kívánja eltartani. És ha mégis megy a családi üzem, akkor pedig 50-50% a közös kiadás, mert ugye egyenjoguság van!"

remélhetőleg úgy gondolod, hogy ha mégis elválnak ,akkor meg minimum váltott elhelyezés lesz, ahol is apunál is ott a 2-3 csemete 2 hetente teljes 2 hétig, és mos főz tanul, viszi suliba meg egyebek :)- amíg anyu ugyanúgy ismerkedhet meg járhat pasizni/sörözni, mint az elvált apuk szoktak, akik csak hétvégente max egy napot kérnek a gyerekből, akkor is csak akkor ha nem beteg...

Mia and me 2018.03.28. 21:07:46

@Diorella Queen: :D hjaj :) ez most összecseng -csak anyagiasabban - a lélekvándorlóssal :)

2018.03.29. 10:03:32

@Diorella Queen:

Úgy tűnik, ez az egész téma (tartsa el a férfi a nőt, vagy legyen a nőnek is önálló karrierje és a férfihoz hasonló egzisztenciája) csak neked kínos, nem nekem.

Diorella Queen 2018.03.29. 10:26:17

@zpetal: Kifejthetnéd azt, hogy honnan veszel te olyat egyáltalán, hogy nekem kínos lenne ez a téma bármilyen formában is? Ha így lenne, akkor mélyen hallgatnék egy ilyen témánál és nem szólnék hozzá. De mivel nem teszem,így logikus az, hogy nem kínos ez a téma számomra.

Mellesleg nyilván nem hallottál még olyanról, hogy vannak férfiak, akiket pont hogy izgathat egy ilyen csóró nő- gazdag faszi felállás. Persze most szintén nem magamról beszélek, lévén sm és én nagyvonalakban egy szinten vagyunk teljes vagyonilag. Bevételt illetően nem,mert én nem élek az anyámmal, aki nyugdíj mellett dolgozik és havi 300 nettója van. A kőccöm sem keres még annyit, hogy abból be tudjon segíteni nekem a háztartásba vagy a rezsibe. És mivel egyedülálló vagyok továbbra is,így nyilván nem lehetek túl gazdag. De összességét tekintve a szellemi és szerelmi dugópajtimmal egy szinten mozgunk kb.

Diorella Queen 2018.03.29. 10:29:07

@Mia and me: ahol is apunál is ott a 2-3 csemete 2 hetente teljes 2 hétig, és mos főz tanul, viszi suliba meg egyebek :

Ébresztőőő!
Pont leszarják ezek a kölkeiket.
Aztán meg később, úgy 20 év elmúltával megy a nyekergés, hogy az anyja ellene nevelte a kölköt, meg milyen hálátlan a gyerek stb stb sírás a köbön, mert szegény szerencsétlen apucit le sem szarja senki. A nőknek már nem kell mert ronda öreg kopasz és kövér, továbbá mindenféle nyűgje van és fel sem áll már neki, a gyereke meg leszarja miután az apuci is leszarta a saját vérét egész gyerekkorában.
És akkor jön a maszatolás, és hogy ki tehet róla?

Diorella Queen 2018.03.29. 10:31:59

@zpetal: És akkor most még sem csak a nők az anyagiasak, ahogy azt állandóan szajkózod minden fronton?

Diorella Queen 2018.03.29. 10:38:13

@Mia and me: Na de most komolyan !
Mekkora "aranyásó" lehet az a nő, aki szül egy gyereket bárkinek is?
Egy gyerek 20 év alatt egy garzon árában benne van, hol van itt az aranyásás, főleg ha majd minden második nő egyedül neveli fel a kőccöket?
Merha nagy aranyásás, valódi aranybánya szülni egy két há gyereket!
És hogy mennyire érte meg vagy sem, majd úg yis akkor derül ki, ha az ember már a kezét sem tudja felemelni.

2018.03.29. 10:46:55

@Diorella Queen:

"Ha így lenne, akkor mélyen hallgatnék egy ilyen témánál és nem szólnék hozzá. "

A két dolog között nincs összefüggés.

"vannak férfiak, akiket pont hogy izgathat egy ilyen csóró nő- gazdag faszi felállás."

Persze, hogy vannak. Engem nem is zavar, ha egy férfi eltartja a feleségét/barátnőjét. Téged igen?

"Persze most szintén nem magamról beszélek"

Téged nem izgatna egy olyan felállás, hogy a férfid eltart téged és a lányodat, te meg otthon vezeted a háztartást meg önmegvalósítasz?

"nagyvonalakban egy szinten vagyunk teljes vagyonilag"

Csak egy megjegyzés általánosságban: mondjuk ilyenkor az sem mindegy, hogy valaki a két kezével hozza össze azt a vagyont (lakás/kocsi/pénz), vagy a váláskor sétált el vele.

Diorella Queen 2018.03.29. 12:18:14

@zpetal: Csak egy megjegyzés általánosságban: mondjuk ilyenkor az sem mindegy, hogy valaki a két kezével hozza össze azt a vagyont (lakás/kocsi/pénz), vagy a váláskor sétált el vele.

Én nem elsétáltam vele, hanem ajándékba kaptam. A férjem adta a gyerek mellé, hogy ne a híd alatt kelljen az utódot felnevelni. És furcsa,hogy egy ilyen ajándék téged mellesleg egy V. Timike esetében ugye bár nem zavar ( sőt, dicsőség Tímeának), az én esetemben pedig csúnya dolog??
Akkor most hogy van ez a te fejedben?
Vagy csak sima kekeckedés?

Mellesleg neki is a télapó hozta, ha már, illetve nem saját dicsőség kizárólagosan az,amilye van.

És pont nem érdekel, ki kit tart el meg ki, a nő kurva ha elfogad bármit is, és hülye ha meg nem. Nem lehet rajtatok kiigazodni!
Nem mint ha olyan problémám lenne, hogy nekem ajándékokat akarnának venni! Így engem ez a téma és probléma a legkisebb mártékben sem érint, semmilyen módon!
Amire szükségem van összegürcölöm, megdolgozom érte kegyetlenül! A lakáson és gyereken kívül soha semmit nem kaptam ingyen sem az élettől, sem pedig faszitól!

Untermensch4 2018.04.08. 14:09:07

@Levi Eger: " A teljes és igazi választ azonban akkor kapjuk, ha a nagybetűs ÚR szót értelmezzük, ami az ÚRISTENT jelenti, aki minden hatalom forrása (itt most nem a különböző állami egyházak isteneire gondolok, hanem a természet teremtő erejére)."
A természet teremtő ereje hímnemű..? :D

Untermensch4 2018.04.08. 14:30:00

@Diorella Queen: "Nem tudom mit szóltál volna, ha apád is elszakított volna anyádtól?
Biztonyára marha jól esett volna kisgyerekként, nem?"
"És ha szidod az anyját a gyerek előtt, az Ő lelkét is folymatosan mérgezed ezzel. Össze fog zavarodni és felváltva fog haragudni hol rád, hol az anyjára, hol a buzi nagy vagyonra,ami mindannyiótok boldogtalanságának forrása."
Nem tudom mit szóltál volna ha anyád elszakított volna apádtól?
Bizonyára marha jól esett volna kisgyerekként, nem?
stb a másik idézett részre i is...

"Szerintem igazán örülnöd kéne annak, hogy egyáltalán be tudtad csempészni a DNS-edet egy lyukba és már nem éltél hiába."
Ez már akkor teljesült amikor becsempészte. ÉS sokkal többet örülhet ha a következő 18 évben még a lehető legtöbb helyre becsempész. :)

"Az emberiség jövője a tét. "
Kollektivista bullshit. Az emberiség többi részének a nagyja a DNS-csempészéses témában ellenérdekelt, a "szaporodjatok és sokasodjatok" vallási maradvány egy magas halandóságú korból, a gyerekkel kiszolgáltatottá válás pedig egyedül az uralkodó osztálynak jó mert a jelen kirabolható adófizetői jobban sakkban tarthatóak miközben nevelgetik a jövő kirabolható adófizetőit.

"De hallottál már olyat hogy az aranyásó befészkeli magát, mond tesz mindenfélét majd a gyerek után 180fok fordulat.

Na de akkor most az "aranyásó" ( aki ezekszerint még sem az, hiszen kiszállt) beleült a készbe, majd kiszállt? Akkor nem is aranyásó?"
"Ébresztőőő!
Pont leszarják ezek a kölkeiket."

"Én nem elsétáltam vele, hanem ajándékba kaptam. A férjem adta a gyerek mellé, hogy ne a híd alatt kelljen az utódot felnevelni."

...

" És furcsa,hogy egy ilyen ajándék téged mellesleg egy V. Timike esetében ugye bár nem zavar ( sőt, dicsőség Tímeának), az én esetemben pedig csúnya dolog??"
Nem követem a bulvárt, Timike bekapta a legyet a hörcsögtől? Lehet hogy hetven körüli szórakoztató pasi... :)