Szükségszerű hazugságok
2018. május 25. írta: George Herceg

Szükségszerű hazugságok

pinokkio.jpg

A férfiak szocializációjának egyik fontos eleme, hogy valahol a kamaszkor végén megtanuljunk, hogy a nőknek hazudni kell, mégpedig a legfontosabb kérdésekben. Egy fiatal férfi, amennyiben szexet akar, azt sosem kommunikálhatja egy nő felé egyenesen és őszintén. Amennyiben eredményt akar elérni hazudnia kell az érdeklődést, például a nő kedvenc beszédtémái, időtöltéseivel kapcsolatban, de leginkább a későbbi párkapcsolat, érzelmi elköteleződés és a szexuális kizárólagosságot kell megígérnie, akkor is, ha azt valójában egyáltalán nem akarja. Miért van ez? Ennek tükörképeként egy fiatal nő sem vállalhatja fel, hogy egy adott férfitől kizárólag szexet akar. Neki pedig a párkapcsolatra vágyó nőt kell eljátszania a férfiak felé, hogy ne nézzék ribancnak. De talán arányát tekintve ilyen nő jóval kevesebb, van, mint csak szexet akaró férfi. Életem során csupán egyetlen nő volt, aki csak a szex kedvéért és csak a szexért volt velem néhány hétig. Mindenki más kizárólag klasszikus párkapcsolatban gondolkodott. De mire jut egy kapcsolat, ami eleve egy ilyen hazugsággal indul? Egy olyan játszma kezdete ez, ahol a férfi kapcsolatot imitál a szexért, a nő szexet imitál a kapcsolatért. Ahogy a mondás tartja a szex kapuőrei a nők, a kapcsolatoké a férfiak. A nő dönt arról, hogy lesz e szex, de a férfi dönt arról, hogy utána lesz e kapcsolat. (Az érdekes viszont, hogy ezzel ellentétben a szakítást többségében a nők kezdeményezik) A férfiak a szex után tudják eldönteni, akarnak e többet az adott nőtől, a nők viszont a szexre, mint az elköteleződéséért járó díjra tekintenek. Ebből az következik, hogy a nők többségének a szex bár fontos, de korántsem annyira meghatározó, mint a férfiaknak. A nők a párkapcsolat velejárójának tekintik a jó szexet, a férfiak a szex egyik (lehetséges) velejárójának tekintik a párkapcsolatot. A másik levonható tanulság a fentiekből, hogy a két nem alapvetően eltérő időben és módon gondolkodik a szexről egy kapcsolatban.  A férfi számára ez a belépő, a nő számára cserealap.  

Ezzel a játszmával azonban amennyiben létrejön egy párkapcsolat, mindkét fél csalódása borítékolható. A férfi „érdeklődése” a szex elérhetővé válásával csökken. A figyelem, amit a nő megkapott az „udvarlási szakaszban” elenyészik. A nő szexuális viselkedése mind mennyiségi, mind minőségi tekintetben szintén csökken, egyrészt mert ő a kapcsolat megteremtéséért játszotta el kezdetben a nehezen kapható, de szexuálisan sokat nyújtani tudó nőt. Másrészt pedig reagálva a férfi csökkenő figyelmére a szex megvonásával bünteti a férfit, vagy ezzel is jelzi felé, hogy elégedetlen. Játszunk el a gondolattal, hogy hogyan alakulnának a dolgok, ha mindkét nem kilépne ebből a viselkedési sémából és a szocializáció során belénk nevelt hazugságokat kidobnánk az ablakon.  Több, vagy kevesebb jól működő párkapcsolat jönne létre, ha mindkét nem szabadon kommunikálhatná mit is akar valójában a másiktól? Vagy még távolabb kerülnének egymástól a felek?

Természetesen a fenti viselkedési sémák nem érvényesek minden férfira és minden nőre,de többé- kevésbé érzékelhető az emberek többségében. A kérdés csak az, hogy ezek a szükségszerű hazugságok az egyének boldogságát szolgálják e, vagy sem.

A bejegyzés trackback címe:

https://ferfiszemmel.hu/api/trackback/id/tr7914000888

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zalai Béla 2018.05.26. 08:06:58

"A kérdés csak az, hogy ezek a szükségszerű hazugságok az egyének boldogságát szolgálják e, vagy sem."

Hát ha tényleg csak ez a kérdés, miért nem teszed fel magadnak: a fenti hazugságok boldogabbá tesznek?

Untermensch4 2018.05.26. 13:31:36

"A kérdés csak az, hogy ezek a szükségszerű hazugságok az egyének boldogságát szolgálják e, vagy sem."
Rövid távon igen, hosszabb távon nem. Sajnos alig egy választási ciklusnyi a memóriánk amivel a Zélet dolgait működtetjük, győz a rövid táv mert az most van.
A szocializációnál siklik ki ez nagyon.
oriblog.blog.hu/2013/04/30/mit_jelent_a_szeretlek

Lady Scarlett 2018.05.27. 14:37:14

Nem, a hazugságok nem szolgálják a boldogságot. Sem a tiédet, sem az övét.
De nem is kell mindig mindenben igazat mondani. A legtöbb nő nem az igazságra kíváncsi, tehát jobb ha visszakérdezel mielőtt kiadod a véleményed. Nem árt az óvatosság.
Jól nézek? Kérdi... De nem erre kíváncsi. Arra kíváncsi neked tetszik e ahogy kinéz.
A hétvégén anyádékhoz megyünk? Kérdi, de nem arra kíváncsi hogy igen, vagy nem, hanem hogy van e más ötleted, és eszedbe jut e valami kedvesség, apróság. Egy vacsora kettesben, egy mozi, egy kedvenc valami... Amiről tudod hogy örülni fog neki. Egy nőnek nem túl jó program egy hétvége az anyósával. Bocs fiúk. Egy nő tiszteli az anyósát. Távolról.
Valami ilyesmire kell gondolni... Tudom faramuci, de hát a nő az nő.

Untermensch4 2018.05.27. 20:16:04

@Lady Scarlett: " Amiről tudod hogy örülni fog neki. Egy nőnek nem túl jó program egy hétvége az anyósával."
Sztem túlbonyolítás nélkül tudomásul lehet venni h a nők jobban ki vannak téve az anyós "sárkányosságának" mint a ffiak. Hozzáértők jól el tudják magyarázni ennek evolúciós okait, egy párnál meg kéne sztem annyi összhang h ilyen hétköznapi, gyakori, közismert dolgokat meg tudjanak beszélni. Egymással, nem pedig el, egymás mellett.
Bocs lányok, a fiúk egyértelműen megfogalmazott problémákat szeretnek diadalmasan megoldani. Ha az a probléma megfogalmazása h "Jól nézek ki?" akkor ha a pasinak nagyon tetszik akkor azt fogja mondani h "Igen. Nagyon is." és mivel nincs érzékelhető probléma, nem kezd megoldani.
A "van-e más ötlede?" már konkrétabb lenne de az se tuti mert ott az tűnik problémának h emberünk nem eléggé ötletgazdag.
Az igazi az lenne h "Nagyon feszkós nekem az anyósommal, úgy láttam neki is velem. Mit tudnánk tenni h mindenki jobban érezze magát mintha semmit sem tennénk hanem simán elmennénk hétvégére?"

Lady Scarlett 2018.05.27. 21:20:52

@Untermensch4: Erre a kommentre az előző kommentem utolsó sora pont megfelelő.
Kiegészítés:
Az álláspontom annyi hogy nem, a hazugságok nem szolgálják a boldogságot. Viszont nem kell mindig mindenben igazat mondani. Itt megáll a Dr. House-féle tézis, hogy mindenki hazudik.
Ha a pasik meg egyértelmű dolgokra vágynak - igen dugunk - nem dugunk - az nagyon egysíkú kommunikációhoz vezetne a férfi - nő között hosszútávon, nemde?

icipicicsipa 2018.05.28. 00:01:37

@Lady Scarlett:
"Ha a pasik meg egyértelmű dolgokra vágynak - igen dugunk - nem dugunk - az nagyon egysíkú kommunikációhoz vezetne a férfi - nő között hosszútávon, nemde? "

Az őszinteség, korrektség meg az egyenesség nem jelenti az intellektuálisság hiányát.
Én kijelentem egyenesen annak a nőnek, akivel csak szexelni szeretnék, hogy szimpatikus és vonzó számomra és ha ő is így gondolja esetleg, szeretnék vele néha, megbeszélés alapján összejönni szex céljából. Ebbe illetve ezen kívül természetesen tartom a mindenféle egyéb témában történő beszélgetést, eszmecserét, hétköznapi diskurzust.

Semmi bonyolult nincs ebben, nem vagyunk sötét zombik, akik nem tudnak normálisan beszélgetni minden másról mellette...

Untermensch4 2018.05.28. 04:41:52

@Lady Scarlett: "Ha a pasik meg egyértelmű dolgokra vágynak - igen dugunk - nem dugunk - az nagyon egysíkú kommunikációhoz vezetne a férfi - nő között hosszútávon, nemde? "
Sztem van különbség az "egyértelmű" és a "faék egyszerűségű" között.

Lady Scarlett 2018.05.28. 07:17:43

@icipicicsipa: A helyzet az, hogy a nőknek-a nagyrésznek-nem ugyanazt jelenti a korrektség, egyenesség, őszinteség mint nektek/neked. Ez ugye világos?

A nők nagyrésze nem CSAK szexelni akar. Te magad fogalmaztál így, nem én.

Lady Scarlett 2018.05.28. 07:18:47

@Untermensch4: Szerintem is van különbség. Szándékosan fogalmaztam így. Örülök, hogy észrevetted.

Lady Scarlett 2018.05.28. 07:26:20

@Untermensch4: Te jártál valami kommunikációs, coach - os szemináriumra vagy előadásra?
Ott beszélnek így, hogy megfogalmazzák a poblémát tőmondatban aztán jön a csapda: Mit tudunk tenni, hogy... Ez a királyi többes.... Fantasztikus. Úgy teszi rá a kommunikációs terhet a másikra hogy az azt hiszi figyelembe veszik az igényeit, és a közös megoldás érdekében kérdezik, csakhogy ez valójában egy kommunikációs átverés.

Untermensch4 2018.05.28. 19:42:58

@Lady Scarlett: "Mit tudunk tenni hogy..." ööö... mikor is fogalmaztam én így?
Szemináriumra nem, Szó szerint néhány iskolai konzultáció-szerűségre igen de a zöme kaotikus autodidakta eredetű... ilyen elcseszett reneszánszember-karikatúra -féleség vagyok. :)

Lady Scarlett 2018.05.28. 19:47:52

@Untermensch4:
Itt : "Az igazi az lenne h "Nagyon feszkós nekem az anyósommal, úgy láttam neki is velem. Mit tudnánk tenni h mindenki jobban érezze magát mintha semmit sem tennénk hanem simán elmennénk hétvégére?"
Most hogy jobban megnéznem igazad van. Te azt írtad "mit tudnánk tenni... (...) Na nem mintha nem lenne ugyanaz...
Reneszánszemberkarikatúra. Zseniális.

Untermensch4 2018.05.28. 20:10:39

@Lady Scarlett: Mit tudnánk tenni mi ketten, te és én drágám? Megbeszélős kompromisszumos megoldási ötletek a problémára. Mint amikor ketten mint egy pár, együtt csinálnak dolgokat.
Simán pasimegoldás a "meccseljétek le lányok engem meg hagyjatok békén" de az sztem nem a legoptimálisabb. :)

Lady Scarlett 2018.05.28. 20:29:18

@Untermensch4:
Én kedvelem a cicaharcot, és a boxot is. Nézni.

Untermensch4 2018.05.28. 20:56:01

@Lady Scarlett: Akkor kényelmi okokból hazudjunk? Ha a cél szentesíti az eszközt az csúszós lejtő. Egyre alacsonyabb lesz a bizalmi index, végül már a demagógiát/populizmust is természetesnek vesszük a politikusainktól...

"Csak épp egyik pasi se meri ezt így... És nem a neje miatt. "
Hát én az általam vázolt együttműködős és a "meccseljétek le" -változatot is feldobtam...

De a "rég láttalak, de jól nézel ki" volt az első dolog amivel leszámoltam. Az általam érzékelteknek megfelelően "rég láttalaqk (pl) Edina, kb 2 éve. Mintha öttel öregebbnek látszanál." amikor pedig (ugyanaz a személy) szintén évek múlva "Nahát, már vagy 4 éve nem találkoztunk, te meg ugyanúgy nézel ki mint akkor." volt amit mondtam. Vszeg szeptemberben egy rendezvényem megint találkozunk (újabb 2-3 év...), majd meglátom mi a helyzet. :)
Ha elvileg az igazságot és egyenességet szeretjük akkor érdekes lebunkózni azt aki tartja magát ehhez.
Ha pedig a kellemetlen valóság helyett hazudunk egy alternatív valóságot magunknak (és a sok ember miatt biztos h nem egyetlen ilyen álomvilágon fogunk osztozni) az gördülékeny út a teljes elszigetelődéshez. Ha másoknak is vannak a miénkhez hasonlónak megalkotott/hazudott álomvilágaik akkor meg (a mégiscsak meglévő különbségek miatt) egy olyan szűkebb szektás kis zárt világhoz ami önnön maga is kényelmetlen (mert nem tud olyan egységes lenni mint az objektív valóság).

Untermensch4 2018.05.28. 20:58:33

@Lady Scarlett: Egyébként egy másik, szintén családon belüli konfliktusban is ugyanígy jelenek meg (amikor épp arra járok). És nem az vagyok aki a legkevésbé érzi rosszul magát a populációban hanem az aki a legjobban érzi magát. (És érted a különbséget.)

Mia and me 2018.05.29. 21:07:29

Posthoz:

Az a baj, hogy onnan indulsz ki, hogy a szex az valami olyan mint az evés. A ffiak ezt gondolják. Viszont evoluciósan azért "a kapcsolat megpecsételése"- tehát a hosszú udvarlás végén amikor már a faszi "nem szabadulhat" tulképp- mert ez biztosítja az utódok megszületését és nagyjábóli életbentartását. (a madarak is táncolnak énekelnek, kérót csinálnak egy kis entyempentyemért, aztán meg hordhatják a kaját a sok szájnak... :D)

Tehát tévedés azt hinni hogy a szex az a boldogságot szolgálja (vagy a kielégülést:))- elsősorban nem ez a szerepe.
Ez csak a bónusz.(mert az ember oly lusta valszeg kihaltunk volna ha nem lenne valami mézesmadzag a szaporodáshoz)
A faszik a munkát nem akarják, csak a bónuszt.
A nők meg kénytelenek a munkát valahogy kifondorlatoskodni, mivel az utód bennük-belőlük él majd egy éven keresztül és még utána se lehet elengedni legelni ha kijön.

Mia and me 2018.05.29. 21:12:26

nem fejeztem be a gondolatot....

szóval a faszik mégis oly nagyon lusták még így is, hogy van ez a boldogságos izé a szex miatt, hogy inkább hazudoznak, csak hogy meglegyen a bónusz, de a munkát csak nem akarják

tehát a ffiak hazudozása tulképp azon evolúciós biztosíték kijátszására irányul, ami garantálná a fajfenntartást :)

George Herceg 2018.05.30. 11:16:56

@Mia and me: Na de a mai modern világban ez már megfordult. A szex a boldogságot és a kéjt szolgálja, a gyerek megfoganása a bónusz.

GentleBoar 2018.05.30. 14:51:21

„Az a baj, hogy onnan indulsz ki, hogy a szex az valami olyan mint az evés. A ffiak ezt gondolják.”

Nem csak gondolják ezt, hanem ez így van. Akkor is, ha sokan a tájékozatlanságuk miatt nem tudnak róla, vagy nem akarják tudomásul venni.
A mentális egészség mellett a férfik fizikai egészségére is nagyon nagy hatással van rendszeres szex hiánya.
Ajánlom mindenki figyelmébe az alábbi nem éppen friss, de nagyon érthető magyarázatot.

divany.hu/eletem/2012/04/30/prosztatagondok_a_megelozes_titka_a_rendszeres_szex/

A legtöbb nőnek erről fogalma sincs, vagy egyszerűen nem érdekli. Lehet játszmázni a szex megvonásával, de nem érdemes. Tapasztalatom szerint rendkívül hatékonyan építi le a kapcsolatot, sokszor visszafordíthatatlanul.
Az egészséges férfi, ha nincs is fogalma a biológiai háttérről, egyszerűen szexelni akar, és egy idő után hozzá is fog jutni, legfeljebb nem a párjával.

Természetesen a biológiára hivatkozva félrekefélni primitív és elítélendő cselekmény, de egy kapcsolaton belül érdekből megvonni a szexet a másiktól számomra ugyanez a kategória.
Nem stílusom a megcsalás, nem fogok bujkálni mint egy bűnöző, autó hátsó ülésén, lépcsőházban vagy hotelszobában kuporogni, mert megalázónak és kicsinyesnek tartom. Viszont a kapcsolaton belül elzárkózom mindenféle manipulációtól, nem vagyok hajlandó játszmákba belemenni.

A „a szex kapuőrei a nők” című mondás teljesen igaz. A nő eldöntheti, hogy a férfi vele szexel, vagy valaki mással. Tartós kapcsolatom eddig csak olyan nővel volt, aki ezt megértette.

Mia and me 2018.05.30. 17:36:06

@George Herceg: :) erre mondják azt a honatyáink hogy ezé' jönnek az arabok azt jól "LEszaporodnak" :) mindenkit.

Mia and me 2018.05.30. 17:45:27

@GentleBoar: "Nem csak gondolják ezt, hanem ez így van. Akkor is, ha sokan a tájékozatlanságuk miatt nem tudnak róla, vagy nem akarják tudomásul venni.
A mentális egészség mellett a férfik fizikai egészségére is nagyon nagy hatással van rendszeres szex hiánya."

baszki ez igaz a nőkre is - csak ők nem csak a dugást értik szex alatt, hanem a hozzá tartozó- akár másfél órás-napos :) előjátékot, utójátékot, kedveskedést.

A nők mentális és fizikai egészségére is nagyon nagy hatással van a rendzseres szeretkezés-intimitás hiánya.

"A legtöbb nőnek erről fogalma sincs, vagy egyszerűen nem érdekli. Lehet
játszmázni a szex megvonásával, de nem érdemes."

Feltételezem azok játszmáznak a szex fékentartásával, ahol nincs megfelelő érzelmi egyensúly a felek között- tehát itt reakciók vannak ... mindkét fél részéről, és lehet firtatni hogy ki kezdte :)

"Az egészséges férfi, ha nincs is fogalma a biológiai háttérről, egyszerűen szexelni akar, és egy idő után hozzá is fog jutni, legfeljebb nem a párjával. "

Az egészséges nő meg egy társat (is) akar, aki foglalkozik vele - ezért szoktak 10 év és 2 gyerek után elválni a jólkereső addigra már pocakos álompasijaiktól (akik le se szarják őket, vagy épp már beindult a nemtörődés-szexelvonás-máshol-szexkeresés-visszacsallak kör), és megszökni a személyi edzőjükkel ;-) aki bonbont vesz nekik azzal, hogy majd együtt letornázzák ;-)

"Viszont a kapcsolaton belül elzárkózom mindenféle manipulációtól, nem vagyok hajlandó játszmákba belemenni. "

Pedig hjaj mennyi faszi is folyamatosan játszmázgat.... Lásd postoló is onnan indult ki hogy a szex az alap, és nem onnan hogy amúgy csakszexelni a kispárnával is lehet ha nem akarsz hozzá érzelmeket :)

GentleBoar 2018.05.30. 21:45:16

@Mia and me:
Nos, nyilván nem olvastad el a cikket, vagy nem akarsz tudomást venni róla. ( - tájékozatlan vagy nem akar tudomást venni róla – döntsd el, hogy melyik kategóriába tartozol  ) A nőknek csak akkor jelentene ez hasonló egészségügyi problémát, ha csak egy szexuális aktussal, vagy önkielégítés útján tudnának menstruálni, és a premenstruációs tüneteik addig tartanának, amíg valahogyan meg nem oldják. Nem vitatom, hogy a nőknek is hiányozhat a szex és az intimitás, de ha valóban a férfiakéhoz hasonló problémákkal néznének szembe a szex hiánya miatt, akkor eszükbe sem jutna ezzel zsarolni. Akár van érzelmi egyensúly akár nincs.

Az (mentálisan is) egészséges nő meg is találja a társát aki foglalkozik vele, ha nem hisztizik, követelőzik, játszmázik, manipulál és követel.

Csak ismételni tudom magam. Kapcsolaton belül nem vagyok hajlandó játszmázni, mert hosszú távon ez nem működik, és meggyőződésem, hogy kiegyensúlyozott kapcsolatokban erre nincs is szükség.
A posztoló valóban onnan indul, hogy a szexért hazudni kell, de hát ezt nem is tagadta senki. A cím is erről szól: „Szükségszerű hazugságok” Nézetem szerint viszont ez csak ahhoz szükséges, hogy egyáltalán létrejöhessen a kapcsolat.
Ez szükségszerű, mert ahogyan az egyik hozzászóló (nő!!!) is leírta: „A legtöbb nő nem az igazságra kíváncsi,…”

Untermensch4 2018.05.30. 22:04:31

@Mia and me: "A faszik a munkát nem akarják, csak a bónuszt.
A nők meg kénytelenek a munkát valahogy kifondorlatoskodni, mivel az utód bennük-belőlük él majd egy éven keresztül és még utána se lehet elengedni legelni ha kijön. "
Pontosítanék. MINDEN élőlény a lehető legkisebb energiabefektetéssel a legnagyobb eredményt akarja elérni mert ezt a viselkedést díjazza az evolúció. Egyébként manapság már vannak mindenféle fogamzásgátlási módszerek hogy az alient távol tarthassa a nő és az ne éljen belőle semeddig sem, marad a szex mint élmény. Bocs, véletlenül a fogamzásgátlásról hazudó nőkre terelődött a szavam... ;) :)

Untermensch4 2018.05.30. 22:06:33

@Mia and me: "ez igaz a nőkre is - csak ők nem csak a dugást értik szex alatt, hanem a hozzá tartozó- akár másfél órás-napos :) előjátékot, utójátékot, kedveskedést"
És így összeáll a kép. Ezért szeretik a pasik a leszbipornót, a nők lezavarják egymással megfelelően az általuk kívánt hosszas előjátékot... :)

Mia and me 2018.05.30. 22:17:57

@GentleBoar: "Nos, nyilván nem olvastad el a cikket, "

de olvastam, pont azért írtam azt amit :)

Ha csak testileg ennyire gáz a fasziknak a szexnélküliség, azért bocs de azon ők maguk is elég könnyen segíthetnek és karban tarthatják magukat, míg a nő "társasági" érintési igényét (hogy ne legyen egy hisztérika és követelőzős manipulálós picsa :)) meg egy másik emberek kívül max a macskák :D tudják megadni (bár ugye azokkal a cirógatás után nem lehet szexelni- pedig a nők is akarnak azt is :)

@Untermensch4: úgyhogy ja, a leszbik ilyen szempontból főnyeremény - lehet ez a jövő útja, hogy leszbi párok "befogadnak" egy szexéhes faszit, aki mos-főz-takarít- cserébe nézheti ahogy a csajok elvannak egymással, aztán utána amelyik épp soron van, azzal közösül ;-)
Ha lesz utód, akkor meg hármasban milyen faszán fel lehet nevelni, nem csak a szegény hímmadárnak (szószerint madár:D) kell hordania a cuccot az éhes szájnak :).

Mia and me 2018.05.30. 22:25:18

@Untermensch4: " MINDEN élőlény a lehető legkisebb energiabefektetéssel a legnagyobb eredményt akarja elérni mert ezt a viselkedést díjazza az evolúció. "

tévedés, társas állatoknál totál időpazarlóan képesek egymással foglalkozni (oroszlán, - majomfélék) - amit díjaz is az evolúció mivel sikeresebbek mint a magányos fajták - ahol csak szexelni jönnek össze alkalmanként. Persze erre mondhatod, hogy ha elég napi 4 óra turkászás akkor ez ki van számolva evolúciósan és ennyit baszakodnak egymással az állatok, és egy perccel se többet.... de én csak a két béna macskámat ha elnézem, mást látok. kedvükre foglalkoznak egymással - holott evolúciósan ők már nem számítanak - vagyis minden másiknak kedveskedés kidobott idő - mégis teszik és láthatóan a "jólétük"-et szolgálja.

visszatérve az emberre- gondolom amelyik ősember b.szott a nőjére meg a gyerekeire, az már nincsen mára leszármazva :)

Untermensch4 2018.05.30. 22:36:31

@Mia and me: Kedvükre foglalkoznak egymással, nem pedig ész nélkül folyamatosan gyártják a munkaerő-igényes utódokat. Pedig a macskák nem egy évig legelnek az anyjukon... a falka hatékonyabb és harcképesebb mint az egyedül kóricálás. Energiahatékony ha nyugodtabban lehet aludni mert tudod hogy az adott szavanna ragadozóinak x%-a már biztosan nem fog támadni mert túl nagy célpont lettetek a falkával együtt.
Amikor rámozdultam egyszer egy szimpi nőre akivel nagyon jókat beszélgettünk, kiderült h akkor lenne esélyem ha én is nő lennék... :) viszont így eleve a "legyünk csak barátok" egyértelmű és jól tudtunk együtt nézegetni nőket a téren fagyizva, kb ugyanolyan az ízlésünk. Lehet h jól sejted a jövőt...
oriblog.blog.hu/2015/05/23/poliamoria

Untermensch4 2018.05.30. 22:37:56

@Mia and me: "visszatérve az emberre- gondolom amelyik ősember b.szott a nőjére meg a gyerekeire, az már nincsen mára leszármazva :) "
Kivéve ha a felcsinált exe jól manipulált olyanokat akik segítségével ő maga és kakukkfióka ként a nőjére/gyerekeire baszó pasi génjei továbbörökítődtek...

Mia and me 2018.05.30. 23:07:35

@Untermensch4: "Amikor rámozdultam egyszer egy szimpi nőre akivel nagyon jókat beszélgettünk, kiderült h akkor lenne esélyem ha én is nő
lennék... :)"

Tb fizeti ha azt mondod hogy te nő vagy csak ffi testben :)

"és jól tudtunk együtt nézegetni nőket a téren fagyizva"

Nekem még koncertrejáró korszakomban volt ilyen barátom , csak a másik oldal -és nekem tökre bejött hogy pontozzuk a pasikat, és úgy el lehet vele dumálgatni, hogy tényleg "barát".

"Kivéve ha a felcsinált exe jól manipulált olyanokat akik segítségével ő maga és kakukkfióka ként a nőjére/gyerekeire baszó pasi génjei továbbörökítődtek..."

:D jah... tényleg. Lehet ezért van ez a sok hazudozás mindkét nem részéről, mert egyre több lett az ilyen kakukk.... de látod ez majdnem olyan mint az oroszlános kooperáció, csak ezek szerint pajzán furfangos majmosban (ahol a saját fajtatárs is be van szivatva) aq cél érdekében :)

Untermensch4 2018.05.30. 23:17:05

@Mia and me: " úgy el lehet vele dumálgatni, hogy tényleg "barát" "
Valóban. Legutóbb amikor összefutottunk úgy tűnt h össze fog jönni egy aranyos lánnyal, drukkolok nekik.
A majmosat egyébként már páviánoknál is megfigyelték és le is filmezték. Alfapávián feszít a rét közepén, őrzi a hierarchiát meg a nőstényt. Aki pókerarccal legel vmit egy kő mellett aminek a takarásában serénykedik mr Kakukkgyáros... :) kb ezért kezdhettünk civilizációt építeni, a furfangosabb észjárásúak és jobb színészek sikeresebbek voltak. Csak azóta feltaláltuk az erkölcsöt is. Tehát nagyon jó volt a feltalálásig az evolúciós hivatkozás, most viszont erkölcsi dilemma van kéremszépen. Folytassuk az ismeretlenbe vezető utunkat amin eddig emberré váltunk vagy nyomjuk tovább a majom-vonalat. Lincselés már volt ott is de egyenlő jogok nem...

GentleBoar 2018.05.30. 23:30:30

@Mia and me:
Két dologról biztosíthatlak:
- Nem csak testileg gáz a férfiaknak a szexnélküliség, ezért említettem a mentális egészséget is. (de ugye Te besoroltad magad a nem akarok tudomást venni róla kategóriába)
Ugyanezen okból léteznek stabil, hosszú távú kapcsolatok és születnek gyerekek, akik családban nőhetnek fel. Ez egy létező jelenség, még akkor is, ha nem adatik meg mindenkinek.
- A férfi tenni fog róla, hogy ne maradjon szex nélkül, legfeljebb a nőnek nem fog tetszeni. Már ezt is leírtam, csak nem sikerült megértened.

A szexet az evéshez hasonlítottad, így gondolom ezt már érteni fogod, még ha nem is fogadod el.

Ha otthon nem kap valaki enni, akkor valahogyan ezt meg kell oldania. Számtalan rövid és hosszú távú megoldás létezik erre. Mehet vendégségbe ismerőshöz, baráthoz, a szomszédhoz, vagy egy kedves ismeretlen oszthatja meg vele a magáét.
Aki lusta az emberi kapcsolatok ápolásához, annak ízléséhez és lehetőségeihez mérten ott vannak az éttermek, gyorséttermek, kifőzdék, áruházak ahol karban tarthatja magát. Igen, végső esetben főzhet magának otthon, de az igazi nők gondoskodó természetéből adódóan előbb-utóbb jönni fog valaki, aki szívesen főz éhezőnek, amíg az lenyírja a kertben a füvet.
A hisztis, követelőző, manipulálós picsa pedig pakolhatja az asztalra a michelin csillagos menüt, a kutyának sem fog kelleni.

Mia and me 2018.05.31. 00:03:59

@GentleBoar: túl van ez spirázva.

Ált az ilyen "de a faszik meghalnak szex nélkül" sirámokra azért szoktam kicsit "értetlenkedni", mivel mindig elfelejtődik hogy egy faj vagyunk.

Tehát amit a faszi a szex által kap-nyer, annak megvan a női megfelelője is, és a csjokat ugyanúgy testileg lelkileg tönkreteszi ha ők meg azt nem kapják meg egy kapcsolatban. És ugyanúgy máshol fogják keresni (öngerjesztő folyamat.- mert akar aztán a halál olyannal szexelni aki semmiben nincs velem, és akikkel meg jólérzem magam az meg nem az akivel élek és ágyat osztok meg- erre ő máshol szexel- még jobban megbánt ezzel, még inkább máshol keresi mindenki a boldogságát ...stb.)

A "ki kezdte" mutogatást ezek szerint nem értetted...

Alap hogy ahol nincs együttműködés ott a szerelmi-szexuális téren is gondok lesznek.
És ha egyik nem se az együttműködésre törekszik, hanem hazudozik és/vagy játszmázgat, szexet von meg avagy direkt b.szik a másikra, akkor annak az a vége ami most van.

Nihill a húsáruházban :) - bármit is keresel és bármennyiért.

"de az igazi nők gondoskodó természetéből "

jajmár... az igazi ffi meg mamutra vadászik, nem ?
Akkor lehet hogy még mindig több igazi nő van mint igazi ffi :D

mondjuk a főzés az éhezőnek, akit előtte jól kiküldesz éhesen füvet nyírni... :D - na ez aztán idilli "gondoskodó" kép :D

Untermensch4 2018.05.31. 00:10:57

@Mia and me: "jajmár... az igazi ffi meg mamutra vadászik, nem ?
Akkor lehet hogy még mindig több igazi nő van mint igazi ffi :D"

A mamuton kívül egy rakás vadászható állatfajt kiirtottunk vagy a kihalás szélére jutott. A vadászatot törvényekkel kell korlátozni az állatok védelmében. Egyetlen film miatt felpezsdült érdeklődés miatt néhány év alatt a kihalás széléig juttathatunk egy veszélyes ragadozófajt is ha kicsit nem figyelünk oda...

"mondjuk a főzés az éhezőnek, akit előtte jól kiküldesz éhesen füvet nyírni... :D - na ez aztán idilli "gondoskodó" kép :D"
Jóllakottan kevésbé megy a fűnyírás, meg a füvezés étvágygerjesztő mellékhatású is... ;)

GentleBoar 2018.05.31. 01:14:10

@Mia and me:
Piszkosul elbeszélünk egymás mellett, az biztos. A tényekkel vitatkozni nem szeretsz, inkább figyelmen kívül hagyod. Sebaj.
Értettem a ki kezdte mutogatás. Nyilván a férfi, aki elhanyagolt a nőt, ami nem szép dolog. De a nő nem kommunikál nyíltan, inkább megvon, büntet és fejfájásra hivatkozik. Patthelyzet. Lehet,hogy akarva akaratlanul a férfi kezdte, de játszmázás nélkül megoldható lenne.

Az igazi nők gondoskodó természete egy irónia akart lenni. A kapcsolatra vágyó nők remek érzékkel szúrják ki maguknak az elhanyagolt férfiakat, akik potenciális társuk lehet adott esetben. A feleségem ezért nem szereti, ha vasalatlan ruhában megyek el otthonról, ami szerintem paranoia, de ráhagyom.
A mammutos példád csak akkor állná meg a helyét, ha a nő rőzsét gyűjtene az erdőben és a barlang előtt tüzet rakva főzné meg, de ugye ez sem így van.

Nálunk nem az éhezőt szokás elküldeni fùvet nyírni. A kajáér cserébe nyírja a füvet, és már készül a desszert, mert az ember újra éhes lesz.

Untermensch4 2018.05.31. 08:44:39

@Mia and me: Tényleg elbeszéltek egymás mellett. És a közlések "kényelmetlen" részének a figyelmen kívül hagyással és csúsztatással megoldott átigrása nem jó megoldás. Legalábbis így írásban, szóban "kiválóan" működik, jó manipulációs technika.

Mia and me 2018.05.31. 13:24:45

@Untermensch4: "A mamuton kívül egy rakás vadászható állatfajt kiirtottunk vagy a kihalás szélére jutott."

ergo ha nincs mit vadászni, akkor a vadász is kihal (ezért nincsenek "igazi" ffiak :))

"Jóllakottan kevésbé megy a fűnyírás, meg a füvezés étvágygerjesztő mellékhatású is... ;)"

Az én verziómban eleve nem fű van a kb.ott kertben :) hanem olyan amit én tudok megenni nem a kecske.
Együtt leszedegetjük a bogyókat, apu megfőzi- addig én napozok és cirógatom a macskát - megesszük (eldöntjük hogy a főzött kaját-e vagy a mcskát)- aztán lehet együtt kaszálgatni a füvet a kis füves részen :) utána közös zuhany a slagról és lehet szexelhetni.

Mia and me 2018.05.31. 13:28:52

@GentleBoar: "Értettem a ki kezdte mutogatás. Nyilván a férfi,"

ezt nem írtam sehol. Azt viszont igen hogy egy faj vagyunk. :) Akárki is kezdte a másik még tanúsíthat együttműködő fejet és akkor azonnal lehet rendezni az ilyen dolgokat.

"A kapcsolatra vágyó nők remek érzékkel szúrják ki maguknak az elhanyagolt férfiakat, akik potenciális társuk lehet adott esetben. A feleségem ezért nem szereti, ha vasalatlan ruhában megyek el otthonról, ami szerintem paranoia, de ráhagyom."

Aha, tehát te a feleséged gyereke vagy mert ugyanúgy vasal neked mint egy 6 évesnek.... ?..
vagy cserébe te se engeded őt olyan ruhákban, amikben meg a szexelni vágyó hímek ráakadnának...?
Idilli.

(ha nem így van csak kiragadott példa, akkor bocs- csak nem hagyhattam ki:))

Untermensch4 2018.05.31. 13:42:54

@Mia and me: "Aha, tehát te a feleséged gyereke vagy mert ugyanúgy vasal neked mint egy 6 évesnek.... ?"
Nem. Neki tökéletesen megfelel a nem vasalt ruha, a felesége merő paranoiából kivasalja, ő ráhagyja h ne legyen konfliktus, a felesége meg puffog h olyan mint a gyerek de ő a mártír milyen sokat vasal rá. Ő meg úgy gondolja h a felesége el tudja dönteni milyen ruhát akar felvenni és megbízik benne ezért nem aggódik hogy ráakadnak a kóbor bonobók.

Észrevetted h két különböző levezetése ugyanannak a két mondatnak?

Mia and me 2018.05.31. 13:57:25

@Untermensch4: "Neki tökéletesen megfelel a nem vasalt ruha"

akkor azt hordana...

Így meg tudja a feleségéről h mártír meg gyagya kicsit ( a megcsalás nem ruhafüggő:)), és ráhagyja - ezzel duplán árt a saját és a felesége lelki fejlődésének is ... :) :D Ráadásul ő mégis álságosan profitál az egész sztoriból, mivel mégiscsak szép ruhában tudja csapni a szelet a vasalt ingre bukó kolléganőknek, a felesége meg kellőképpen le van terhelve a sok vasalással, hogy azt hiszi akkor így minden rendben....

Untermensch4 2018.05.31. 18:17:46

@Mia and me: "akkor azt hordana..."
...és a paranoia miatt lenne balhé h biztos megcsalja de jól titkolja.

" ...ő mégis álságosan profitál az egész sztoriból, mivel mégiscsak szép ruhában tudja csapni a szelet... "

Az ilyenekre szokták mondani neked hogy a prekoncepciódhoz igazítasz. Nem akarja csapni a szelet ezért nem profitál a vasalt ruhából hanem a rámozduló nők miatt kellemetlenségei vannak. A nemvasalt ruha esetéén rámozdulók sem biztos h kihagyják csak azért mert vasalt ruha van rajta.

Mia and me 2018.05.31. 20:56:54

@Untermensch4: "Az ilyenekre szokták mondani neked hogy a prekoncepciódhoz igazítasz"

:) mindenki ahhoz igazít :) - mármint a sajátjához :)

GentleBoar 2018.05.31. 22:51:23

@Mia and me:
„ezt nem írtam sehol.”

dehogynem írtad, csak nem akarsz rá emlékezni. Segítek egy kicsit: 2018.05.30. 17:45:27
nemtörődés-szexelvonás-máshol-szexkeresés-visszacsallak kör ugye a férfi nemtörődésével kezdődik, a bonbonos személyi edzővel is azért lép le a csaj, mert a férfi ezt kiharcolta stb…

A nyilvánvaló tagadása mellett még önmagadnak is ellentmondasz.

„Együtt leszedegetjük a bogyókat, apu megfőzi- addig én napozok és cirógatom a macskát” –
Vagyis lefikázod a nőt, aki hagyja éhesen füvet nyírni a pasit, de te simán végignézed a napon heverészve, ahogy a mangina főzi a bogyóidat…
Kevés a férfi, aki mamutra vadászik, de te arra a papucsra gerjedsz aki bogyókat keverget neked a fakanállal…
Gyerek, akinek más vasalja az ingét, de gondolom ha magamnak vasalnám, akkor egy lúzer lennék, akinek a fejére nőtt az asszony…

Számodra nincs jó válasz, mert nem akarod hogy legyen. Egyetlen célod a feszültség és indulatkeltés. Nem fogadsz el senkit, de elítélsz mindenkit.
Attól érzed jól magad, ha felbosszanthatsz és összeugraszthatsz embereket, ami meglehetősen taszító tulajdonság.

Vitázni nem tudsz, mert ahhoz szükséges a tények ismerete és elfogadása, logika és észérvek.

Ami tőled telik, az csak a szavak, félmondatok kiforgatása és szándékos félremagyarázása, a tények tagadása vagy figyelmen kívül hagyása. Ellentmondás, csúsztatás és manipulálás mind megtalálható a kommentjeidben. (nem csak a nekem címzettekben) Egyszerűen árad belőled a rosszindulat. Vagy csak önmagad szórakoztatod mások kárára, nem tudom, de nem is érdekel. Tulajdonképpen teljesen mindegy is.
Ne értsd félre, nem sértődött vagyok, hanem csalódott. Elsőre okosabbnak tűntél, akivel lehet érdemben vitázni.

Mia and me 2018.06.01. 11:12:18

@GentleBoar: "dehogynem írtad, csak nem akarsz rá emlékezni. Segítek egy kicsit: 2018.05.30. 17:45:27
nemtörődés-szexelvonás-máshol-szexkeresés-visszacsallak kör ugye a férfi nemtörődésével kezdődik, a bonbonos személyi edzővel is azért lép le a csaj, mert a férfi ezt kiharcolta stb…"

egészen pontosan nem ezt írtam- lehet te ezt olvasod ki belőle- mivel te a hibást keresed (és azzal indítottad, hogy a nők manipulálnak és szexmegvonnak, pedig az élettani szükséglete a ffinak- és nem azzal hogy ahol valami gond van a szexel ott bizony minkét fél vastagon benne van az okokban- és valószínűleg nem csak a szexszel van gond, az már csak egy utolsó tünet a két ember elcsúszására egymástól)

Én pont hogy arról hadoválok 2 napja, hogy egy faj vagyunk....:

"Feltételezem azok játszmáznak a szex fékentartásával, ahol nincs megfelelő érzelmi egyensúly a felek között- tehát itt reakciók vannak ... mindkét fél részéről, és lehet firtatni hogy ki kezdte :)
....
Az egészséges nő meg egy társat (is) akar, aki foglalkozik vele - ezért szoktak 10 év és 2 gyerek után elválni a jólkereső addigra már pocakos álompasijaiktól (akik le se szarják őket, vagy épp már beindult a nemtörődés-szexelvonás-máshol-szexkeresés-visszacsallak kör), és megszökni a személyi edzőjükkel ;-) aki bonbont vesz nekik azzal, hogy majd együtt letornázzák ;-)"

Itt hol látod hogy azt írtam volna, hogy . téged idézlek: a"kör ugye a férfi nemtörődésével kezdődik"?

A két gyerek már nem 3 hónapos együttlét. És akármelyik éelthelyzetben nincs meg az egyensúly a felek közt, bomlik az egész.
( az viszont statisztika, hogy a "nemtörődés" a gyerek érkezésekor kezdődik mert a nő ilyenkor napi 24 órában "dolgozik"- ha ebből nem kap kimenőt, nem kap segítséget, akkor persze hogy nem fog akarni abban a két órában amikor aludhatna, szexelni - és erre a legtöbb ffi- tisztelet a kivételnek, azzal reagál hogy hagyja anyut a gyerekszarban- csak a pénzt viszi- mert neki ez a "dolga"- mellette meg nőzget... amit anyu úgyis tud, és szépen majd pár év múlva hozza elő, ha nem akarja azonnal szétbomlasztani a családot- viszont a tüske ott van.)

Ha folyamatában végigolvasol akkor meg láthatod hogy az "indulatkeltés" nekem vicc, épp kifigurázni akartam a ffi sírást, amik viszont mind azzal kezdődnek hogy jajjj a nők..... mint ha egy másik állatfaj lenne ..

"Számodra nincs jó válasz, mert nem akarod hogy legyen. Egyetlen célod a feszültség és indulatkeltés. Nem fogadsz el senkit, de elítélsz mindenkit. "

Nem számomra kell JÓ válasz, mert nekem meg van a saját életemben a jó válasz -ami lehet hogy másnak tökre nem lenne megfelelő- és azért volt ennek is egy kalandos útja... - nekünk egyelőre működik mert pont ellenpontozzuk egymás "ferdeségeit" (Unter gondoljon amire csak akar :D).

Ha a kommentjeim feszültséget meg indulatot keltenek az elég siralmas, mert csak azt jelzi hogy mások mennyire véresen komolyan veszik ezt a témát hogy a nőknek meg a fasziknak MI A DOLGUK és hogy van az az egyetlen jó, ahogy mindennek működnie kellene....
Nem ítélek el senkit - vagy ha úgyis érzed, mit számít neked az hogy egy állítólagos nő egy blogon mit kommentelget?

Nekem is megvoltak a magam tévedései, de sajnos vagy szerencsére - olyan családból jöttem ahol láttam a ma erőltetett házassági meg nemek közti felállási forma minden buktatóját és kényszerű rabságát.
A földi pokolból valóban nem egyszerű kilépni - főleg ha csak egyedül vagy, és a többiek a földi pokolban akarnak továbbra is élni.

Tőlem vasalhatja az ingedet a feleséged, HA ez őt boldoggá teszi. De ha ez neki egy paranoiás kényszercselekvés, ahogy Unter is utalt rá, akkor emberek közti kapcsolatban szerintem gáz, hogy "ráhagyod" téves és illúziórikus megnyugtatásként...

És ha te tartod fontosnak a vasalt inget, és te vasalod ki a magadét, akkor miért lennél papucs? Ilyenekre hol utaltam?... (vagy csak beleszövöd (?) azt amit a "többi pasi" és "többi nő" hangoztat azokról a ffiakról, akik megtalálták a boldogságot egy egyenlő felállású kapcsolatban, ahol mindenki azt csinálja amihez leginkább ért, és nem azt amire a "neme" predesztinálja a hivatalos álláspont szerint)

Mia and me 2018.06.01. 11:26:32

Ja meg... :

@GentleBoar: "„Együtt leszedegetjük a bogyókat, apu megfőzi- addig én napozok és cirógatom a macskát” –
Vagyis lefikázod a nőt, aki hagyja éhesen füvet nyírni a pasit, de te simán végignézed a napon heverészve, ahogy a mangina főzi a bogyóidat…"

az éhesen füvet nyírni hagyás poén volt...

És az én verziómban baszki nem írtam le az egész életképet - de a bogyókat együtt szedtük le- előtte utaltam rá hogy a kertbe én nem füvet ültetnék hanem amit mi eszünk- azt nem írtam le de nekem egyértelmű hogy ő max füvet tudna ültetni, viszont én tudok olyat is amit eszünk,- Ő - akiről szó van- szeret és tud főzni- persze hogy simán végignézem ahogy megfőzi a bogyókat amiket én termeltem, mivel ha én főzném nem ennénk belőle, utána együtt nyírnánk le a kevés füvet, és utána meg nem lenne szexmegvonás mert mindenki tett mindenért és örvendeznénk nap végén egymásnak...

Mondjuk a vasalt ing kimaradt ... :D
De nem olyan helyen dolgozunk ahol az kell :)

Untermensch4 2018.06.01. 13:00:13

@Mia and me: Látod, még olyannyira színvonalas kommentelőknél is mint GB, nem jön át a humor ha nem eléggé régóta figyel téged.

"az viszont statisztika, hogy a "nemtörődés" a gyerek érkezésekor kezdődik mert a nő ilyenkor napi 24 órában "dolgozik"- ha ebből nem kap kimenőt, nem kap segítséget, akkor persze hogy nem fog akarni abban a két órában amikor aludhatna, szexelni - és erre a legtöbb ffi- tisztelet a kivételnek, azzal reagál hogy hagyja anyut a gyerekszarban- csak a pénzt viszi- mert neki ez a "dolga"- mellette meg nőzget..."
És ha megnézzük, szintén "statisztika", a ketyegő biológiai órájú nők akarnak akkor is lebabázni ha a ffi mellettük mondja h nem fog jól működni a dolog mert kapacitáshiány van (nem linkelem újra a 11 okot...) :)
Úgyhogy megint visszajutottunk a tyúk/tojás -kérdéshez. Sztem amikor eljön a pillanat h a nő már szaporodna, a ffi még nem akkor nem a hazugsággal-manipulációval kényszerpályára manőverezés lenne a megoldás (*) hanem a nőnek akkor kellene megkeresnie azt a ffit aki akkor és a meglévő peremfeltételekkel akar vele elkezdeni gyereket növeszteni. (**)
Mert a ffi nyugisan vállat von a "majd lesz vhogy, minden rendben lesz" -szöveges rész után, ő simán dobbanthat akármikor. Úgy is h elvileg van egy jó kis házassági papír, amiatt nem fogja körözni a policáj h az ország/kontinens/bolygó másik felébe költözött...

* akkor sem ha nagyon elterjedt ez a módszer; pont az elterjedtsége miatt látszik h mennyire rosszul is műxik
** de ha nem egy összhangban lévő pár hanem két összesodródott "ha ló nincs, szamár is jó" de KELL a párkapcsolat mert ciki szinglinek lenni stb. akkor a gyereknek is rossz lesz

Mia and me 2018.06.01. 13:21:31

@Untermensch4: "És ha megnézzük, szintén "statisztika", a ketyegő biológiai órájú nők akarnak akkor is lebabázni ha a ffi mellettük mondja h nem fog jól működni a dolog mert kapacitáshiány van (nem linkelem újra a 11 okot...) :)"

:)
Igen ez is statisztika.
De erre meg pont ezen a blogon olvastam, szerintem zombi írta hogy gyereket csakis 18 éves szűzlánytól mert az jó minden szempontból :D az leszüli a gyereket, nem pampog, ő meg hozza haza a pénzt, azt" kész.

"Úgyhogy megint visszajutottunk a tyúk/tojás -kérdéshez. Sztem amikor eljön a pillanat h a nő már szaporodna, a ffi még nem "

Tehát amikorra a nők akarnak végre gyereket, addigra nem kellenek a pasiknak :) - vagy a pasiknak még akkor sem kell gyerek....
Úgyhogy légyszi írj viktornak, hogy legközelebb ne a hölgyekkel egyezkedjen a kárpát medence teleszülése ügyében :), hanem a férfiakkal, a kárpát medencei hölygek megtermékenyítése és legalább 6 évig mellette-kitartás ügyében. :). Mert ezek szerint mégsem a nők, hanem a ffiak a szűk keresztmetszet szaporodásügyileg.

"hanem a nőnek akkor kellene megkeresnie azt a ffit aki akkor és a meglévő peremfeltételekkel akar vele elkezdeni gyereket növeszteni. (**)"

de ilyen nincs :)

A ffiak 75 %-a 55 éves koráig nem annyira akar szerintem gyereket, ha úgy istenigazából őszintén válaszolhatna arra, hogy akar-e...

A nagy demográfia miatti sírás is most azért megy mert ezt a hozzáállást egyre több nő is átveszi - csak náluk mittudomén 40 éves ez a "bulinegyed"-es korhatár - és akkor meg persze akar már a halál szaporodni vele :) (ahogy az 56 éves faszikkal se akar senki, csak akit esetleg kilóra megvesz magának a faszi)

Untermensch4 2018.06.01. 14:41:13

@Mia and me: zombi azt a működtethető szcenáriót promózza amikor a jó képességő ffi a 18 éves szüzet maga mellé csapva tudja menedzselni a család-projektet. Az átlag ffi nem üti meg ezt a szintet de attól még maga az elgondolás nem rossz, csak teljes társadalmi szélességben nem megvalósítható.

"Tehát amikorra a nők akarnak végre gyereket, addigra nem kellenek a pasiknak :) - vagy a pasiknak még akkor sem kell gyerek...."
Ha a nőnek kell gyerek, a pasinak nem és a nő ragaszkodik hozzá h a pasinak is kelljen gyerek akkor végülis #kiahülye?

viktoréknak elég lenne olyan peremfeltételeket teremteni amit nem tudnak mert nem is ők lennének... több évtizedes távlatban stabil jogrend ami megágyaz egy (változásaival együtt) kiszámítható gazdasági működésnek... feltűnt h akik kimennek nyugatra azoknak nagyobb a szaporodási rátája mint az itthon maradóknak?

"A ffiak 75 %-a 55 éves koráig nem annyira akar szerintem gyereket, ha úgy istenigazából őszintén válaszolhatna arra, hogy akar-e..."
És akkor a megoldás az átnevelés, kényszerítés? Ha a gyereknevelés képességében hiányos akkor pedig tanulja meg mert kötelező?

"A nagy demográfia miatti sírás is most azért megy mert ezt a hozzáállást egyre több nő is átveszi ..."
A sírás azért megy mert egy generációnként növekvő populációra ideális nyugdíjrendszerünk van és mindenki sunyin a saját nyugdíját félti. De ezt nem illő így nyíltan kimondani, saját maguknak sem. A politiusoknak meg pont jó h a nyugdíjbomba robbanása eltolható a ciklusukon túlra, a sajátjukra tudnak lopni eleget.

Sadist 2018.06.01. 17:39:02

@GentleBoar: "Nem fogadsz el senkit, de elítélsz mindenkit."

Ahogy nézem még új vagy itt és nem ismered. A nőket elfogadja és csak a férfiakat ítéli el. Legalábbis azokat, akik nincsenek valahogy hasznára.
Férfigyűlölő genderhívőket nem fogsz soha meggyőzni, de azért sok sikert hozzá.

Untermensch4 2018.06.01. 17:45:53

@Sadist: Nőkkel is balhézott már össze nőiesen, szőrmentén (nem a leszbis értelemben)

( - mondta a hírszerzés egykori elemző részlege... )

Mia and me 2018.06.01. 17:48:18

@Untermensch4: "zombi azt a működtethető szcenáriót promózza amikor a jó képességő ffi a 18 éves szüzet maga mellé csapva tudja menedzselni a család-projektet."

De manapság melyik 18 éves szűz akar megmaradni valaki mellett - anyagilag kiszolgáltatva ?

"Az átlag ffi nem üti meg ezt a szintet de attól még maga az elgondolás nem rossz, csak teljes társadalmi szélességben nem megvalósítható."

Hát én nem akarnám a lányomnak ezt a felállást, jó ha úgy dönt hogy 6 év múlva ő valami kövérlaciféle faszinak leszüli a kvótát, ő dolga.... de szerencsére más jellegű gondolatai vannak :).

"Ha a nőnek kell gyerek, a pasinak nem és a nő ragaszkodik hozzá h a pasinak is kelljen gyerek akkor végülis #kiahülye?"

Alapvetően mindkettő . Szerintem a nők nagyrésze is azért akar gyereket mert belebeszélték még 6 évesen, hogy neki az a dolga meg az milyen cukorfalat dolog, aztán meg bef.satják hogy majd öregen a kutya se nyitja rá az ajtót, meg majd a nyugdíjadat meg akkor rakd el a párnába, mert senki nem fog eltartani, stb.

Ez utóbbiban végülis van annyi igazság, hogy a gyerekek családjai (már rég) valamelyest megtermelték az öreg kenyerét is - tehát nem ölték le a 70 év fölöttieket, hanem elvolt a nagy házban valamelyik kis szobában, napközben meg a kertvégében a lócán... távolbarévedő tekintettel elmondta a mindig újabb kis unokáknak hogy neki milyen szép hosszú fekete haja volt, azok meg nevetve átfésülgették neki, hogy hehe nem hisszük nagyi, hát hogy lett abból most meg ez az ezüst kefe ... :)
Szóval egy jó működő családban annak az egy-két öregnek volt hely és kenyér .... ami most viszont nincs, mert egy átlagcsalád a hitelét fizeti, meg a gyerek cipőjét, meg a nagyi nem akar a családhoz költözni, meg eleve ugye a család költözött el onnan ahol ő lakik -stb...

"... feltűnt h akik kimennek nyugatra azoknak nagyobb a szaporodási rátája mint az itthon maradóknak?"

:) nekünk feltűnt, vikiéknek nem :)

"A ffiak 75 %-a 55 éves koráig nem annyira akar szerintem gyereket, ha úgy istenigazából őszintén válaszolhatna arra, hogy akar-e..."
És akkor a megoldás az átnevelés, kényszerítés? Ha a gyereknevelés képességében hiányos akkor pedig tanulja meg mert kötelező?"

Ja hát, én nem vagyok gyerekbuzi amúgy. Én azt pártolom egy nő - a mai helyzetben annyit szüljön - ha a férje is akar gyereket akkor is - amennyit ő, a nő egyedül is el tud tartani.
Bár a csak anyákkal felnövő gyerekek nyilván nem egy jó út, de szaporodni meg valamennyit tényleg csak kell :), mert jönnek a zarabok és leszaporodnak és megesznek :).
Szóval valahol az élet velejárója, hogy továbbadod a génjeidet- hátha az ükunokádban előjön valami frankó mutáció, amelyik már bontja a műanyagot (;-) csak hogy idekapcsoljam a pet palackos témát is :)

"A sírás azért megy mert egy generációnként növekvő populációra ideális nyugdíjrendszerünk van és mindenki sunyin a saját nyugdíját félti."

hát én féltem is, basszus, ha 17 éve fizetek (meg még fogok vagy 30 évig), akkor az nem fair hogy utána meg majd dögöljek bele a dunába ha sokáig merek élni :).

Vagy akkor tényleg szóltak volna, hogy nem vonnak semmit, de rakosgassam félre a kis aranylapkákat mert majd öregen azokat fogom enni :)

GentleBoar 2018.06.01. 23:09:14

@Sadist:
Dehogy akarok én bárkit is meggyőzni, tudom hogy lehetetlen. Logikus és következetes ellenérveket jó lett volna megismerni egy érdemi vita keretében, de már elengedtem ezt a vonalat.
Belátom hogy tévedtem. Naiv voltam, túl sokat vártam, de tanultam belőle.

Untermensch4 2018.06.02. 00:25:46

@Mia and me: "hát én féltem is, basszus, ha 17 éve fizetek (meg még fogok vagy 30 évig), akkor az nem fair hogy utána meg majd dögöljek bele a dunába ha sokáig merek élni :).

Vagy akkor tényleg szóltak volna, hogy nem vonnak semmit, de rakosgassam félre a kis aranylapkákat mert majd öregen azokat fogom enni :) "

Pont ez az összeomlás lényege h nincs pénz. Befizetni kell most is mert felosztó-kirovó... de erre hivatkozni h "tessék szaporodni" az olyan mintha azt mondanánk h "tessék szaporodni mert már esedékes egy háború amiben majd meghalasztjuk a fiatal ffiak kb 10%-át és a nőknél is lesznek veszteségek. Mert háborúzni úgy kell h szépen a tömeg odarohan szuronyrohammal meg lovakkal és akiket nem lőnek le közben azok leszúrkálják a sokmocsokrohadékot és győzünk. És tartatok lovat is emberek mert a háborúban majd elrekviráljuk a katonáknak. :)

Mia and me 2018.06.02. 11:34:39

@Untermensch4: ""tessék szaporodni mert már esedékes egy háború amiben majd meghalasztjuk a fiatal ffiak kb 10%-át és a nőknél is lesznek veszteségek."

Most hogy mondod, lehet ez is a migráció lényege. Itt lesz nyugaton ez a sok unatkozó egészséges ffi-ember. Majd ők beszaporítják 10-15 éven belül a fehérnépet. A sok félig csoki gyereket meg majd lehet vinni lövöldözni vagy majd akár az alienek ellen seregbe sorolni - mert más lehetőség úgyse lesz a megélhetésre. (mi meg öregek ki leszünk téve csalinak az idegeneknek)

De még mindig nem értem, akkor minek fizessek most nyugdíjjárulékot? :D
Úgy lenne okés, hogy vagy gyereket "produkálok" vagy fizetek, nem?

De ez hogy mindent kell, viszont majd a Dunába lőnek 60 évesen, az valahogy nem túl igazságos "felosztó kiróvó" rendszer nekem.

Untermensch4 2018.06.03. 00:25:43

@Mia and me: " (mi meg öregek ki leszünk téve csalinak az idegeneknek) "
konteo.blogrepublik.eu/2011/02/11/az-ufo-konspiracio/
konteo.blogrepublik.eu/2014/06/12/a-gyikember-konteok/
konteo.blogrepublik.eu/2014/11/28/ufo-emberrablasok/

"De még mindig nem értem, akkor minek fizessek most nyugdíjjárulékot? :D
Úgy lenne okés, hogy vagy gyereket "produkálok" vagy fizetek, nem?

De ez hogy mindent kell, viszont majd a Dunába lőnek 60 évesen, az valahogy nem túl igazságos "felosztó kiróvó" rendszer nekem. "

"Ha a magyar népköztársaságban egyszer kapitalizmus lesz az nem nyugati hanem dél-amerikai jellegű lesz."
"Tetszettek volna forradalmat csinálni."
(a kapitalizmusos lehet h nem betűhív idézet...)